Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Býk pádí z posilovny. Stojí devět milionů a nemá ani rádio

Na přehlídkovém mole Lamborghini se teď všechno točí kolem kanárkově žluté novinky. Italská značka v Ženevě představuje nejsilnější verzi svého velkého modelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P86a57v79e23l 80M80a67r92t17i91n20e35k 9625825511413

Nastartovat, uslyset ten motor aaaaaaaaaaa okamzity orgasmus. Uz bych nikam nejel, musel bych si vymenit gate.

0/0
13.3.2015 20:19

P15e63t70r 92F43e80i90g83l 5268133340142

Přesně...v takovým autě poslouchám zvuk motoru s úsměvem od ucha k uchu a ne radio R^

0/0
17.3.2015 9:16

T76o67m69á54š 72J73a19s76n85ý 3735268141488

Bez rádia ho nechci !

0/0
12.3.2015 11:37


J26i18ř64í 76S98c87h52w75a87c38h 8638774438876

nečti jen titulky!

0/0
12.3.2015 13:02

Z34d49e80n89ě19k 42D64u47b40e47c65k54ý 3277904820818

s radiem to ale pojede "jen" 348  :-)

0/0
12.3.2015 20:01

Z18d25e33n87ě68k 12D92u54b83e30c43k87ý 3577194470708

s radiem to ale pojede "jen" 348 ;-D

0/0
12.3.2015 20:03

Z67d60e70n33ě39k 43P43e35t84r14ž55e55l61a 9197106715314

Tak když má maximálku stejnou jako "obyč" verze, tak pochybuju, že to na rychlosti půjde poznat ;-)

0/0
13.3.2015 7:18

R35o15b88e98r75t 88P31a98c93i93n40a 7344259605891

Lamborghini se mi nikdy nelíbilo zdaleka tolik jako třeba Aston nebo Ferrari, ale thle je moooc hezký.

Předpokládám, že to není jen na okruh. Jen by mě zajímalo, jestli se s tím dá jet u nás normálně po silnici, aniž by se člověk zbláznil z vyvýšených přechodů, pásů a podobných vymožeností. Prostě jestli se s tím dá vyjet z garáže a nebo jestli si to člověk musí někam dovést, aby to neponičil.

0/0
12.3.2015 11:25

R47o64m36a96n 78K62u21b50a93l57a 8837110632

No nevim jak tady ten novy, ale znamej mel 2014 Aventador a ve tretim kole (po 12 kilometrech) na okruhu se mu zacal prehrivat motor, takze na okruh rozhodne ne.:-)

0/−3
12.3.2015 11:38

J85a61k59u24b 43F21e94i22f87a68r 7849809126399

a znamy znameho mel raketoplan;-D;-D;-D

+3/−1
12.3.2015 13:11

R48o93m59a88n 94K64u23b53a72l73a 8527920242

Tak nikdo z našich známých raketoplán nemá, takže vám s tím nepomůžu!

+1/−1
12.3.2015 13:19

R63o93m50a91n 86K66u23b42a44l26a 8907140652

...a o jejich známé se nezajímám....:)))

0/0
12.3.2015 13:24

Z77d59e95n51ě26k 75P33e71t12r10ž97e93l16a 9987716175854

A po třetím obletu měsíce se mu začal přehřívat záchod ;-D

0/0
13.3.2015 7:20

R89a27d79e57k 93V28i92n92š 2450263161

Známý...no jistě ;-D cha chá! Aneb kouzlo internetové fabulace ;-D

+1/−1
12.3.2015 14:35

R13o77m67a84n 39K86u63b57a31l56a 8767690522

Možná u Vás!:))))

0/0
12.3.2015 14:44

K51a96r80e67l 50J35o57a75c11h85i85m29s64t76á58l 8326402167646

RV:dokud nemáte důkaz nemůžete tvrdit opakR^

0/−1
12.3.2015 15:37

R10o76m94a22n 76K75u80b55a12l66a 8987520662

Nechápu proč bych měl psát něco co není pravda???

Pokud jste si všimnul (možná nevšimnul) účastním se diskuzí o autech a to z mnoha důvodů... ale myslet si můžete co chcete....:)

0/0
12.3.2015 15:50

R40a83d52e29k 72V19i33n53š 2190773901

KJ: Opak mohu právě tvrdit vždycky, když nemá pan Kubala patřičný důkaz o tom, že mluví pravdu ;-)

0/0
13.3.2015 1:00

R21o41m19a90n 35K44u55b11a41l96a 8787890102

Rozdíl je pouze v tom že já nikomu nic dokazovat nemusím a pokud sem někdo chodí lže a vymýšlí si pohádky tak je to jeho problém, já to opravdu nemám zapotřebí...

