Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Býk pádí z posilovny. Stojí devět milionů a nemá ani rádio

Na přehlídkovém mole Lamborghini se teď všechno točí kolem kanárkově žluté novinky. Italská značka v Ženevě představuje nejsilnější verzi svého velkého modelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P22a45v82e19l 14M24a75r79t91i38n59e36k 9985935441613

Nastartovat, uslyset ten motor aaaaaaaaaaa okamzity orgasmus. Uz bych nikam nejel, musel bych si vymenit gate.

0/0
13.3.2015 20:19

P32e50t63r 85F89e36i82g30l 5748213360922

Přesně...v takovým autě poslouchám zvuk motoru s úsměvem od ucha k uchu a ne radio R^

0/0
17.3.2015 9:16

T90o38m34á29š 50J89a43s96n75ý 3865888861758

Bez rádia ho nechci !

0/0
12.3.2015 11:37

J51i66ř36í 24S92c12h42w65a44c78h 8328324108676

nečti jen titulky!

0/0
12.3.2015 13:02

Z85d62e62n43ě92k 86D81u87b62e14c40k85ý 3197594460858

s radiem to ale pojede "jen" 348  :-)

0/0
12.3.2015 20:01

Z44d61e75n19ě48k 68D55u15b80e18c93k36ý 3567584120958

s radiem to ale pojede "jen" 348 ;-D

0/0
12.3.2015 20:03

Z50d31e57n44ě22k 52P95e10t93r62ž13e32l83a 9177926815294

Tak když má maximálku stejnou jako "obyč" verze, tak pochybuju, že to na rychlosti půjde poznat ;-)

0/0
13.3.2015 7:18

R58o44b70e55r89t 29P26a16c56i62n83a 7924549415141

Lamborghini se mi nikdy nelíbilo zdaleka tolik jako třeba Aston nebo Ferrari, ale thle je moooc hezký.

Předpokládám, že to není jen na okruh. Jen by mě zajímalo, jestli se s tím dá jet u nás normálně po silnici, aniž by se člověk zbláznil z vyvýšených přechodů, pásů a podobných vymožeností. Prostě jestli se s tím dá vyjet z garáže a nebo jestli si to člověk musí někam dovést, aby to neponičil.

0/0
12.3.2015 11:25

R12o43m45a86n 12K11u72b91a65l75a 8257840652

No nevim jak tady ten novy, ale znamej mel 2014 Aventador a ve tretim kole (po 12 kilometrech) na okruhu se mu zacal prehrivat motor, takze na okruh rozhodne ne.:-)

0/−3
12.3.2015 11:38

J33a31k73u25b 21F17e96i24f40a49r 7609119406389

a znamy znameho mel raketoplan;-D;-D;-D

+3/−1
12.3.2015 13:11

R65o89m21a16n 48K30u97b29a49l70a 8157790272

Tak nikdo z našich známých raketoplán nemá, takže vám s tím nepomůžu!

+1/−1
12.3.2015 13:19

R84o52m14a79n 73K44u60b82a34l87a 8677810472

...a o jejich známé se nezajímám....:)))

0/0
12.3.2015 13:24

Z43d88e70n93ě84k 84P70e72t17r11ž53e69l76a 9637666135814

A po třetím obletu měsíce se mu začal přehřívat záchod ;-D

0/0
13.3.2015 7:20

R12a20d40e88k 22V71i36n69š 2850663791

Známý...no jistě ;-D cha chá! Aneb kouzlo internetové fabulace ;-D

+1/−1
12.3.2015 14:35

R54o40m11a53n 34K11u86b19a58l55a 8857290192

Možná u Vás!:))))

0/0
12.3.2015 14:44

K54a77r50e59l 20J96o79a92c79h52i85m56s51t57á31l 8276432337976

RV:dokud nemáte důkaz nemůžete tvrdit opakR^

0/−1
12.3.2015 15:37

R28o89m27a76n 10K10u44b75a76l57a 8537360262

Nechápu proč bych měl psát něco co není pravda???

Pokud jste si všimnul (možná nevšimnul) účastním se diskuzí o autech a to z mnoha důvodů... ale myslet si můžete co chcete....:)

0/0
12.3.2015 15:50

R89a30d44e43k 30V75i59n88š 2850863741

KJ: Opak mohu právě tvrdit vždycky, když nemá pan Kubala patřičný důkaz o tom, že mluví pravdu ;-)

0/0
13.3.2015 1:00

R86o24m95a81n 52K64u90b24a31l86a 8117280362

Rozdíl je pouze v tom že já nikomu nic dokazovat nemusím a pokud sem někdo chodí lže a vymýšlí si pohádky tak je to jeho problém, já to opravdu nemám zapotřebí...

