Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Býk pádí z posilovny. Stojí devět milionů a nemá ani rádio

Na přehlídkovém mole Lamborghini se teď všechno točí kolem kanárkově žluté novinky. Italská značka v Ženevě představuje nejsilnější verzi svého velkého modelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P26a35v67e27l 88M92a19r76t35i42n88e37k 9855865771403

Nastartovat, uslyset ten motor aaaaaaaaaaa okamzity orgasmus. Uz bych nikam nejel, musel bych si vymenit gate.

0/0
13.3.2015 20:19

P46e16t76r 73F74e16i68g62l 5488363170432

Přesně...v takovým autě poslouchám zvuk motoru s úsměvem od ucha k uchu a ne radio R^

0/0
17.3.2015 9:16

T83o38m42á18š 20J21a48s60n20ý 3365168131928

Bez rádia ho nechci !

0/0
12.3.2015 11:37

J57i14ř48í 78S83c11h24w76a65c70h 8238474168946

nečti jen titulky!

0/0
12.3.2015 13:02

Z87d92e58n16ě76k 53D58u66b97e35c85k43ý 3387814380608

s radiem to ale pojede "jen" 348  :-)

0/0
12.3.2015 20:01

Z61d14e61n96ě18k 44D55u24b41e41c28k50ý 3347314640638

s radiem to ale pojede "jen" 348 ;-D

0/0
12.3.2015 20:03

Z60d54e49n34ě33k 91P76e31t63r95ž51e44l27a 9867916785304

Tak když má maximálku stejnou jako "obyč" verze, tak pochybuju, že to na rychlosti půjde poznat ;-)

0/0
13.3.2015 7:18

R51o39b80e29r65t 69P65a37c94i54n32a 7144349425161

Lamborghini se mi nikdy nelíbilo zdaleka tolik jako třeba Aston nebo Ferrari, ale thle je moooc hezký.

Předpokládám, že to není jen na okruh. Jen by mě zajímalo, jestli se s tím dá jet u nás normálně po silnici, aniž by se člověk zbláznil z vyvýšených přechodů, pásů a podobných vymožeností. Prostě jestli se s tím dá vyjet z garáže a nebo jestli si to člověk musí někam dovést, aby to neponičil.

0/0
12.3.2015 11:25

R58o63m79a42n 39K93u43b74a22l82a 8757660152

No nevim jak tady ten novy, ale znamej mel 2014 Aventador a ve tretim kole (po 12 kilometrech) na okruhu se mu zacal prehrivat motor, takze na okruh rozhodne ne.:-)

0/−3
12.3.2015 11:38

J74a94k74u71b 62F22e39i76f42a59r 7369219436759

a znamy znameho mel raketoplan;-D;-D;-D

+3/−1
12.3.2015 13:11

R69o21m44a90n 68K61u76b31a44l21a 8357730552

Tak nikdo z našich známých raketoplán nemá, takže vám s tím nepomůžu!

+1/−1
12.3.2015 13:19

R56o64m19a65n 53K40u88b94a45l28a 8207700582

...a o jejich známé se nezajímám....:)))

0/0
12.3.2015 13:24

Z72d93e23n71ě20k 79P61e72t98r62ž86e18l29a 9197506645384

A po třetím obletu měsíce se mu začal přehřívat záchod ;-D

0/0
13.3.2015 7:20

R31a40d72e27k 92V57i31n87š 2760483481

Známý...no jistě ;-D cha chá! Aneb kouzlo internetové fabulace ;-D

+1/−1
12.3.2015 14:35

R61o96m11a64n 38K95u62b24a44l35a 8917250332

Možná u Vás!:))))

0/0
12.3.2015 14:44

K90a28r43e77l 92J35o46a40c72h56i51m71s31t95á74l 8926572437236

RV:dokud nemáte důkaz nemůžete tvrdit opakR^

0/−1
12.3.2015 15:37

R27o47m37a73n 70K70u84b38a90l17a 8857450942

Nechápu proč bych měl psát něco co není pravda???

Pokud jste si všimnul (možná nevšimnul) účastním se diskuzí o autech a to z mnoha důvodů... ale myslet si můžete co chcete....:)

0/0
12.3.2015 15:50

R93a42d54e46k 16V59i66n79š 2720553131

KJ: Opak mohu právě tvrdit vždycky, když nemá pan Kubala patřičný důkaz o tom, že mluví pravdu ;-)

0/0
13.3.2015 1:00

R63o86m46a90n 68K88u52b72a50l63a 8337260142

Rozdíl je pouze v tom že já nikomu nic dokazovat nemusím a pokud sem někdo chodí lže a vymýšlí si pohádky tak je to jeho problém, já to opravdu nemám zapotřebí...

