Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Utajené koně navíc. Posílenou Octavii RS pozná jen znalec

Ve stínu nového Superbu se na autosalonu v Ženevě odehrává premiéra Škody Octavie RS 230. Nejdůležitější vylepšení oproti standardnímu benzinovému provedení jsou schovaná v útrobách. Z vnějšku pozná „dvěstětřicítku“ jen opravdový znalec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J46a80k88u92b 11K41o41s 3846832210684

Jízda na 19" kolech bude lahůdka. Mám na OIII 18" a je to docela kostitřas.

0/0
14.3.2015 18:40

R82o78m18a83n 36H92a35n96u74s 8285157249434

Teda ty kola - hnus. Docela by mne zajímalo kolik lidí by si tohle auto koupilo v bílém barvě nebo kolik vystavených je v bílé - nejhorší barva na auta.

0/0
6.3.2015 18:36

P61e73t92r 95M35i98c81h50a47l 2370514601382

Bílá jde teď do módy. Dokonce ji některé automobilky už nabízejí za příplatek.

0/0
6.3.2015 20:02

P37e29t74r 62B20á91č84a 8505596545655

Jde ted? Ta uz je v mode dobry dva tri roky.

0/0
6.3.2015 21:31

Z69d19e67n91ě83k 78G12o40l65d55b41e37r48g 8446585849385

Škoda už bílou Candy zařadila jako příplatkovou barvu. Základní je teď u většiny modelů tmavě modrá (mimo Citigo). Příplatková bílá je pak Laser a Moon :-)

0/0
8.3.2015 19:06

R28o44b50e65r32t 96P64a15c32i22n18a 7234399925111

Já. Bílá auta jednoznačně můžu.

0/0
6.3.2015 20:26

J28i36ř36í 26S41c88h65w67a35c21h 8938824958916

Ja TAKTÉŽ!

0/0
6.3.2015 22:57

L35u27d61v17í55k 31G24a14j98d46o22š12í86k 2605663934272

Jiní se v Ženevě můžou přetrhnout a předvádět zbrusu nová auta a Škodovka obšije sedadla červenou nití a hned je z toho článek... ;-D

+3/0
6.3.2015 15:48

J35i62ř39í 19S21c17h41w52a49c61h 8758254548386

No je to blbost, ale v diskusi máš na ni právo.

0/−1
6.3.2015 23:01

T24o68m23á95š 93D56v16o82ř70á85k 3238379893143

Fešanda!

0/0
6.3.2015 11:41

V38i12k14t11o40r 92K68o30š65k82a 4242190297639

Pořád stejná strategie u Škody.... uděláme něco extra, přidáme pár koníku a dáme tomu pořádnou reklamu a hned je to hotová bomba. A zákazník si to tučně zaplatí. A vlastně jde o úplné prd... je to jen reklamní trik jak vytáhnout z lidí prachy. Stejné to bylo i v minulosti. První Oktavie RS ve verzi WRC. A byla to jen bílá barva, xenony, polep a plaketka s číslem na palubce. A neuvěřitelná cena...  A u ostatních modelů to bylo podobné. I když některé zvláštní edice se celkem povedli, třeba interier Fabie Tour de France, nebo dnešní Monte Carlo. Tím neříkám, že se mi nové RS nelíbí. To naopak, ale dělat z 10 koníků a samosvoru něco extra... nevím no. Kdyby dali těch koníků 280, nebo 300 jako to má VW a Seat a lepší brzdy a celkově lepší podvozek... no to už by bylo jiné kafe. No prostě strategie Škody a VW je někdy podivná..

+2/0
6.3.2015 10:17

J16i68ř48í 88S54c18h96w42a72c64h 8728464208516

Nenechávej na sebe tak působit ty marketingový kecy škodovky a (jakékoliv jiné firmy). Superlativy se to kolem hemží počínaje ženskými tampóny a cestou do vesmíru konče.... kdybych si to tak bral a nepředpokládal, že skutečnost je trochu jinde než ta z katalogů, tak mě už dávno trefil šlak. 

Nabídka je prostě taková a ty buď vezmeš A nebo B nebo C nebo taky nic.