0/0
13.3.2015 13:43

M11i49l59a74n 30M13u44s35i26l 4683661302235

Řekl bych pár semaforů a uděláte spojku. :-)

0/0
12.3.2015 21:41

M86a95r67e73k 19C42e13m52a88n 3847139621320

husty :-)

0/0
12.3.2015 9:47

J21i66r39i 14S38y88k12o17r42a 5803259831676

Uzasne

0/0
12.3.2015 9:14

P81a51v49e69l 54D39o61b38e76š 3936563568771

Moc pěkné

0/0
12.3.2015 7:47

R68o24m83a21n 63H56o22r97n91í77k 2955212404761

Ale proč se nevydali cestou populárního daunsajzinku? Místo V12 V3, místo 6.5l 1.8l, nejlépe v naftě, která je ekologičtější, k tomu EGR, DPF a SCR, ať je to in!

Né, jsem rád, že existují ještě normální auta s nezmršenými motory.

+3/−1
12.3.2015 6:41

T27o15m54á25š 51J89u50r59e61č12k28a 3393732109923

Nafta.....ekelogičtější háááááá hahahR^;-D Dopadli by jak Ford se svým novým Mustangem 2.3 Ecco boost;-D;-D auto které bylo dobré jen díky motoru;-D

0/0
12.3.2015 10:00

J43i71ř81í 57S60c30h86w33a30c26h 8688714698896

Proč o tom Mustangu mluvíš v minulém čase? Ten osmiválec přece v nabídce stále je a ten 4-válec EB po výkonové stránce naprosto nahradí a průběhem krouťáku dokonce předčí ten 6válec jehož je ekvivalentní náhradou, to vše při menším rachotu v kabině a nižší spotřebě. Kdo v Evropě uvažuje o Mustangu pro každodenní ježdění, je to naprosto dobrá volba....

Ty šablonovité řečičky že "Mustang a jedině V8 a nikdy jinak" jsou dobrý tak pro ty, co si lepí plakáty nad postel anebo pro ty, co se za úplatu svezou v těchto autech někde na okruhu a ano tam chtějí to nej, anebo pro ty, co si ho koupí jako 10 letou ojetinu, aby ho jednou za čas vyvezli na krátký výlet, protože brzy zjistí, že to žere i trávu u silnice. Takže se znovu budu opakovat, ale pro někoho (Evropana), kdo chce jezdit Mustangem každý den je 2.3 EB naprosto relevantní volba.

0/0
12.3.2015 11:02

R72o53m58a24n 61K43u32b32a77l14a 8667360182

Podle me pokud to neni Mustang GT (V8), tak nema vubec cenu to auto kupovat a priznam se ze poprve po 18nacti letech, kdy jsem mel naposled americky auto, zacinam uvazovat ze si 2016 GT koupim, protoze pomer vykon-penize ktery to auto stoji je neprekonatelny...:-)

0/0
12.3.2015 11:15

J62i80ř92í 34S81c21h14w57a15c23h 8638784568406

nj, jenže tam "u vás" je benzín za polovic, při násobných příjmech. Taky bys o něm uvažoval, kdyby sis za hodinovou mzdu mohl koupit cca 4-6 litrů benzínu? ;-)

0/0
12.3.2015 11:43

R81o33m98a82n 27K80u68b87a58l69a 8247220662

Na cene benzinu nezalezi, jenom se clovek musi vic snazit v tom co dela, meze nikdo nikomu neklade...;-)

Jinak se to neda porovnavat, vsude je "neco", ale tady je to o autech, tak to nebudeme rozvadet...:-)

0/0
12.3.2015 11:48

J69i20ř93í 77S89c33h21w34a52c37h 8908864608646

nj o prachy jde nakonec až v první řadě ;-)

