Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Utajené koně navíc. Posílenou Octavii RS pozná jen znalec

Ve stínu nového Superbu se na autosalonu v Ženevě odehrává premiéra Škody Octavie RS 230. Nejdůležitější vylepšení oproti standardnímu benzinovému provedení jsou schovaná v útrobách. Z vnějšku pozná „dvěstětřicítku“ jen opravdový znalec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a86k46u41b 35K59o91s 3836122920744

Jízda na 19" kolech bude lahůdka. Mám na OIII 18" a je to docela kostitřas.

0/0
14.3.2015 18:40

R89o88m45a84n 21H20a37n29u52s 8935947579834

Teda ty kola - hnus. Docela by mne zajímalo kolik lidí by si tohle auto koupilo v bílém barvě nebo kolik vystavených je v bílé - nejhorší barva na auta.

0/0
6.3.2015 18:36

P66e92t42r 57M28i64c93h73a83l 2520894461302

Bílá jde teď do módy. Dokonce ji některé automobilky už nabízejí za příplatek.

0/0
6.3.2015 20:02


P42e21t43r 53B36á11č25a 8365316825605

Jde ted? Ta uz je v mode dobry dva tri roky.

0/0
6.3.2015 21:31

Z80d46e37n28ě45k 91G19o20l78d13b75e77r66g 8326565669795

Škoda už bílou Candy zařadila jako příplatkovou barvu. Základní je teď u většiny modelů tmavě modrá (mimo Citigo). Příplatková bílá je pak Laser a Moon :-)

0/0
8.3.2015 19:06

R89o21b32e41r42t 17P37a78c82i12n30a 7764329365841

Já. Bílá auta jednoznačně můžu.

0/0
6.3.2015 20:26

J47i53ř49í 59S66c11h84w12a53c86h 8388184918356

Ja TAKTÉŽ!

0/0
6.3.2015 22:57

L92u96d46v52í28k 47G92a44j72d48o94š79í27k 2795173434402

Jiní se v Ženevě můžou přetrhnout a předvádět zbrusu nová auta a Škodovka obšije sedadla červenou nití a hned je z toho článek... ;-D

+3/0
6.3.2015 15:48

J50i78ř46í 40S39c61h70w19a31c50h 8828334378886

No je to blbost, ale v diskusi máš na ni právo.

0/−1
6.3.2015 23:01

T67o51m83á26š 15D51v57o71ř89á96k 3138809103633

Fešanda!

0/0
6.3.2015 11:41

V96i20k20t44o59r 36K38o43š62k11a 4902810787889

Pořád stejná strategie u Škody.... uděláme něco extra, přidáme pár koníku a dáme tomu pořádnou reklamu a hned je to hotová bomba. A zákazník si to tučně zaplatí. A vlastně jde o úplné prd... je to jen reklamní trik jak vytáhnout z lidí prachy. Stejné to bylo i v minulosti. První Oktavie RS ve verzi WRC. A byla to jen bílá barva, xenony, polep a plaketka s číslem na palubce. A neuvěřitelná cena...  A u ostatních modelů to bylo podobné. I když některé zvláštní edice se celkem povedli, třeba interier Fabie Tour de France, nebo dnešní Monte Carlo. Tím neříkám, že se mi nové RS nelíbí. To naopak, ale dělat z 10 koníků a samosvoru něco extra... nevím no. Kdyby dali těch koníků 280, nebo 300 jako to má VW a Seat a lepší brzdy a celkově lepší podvozek... no to už by bylo jiné kafe. No prostě strategie Škody a VW je někdy podivná..

+2/0
6.3.2015 10:17

J49i37ř57í 61S17c32h47w45a87c23h 8798114388956

Nenechávej na sebe tak působit ty marketingový kecy škodovky a (jakékoliv jiné firmy). Superlativy se to kolem hemží počínaje ženskými tampóny a cestou do vesmíru konče.... kdybych si to tak bral a nepředpokládal, že skutečnost je trochu jinde než ta z katalogů, tak mě už dávno trefil šlak. 

Nabídka je prostě taková a ty buď vezmeš A nebo B nebo C nebo taky nic.