0/0
13.3.2015 13:43

M93i48l39a20n 73M96u80s53i92l 4723451312855

Řekl bych pár semaforů a uděláte spojku. :-)

0/0
12.3.2015 21:41

M10a29r69e28k 68C73e68m48a27n 3277739231870

husty :-)

0/0
12.3.2015 9:47

J48i37r45i 60S90y55k26o30r95a 5343919471116

Uzasne

0/0
12.3.2015 9:14

P38a75v28e61l 67D14o53b28e85š 3856373658971

Moc pěkné

0/0
12.3.2015 7:47
Foto

R87o55m77a90n 11H67o68r38n16í72k 2515582244631

Ale proč se nevydali cestou populárního daunsajzinku? Místo V12 V3, místo 6.5l 1.8l, nejlépe v naftě, která je ekologičtější, k tomu EGR, DPF a SCR, ať je to in!

Né, jsem rád, že existují ještě normální auta s nezmršenými motory.

+3/−1
12.3.2015 6:41

T70o21m36á58š 66J47u74r77e65č65k47a 3963332519243

Nafta.....ekelogičtější háááááá hahahR^;-D Dopadli by jak Ford se svým novým Mustangem 2.3 Ecco boost;-D;-D auto které bylo dobré jen díky motoru;-D

0/0
12.3.2015 10:00

J83i76ř81í 62S41c66h13w86a27c44h 8398334798526

Proč o tom Mustangu mluvíš v minulém čase? Ten osmiválec přece v nabídce stále je a ten 4-válec EB po výkonové stránce naprosto nahradí a průběhem krouťáku dokonce předčí ten 6válec jehož je ekvivalentní náhradou, to vše při menším rachotu v kabině a nižší spotřebě. Kdo v Evropě uvažuje o Mustangu pro každodenní ježdění, je to naprosto dobrá volba....

Ty šablonovité řečičky že "Mustang a jedině V8 a nikdy jinak" jsou dobrý tak pro ty, co si lepí plakáty nad postel anebo pro ty, co se za úplatu svezou v těchto autech někde na okruhu a ano tam chtějí to nej, anebo pro ty, co si ho koupí jako 10 letou ojetinu, aby ho jednou za čas vyvezli na krátký výlet, protože brzy zjistí, že to žere i trávu u silnice. Takže se znovu budu opakovat, ale pro někoho (Evropana), kdo chce jezdit Mustangem každý den je 2.3 EB naprosto relevantní volba.

0/0
12.3.2015 11:02

R65o33m97a41n 59K82u13b69a36l11a 8937950842

Podle me pokud to neni Mustang GT (V8), tak nema vubec cenu to auto kupovat a priznam se ze poprve po 18nacti letech, kdy jsem mel naposled americky auto, zacinam uvazovat ze si 2016 GT koupim, protoze pomer vykon-penize ktery to auto stoji je neprekonatelny...:-)

0/0
12.3.2015 11:15

J74i17ř58í 67S92c49h13w23a61c78h 8188344518666

nj, jenže tam "u vás" je benzín za polovic, při násobných příjmech. Taky bys o něm uvažoval, kdyby sis za hodinovou mzdu mohl koupit cca 4-6 litrů benzínu? ;-)

0/0
12.3.2015 11:43

R19o23m36a24n 93K34u10b42a48l65a 8737680202

Na cene benzinu nezalezi, jenom se clovek musi vic snazit v tom co dela, meze nikdo nikomu neklade...;-)

Jinak se to neda porovnavat, vsude je "neco", ale tady je to o autech, tak to nebudeme rozvadet...:-)

0/0
12.3.2015 11:48

J23i50ř79í 68S44c80h38w79a67c75h 8458834768396

nj o prachy jde nakonec až v první řadě ;-)