0/0
13.3.2015 13:43

M82i47l83a59n 80M98u33s23i89l 4703981752915

Řekl bych pár semaforů a uděláte spojku. :-)

0/0
12.3.2015 21:41

M21a15r20e51k 54C38e93m64a32n 3177479681330

husty :-)

0/0
12.3.2015 9:47

J18i68r12i 84S24y93k18o40r56a 5443609891866

Uzasne

0/0
12.3.2015 9:14

P60a49v91e21l 41D18o95b13e65š 3456353808391

Moc pěkné

0/0
12.3.2015 7:47
Foto

R25o56m12a96n 33H88o51r49n52í88k 2625982834471

Ale proč se nevydali cestou populárního daunsajzinku? Místo V12 V3, místo 6.5l 1.8l, nejlépe v naftě, která je ekologičtější, k tomu EGR, DPF a SCR, ať je to in!

Né, jsem rád, že existují ještě normální auta s nezmršenými motory.

+3/−1
12.3.2015 6:41

T35o10m98á72š 12J55u51r72e58č39k51a 3763322219303

Nafta.....ekelogičtější háááááá hahahR^;-D Dopadli by jak Ford se svým novým Mustangem 2.3 Ecco boost;-D;-D auto které bylo dobré jen díky motoru;-D

0/0
12.3.2015 10:00

J20i45ř22í 43S73c51h29w77a56c60h 8238644868606

Proč o tom Mustangu mluvíš v minulém čase? Ten osmiválec přece v nabídce stále je a ten 4-válec EB po výkonové stránce naprosto nahradí a průběhem krouťáku dokonce předčí ten 6válec jehož je ekvivalentní náhradou, to vše při menším rachotu v kabině a nižší spotřebě. Kdo v Evropě uvažuje o Mustangu pro každodenní ježdění, je to naprosto dobrá volba....

Ty šablonovité řečičky že "Mustang a jedině V8 a nikdy jinak" jsou dobrý tak pro ty, co si lepí plakáty nad postel anebo pro ty, co se za úplatu svezou v těchto autech někde na okruhu a ano tam chtějí to nej, anebo pro ty, co si ho koupí jako 10 letou ojetinu, aby ho jednou za čas vyvezli na krátký výlet, protože brzy zjistí, že to žere i trávu u silnice. Takže se znovu budu opakovat, ale pro někoho (Evropana), kdo chce jezdit Mustangem každý den je 2.3 EB naprosto relevantní volba.

0/0
12.3.2015 11:02

R76o89m65a89n 45K47u73b23a68l12a 8687190142

Podle me pokud to neni Mustang GT (V8), tak nema vubec cenu to auto kupovat a priznam se ze poprve po 18nacti letech, kdy jsem mel naposled americky auto, zacinam uvazovat ze si 2016 GT koupim, protoze pomer vykon-penize ktery to auto stoji je neprekonatelny...:-)

0/0
12.3.2015 11:15

J21i88ř63í 59S47c31h71w94a37c49h 8448954858586

nj, jenže tam "u vás" je benzín za polovic, při násobných příjmech. Taky bys o něm uvažoval, kdyby sis za hodinovou mzdu mohl koupit cca 4-6 litrů benzínu? ;-)

0/0
12.3.2015 11:43

R19o43m82a65n 18K76u58b88a36l81a 8677270102

Na cene benzinu nezalezi, jenom se clovek musi vic snazit v tom co dela, meze nikdo nikomu neklade...;-)

Jinak se to neda porovnavat, vsude je "neco", ale tady je to o autech, tak to nebudeme rozvadet...:-)

0/0
12.3.2015 11:48

J41i56ř85í 74S21c12h55w90a38c22h 8638364158766

nj o prachy jde nakonec až v první řadě ;-)

