Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Utajené koně navíc. Posílenou Octavii RS pozná jen znalec

Ve stínu nového Superbu se na autosalonu v Ženevě odehrává premiéra Škody Octavie RS 230. Nejdůležitější vylepšení oproti standardnímu benzinovému provedení jsou schovaná v útrobách. Z vnějšku pozná „dvěstětřicítku“ jen opravdový znalec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a23k45u49b 30K21o95s 3876362900734

Jízda na 19" kolech bude lahůdka. Mám na OIII 18" a je to docela kostitřas.

0/0
14.3.2015 18:40

R78o75m85a37n 41H22a29n14u53s 8945207299344

Teda ty kola - hnus. Docela by mne zajímalo kolik lidí by si tohle auto koupilo v bílém barvě nebo kolik vystavených je v bílé - nejhorší barva na auta.

0/0
6.3.2015 18:36

P28e52t74r 31M98i41c67h38a28l 2920434501542

Bílá jde teď do módy. Dokonce ji některé automobilky už nabízejí za příplatek.

0/0
6.3.2015 20:02

P84e49t83r 64B49á42č56a 8105486635115

Jde ted? Ta uz je v mode dobry dva tri roky.

0/0
6.3.2015 21:31

Z93d57e43n97ě42k 89G18o74l92d21b30e76r46g 8736875949325

Škoda už bílou Candy zařadila jako příplatkovou barvu. Základní je teď u většiny modelů tmavě modrá (mimo Citigo). Příplatková bílá je pak Laser a Moon :-)

0/0
8.3.2015 19:06

R45o59b82e51r86t 86P36a79c30i87n55a 7774719345791

Já. Bílá auta jednoznačně můžu.

0/0
6.3.2015 20:26

J88i72ř36í 51S96c69h95w38a83c68h 8568424638716

Ja TAKTÉŽ!

0/0
6.3.2015 22:57

L46u89d60v46í33k 64G87a80j59d17o69š17í27k 2215113624952

Jiní se v Ženevě můžou přetrhnout a předvádět zbrusu nová auta a Škodovka obšije sedadla červenou nití a hned je z toho článek... ;-D

+3/0
6.3.2015 15:48

J31i86ř50í 87S72c47h46w97a62c48h 8318974828396

No je to blbost, ale v diskusi máš na ni právo.

0/−1
6.3.2015 23:01

T53o71m18á82š 96D94v40o48ř68á90k 3178239293803

Fešanda!

0/0
6.3.2015 11:41

V89i52k83t36o30r 71K35o55š23k82a 4732520237489

Pořád stejná strategie u Škody.... uděláme něco extra, přidáme pár koníku a dáme tomu pořádnou reklamu a hned je to hotová bomba. A zákazník si to tučně zaplatí. A vlastně jde o úplné prd... je to jen reklamní trik jak vytáhnout z lidí prachy. Stejné to bylo i v minulosti. První Oktavie RS ve verzi WRC. A byla to jen bílá barva, xenony, polep a plaketka s číslem na palubce. A neuvěřitelná cena...  A u ostatních modelů to bylo podobné. I když některé zvláštní edice se celkem povedli, třeba interier Fabie Tour de France, nebo dnešní Monte Carlo. Tím neříkám, že se mi nové RS nelíbí. To naopak, ale dělat z 10 koníků a samosvoru něco extra... nevím no. Kdyby dali těch koníků 280, nebo 300 jako to má VW a Seat a lepší brzdy a celkově lepší podvozek... no to už by bylo jiné kafe. No prostě strategie Škody a VW je někdy podivná..

+2/0
6.3.2015 10:17

J70i25ř65í 82S75c77h26w44a19c37h 8148674648816

Nenechávej na sebe tak působit ty marketingový kecy škodovky a (jakékoliv jiné firmy). Superlativy se to kolem hemží počínaje ženskými tampóny a cestou do vesmíru konče.... kdybych si to tak bral a nepředpokládal, že skutečnost je trochu jinde než ta z katalogů, tak mě už dávno trefil šlak. 

Nabídka je prostě taková a ty buď vezmeš A nebo B nebo C nebo taky nic.