0/0
12.3.2015 13:02

T13o54m89á17š 17J25u78r60e22č74k79a 3113602749743

Je to mustang, ikona 60.let, to nemá má být auto na nákup do kauflandu.  Na co si budu kupovat "mustang" na kterém je dobrý akorát ten motor a zvuk, když pak nebudu mít ani jedno( o tom rachotu to auto je). Mustang nových generací(řídil jsem model 2006) Je prostě špatné auto, špatně postavené, špatně poskládané s naprosto příšerným podvozkem, bez brzd, bez schopnosti dobře zatáčet. Má prostě jen a jen perfektní design a krásnej motor. Jak říká kolega pode mnou .Nemá smysl kupovat něco méně než GT. Abych se vrátil k vašemu komentáři. Srovnáváte čtyřválcovou náhradu za opravdu o ničem motor V6. výkonově ano protože Mustang V6 žádný výkon nemá.  A kdo chce jezdit Fordem každý den, je úplně jedno co za Ford to je. Znám jednoho člověka co si koupil Mustang GT 350 r.v. 2008 a jezdí s ním každý den, ten člověk je naprostej blázen a sám to uznává a někdy mu to i vadí, že nechal všechny prachy za mustanga. Ale jak sám říká: Na tohle auto musí být člověk magor, protože je to jen o čekání na to, kdy tě to auto zradí a pošle tě do pole či sloupu." Ptal jsem se ho taky jak to jezdí v dešti, jeho odpověď byla dost jednoduchá: "v*le, tak si to zkus, jestli si troufneš dojet tam k té lampě"

0/0
12.3.2015 11:38

J20i11ř29í 79S91c98h21w97a48c88h 8708384538506

zase to škatulkování, který tak nesnáším. Proč by někdo nemohl jezdit nakupovat v Mustangu? V autu, co se mu prostě líbí! Proč by každej měl mít jedno auto do města, jedno na dálnici a jedno pro zábavu? Proč?

Jen tak mimochodem, vývoj první generace Mustangu, té ikony 60. let, jak píšeš, byl zahájen po důkladném marketingovém rozboru trhu a a ten dospěl k závěru, že nový Ford musí být „levnější verzí Thunderbirdu pro pracující dívku“. ;-)

+2/0
12.3.2015 12:52

T47o89m39á27š 94J95u87r58e58č65k53a 3413622379153

To že to nesnášíš, je mi upřímně úplně jedno, mustang o tom je. V čem si kdo jezdí na nákup je mi taky jedno, já jen mluvím z vlastní praxe a praxe toho koho znám, a zatím co jsem se ptal všech co mají rádi americká auta, tak pro ty je mustang s 2.3 naprostej výsměch americké klasice, proto se taky mustang V6 téměř neprodával, a další věc je, že je to převážne určeno pro evropský trh, ne pro americký.  Mustang byl taky, v 60.letech první opravdu masově vyráběný vůz pro všechny, až později se zjistilo, že on tak úplně není pro všechny. Ford se prostě snaží znovu vyrobit Mustang pro všechny, ale za ty peníze může mít výkonově stejné dvě mondea. Ford už se několikrát pokoušel udělat mustang trochu lidovější, všichni to odmítli GT 1982, 1988, 1995, 2000 a to prosím jen GT základní verze se neprodávali téměř vůbec, to není o škatulkování, to je o tom, že slabou verzi mustangu nikdo nechce, to jen mi v evropě jsme posedlí regulacema pod nálepkou eko a jsem si ochotni si koupit každou blbost bio, eko atd, protože je to in.

0/0
12.3.2015 13:40

J88i42ř30í 62S15c57h73w25a13c84h 8398914558506

já holt nejdu s davem a nepovažuji za povinnost řídit se názory ostatních....pokud bych o Mustangu uvažoval, tak bych si ho koupil třeba proto, že je to krásný auto a jestli to je nebo není americká klasika by mi v té chvíli bylo u zadele a jelikož bych s tím nechtěl ve městě jezdit za 20 litrů, tak bych si klidně toho ecoboosta pořídil, ne proto, že je na něm to slovo eco, ale proto, že ve městě jezdí za polovic a 300 koní by mi bohatě stačilo. A že za stejnou cenu se koupí dvě 300 koňový Mondea je samozřejmě nesmysl, nemluvě o tom, že vzhledem je Mondeo poněkud jinde.

+1/0
12.3.2015 14:04

J20i74ř83í 49S83c64h78w86a60c52h 8638364598466

ještě tedy dodám, že auto s obrovským výkonem a mizernými jízdními vlastnostmi bych nechtěl a tedy vidím jen další plus pro slabší verzi - pěkný auto a motor lépe odpvídající kvalitě podvozku ;-)

0/0
12.3.2015 12:57

R58o56m49a74n 48K91u72b73a36l41a 8647140412

Jenže on už teď ten nový model má jízdní vlastnosti nesrovnatelně lepší než předešlá generace, sice na Porsche to samozřejmě nemá, ale vyrovná se to značkám o kterých si předešlá generace mohla jenom nechat zdát....