0/0
12.3.2015 13:02

T27o92m33á56š 22J86u57r46e41č11k83a 3683762579353

Je to mustang, ikona 60.let, to nemá má být auto na nákup do kauflandu.  Na co si budu kupovat "mustang" na kterém je dobrý akorát ten motor a zvuk, když pak nebudu mít ani jedno( o tom rachotu to auto je). Mustang nových generací(řídil jsem model 2006) Je prostě špatné auto, špatně postavené, špatně poskládané s naprosto příšerným podvozkem, bez brzd, bez schopnosti dobře zatáčet. Má prostě jen a jen perfektní design a krásnej motor. Jak říká kolega pode mnou .Nemá smysl kupovat něco méně než GT. Abych se vrátil k vašemu komentáři. Srovnáváte čtyřválcovou náhradu za opravdu o ničem motor V6. výkonově ano protože Mustang V6 žádný výkon nemá.  A kdo chce jezdit Fordem každý den, je úplně jedno co za Ford to je. Znám jednoho člověka co si koupil Mustang GT 350 r.v. 2008 a jezdí s ním každý den, ten člověk je naprostej blázen a sám to uznává a někdy mu to i vadí, že nechal všechny prachy za mustanga. Ale jak sám říká: Na tohle auto musí být člověk magor, protože je to jen o čekání na to, kdy tě to auto zradí a pošle tě do pole či sloupu." Ptal jsem se ho taky jak to jezdí v dešti, jeho odpověď byla dost jednoduchá: "v*le, tak si to zkus, jestli si troufneš dojet tam k té lampě"

0/0
12.3.2015 11:38

J24i52ř56í 90S40c42h82w72a22c38h 8288684648846

zase to škatulkování, který tak nesnáším. Proč by někdo nemohl jezdit nakupovat v Mustangu? V autu, co se mu prostě líbí! Proč by každej měl mít jedno auto do města, jedno na dálnici a jedno pro zábavu? Proč?

Jen tak mimochodem, vývoj první generace Mustangu, té ikony 60. let, jak píšeš, byl zahájen po důkladném marketingovém rozboru trhu a a ten dospěl k závěru, že nový Ford musí být „levnější verzí Thunderbirdu pro pracující dívku“. ;-)

+2/0
12.3.2015 12:52

T86o69m78á59š 40J26u86r51e23č89k69a 3743272139383

To že to nesnášíš, je mi upřímně úplně jedno, mustang o tom je. V čem si kdo jezdí na nákup je mi taky jedno, já jen mluvím z vlastní praxe a praxe toho koho znám, a zatím co jsem se ptal všech co mají rádi americká auta, tak pro ty je mustang s 2.3 naprostej výsměch americké klasice, proto se taky mustang V6 téměř neprodával, a další věc je, že je to převážne určeno pro evropský trh, ne pro americký.  Mustang byl taky, v 60.letech první opravdu masově vyráběný vůz pro všechny, až později se zjistilo, že on tak úplně není pro všechny. Ford se prostě snaží znovu vyrobit Mustang pro všechny, ale za ty peníze může mít výkonově stejné dvě mondea. Ford už se několikrát pokoušel udělat mustang trochu lidovější, všichni to odmítli GT 1982, 1988, 1995, 2000 a to prosím jen GT základní verze se neprodávali téměř vůbec, to není o škatulkování, to je o tom, že slabou verzi mustangu nikdo nechce, to jen mi v evropě jsme posedlí regulacema pod nálepkou eko a jsem si ochotni si koupit každou blbost bio, eko atd, protože je to in.

0/0
12.3.2015 13:40

J82i80ř68í 71S28c26h82w44a67c50h 8918394338536

já holt nejdu s davem a nepovažuji za povinnost řídit se názory ostatních....pokud bych o Mustangu uvažoval, tak bych si ho koupil třeba proto, že je to krásný auto a jestli to je nebo není americká klasika by mi v té chvíli bylo u zadele a jelikož bych s tím nechtěl ve městě jezdit za 20 litrů, tak bych si klidně toho ecoboosta pořídil, ne proto, že je na něm to slovo eco, ale proto, že ve městě jezdí za polovic a 300 koní by mi bohatě stačilo. A že za stejnou cenu se koupí dvě 300 koňový Mondea je samozřejmě nesmysl, nemluvě o tom, že vzhledem je Mondeo poněkud jinde.

+1/0
12.3.2015 14:04

J96i81ř69í 70S93c28h21w23a92c59h 8538954408716

ještě tedy dodám, že auto s obrovským výkonem a mizernými jízdními vlastnostmi bych nechtěl a tedy vidím jen další plus pro slabší verzi - pěkný auto a motor lépe odpvídající kvalitě podvozku ;-)

0/0
12.3.2015 12:57

R86o28m21a26n 98K37u53b87a36l38a 8417400882

Jenže on už teď ten nový model má jízdní vlastnosti nesrovnatelně lepší než předešlá generace, sice na Porsche to samozřejmě nemá, ale vyrovná se to značkám o kterých si předešlá generace mohla jenom nechat zdát....