Takže někomu klidně může stačit 220 koní a přivítá, že v kufru může převést "kolečka s pískem" a oproti Seatu s 280 je může zvolit třeba proto, že se dá předpokládat, že s 220/230 koníky bude mít motor delší životnost.;-)

+1/0
6.3.2015 11:05

V90i52k94t83o27r 37K23o46š57k74a 4832600697929

Já to neřeším, já jen poukazuji na to jak to je, třeba u tohoto modelu.Když na to člověk kouká trošku hlouběji, tak je to fakt někdy zajímavé.... ale přesně je to o nabídce a kdo neřeší nic prostě jde a koupí.

0/0
6.3.2015 11:39

J12a39n 80K83r36p52e76c 5126473344812

dejte mi vedet az ten samosvor bude na zadni naprave. do te doby... no rovne to asi pojede, no...

0/0
6.3.2015 8:37

R81o16b94e38r49t 37P93a82c26i38n23a 7864409915901

Proč by měl být na nápravě co není hnaná? 8-o

+1/0
6.3.2015 20:32

D49a68v21i72d 14R93y48c14h40e43t82s87k19ý 9676741880150

Frflání přítomných odborníků na pouhých 230 koní je dost mimo. Těch 280 koní jako u Leonu Cupra nebo nového Superbu z toho půjde udělat jen softwarovou úpravou, ten motor má v Golfu R 300 koní. Co si rozhodně nepřimontujete je samosvor, tak buďte rádi, že tam vrazili ten a ne jenom více výkonu.

+1/0
6.3.2015 8:28

M70i11c44h31a27l 18P18a46v89l77á52t 9643883514509

Jiste, mate pravdu. Ale na druhou stranu je to trochu komicke. Proto ty pindy.

+1/0
6.3.2015 8:50

D90a45v13i17d 89R73y29c87h43e12t64s94k65ý 9496831240500

No jo, ale Seat je značka se sportovním aróma, Škoda jsou praktické vozy. Nemůžete čekat, že budou sportovní modely na stejné úrovni. Já jsem rád že ten rozdíl se dá srovnat chiptuningem..

0/0
6.3.2015 11:17

M49i18c26h38a57l 69P31a60v13l36á24t 9253943494509

Co je to "sportovni aroma"? Neco, co v mysli nekterych lidi vytvorite po dvou trech TV reklamach.

Neni dobre, kdyz fabrika zene zakazniky k chiptunerum (z nichz jsou vetsina zjevni podvodnici). To neni solidni pristup.

(Osobne mi je to jedno. Ten konkretni vuz kupovat nebudu.)

0/0
6.3.2015 13:03

P90a42v96e73l 64R66y97m40e50š 8239102284625

Díky této obchodní strategii mám pocit, že z nás chce škodovka dělat blbce. Do A6 dávají motor 2.0 TSFI v jediné výkonové variantě, a to 252k. Do oktávky ho také jednou možná dají, ale díky marketingovým krokům, kde si za každých 10k navíc a jinému odstánu laku připlatíme 70 tis. Kč bude oktávka s tímto motorem stát více než ta A6. A to nemluvím o stejném motoru v seatu. Prostě pokud je někdo patriot a chce mít auto s výkonným motorem, tak si musí za svůj patriotismus sakra připlatit. Pokud je ochoten jít k jiné značce, tak může mít lepší, jinde a levněji.

+3/0
6.3.2015 8:14

J22a51n 96K16o62n12v24a80l34i21n43k74a 5800561861475

Octávka pěkná R^ Sen českých "manažerů". Pro mne raději Focus RS. Má 2.3 motor, výkon někde jinde, 4x4 a hlavně to není takový mastodont. Akorát se do dveří nevejde PETka a do kufru kolečko s pískem. :-(

+2/0
6.3.2015 6:37

J15i71ř48í 62S24c14h33w52a19c59h 8838504768756

no když to tu uvádíš jako ekvivalent ve výběru, kterej má navíc tolik "nevýhod", tak doufám, že bude stát alespoň přibližně stejně? Co?

+1/0
6.3.2015 9:49

J25a56r50d68a 47K60o39n18i61c91k34ý 9688653316623

Koukám, je to tady samej závodník. Doufám, že zabijou jen sami sebe..

