- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto by se mi líbilo - kdyby nemělo čumák zapíchlej do země a zadek jakoby nadlehčenej. U tohoto superbu to není tak patrný, jako u jiných aut, ale je to tam stejně. 90, možná 95 % aut se dnes takhle navrhuje - při pohledu z boku jsou hlavní linie stoupající. Dřív to nebylo, před 20 lety, ani před 60. Rozumím tomu tak, že je to jakási móda a designéři mají pocit, že auto ryjící "držkou v zemi" s vystrčeným zadkem je hrozně cool. Vzpomínám si, že méně talentovaní kluci ve škole podobně malovali auta.. Asi vyrostli a stali se z nich designéři. Nerozumím tomu, pokud mi to někdo objasní, budu rád. PS: např. bílá audi, co používá student agency mají boční linie v podstatě vodorovné a jak jsou krásná
Škoda Škody. Kdy bude v Evropě vytvořeno nějaké nové, dizajnově nadčasové auto...
Opět až historie (5-6 let) ukáže, zda jde o krok správným směrem a zda i po té době bude auto působit tak, jak bylo zamyšleno.
Osobně si myslím, že dizajnéři auta stavějí sami pro sebe, neboť normální řidič auto nekupuje dle detailů, ale podle vícero atributů, které musí zohlednit. Dizajn rozhodně není na 1. místě.
A zmínka o "drahé" a "nákladné" výrobě nové kapoty působí spíše jako snaha o vypíchnutí detailu, který právě řidiče (kor ve třídě luxusních aut z pohledu průměrného občana ČR, nikoliv měřítek automobilových) úúúplně přehlédné, a zároveň působí jako předchystaná omluva pro pozdějí uvedenou cenu, která bude logická. Vždyť ona ta kapota byla výrobně drahá.
Raději bych namísto vymyšlení fičurin uvítal přemístnění nákladu ke zdokonalování podvozků, prodlužování jeho životnosti, životnosti motorů, k optimalizování elektrické soustavy (která byla a mnohdy ještě je značně poddimenzovaná stran průsvitu vodičů, které často odcházejí).
Ono diazjnově vybírají auta pouze snobové. Normální řidič s investici tisíců korun do produktů na několi desítek let hledá kvalitu, kterou bohužel dnes nedostane právě na úkor dizajnu, do kterého jdou větší peníze, jak sám přiznává Kabaň. Škoda.
Kulecnikovy stul ))). To mel tak mozna Lincoln, ne Skodovka.
Vidím to tenhle tejden po druhý a už teď mi to přijde zastaralý
Doporučuju šéf designerovi aby se kouknul na novou mazdu, nebo ford a až udělá změnu která se nebude skládat z posunutí jedné hrany o 2mm tak ať něco říká.
mazdu chapem, ale co by mal obdivovat na nejakom forde? hlavne nove mondeo je uzasna zmena;))
Další PR článek? Je vidět že VW má dost peněz na reklamu českým novinářům.
Vypadá to hooodně podobně Audi A7
Dneska odkaz na yahoo. Americane se povetsinou vozy, ktere nejsou na us trhu (pokud se nejedna o specialy) nezajimaji