Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodej očekávaného modelu začíná. Superb odstartuje s cenou 599 900 Kč

Největší škodovka má dnes, v úterý 3. března, autosalonovou premiéru v Ženevě. Česká značka uveřejnila startovací cenu, dealeři začnou sbírat objednávky 10. března. První superby vyrazí na silnice v červnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58a21n 75U23l14m 7140729816952

Multifunkční volant až v příplatkový verzi - to jsou žebráci!! Rv 

Hlavně, že to má 2x tolik deštníků ve dveřích než R-R ;-D

0/0
10.3.2015 13:56

T62o52m56á96š 25D83v30o60ř57á98k 3608649313983

Snad to za ty peníze bude mít alespoň kola... Jinak fakt hezké auto.

0/−2
4.3.2015 7:53

L33u77k33a45s 76H66a44n79a68k 7721321587151

Za tu cenu to bude mít celkem pěknou výbavu. Stačí si přečíst článek ;-)

+2/0
4.3.2015 11:03


L56u24k18á10š 79S73k72o87p61a70l 9466568945541

Dva válce mel Trabant. Ma to taky vzduchem chlazeny motor?:-)

0/−3
3.3.2015 22:01

J38i43ř88í 69S34c96h56w54a24c79h 8358494468286

vzduchem chlazený motor měla i třeba osmiválcová Tatra 603, jakou "duchaplnost" z toho vyvodíš tentokrát? ;-)

+2/0
3.3.2015 22:20

J95a17n 75U37l52m 7600719556102

nebo Porsche

+1/0
10.3.2015 13:55

I83v52a63n 50P34o60k89o71r74n39ý 7209495358

Škodovky jsou všeobecně předražené, v rámci koncernu je to konzervativní značka. Za tu základní cenu, jak tady někdo píše to bude soci holátko a pokud v Superblbu budeme chtít onen vodotrysk, pořádně si připlatíme. Konečná cena pak může být vyšší než obdobný, značkový výrobek od konkurence.

Jako majitel v minulosti 2 zbrusu nových škodovek tuto značku do baráku již nikdy více. A to mám rád a přednostně kupuji české výrobky.

+4/−2
3.3.2015 20:30

V39l39a42d87a 79S59i67m63o85n10i48k 3339513423745

S tím použitým názvem skutečně nejste originální ani zábavný.

+1/−2
3.3.2015 20:41

I39v79a66n 12P77o70k43o68r50n54ý 7919135888

jinak než Superblb tento model neznám; nikde jsem netvrdil, že je to originální nebo zábavné, smích jako zvukovou kulisu používanou hojně nejen na Nově jsem tu taky nikde nepoužil, tak nevím o co vám jde. Ale každý auto nějako přezdívku má. Škodovky byly nazývány výstižně DoDo, Renault 2CV kachna atd.

+1/−2
3.3.2015 20:50

M29a44r76t70i87n 85P66a50v96e22l27e82k 5750507265875

Jste si jist,že vaše okolí mluvilo o Superbu a ne o vás? Jako každý chlap se často a rád bavím o autech,ale nic podobného jsem za dobu co jsou Superby ve výrobě neslyšel.

+5/−2
3.3.2015 21:07

J77i50ř85í 37S48c39h98w10a39c82h 8338614678986

taky jsem ten pojem nikde jinde než na internetových diskuzích neslyšel ;-)

Pan Pokorný sice tvrdí že měl dvě nové zbrusu nové Škodovky takže bych tipoval tak minimálně 30, no spíše 50 let, ale podle slovníku to vypadá tak na 15.;-)

+3/−2
3.3.2015 21:13

M28a38r15t75i60n 95P79a13v55e79l53e87k 5710397685885

No,pan Pokorný zřejmě nebude moc svéprávný - podle něj je Škodovka předražená a proto si podle svých slov pořídil hned dvě po sobě.

