Diskuze
Češi kupují ojetiny zbrkle, zanedbávají kontrolu, nejvíc hledí na cenu
Děkujeme za pochopení.
F46i35l43i70p 72K31o87h84o20u16t
V roce 2010 ve 20 jsem si koupil první auto za 35 000 od známého. Bylo sice bourané, kradené 2 roky a nalezené, přestříkané z červené na stříbrnou. Byl to Nissan Almera 1998. Časem se ukázalo, že je to velice spolehlivé auto. V roce 2012 jsem ho rozstřelil na křižovatce a jako náhradu jsem koupil z ukončeného operáku Fabii II rv 2008. 4 roky starou s kamarádem mechanikem jsme se na ní jeli podívat byla jak nová měla najeto 130 000 realných. U prodejce nám to zvedli na hever projel jsme to všechno v pořádku. do 2 hodin jsem podepsal smlouvu. Teď má 180 000 a 7 let. A funguje stále stejně dobře. Za celou dobu se neprojevila, žádná závada.. Jenom tim chci říct, že když vybíráte auto důkladně předem a jdete podle zkušeností mechaniků s motorizací a značkou, tak v bazaru máte za 2 hodky jasno a auto vám bude slouzit dalších pár let bez závad. Ale jestli si koupíte olítané bmw, audi, renault apod tak se pak nedivte že se to bude kazit.
J98a77k90u51b 10R56o88u36s
Velmi mne děsí, že stejným stylem vznikají i předvolební průzkumy...
L73u53k46á62š 59V16a46ň10u30r24a
Vzdy jsem kupoval ojeta auta. A jazde melo nejakou skrytou vadu, ktera ale sla snadno opravit. Pak jsem zacal kupovat nova auta a i ra mela skryte vady, ktere prodejce opravoval i 4 roky. Po 3 novych jsem koupil znovu ojetinu a i když jsem zase musel opravovat, zatim drzi a naklady byly oproti novemu tretinove.
J66i13n93d41ř27i38c60h 10Š85k61o98p52e47k
otázkou je, co je tou skrytou vadou. Jestli jsou to např. vadné tlumiče, nebo motor před smrtí. První věc je spotřební, takže nic se neděje, druhý je dost podstatný problém
L79u89k80á55š 52V78a83ň26u96r58a
Vzdy jsem kupoval ojeta auta. A jazde melo nejakou skrytou vadu, ktera ale sla snadno opravit. Pak jsem zacal kupovat nova auta a i ra mela skryte vady, ktere prodejce opravoval i 4 roky. Po 3 novych jsem koupil znovu ojetinu a i když jsem zase musel opravovat, zatim drzi a naklady byly oproti novemu tretinove.
DJ
L97u24b92o82m75í37r 33V71l10č72e24k
I já jsem podlehl při výběru auta emocím a tak jsem si vezl domů Mazdu 3 (rok výroby 2014) se stavem 3 km na tachometru
K49a56r12e73l 73N11o98v82o69t34n89y
Zkusil jsem 2x jete auto (4-5 let) a jednou fungl nove auto. Pokazde se jednalo o Renault Laguna. U ojeteho auta je vzdy riziko podvodu a clovek to musi bohuzel akceptovat. U prvniho se jednalo o bouracku, kterou bohuzel ani mechanik v autorizovanem servisu pri prohlidce nepoznal. Poznalo se to, az kdyz jsme kvuli jedne zavade rozebrali pul auta. Druhe auto melo stoceny tachec uz z Francie, odkud ho dovezli. S tim jsem ale pocital, spis se zameril na celkovy stav a cenu vozu a vyplatilo se to. Auto jsem po roce prodal kamaradovi a ten s nim jezdi uz 8 let bez nejakych zavad. Nove auto bylo fajn, ale musel jsem s nim jezdit celych 6 let (160tis km), aby se to financne vyplatilo. Po techto zkusenostech jsem koupil u autorizovaneho dealera 2 roky starou A4 (40 tis km) za cenu mene nez polovicni ve srovnani s novym autem. Dostal jsem 12 mesicu zaruku, udelali kompletni inspekci, dali tam nove predni brzdy a nove pneu. Vse v nakupni cene vozu. Ted je auto 5 let stare a zatim jsem 1x menil olej a spotrebak, nic vic. Pristi rok poleti a koupim zase 1-2 lete auto u dealera.. Myslim, ze pro soukromnika, ktery chce jit na jistotu se to vyplati vic, nez setrit v bazaru na nakupni cene a pak se divit cenam v servisu.
J57a51k40u53b 69R54o95u27s
Vy jste měnil olej a "spotřebák" jen jednou za 5 let?!?!? Tak to se s tím autem už pomalu rozlučte... Bože, v ČR se k autům všichni chovají jako dobytek, a pak se diví, že "ta auta nic nevydrží". Kde je zvracející smajlík?!