Takže někomu klidně může stačit 220 koní a přivítá, že v kufru může převést "kolečka s pískem" a oproti Seatu s 280 je může zvolit třeba proto, že se dá předpokládat, že s 220/230 koníky bude mít motor delší životnost.;-)

+1/0
6.3.2015 11:05

V27i59k79t59o27r 65K17o20š63k94a 4762200137969

Já to neřeším, já jen poukazuji na to jak to je, třeba u tohoto modelu.Když na to člověk kouká trošku hlouběji, tak je to fakt někdy zajímavé.... ale přesně je to o nabídce a kdo neřeší nic prostě jde a koupí.

0/0
6.3.2015 11:39

J58a34n 19K54r80p91e76c 5536343344462

dejte mi vedet az ten samosvor bude na zadni naprave. do te doby... no rovne to asi pojede, no...

0/0
6.3.2015 8:37

R50o64b54e42r56t 31P61a16c52i38n63a 7124239345561

Proč by měl být na nápravě co není hnaná? 8-o

+1/0
6.3.2015 20:32

D40a60v60i70d 15R65y73c28h85e83t27s58k85ý 9726151720340

Frflání přítomných odborníků na pouhých 230 koní je dost mimo. Těch 280 koní jako u Leonu Cupra nebo nového Superbu z toho půjde udělat jen softwarovou úpravou, ten motor má v Golfu R 300 koní. Co si rozhodně nepřimontujete je samosvor, tak buďte rádi, že tam vrazili ten a ne jenom více výkonu.

+1/0
6.3.2015 8:28

M55i22c75h11a62l 76P17a72v24l13á60t 9683943324959

Jiste, mate pravdu. Ale na druhou stranu je to trochu komicke. Proto ty pindy.

+1/0
6.3.2015 8:50

D29a33v61i26d 92R63y29c80h76e45t68s58k38ý 9726751430470

No jo, ale Seat je značka se sportovním aróma, Škoda jsou praktické vozy. Nemůžete čekat, že budou sportovní modely na stejné úrovni. Já jsem rád že ten rozdíl se dá srovnat chiptuningem..

0/0
6.3.2015 11:17

M64i38c56h10a57l 55P77a82v52l96á89t 9613233584899

Co je to "sportovni aroma"? Neco, co v mysli nekterych lidi vytvorite po dvou trech TV reklamach.

Neni dobre, kdyz fabrika zene zakazniky k chiptunerum (z nichz jsou vetsina zjevni podvodnici). To neni solidni pristup.

(Osobne mi je to jedno. Ten konkretni vuz kupovat nebudu.)

0/0
6.3.2015 13:03

P61a31v39e61l 21R87y79m70e35š 8419982644925

Díky této obchodní strategii mám pocit, že z nás chce škodovka dělat blbce. Do A6 dávají motor 2.0 TSFI v jediné výkonové variantě, a to 252k. Do oktávky ho také jednou možná dají, ale díky marketingovým krokům, kde si za každých 10k navíc a jinému odstánu laku připlatíme 70 tis. Kč bude oktávka s tímto motorem stát více než ta A6. A to nemluvím o stejném motoru v seatu. Prostě pokud je někdo patriot a chce mít auto s výkonným motorem, tak si musí za svůj patriotismus sakra připlatit. Pokud je ochoten jít k jiné značce, tak může mít lepší, jinde a levněji.

+3/0
6.3.2015 8:14

J28a77n 10K48o69n22v14a65l74i94n70k77a 5830421491655

Octávka pěkná R^ Sen českých "manažerů". Pro mne raději Focus RS. Má 2.3 motor, výkon někde jinde, 4x4 a hlavně to není takový mastodont. Akorát se do dveří nevejde PETka a do kufru kolečko s pískem. :-(

+2/0
6.3.2015 6:37

J39i29ř63í 86S77c95h16w42a23c32h 8588844678306

no když to tu uvádíš jako ekvivalent ve výběru, kterej má navíc tolik "nevýhod", tak doufám, že bude stát alespoň přibližně stejně? Co?

+1/0
6.3.2015 9:49

J68a58r90d83a 64K73o96n50i90c10k54ý 9348853366673

Koukám, je to tady samej závodník. Doufám, že zabijou jen sami sebe..