0/0
12.3.2015 13:02

T42o67m39á93š 45J14u13r50e98č77k31a 3493542499733

Je to mustang, ikona 60.let, to nemá má být auto na nákup do kauflandu.  Na co si budu kupovat "mustang" na kterém je dobrý akorát ten motor a zvuk, když pak nebudu mít ani jedno( o tom rachotu to auto je). Mustang nových generací(řídil jsem model 2006) Je prostě špatné auto, špatně postavené, špatně poskládané s naprosto příšerným podvozkem, bez brzd, bez schopnosti dobře zatáčet. Má prostě jen a jen perfektní design a krásnej motor. Jak říká kolega pode mnou .Nemá smysl kupovat něco méně než GT. Abych se vrátil k vašemu komentáři. Srovnáváte čtyřválcovou náhradu za opravdu o ničem motor V6. výkonově ano protože Mustang V6 žádný výkon nemá.  A kdo chce jezdit Fordem každý den, je úplně jedno co za Ford to je. Znám jednoho člověka co si koupil Mustang GT 350 r.v. 2008 a jezdí s ním každý den, ten člověk je naprostej blázen a sám to uznává a někdy mu to i vadí, že nechal všechny prachy za mustanga. Ale jak sám říká: Na tohle auto musí být člověk magor, protože je to jen o čekání na to, kdy tě to auto zradí a pošle tě do pole či sloupu." Ptal jsem se ho taky jak to jezdí v dešti, jeho odpověď byla dost jednoduchá: "v*le, tak si to zkus, jestli si troufneš dojet tam k té lampě"

0/0
12.3.2015 11:38

J31i32ř19í 68S53c43h46w21a44c73h 8548454168386

zase to škatulkování, který tak nesnáším. Proč by někdo nemohl jezdit nakupovat v Mustangu? V autu, co se mu prostě líbí! Proč by každej měl mít jedno auto do města, jedno na dálnici a jedno pro zábavu? Proč?

Jen tak mimochodem, vývoj první generace Mustangu, té ikony 60. let, jak píšeš, byl zahájen po důkladném marketingovém rozboru trhu a a ten dospěl k závěru, že nový Ford musí být „levnější verzí Thunderbirdu pro pracující dívku“. ;-)

+2/0
12.3.2015 12:52

T94o17m94á65š 25J36u30r29e75č78k18a 3633292219253

To že to nesnášíš, je mi upřímně úplně jedno, mustang o tom je. V čem si kdo jezdí na nákup je mi taky jedno, já jen mluvím z vlastní praxe a praxe toho koho znám, a zatím co jsem se ptal všech co mají rádi americká auta, tak pro ty je mustang s 2.3 naprostej výsměch americké klasice, proto se taky mustang V6 téměř neprodával, a další věc je, že je to převážne určeno pro evropský trh, ne pro americký.  Mustang byl taky, v 60.letech první opravdu masově vyráběný vůz pro všechny, až později se zjistilo, že on tak úplně není pro všechny. Ford se prostě snaží znovu vyrobit Mustang pro všechny, ale za ty peníze může mít výkonově stejné dvě mondea. Ford už se několikrát pokoušel udělat mustang trochu lidovější, všichni to odmítli GT 1982, 1988, 1995, 2000 a to prosím jen GT základní verze se neprodávali téměř vůbec, to není o škatulkování, to je o tom, že slabou verzi mustangu nikdo nechce, to jen mi v evropě jsme posedlí regulacema pod nálepkou eko a jsem si ochotni si koupit každou blbost bio, eko atd, protože je to in.

0/0
12.3.2015 13:40

J56i50ř77í 70S59c30h14w81a27c16h 8308944558936

já holt nejdu s davem a nepovažuji za povinnost řídit se názory ostatních....pokud bych o Mustangu uvažoval, tak bych si ho koupil třeba proto, že je to krásný auto a jestli to je nebo není americká klasika by mi v té chvíli bylo u zadele a jelikož bych s tím nechtěl ve městě jezdit za 20 litrů, tak bych si klidně toho ecoboosta pořídil, ne proto, že je na něm to slovo eco, ale proto, že ve městě jezdí za polovic a 300 koní by mi bohatě stačilo. A že za stejnou cenu se koupí dvě 300 koňový Mondea je samozřejmě nesmysl, nemluvě o tom, že vzhledem je Mondeo poněkud jinde.

+1/0
12.3.2015 14:04

J29i89ř67í 96S21c13h70w35a82c38h 8228534128566

ještě tedy dodám, že auto s obrovským výkonem a mizernými jízdními vlastnostmi bych nechtěl a tedy vidím jen další plus pro slabší verzi - pěkný auto a motor lépe odpvídající kvalitě podvozku ;-)

0/0
12.3.2015 12:57

R39o60m89a24n 34K95u87b33a75l73a 8557180902

Jenže on už teď ten nový model má jízdní vlastnosti nesrovnatelně lepší než předešlá generace, sice na Porsche to samozřejmě nemá, ale vyrovná se to značkám o kterých si předešlá generace mohla jenom nechat zdát....