+4/0
5.3.2015 22:32

M98i82c19h20a92l 45P50a61v65l47á18t 9283543964139

Blbe na tom je, ze v drtive vetsine pripadu cloveka ohrozi prosty blbec, ne "zavodnik". "Zavodnici" jsou lepe detekovatelni.

0/0
6.3.2015 13:09

R27o72m14a58n 95K86u33b22a18l36a 8187960192

6.7 z 0-100, tak rychlý auto bych chtěl jednou vlastnit...:)

0/0
5.3.2015 19:14

M55a37r55t47i12n 88P19a75v73e40l83e40k 5730947845305

No,v Gran Turismu by to nebylo nic moc - na silnici víc než dost.

0/0
5.3.2015 19:22

R39o42m83a20n 57K74u60b64a17l35a 8757740702

Držím se pravidla že nikdy není dost, ani hp ani zrychlení!!!

+1/−1
5.3.2015 19:28

J11i83ř83í 48R41a15m37e90š 8696264640862

nic moc honda s 2000 dvoulitr bez turba 240 koní a to už je let. Škoda je stále deset let pozadu za technologickým pokrokem o proti japoncům. Co japonci uměli už dávno v atmosféře tak škoda na to ted potřebuje na víc turbo.

+12/0
5.3.2015 18:25

J37i53ř42í 29S28c31h91w48a90c78h 8928334858606

A co jako? Tvrdí snad někdo, že je to první dvoulitr s tímto výkonem? Či dokonce nejvýkonnější dvoulitr? Nebo, že škodovka je nějaký motorářský lídr?

P.S. Škodovka má nyní z dvoulitru i 280 koní ;-)

0/−4
5.3.2015 23:13

J80i76ř90í 40R76a23m44e15š 8716554980902

do škodovky se nemontují motory co mají 280 koní, tady je někdo mimo mísu. Ted přijde nový civic type r ten je nabudešenej nebo gt 86 s továrním kitem v dvoulitru 300 koní.

+3/0
6.3.2015 5:51

J42i88ř56í 39S68c25h29w33a30c30h 8288444878136

No tak to si jako budeme hrát se slovíčky, že "dnes" se ještě "nemontuje"? Mimo mísu jsi ty, protože škodovka motor 2.0/280koní má a co nevidět se začne montovat do nového Supa.

Ty ostatně jsi také zcela volně přešel do budoucnosti, kdy type R sice bude mít 310 koní ale totálně popře ten "technologický náskok" z prvního příspěvku, tím, že se neobejde bez turba. ;-)

Osobně považuji honbu za maximálním litrovým výkonem v sériovkách za "pofiderní marketingový" akt, dobrý tak maximálně pro takový jako jsi ty, aby pak plodili podobné argumenty před kamarády v hospodě nebo na diskusních fórech, jelikož protipólem je zkracování výdrže motoru, která u seriovky je jaksi také požadována.

0/−2
6.3.2015 9:36

V83í36ť78a 32K89r60u62t79i33š 1600104395497

A jen se zeptám, jaké aspoň trošku výkonnější motory a auta z japonske produkce lze dnes v běžných třídách koupit v Evropě?

0/0
6.3.2015 1:12
Foto

P51a52v32e80l 85M30a36c88h12a90l61a 1194760147614

to už radši Seat Leon Cupra 280

+5/0
5.3.2015 18:19

K40a60r57e55l 51V72a39c17h35u49t 9643482389623

Že by si těch EXTRA disků kol všiml jen znalec?  ;-D;-)

+1/0
5.3.2015 17:52

P64e95t38r 39B75á77č80a 8965496415245

Bugatti, Regera a mezi nima tenhle kram ;-D

+5/0
5.3.2015 17:33

J61i23ř80í 45S27c22h22w56a10c48h 8728124548866

Báčo ve srovnáním s Regerou je krám i ten tvůj olítaný zetkový nissan. :-P

+1/0
6.3.2015 9:55

P75e21t44r 95B40á30č80a 8965366465945

Stejne si neodpustis reagovat co ;-D

0/0
6.3.2015 21:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.