0/0
12.3.2015 13:50

V86l19a88d45i97s75l37a29v 40N26o77h86e41j50l 7638687528711

vzdyt na Nordschleiffe je rychlejsi i nez Porsche, tak proc by na nej nemel

0/0
12.3.2015 14:31

R89o71m94a18n 39K19u60b50a45l44a 8187460702

Tak to musí být potom nějak speciálně upravenej Mustang, ne sériový GT V8. Já se bavím o autě jak ho koupíte u dealera, bez ůprav...

0/0
12.3.2015 14:38

V93l66a97d79i96s24l72a21v 55N75o12h44e55j30l 7548147298231

jo asi mel nejaky sportovni upravy, ale rozhodne ne nejaky zasadni. Porsche ma taky spoustu modelu a ruzne sportovne naladeny, Mustang primarne neni sportak jako treba GT3.

0/0
12.3.2015 14:41

V78l75a86d94i95s79l50a48v 94N78o10h94e40j15l 7668157328201

jaksi 'muscle car' se s ryzim sportakem primo vylucuje ;-)

0/0
12.3.2015 14:44

R39o15m17a47n 97K67u70b57a25l41a 8517230632

To samozřejmě, ale on už nový Mustang taky není ryzí " muscle car" a proto o GT taky uvažuju protože za málo peněz je to hodně muziky... aspoň teda podle mě...

0/0
12.3.2015 15:28

V69l94a94d23i67s70l97a35v 92N23o91h91e61j81l 7498677648461

jo to urcite souhlas, ameriky maj za stejny penize mnohem vic uzitku nez evropsky auta ;-)

0/0
12.3.2015 16:15

V87l59a95d88i86s70l64a21v 27N10o10h66e81j77l 7958527178811

me ten podvozek (u 99) naprosto vyhovuje a v US bylo spousta lidi co si treba u Cobry (verze s nezavislym odpruzenim vzadu) nechali namontovat tuhou napravu. je to proste prvek, kterej to auto dela naopak zajimavym a to jako dost hodne.

0/0
12.3.2015 14:39

V48l23a14d32i82s52l73a67v 29N86o11h77e82j85l 7598297348231

ale prosimte... mel sem 5.7 V8 ve Firebirdovi a na mokru se s tim dalo jet taky, jen musel clovek premejslet. kazdopadne ted mam V6 v Mustangu a je to mnohem praktictejsi auto, i kdyz s rachotem (kvuli vyfuku) je to po dalnici opruz. cili vzit si slabsi motor na bezny jezdeni ac v Mustangu je celkem logickej postup. me to bavi a mam na to pravo. :-P

+1/0
12.3.2015 14:37
Foto

R62o12m22a27n 26H24o63r25n85í79k 2185682184191

Vždyť si dělám (_!_) ;-D

0/0
12.3.2015 15:55

P17e80t48r 76G44r20e75s19l 7383666466513

Kdo to neviděl, nevyzkoušel, neslyšel... nechápe, co to je za zážittek. Lambo, Ferrari, Bentley, každý kdo řekne, že to je o ničem, to viděl jen na fotkách, závidí, je zahořklý a není podle mého správný chlap. Protože ta síla, cit, elegance, oddanost, je prostě úžasná. A chápu ty lidi, kteří za to dají pár milionů... Závidiím jim, pro mne už jsou jen fotografie. R^

+5/−1
12.3.2015 1:12

T57o24m86á81š 50B67u24r80a 4652366734

Souhlas. Taky bych se v tom chtěl projet. Ale jenom projet. Na běžný silniční provoz asi příliš nebude. A navíc - mám rád pohodlí (a luxus, mohu-li si ho dopřát) a tenhle dravec by ze mne vyklepal asi duši. Zvláště na zdejších silnicích.

0/0
12.3.2015 1:58
Foto

M79a14r94e25k 11T13o96n 8322188208919

Pane, mam filcku s dírou v blatníku. Mohl bych být prosím taky správný chlap?

+1/0
12.3.2015 7:23

M48a25r49t17i70n 20R35a80y61m54a13n 4452578363518

Vyzkousel jsem si za par slupek na pul hodiny jizdu s Astonem. DB9. V12 ma takovy sound ze jsem myslel, ze vzleta letadlo. :-)

0/0
12.3.2015 7:52

T16o75m23á53š 17J16u19r57e39č65k52a 3703602689303

Já řídil TVR Sagaris Super six, stááárt lééétáááádláááá, jéééé nííííííííc;-);-D

0/0
12.3.2015 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.