0/0
12.3.2015 13:50

V40l73a34d55i88s49l66a17v 18N54o31h67e48j58l 7158287578521

vzdyt na Nordschleiffe je rychlejsi i nez Porsche, tak proc by na nej nemel

0/0
12.3.2015 14:31

R65o25m16a69n 59K16u95b23a93l50a 8137220442

Tak to musí být potom nějak speciálně upravenej Mustang, ne sériový GT V8. Já se bavím o autě jak ho koupíte u dealera, bez ůprav...

0/0
12.3.2015 14:38

V56l32a43d80i78s76l10a49v 21N33o17h26e50j65l 7658377258501

jo asi mel nejaky sportovni upravy, ale rozhodne ne nejaky zasadni. Porsche ma taky spoustu modelu a ruzne sportovne naladeny, Mustang primarne neni sportak jako treba GT3.

0/0
12.3.2015 14:41

V88l42a81d22i43s87l70a24v 28N59o75h55e25j13l 7958197738441

jaksi 'muscle car' se s ryzim sportakem primo vylucuje ;-)

0/0
12.3.2015 14:44

R15o76m36a51n 57K12u54b91a97l53a 8187490402

To samozřejmě, ale on už nový Mustang taky není ryzí " muscle car" a proto o GT taky uvažuju protože za málo peněz je to hodně muziky... aspoň teda podle mě...

0/0
12.3.2015 15:28

V85l77a10d24i78s62l44a88v 54N20o64h58e50j72l 7648177138301

jo to urcite souhlas, ameriky maj za stejny penize mnohem vic uzitku nez evropsky auta ;-)

0/0
12.3.2015 16:15

V41l91a30d31i48s24l46a84v 79N66o51h89e27j15l 7778287898761

me ten podvozek (u 99) naprosto vyhovuje a v US bylo spousta lidi co si treba u Cobry (verze s nezavislym odpruzenim vzadu) nechali namontovat tuhou napravu. je to proste prvek, kterej to auto dela naopak zajimavym a to jako dost hodne.

0/0
12.3.2015 14:39

V25l88a26d56i39s55l59a65v 70N91o16h39e88j83l 7948327768571

ale prosimte... mel sem 5.7 V8 ve Firebirdovi a na mokru se s tim dalo jet taky, jen musel clovek premejslet. kazdopadne ted mam V6 v Mustangu a je to mnohem praktictejsi auto, i kdyz s rachotem (kvuli vyfuku) je to po dalnici opruz. cili vzit si slabsi motor na bezny jezdeni ac v Mustangu je celkem logickej postup. me to bavi a mam na to pravo. :-P

+1/0
12.3.2015 14:37

R19o63m39a85n 76H93o82r76n47í64k 2925592804311

Vždyť si dělám (_!_) ;-D

0/0
12.3.2015 15:55

P82e87t90r 24G14r84e61s74l 7713816526543

Kdo to neviděl, nevyzkoušel, neslyšel... nechápe, co to je za zážittek. Lambo, Ferrari, Bentley, každý kdo řekne, že to je o ničem, to viděl jen na fotkách, závidí, je zahořklý a není podle mého správný chlap. Protože ta síla, cit, elegance, oddanost, je prostě úžasná. A chápu ty lidi, kteří za to dají pár milionů... Závidiím jim, pro mne už jsou jen fotografie. R^

+5/−1
12.3.2015 1:12

T77o49m77á66š 93B93u38r30a 4192366474

Souhlas. Taky bych se v tom chtěl projet. Ale jenom projet. Na běžný silniční provoz asi příliš nebude. A navíc - mám rád pohodlí (a luxus, mohu-li si ho dopřát) a tenhle dravec by ze mne vyklepal asi duši. Zvláště na zdejších silnicích.

0/0
12.3.2015 1:58
Foto

M39a21r31e72k 61T18o93n 8722218218849

Pane, mam filcku s dírou v blatníku. Mohl bych být prosím taky správný chlap?

+1/0
12.3.2015 7:23

M55a11r91t79i28n 90R94a43y90m56a42n 4322268423988

Vyzkousel jsem si za par slupek na pul hodiny jizdu s Astonem. DB9. V12 ma takovy sound ze jsem myslel, ze vzleta letadlo. :-)

0/0
12.3.2015 7:52

T79o69m97á30š 59J22u56r49e61č12k82a 3213102669773

Já řídil TVR Sagaris Super six, stááárt lééétáááádláááá, jéééé nííííííííc;-);-D

0/0
12.3.2015 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.