Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Bugatti končí s veyronem, v Ženevě se loučí La Finale

Svého času nejrychlejší sériový vůz planety Bugatti Veyron po deseti letech výroby končí. Automobilka, která je součástí koncernu Volkswagen, totiž na ženevském autosalonu ukázala poslední prodaný kus nazvaný La Finale. Ten si údajně odveze zákazník z Blízkého východu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P48e89t54r 56H17a14n91a 1794190339

Líbí - nelíbí.. Mě třeba ano, ale kolik je supersportů (jestli nějaký) do kterého si v klidu sednu dojedu do práce, večer do divadla a o víkendu na okruhR^

0/0
15.3.2015 17:52

J28a26n 92D82l40o17u11h82ý 7924549620479

Ze se ferrari jeste neohani soudem?! To je la Ford, la Finale. Je uplne evidentni na co konkurence reaguje :-D

0/0
7.3.2015 14:53

P83a84v92e59l 70D31o33b32e46š 3126243908201

Kdybych na něho měl tak si ho koupím. Někomu se líbí někomu ne to je věc vkusu. Ale toto auto se navždy zapsalo do historie.

+1/0
7.3.2015 13:36


J67a34n 10D16l27o59u19h98ý 7354379640209

Ano vyrobni naklady jsou vetsi nez prodejni cena. To se opravdu zapsalo do dejin :-D

0/−1
7.3.2015 14:54

P35a78v26e93l 85D13o13b88e11š 3156693638561

Vždy nejde jenom o zisk.

0/0
7.3.2015 19:43

T42o70m56á85š 86V26a12l12d71e72r 7823110769

Nedávno jsem četl článek, že nemohou doprodat Veyrony a tím začít pracovat na dalším typu.A najednou ;-D. Konečně je doprodáno a můžeme se těšit na další unikát.R^

+2/0
6.3.2015 16:18

J74o93s53e47f 57Z57d38r49á44h51a16l 2380600971208

A neslyseli jsme to uz nekolikrat?! Posledni verze mela byt co si pamatuju grand vitesse a pak jeste nekolik dalsich. Je to marketing...

0/0
6.3.2015 6:35

P12e18t61r 63B45á59č84a 8885616225485

Krasnej :-)

+1/0
5.3.2015 17:29

R20a62d17i63m 16H42o91r19č37i19č44k62a 7576217353162

Není krásnej! Jenom se stal legendou. Vypadá to jako naložená Tatra a za toto má u mne Kabaň velké mínus. Sorry, ale jsou daleko lepší supersporty

0/0
6.3.2015 13:36

P96e28t50r 57D35l27o90u10h62ý 3205281642268

Sakra, tak jsem to nestihl. Chybělo mi už jen pár éček a mohl být můj :-)

+1/−1
5.3.2015 16:23

P89e14t90r 35D19l46o74u41h80ý 3455721452518

Báčo, Báčo, za co mínus?

0/0
6.3.2015 1:15

J70o11s66e55f 14Z51d20r52á87h70a21l 2640220921708

Za lhani mozna? ;-)

0/0
6.3.2015 6:32

T17o10m94á23š 37J91u47r14e53č37k47a 3743592749253

Říká se tomu Ironie a nadsázka;-)

0/0
6.3.2015 6:49

F76r21a83n56t89i42š17e16k 75S53m72u12t43n79ý 2695968526145

Už vidím toho ko(ko)tta z blízkých východu, jak se v tom bude prohánět po boulevardu a leštit (si) to v salónu.

A přitom je to docela hnusný auto. :-)

+2/−6
5.3.2015 16:23

M33i80l49a58n 18V58o32t96a23v27a 5654766601772

a on vidí ko(ko)tta z východu co si ho leští u počítače a trapně závidí. a přitom si jednou až dokončí nějakou školu pořídí docela hnusný auto ;-)

+10/0
5.3.2015 17:04

J71o87s43e52f 37Z45d80r74á91h88a46l 2820280451698

Velmi vyzraly nazor!

0/0
6.3.2015 6:33

T73o66m50á31š 55J50u44r42e27č13k34a 3343912299883

Závist je hrozná věc co?

0/0
6.3.2015 6:49

M49a98r91c94e39l 54G45i27r68e17t32h 6585870595215

Bugatti se mi nikdy nelíbilo.

+1/0
5.3.2015 16:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.