L34u55k83a71s 61B88u98c78h32t35a
Čím dál víc lidí kupuje ojetý auta, škodovka minulý rok prodala milion aut. Za chvíli bude mít každej 3 auta. Chápu 2 auta v rodině když jimi jeden jezdí do práce. Jeden velkej kombík a jedno malý úsporný.
L86a75d19i78s65l44a69v 93M83i33k23a
Já bych to viděl tak, že když chce mít někdo 10 aut, ať je má, když žádné tak žádné, je to jen a jen každého věc.
M92a10r15e12k 42J24a58n42e70č82k57a
Nové auto je sice fajn, stále ale platí, koupíte nové, druhý den je ojeté a ty peníze, co za něj dáte, už vám nikdo nedá. O tom vím své. Co se áček týče, tam kupují auta spíše dobrodruzi a i výkup je tam jen pro silné nátury, což jsem zkusil jednou a nikdy více, když na mě zkoušeli výkup mého vozu hodně pod cenou. Obratem jsem jej pak prodal soukromě za mnohem vyšší cenu a bez problémů. Ale zase áčka vykoupí cokoliv, i kdyby to byl už totální vrak na ND, což solidnější bazar zase neudělá. Navíc áčka inzerují i auta, které vůbec nemají, ale spoléhají pouze na to, že když už tam ten zákazník přijde, tak si prostě nějaké auto musí vybrat. Problémem je i to, že je i dost lidí, kteří si jeté auto pletou s novým z autosalonu a většina těchto lidí má s bídou na pořizovací cenu ojetiny, kdy si vezmou nějakou půjčku nebo půjčí v rodině a stěží to dají dohromady a na nějaké další investice navíc, jako je výměna oleje, filtrů, natož rozvodů nebo pneumatik, už prostě nemají. To je u každé ojetiny ale nutnost, čili s počáteční investicí do cca. 20 000kč je potřeba vždy počítat, pokud vám to neprodá někdo z rodiny, kdo se o auto vzorně staral, nebo lépe nemáte v ruce papír z autorizovaného servisu, co konkrétního bylo na autě měněno a kdy. To, že většina aut do 100 000kč v autobazarech jsou totální šroty o tom jsem se mohl také přesvědčit poslední cca. 3 měsíce, jak jsem hledal slušnější městské vozítko pro dceru na lítačku po městě. Všechno vesměs dovezeno z venku, ale tam to spíše bylo už určeno na ND a tady to prodávají jako vozidla schopná dalšího provozu se stočenými km, protože nevěřím, že by si třeba v Německu tohle dovolili prodejci prodávat, natož stáčet km běžně, jako je tomu v ČR.
V28l49a66d64i83m50í83r 74F31i75b56i82g58e80r
Ano když koupíte auto tak se z něj rázem stává ojeté, ale takhle je to u všeho. Elektronika je druhý den taky bazarová a ty prohlášení o tom že auto jakmile vyjede z autosalonu ztrácí hodnotu, to je pravda ale kdyby nebyli lidi co si kupují nová auta tak ti co kupují ojetá nemají z čeho vybírat. A taky na ten argument o ztrátě hodnoty po 1 vyjetí. Kdo by koupil nové auto a hed ho prodával? Možná někdo kdo nečekaně zdědí velké jmění nebo vyhraje, ale i tak by to bylo že to zůstane nejspíš v rodině.
Na skoro žádném spotřením zboží se nedá vydělat(myslím koupit a pak prodat po pár letech) až na vyjímky.
J78a84n 95K83r75p69e71c
nejdulezitejsi je cena. no to me podrz. jak muze byt dulezita cena kdyz neumi odhadnout stav vozu? v cem tedy to porovnavani cen spociva? a jsme zase u toho. v najetych kilometrech. jen a pouze. to je totiz jedine, co takovy "bezny" koupechtivy zajemce o ojetinu dokaze nejak porovnavat. a tento zajemce bude verit vsemu co mu predlozite. jednou propiskou a stejnou rukou neodborne vypsana serviska? od prvniho pohledu sizunk? on to veme, protoze tomu chce verit. a pak nadava ze auto fdyslu a palbe, po prvnim majiteli, co po 5ti letech pouzivani ma najeto 60 tis. a stoji 1/10 puvodni ceny se mu nejak rozpada pod rukama. jo, staci se, protoze si to zakaznici vylozene preji. a dobre jim tak. alespon zbydou levna, dobra a poctiva auta ktere maji "hodne" najeto pro nas, co se v tom vyzname.
P14a40v55e78l 69J28e74ř49á46b61e52k
Co takto si založit firmu na poradenství při koupi ojetiny.
Při troše snahy a kvalitní reklamy bych řekl, že budete ve vatě (třeba skleněné).
P98a79v84e52l 98H58o90d27a
Mnoha lidem by se spíš než ojetina hnijící před barákem vyplatila půjčovna.
J52a32n 53D61l44o72u46h86ý
I kdyz temer nebudu jezdit, furt je lepsi mit 15 let starou pixlu za 20 tacu, nez si za 500 az 1000kc pujcovat auto. Jednak je to drahy a jednak je s tim vopich si to pujcit a vratit.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...