+5/−2
3.3.2015 22:26

I59v87a66n 28P34o65k23o62r12n90ý 7959475708

Pokud narazíte na škodofky, tak je všeobecně známo, že jsou předražené, za každý i bezpečnostní prd si musíte tvrdě připlácet. Výhoda pro prodávající, že ojeté škodovky si drží cenu, nevýhoda pro kupující, že kupují předraženou ojetinu. Nejsem ani zastáncem hjundajů a podobných neznaček. Jen jsem vyjádřil názor - svoji zkušenost s touto značkou. A víte co: spousta lidí, za vlastnictví škodofky, tvrdila, že se jim podobné závady jako jsem měl já, zdaleka vyhýbají, je to přece skvělé auto. Prodali Škodofku, šli do jiné značky, a ejhle, najednou měli v minulosti ty samé závady a už nikdy víc do škodofky nešli. ŽTe se ty závady stydělki přiznat, když onen výkřik techniky vlastnili? Škodofkáři jsou až moc loajální, stačí si ale vyhledat poruchu na nějakých fórech a hned zjistíte: no jo, tahle závada je typická pro škodofky. Proto mají škodofky taky servis na každé dědině. Já tvrdím, že budu radši, když budou 2 servisy na Antarktidě a jeden na Sahaře a budu spokojený, jen když do nich nebudu muset nikdy zavítat (tím nemám nyní na mysli výměnu oleje a brzdových destiček).

Že jsem si pořídil 2 škodofky po sobě - ano, věřil jsem v české výrobky, proto jsem si je koupil. A VW mi dodávalo pocit kvality. No, bohužel, auta si nekupuju proto, abych jim sloužil a vrážel do nich peníze za opravy.

Ostatně, půjdete do stejné značky televize, vysavače, mixéru, když se vám to hned po záruce po ...?

0/−1
4.3.2015 22:14

J87i55ř83í 26S45c53h28w63a46c45h 8508374808696

no ty tvoje dedukce o hustotě servisů jsou "hustý" ;-D

Podle tvého stupidního pravidla by v Česku byly nejporuchovější škodovky, a v Japonsku Toyoty a Hondy, protože tam je těchto servisů určitě víc jak na ty tvoje "škodofky" trolle.

A pokud takhle kecáš o tomto nejspíš kecáš i o všem ostatním, trolle.

Trolla nekrmit!

+1/−1
4.3.2015 22:27

I82v81a68n 84P21o38k98o23r43n12ý 7799425108

Ty trotle, co tykáš? Běž pást krávy jinam.

Jseš zaměstnananec okřídlenýho čípku, nebo vlastníš výkřik techniky z MB a nemáš na lepší značku, tak tady nepruď.

Kup si plato vajec, dej ho pod zadní sklo, nasaď čepku, vykuchej vejfuk a buď škoda tuner.

Škoda = škoda peněz.

0/−1
6.3.2015 22:12

J14i48ř61í 97S92c88h16w18a18c65h 8428864228336

no chtěl jsem napsat: 

Bacha ať ti nepraskne žilka!

Ale jak vidím, tak už je pozdě.....;-D

+1/0
12.3.2015 16:13

J45e41r33o29n81ý82m 38K42o91p29l 1194377625599

prostě pokorný superblb

0/0
16.3.2015 16:56

V58l55a69d82a 43S73i85m63o41n96i87k 3399873803755

Snažím se Vám decentně naznačit, že normální průměrný běloch se vyjadřuje přiměřeně inteligentně. To je všechno.

+1/−2
3.3.2015 21:57

L72u59k28a77s 50H86a89n97a70k 7561221277301

To, že škodovky jsou dražší než ostatní už dávno neplatí. Třeba Fabie stojí hodně podobně jako konkurence a to s podobnou výbavou. Kdybyste se na to skutečně podíval a na to stačí s ipřečíst článek, tak zjistíte, že to holátko ani v základu skutečně není.

0/0
4.3.2015 11:34

M20a29r15t73i78n 78H54o57c17e85k 5279395884717

mno, nevzít si škodovku pod křídlo Wolksvagen, tak tu to naše domácí stříbro pořád montuje favorita a fabii ;-D nejdřive Passat a pak Superb, nejdříve Golf a pak Octávie. tak to je a bude navždy.R^

+1/0
3.3.2015 17:50

P68e86t84r 93M98i53c21h52a45l 2760444811172

Nevzít Škodovku VW, tak už by dávno nebyla.