Takže někomu klidně může stačit 220 koní a přivítá, že v kufru může převést "kolečka s pískem" a oproti Seatu s 280 je může zvolit třeba proto, že se dá předpokládat, že s 220/230 koníky bude mít motor delší životnost.;-)

+1/0
6.3.2015 11:05

V88i62k69t76o24r 74K91o85š91k45a 4502360577499

Já to neřeším, já jen poukazuji na to jak to je, třeba u tohoto modelu.Když na to člověk kouká trošku hlouběji, tak je to fakt někdy zajímavé.... ale přesně je to o nabídce a kdo neřeší nic prostě jde a koupí.

0/0
6.3.2015 11:39

J52a92n 28K74r18p49e15c 5666153824672

dejte mi vedet az ten samosvor bude na zadni naprave. do te doby... no rovne to asi pojede, no...

0/0
6.3.2015 8:37

R20o57b60e31r96t 64P58a97c42i54n98a 7404249665131

Proč by měl být na nápravě co není hnaná? 8-o

+1/0
6.3.2015 20:32

D95a62v44i21d 20R79y73c97h92e94t94s14k91ý 9876891310560

Frflání přítomných odborníků na pouhých 230 koní je dost mimo. Těch 280 koní jako u Leonu Cupra nebo nového Superbu z toho půjde udělat jen softwarovou úpravou, ten motor má v Golfu R 300 koní. Co si rozhodně nepřimontujete je samosvor, tak buďte rádi, že tam vrazili ten a ne jenom více výkonu.

+1/0
6.3.2015 8:28

M86i18c14h26a40l 63P94a80v91l38á24t 9943523614139

Jiste, mate pravdu. Ale na druhou stranu je to trochu komicke. Proto ty pindy.

+1/0
6.3.2015 8:50

D18a15v52i52d 32R93y72c87h45e59t67s36k11ý 9596651190520

No jo, ale Seat je značka se sportovním aróma, Škoda jsou praktické vozy. Nemůžete čekat, že budou sportovní modely na stejné úrovni. Já jsem rád že ten rozdíl se dá srovnat chiptuningem..

0/0
6.3.2015 11:17

M32i51c53h16a61l 85P64a97v48l40á28t 9513583124499

Co je to "sportovni aroma"? Neco, co v mysli nekterych lidi vytvorite po dvou trech TV reklamach.

Neni dobre, kdyz fabrika zene zakazniky k chiptunerum (z nichz jsou vetsina zjevni podvodnici). To neni solidni pristup.

(Osobne mi je to jedno. Ten konkretni vuz kupovat nebudu.)

0/0
6.3.2015 13:03

P43a91v95e86l 45R46y97m62e24š 8309672664725

Díky této obchodní strategii mám pocit, že z nás chce škodovka dělat blbce. Do A6 dávají motor 2.0 TSFI v jediné výkonové variantě, a to 252k. Do oktávky ho také jednou možná dají, ale díky marketingovým krokům, kde si za každých 10k navíc a jinému odstánu laku připlatíme 70 tis. Kč bude oktávka s tímto motorem stát více než ta A6. A to nemluvím o stejném motoru v seatu. Prostě pokud je někdo patriot a chce mít auto s výkonným motorem, tak si musí za svůj patriotismus sakra připlatit. Pokud je ochoten jít k jiné značce, tak může mít lepší, jinde a levněji.

+3/0
6.3.2015 8:14

J37a93n 30K35o28n71v71a10l17i96n55k29a 5860531821625

Octávka pěkná R^ Sen českých "manažerů". Pro mne raději Focus RS. Má 2.3 motor, výkon někde jinde, 4x4 a hlavně to není takový mastodont. Akorát se do dveří nevejde PETka a do kufru kolečko s pískem. :-(

+2/0
6.3.2015 6:37

J39i84ř93í 28S91c69h54w20a91c32h 8868404498356

no když to tu uvádíš jako ekvivalent ve výběru, kterej má navíc tolik "nevýhod", tak doufám, že bude stát alespoň přibližně stejně? Co?

+1/0
6.3.2015 9:49

J49a66r57d91a 25K98o69n83i80c19k54ý 9458833656563

Koukám, je to tady samej závodník. Doufám, že zabijou jen sami sebe..