+4/0
5.3.2015 22:32

M83i37c55h39a14l 95P22a44v77l24á31t 9713663354479

Blbe na tom je, ze v drtive vetsine pripadu cloveka ohrozi prosty blbec, ne "zavodnik". "Zavodnici" jsou lepe detekovatelni.

0/0
6.3.2015 13:09

R62o28m96a54n 36K22u86b98a76l74a 8687870372

6.7 z 0-100, tak rychlý auto bych chtěl jednou vlastnit...:)

0/0
5.3.2015 19:14

M62a41r53t19i79n 74P38a94v13e54l63e33k 5560237225685

No,v Gran Turismu by to nebylo nic moc - na silnici víc než dost.

0/0
5.3.2015 19:22

R42o12m39a24n 53K47u35b36a41l10a 8547960372

Držím se pravidla že nikdy není dost, ani hp ani zrychlení!!!

+1/−1
5.3.2015 19:28

J77i64ř45í 18R83a81m45e70š 8226904910962

nic moc honda s 2000 dvoulitr bez turba 240 koní a to už je let. Škoda je stále deset let pozadu za technologickým pokrokem o proti japoncům. Co japonci uměli už dávno v atmosféře tak škoda na to ted potřebuje na víc turbo.

+12/0
5.3.2015 18:25

J51i59ř73í 43S30c78h97w73a40c43h 8718384728826

A co jako? Tvrdí snad někdo, že je to první dvoulitr s tímto výkonem? Či dokonce nejvýkonnější dvoulitr? Nebo, že škodovka je nějaký motorářský lídr?

P.S. Škodovka má nyní z dvoulitru i 280 koní ;-)

0/−4
5.3.2015 23:13

J25i15ř27í 77R79a29m40e66š 8346894270252

do škodovky se nemontují motory co mají 280 koní, tady je někdo mimo mísu. Ted přijde nový civic type r ten je nabudešenej nebo gt 86 s továrním kitem v dvoulitru 300 koní.

+3/0
6.3.2015 5:51

J71i41ř76í 97S30c21h47w27a11c87h 8618914208306

No tak to si jako budeme hrát se slovíčky, že "dnes" se ještě "nemontuje"? Mimo mísu jsi ty, protože škodovka motor 2.0/280koní má a co nevidět se začne montovat do nového Supa.

Ty ostatně jsi také zcela volně přešel do budoucnosti, kdy type R sice bude mít 310 koní ale totálně popře ten "technologický náskok" z prvního příspěvku, tím, že se neobejde bez turba. ;-)

Osobně považuji honbu za maximálním litrovým výkonem v sériovkách za "pofiderní marketingový" akt, dobrý tak maximálně pro takový jako jsi ty, aby pak plodili podobné argumenty před kamarády v hospodě nebo na diskusních fórech, jelikož protipólem je zkracování výdrže motoru, která u seriovky je jaksi také požadována.

0/−2
6.3.2015 9:36

V56í33ť96a 44K91r17u44t10i65š 1400524435217

A jen se zeptám, jaké aspoň trošku výkonnější motory a auta z japonske produkce lze dnes v běžných třídách koupit v Evropě?

0/0
6.3.2015 1:12
Foto

P71a65v84e34l 83M25a14c17h66a95l41a 1224600907544

to už radši Seat Leon Cupra 280

+5/0
5.3.2015 18:19

K81a37r52e34l 66V59a72c17h69u89t 9963202809703

Že by si těch EXTRA disků kol všiml jen znalec?  ;-D;-)

+1/0
5.3.2015 17:52

P74e46t54r 86B10á74č61a 8265626775765

Bugatti, Regera a mezi nima tenhle kram ;-D

+5/0
5.3.2015 17:33

J16i22ř88í 36S64c31h41w25a88c28h 8388864288766

Báčo ve srovnáním s Regerou je krám i ten tvůj olítaný zetkový nissan. :-P

+1/0
6.3.2015 9:55

P60e98t57r 24B44á85č14a 8335456905595

Stejne si neodpustis reagovat co ;-D

0/0
6.3.2015 21:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.