- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem rád, že zůstali u atmosféry, protože slyšet R8 když se ve vysokých otáčkách naštve, je jako nechat si vyrazit mozek plátkem citrónu obaleného kolem masivní zlaté cihly
pres vikend jsem potkal dve BMW i8. proti nim to Audi bude mit thodne ezke, i pres supernovinku laserove svetlomety ( ktere uz BMW do i8 standardne montuje....) Nicmene diky novym tendencim v autodesignu treba tohle BMW hlavne ze zadu vypada jako nejaky vytvor pro sci-fi film
Důvod, proč dát atmosférický motor do sportovního vozu je především rychlost reakce na sešlápnutí plynu.
Jsem laik, kdo mi to vysvětlí..... Jaký je rozdíl mezi přeplňovaným a nepřeplňovaným motorem? Nějak jsem myslel, že přeplňovaný je lepší....
Záleží... Není lepší a horší.
Atmosféra je založena na velkém objevu a vysokých otáčkách, takže pak má taky úžasný zvuk, ale větší spotřebu a někdy nedostatek výkonu, proto se přidávají turba, i dvě až tři, které umožní při mnohem menším objemu vyšší výkon a nižší spotřebu, ale vytratí se kulervoucí charakter. Poslechněte si třeba Znáte třeba Audi RS5, nebo teď už starou generaci BWM M3? Atmosférické motory 400+ koní s úžasným charakterem. Nástupce M3 už má turbomotor, který je mnohem lepší, ale taky to není takový zážitek řídit, že.
myslím že R8 nikdy 12 válec neměla. Jen V8 nebo V10 z Gallarda,
V čem jsou takové motory "nenormální"?
"Audi R8 jsem viděl na vlastní oči, ale jen schované pod plachtou"
...věta za všechny prachy :)))