+4/0
5.3.2015 22:32

M66i61c18h86a55l 19P69a81v92l75á77t 9683523444379

Blbe na tom je, ze v drtive vetsine pripadu cloveka ohrozi prosty blbec, ne "zavodnik". "Zavodnici" jsou lepe detekovatelni.

0/0
6.3.2015 13:09

R52o39m30a19n 20K49u90b56a58l66a 8987250442

6.7 z 0-100, tak rychlý auto bych chtěl jednou vlastnit...:)

0/0
5.3.2015 19:14

M39a25r70t55i11n 11P11a49v77e62l17e48k 5710487755145

No,v Gran Turismu by to nebylo nic moc - na silnici víc než dost.

0/0
5.3.2015 19:22

R59o29m55a93n 34K13u68b36a68l36a 8267890732

Držím se pravidla že nikdy není dost, ani hp ani zrychlení!!!

+1/−1
5.3.2015 19:28

J69i41ř70í 70R85a78m58e53š 8116874650152

nic moc honda s 2000 dvoulitr bez turba 240 koní a to už je let. Škoda je stále deset let pozadu za technologickým pokrokem o proti japoncům. Co japonci uměli už dávno v atmosféře tak škoda na to ted potřebuje na víc turbo.

+12/0
5.3.2015 18:25

J36i55ř44í 85S73c83h21w75a38c54h 8308884918396

A co jako? Tvrdí snad někdo, že je to první dvoulitr s tímto výkonem? Či dokonce nejvýkonnější dvoulitr? Nebo, že škodovka je nějaký motorářský lídr?

P.S. Škodovka má nyní z dvoulitru i 280 koní ;-)

0/−4
5.3.2015 23:13

J17i97ř92í 72R82a28m50e25š 8906244120282

do škodovky se nemontují motory co mají 280 koní, tady je někdo mimo mísu. Ted přijde nový civic type r ten je nabudešenej nebo gt 86 s továrním kitem v dvoulitru 300 koní.

+3/0
6.3.2015 5:51

J70i25ř20í 80S77c56h77w40a95c46h 8398854758326

No tak to si jako budeme hrát se slovíčky, že "dnes" se ještě "nemontuje"? Mimo mísu jsi ty, protože škodovka motor 2.0/280koní má a co nevidět se začne montovat do nového Supa.

Ty ostatně jsi také zcela volně přešel do budoucnosti, kdy type R sice bude mít 310 koní ale totálně popře ten "technologický náskok" z prvního příspěvku, tím, že se neobejde bez turba. ;-)

Osobně považuji honbu za maximálním litrovým výkonem v sériovkách za "pofiderní marketingový" akt, dobrý tak maximálně pro takový jako jsi ty, aby pak plodili podobné argumenty před kamarády v hospodě nebo na diskusních fórech, jelikož protipólem je zkracování výdrže motoru, která u seriovky je jaksi také požadována.

0/−2
6.3.2015 9:36

V57í50ť87a 18K53r10u61t43i47š 1310954295567

A jen se zeptám, jaké aspoň trošku výkonnější motory a auta z japonske produkce lze dnes v běžných třídách koupit v Evropě?

0/0
6.3.2015 1:12
Foto

P80a77v41e71l 43M76a21c41h82a82l27a 1864820417834

to už radši Seat Leon Cupra 280

+5/0
5.3.2015 18:19

K97a69r68e16l 96V59a70c10h37u82t 9693122659363

Že by si těch EXTRA disků kol všiml jen znalec?  ;-D;-)

+1/0
5.3.2015 17:52

P77e88t84r 58B10á95č61a 8635746955195

Bugatti, Regera a mezi nima tenhle kram ;-D

+5/0
5.3.2015 17:33

J63i89ř73í 66S70c30h69w67a77c44h 8768624888316

Báčo ve srovnáním s Regerou je krám i ten tvůj olítaný zetkový nissan. :-P

+1/0
6.3.2015 9:55

P95e20t76r 14B87á72č73a 8545156145935

Stejne si neodpustis reagovat co ;-D

0/0
6.3.2015 21:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.