+2/0
3.3.2015 18:30

M68a78r83t71i26n 72L45ž20i86č68a33ř 9235117962284

Kdyby nevzalo VW, vzal by tehdy Renault

0/0
3.3.2015 19:29

P12e20t91r 33M57i10c36h25a86l 2340424361202

Ano, já jsem to tak taky myslel. :-)

0/0
3.3.2015 19:32

M74i93c31h43a12l 20P75a98v26l47á54t 9273543814339

A ted by se tu vyrabely prekrasne Logany nebo jeste neco lepsiho. Treba vubec nic, protoze Renault by se na to vykaslal a fabrika by sla "cu grunt".;o)

+1/−1
3.3.2015 19:32

M75a97r35t74i40n 19L55ž27i73č33a88ř 9825217772574

Tak Dacia Renaultu pomohla dost a dost, kde by bez ní byl že

0/0
3.3.2015 19:50

J56o39h47a13n 83Z75i93n39g91e67l 2931175366211

;-D;-D;-D  a taky je to kvalitka.

0/0
3.3.2015 21:30

M74a85r12t82i81n 42L63ž58i44č11a45ř 9435837752254

Tak kvalita Dacia není, spíž bych to nazval návrat ke kořenům ;-D

0/0
3.3.2015 21:50

V38l86a85s25t15i68m96i69l 24T43e29n90c31e40r 4450480517600

Dovolte abych se ohradil. Mám Logana MCV už skoro 8 let. Doposud jsem na tom autě žádnou závadu neměl. Vystačil jsem si jenom s pravidelným servisem u Renaultu. Takže o té kvalitě - nekvalitě mírněte svá slova a úšklebky.

0/0
4.3.2015 12:28

M20a47r21t23i96n 18L93ž74i23č75a88ř 9675827402594

Dva roky jsem s MCV 1.4 jezdil, od úplně nového, problém se silentbloky na motoru, spojka v záruce, špatný zámek zadních dveří kufru, koroze lemů karoserie, ohlé tyčky řízení, řidičovi dveře 2x rovnány, křivili se a nešli zavírat...

0/0
4.3.2015 13:32

P54a26v51e65l 29M49a94r69e26š 2153238661981

A udělal ze Škodovky montovnu lowcoast modelů jako z Dacie.

+2/−1
3.3.2015 19:35

V43l66a22d69a 98S94i41m24o15n90i74k 3719283953735

To jsou ti, co na prehistorické platformě B caru pořád vyrábí Logan ?

0/0
3.3.2015 20:31

P31a56v48e54l 61S17m90o79l89e31k 2987947892963

Jen ne Renault či jiný frantík!

0/0
7.3.2015 19:38

M26a53r79t13i80n 18L24ž41i32č55a23ř 9405637222114

Citroen dělá dobrá auta a u DS i stylová na rozdíl od nudného VW

0/0
7.3.2015 22:04

J46a73n 53F76r76i72d51r83i65c28h 6545818589303

Tyhle nový auta maj takových systémů v sobě, že já tohle auto třeba vyhrát tak ani nevím co s tím; asi prodat. Všelijaký asistenty

+1/−1
3.3.2015 17:12

M88i19c72h42a28l 25P92a58v28l47á92t 9923223424169

A ridil jste to nekdy? S120 ma sve kouzlo, ale tohle ma taky urcite vyhody.

+1/−1
3.3.2015 19:17

P32e15t93r 60M25i76c29h62a30l 2450294481802

Náhodou, stodváca v zimě, v serpentinách na sněhu, k nezaplacení. A jak se s tím dalo blbnout. :-)

0/−2
3.3.2015 19:21

J37a28n 24F89r69i59d72r34i33c30h 6905798829303

Neřídil. Chtěl ybch to zkusit pravda. Musí to bejt dost blbuvzdorný aby to mohlo bejt v prodeji pro běžný lidi, takže by mě zajímalo jaký to je no. Třeba by pak člověk nechtěl zpět.