0/0
12.3.2015 13:50

V18l41a28d67i16s52l62a30v 49N57o64h83e27j96l 7318617758341

vzdyt na Nordschleiffe je rychlejsi i nez Porsche, tak proc by na nej nemel

0/0
12.3.2015 14:31

R92o18m61a90n 70K95u20b85a27l11a 8197220512

Tak to musí být potom nějak speciálně upravenej Mustang, ne sériový GT V8. Já se bavím o autě jak ho koupíte u dealera, bez ůprav...

0/0
12.3.2015 14:38

V98l74a54d52i20s45l68a53v 93N29o71h19e97j84l 7908307948501

jo asi mel nejaky sportovni upravy, ale rozhodne ne nejaky zasadni. Porsche ma taky spoustu modelu a ruzne sportovne naladeny, Mustang primarne neni sportak jako treba GT3.

0/0
12.3.2015 14:41

V22l60a17d71i94s79l26a69v 31N56o29h34e60j20l 7378157658191

jaksi 'muscle car' se s ryzim sportakem primo vylucuje ;-)

0/0
12.3.2015 14:44

R20o25m17a80n 98K87u88b81a72l21a 8297650322

To samozřejmě, ale on už nový Mustang taky není ryzí " muscle car" a proto o GT taky uvažuju protože za málo peněz je to hodně muziky... aspoň teda podle mě...

0/0
12.3.2015 15:28

V60l96a61d44i37s78l74a36v 50N24o22h33e68j67l 7618807918281

jo to urcite souhlas, ameriky maj za stejny penize mnohem vic uzitku nez evropsky auta ;-)

0/0
12.3.2015 16:15

V80l56a50d40i96s52l36a72v 16N89o43h96e19j37l 7638127108231

me ten podvozek (u 99) naprosto vyhovuje a v US bylo spousta lidi co si treba u Cobry (verze s nezavislym odpruzenim vzadu) nechali namontovat tuhou napravu. je to proste prvek, kterej to auto dela naopak zajimavym a to jako dost hodne.

0/0
12.3.2015 14:39

V74l70a37d40i97s27l69a11v 94N56o39h30e37j10l 7798917478181

ale prosimte... mel sem 5.7 V8 ve Firebirdovi a na mokru se s tim dalo jet taky, jen musel clovek premejslet. kazdopadne ted mam V6 v Mustangu a je to mnohem praktictejsi auto, i kdyz s rachotem (kvuli vyfuku) je to po dalnici opruz. cili vzit si slabsi motor na bezny jezdeni ac v Mustangu je celkem logickej postup. me to bavi a mam na to pravo. :-P

+1/0
12.3.2015 14:37
Foto

R64o71m83a91n 52H14o83r69n66í67k 2475162304901

Vždyť si dělám (_!_) ;-D

0/0
12.3.2015 15:55

P50e58t32r 69G95r57e78s43l 7853616426263

Kdo to neviděl, nevyzkoušel, neslyšel... nechápe, co to je za zážittek. Lambo, Ferrari, Bentley, každý kdo řekne, že to je o ničem, to viděl jen na fotkách, závidí, je zahořklý a není podle mého správný chlap. Protože ta síla, cit, elegance, oddanost, je prostě úžasná. A chápu ty lidi, kteří za to dají pár milionů... Závidiím jim, pro mne už jsou jen fotografie. R^

+5/−1
12.3.2015 1:12

T34o27m95á20š 85B71u61r88a 1939596

Souhlas. Taky bych se v tom chtěl projet. Ale jenom projet. Na běžný silniční provoz asi příliš nebude. A navíc - mám rád pohodlí (a luxus, mohu-li si ho dopřát) a tenhle dravec by ze mne vyklepal asi duši. Zvláště na zdejších silnicích.

0/0
12.3.2015 1:58
Foto

M11a95r59e57k 59T14o59n 8382318858319

Pane, mam filcku s dírou v blatníku. Mohl bych být prosím taky správný chlap?

+1/0
12.3.2015 7:23

M87a93r25t46i86n 34R48a67y27m82a44n 4962528983478

Vyzkousel jsem si za par slupek na pul hodiny jizdu s Astonem. DB9. V12 ma takovy sound ze jsem myslel, ze vzleta letadlo. :-)

0/0
12.3.2015 7:52

T70o33m72á48š 66J24u92r93e71č30k18a 3163332519803

Já řídil TVR Sagaris Super six, stááárt lééétáááádláááá, jéééé nííííííííc;-);-D

0/0
12.3.2015 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.