Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dobrá ojetina za rozumné peníze: praktický kombík Fiat Stilo

Tohle auto jako by nenavrhovali Italové, emoce tehdy potlačili a zapojili logické uvažování. A vymysleli praktické auto, které je navíc bytelné a až na drobnosti se nekazí, i když lidová slovesnost říká o italských autech něco jiného. Fiat Stilo je opomíjený tip na dobrou ojetinu za rozumné peníze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J21a15n 15K23ř33í79ž

19. 2. 2015 20:16

Nikdo uz nema argumenty?

0 0
možnosti
Foto

J81a16n 60K82ř90í66ž

18. 2. 2015 13:36

Některý příspěvky jsou opravdu trapný. A píší ho lidé, kteří s tím autem nemají zkušenosti. Stilo má chyby, ale to je u všech aut. A za ty peníze super rodinný vůz.

Víte, každý nemůže z kapsy vytáhnout mega na Mercedes;-)

1 0
možnosti
Foto

J60a97n 65K25ř54í36ž

18. 2. 2015 13:25

Opravdu, slušný auto, u 1,6i i nízká spotřeba. Jako druhý auto mám BMW E38 facelift. Ale spotřeba strašná, ikdyž pořád tahá podvál.  Stilo ale doporučuju, Jsem automechanik, tak vím o čem mluvím.

1 0
možnosti
Foto

J69a71n 70K15ř58í10ž

18. 2. 2015 14:15

Pane Havlík, spíše se smějte sobě, nebo vaší fabii HTP

0 0
možnosti
PK

Auto na F. To nebrat!

0 5
možnosti
MS

S Fordem bych asi nesouhlasil, ale Ferrari mi taky nesmí přes práh!

6 1
možnosti
JM

J28a93n 53M90a21l29ý

17. 2. 2015 13:21

Se článkem se dá souhlasit. Stilo MW máme doma jako auto pro manželku + 2 malé děti. Je to rok 2003 1,9 JTD 110PS. Jezdí to za 6 litrů a je to ohromně variabilní. Kufr jak je vidět i na fotkách nabízí přes 500 litrů čistého objemu (bez rezervy). Navíc Stilo MW je opravdu kříženec mezi kombíkem a mini MPV. Je vysoké, vzdušné. Prostě za ty prachy ideální auto pro rodinu s malými dětmi. Navíc motory FIAT jsou obecně velmi spolehlivé a co se CR dieselů týče, tak ty jsou vůbec nejlepší ze všech EU aut. Ano, Stilo má duchy v elektronice, ano...zlobí ten mikrospínač u pátých dveří. Ano, pod dieselem trpí přední náprava...ale to není nic hrozného. NA dlouhod dovolenou bych s tím nejel. Motor 1,9JTD ano, ale sedadla a jízdní komfort (odtažité jízdní vlastnosti) mne na delších trasách nehoví. Na to máme Lanci Lybru 2,4 JTD...to je jiné poježděníčko R^

2 0
možnosti
JM

J60a12n 96M79a90l51ý

17. 2. 2015 13:31

Ještě bych doplnil že jediná opravdu zrádná věc na autě je elektronický posilovač řízení...v repas to je kolem 8000 Kč....

0 0
možnosti
LB

Ok. Beru 3, jedno červený, jedno modrý a jedno fialový stillo;-D

0 0
možnosti
KJ

;-D;-D;-D;-Djojo strašně dobrá ojetina má to cenu si to pořídit už jen kvůli problémum s elektrikou to stojí fakt za to Rv

1 3
možnosti
ED

jakým problémům s elektrikou?

2 0
možnosti
JT

J84i70ř53í 62T36ó91t15h

17. 2. 2015 11:20

Stilo Multiwagon 1.9JTD (2003) jsme meli od 2006-2014, najeli jsme s nim 260.000 km. Za celou dobu jsme menili ony zarovky, stabilizatory, pruziny a jednou snimac otacek (pravidelny servis 1x rocne). Jinak naprosto zadny problem, karoserie paradni - skrabanec ktery jsem udelal zahy po koupi nemel ani snitko rezi ani po 7letech (predchozi Golf Variant reznul pred ocima). Spotreba do 6l nafty (Shell) a ohromny nakladovy prostor, pri stehovani uplne senzacni, na vyletech po Evrope jsme v nem ve dvou pohodlne spali .... Jediny problem byla ona predni naprava. tezky diesel vs. nase derave silnice, opravy v radu nekolika tisic jednou za tri roky. Jinak slouzil dobre, nemam mu co vytknout.

7 0
možnosti

R72o44m10a95n 22Š46í42m91a

17. 2. 2015 10:33

Než Fiata, tak to radši koně a opratě....

1 13
možnosti
DH

D97a90v76i49d 84H84o19l11u81b

17. 2. 2015 10:38

Kolik jste jich měl a jak dlouhou dobu ?

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...