0/0
5.3.2015 19:17

R80o94m58a39n 78K58u70b33a21l31a 8757630692

....ať si každý koupí co chce a jezdí v čem chce, NEJDÚLEŽITĚJŠÍ je že je člověk s tím co má spokojený a dělá ho to šťastného....:)

+5/0
3.3.2015 17:07

M73a42r52t78i96n 78L73ž20i47č19a73ř 9775327712554

Za 599 900 Kč bude výbava social edition

+2/−1
3.3.2015 16:11

M58i80c70h39a34l 95P46a41v49l50á69t 9193113784579

Jako ze bez hodinek s vodotryskem?

Jsou to hajzlove, ze to nerozdavaji zadarmo, ze jo? :o)))

+1/−1
3.3.2015 19:18

M89a77r47t82i18n 63L58ž87i47č11a84ř 9515177832214

Vodotrysk není potřeba, ale pořádný hodiny respektive pořádná palubní elektronika by byla potřeba, více místa uvnitř, kvalitní sedačky z kterých nebolí záda a hlavně zapracovat na designu, ale to u Škody není potřeba, páč to je fotr automobilka ;-D

+1/−2
3.3.2015 19:28

V29l15a80d47a 61S64i72m94o92n40i48k 3459163463565

Co si představujete té od pořádnou elektronikou? Místa je tam habaděj, je to vevnitř širší a i delší než předešlá generace a i tam bylo místa dost  - měřím 186 cm. Kočár na dálnici to určitě bude  - velký rozvor. Pokud tam jsou k dispozici stejné sedačky jako u VW, tak zásadní problém nevidím...

0/0
3.3.2015 20:34

M38a13r10t45i40n 26L86ž54i34č71a49ř 9265217502864

Myslím moderní elektroniku jakou má Passat QNX běžící na Tegře

Místa tam habaděj není, aspoň pro mě

Sedadla u obou předchozích generací mi nevyhovuje, stejně jako na Oktávce, nedělají dobře mým zádům

0/0
3.3.2015 21:49

V94l60a89d42a 65S58i88m95o96n19i38k 3229743873255

Superb nemůže mít nikdy stejnou a výbavu jako Passat. Pak by to byl Passat  - obě auta jsou MQB. A jak by to pak prodávali, Už předešlá generace dělala v Německu Passatu   docela problémy.

0/0
3.3.2015 21:56

M32a20r52t40i63n 37L22ž13i83č74a88ř 9875937922364

To samořejmě vím, koncern škodu přidusí kdyby měla úspěch to je jasné

0/0
3.3.2015 22:34

J91i32ř77í 80S88c61h50w54a55c24h 8728544218496

co je na to jasné? To jako, že akcionářům a vedení VW jde o to aby byla škodovka neúspěšná? Aby se jim krátili jejich zisky? No to snad ne!  ;-D

+1/0
3.3.2015 23:11

M42a17r57t41i59n 83L34ž92i11č97a55ř 9405327772384

Ne jim jde jen o to, aby Škoda nebyla lepší jak VW o nic jiného

0/0
4.3.2015 10:23

V80l82a10d17a 12S25i12m30o52n19i43k 3439573123855

V zásadě Škoda úspěch má - jinak by nevyrobila  ilion aut. Teď už to bude jenom podle vývoje na trhu. Zrovna včera jsemd měl debatu s německým kolegou - on osobně to vidí talk že Škodovka a VW  změnšují rozdíl proti Audi ( míním A4, A6 už je MLB) a pro něho osobně už je to teď nepřehledné.

0/0
4.3.2015 8:54

M17a23r49t58i72n 34L55ž80i46č61a76ř 9185967842794

To já netvrdím, že se Škodě nevede, vede se jí dobře ale VW ji bude vždy držet zpátky a prémiové věci u ní nikdy nebudou ani u Supíka

0/0
4.3.2015 10:32

D90a15n19i31e77l 84S90v70o20b42o40d90a 6545212171739

Prémiové věci do Škodovky nepatří. Její propozice je maximálně racionální. V rámci VW tedy konzervativní, value for money, velký, kvalita zpracování OK a tedy pod VW a Audi

0/0
4.3.2015 12:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.