Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Kodiaq záchranář má speciální zásuvku a ochranu proti zlodějům

Škoda představuje svůj nejnovější model ve speciální úpravě pro potřeby Zdravotnické záchranné služby. Svítivý overal je doplněn spoustou LED diod a majáků a na palubě veze moderní lékařskou techniku, kterou před nenechavci chrání silný plech kryjící kufr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a84n 21K18o92n38v81a93l50i66n70k30a 5900111701355

Kodiaq jsem měl nedávno možnost řídit. Byl to kus s prodejní cenou téměř 1,2 mega. Upřímně, jako ne-fanda škodovky, říkám, že to auto je dobré. Prostorné, pohodlné, praktické a kupodivu i pěkné. Jediné, co bylo opravdovým zklamáním, byl motor. 2.0 TDi ve variantě 110 Kw byl zoufale ubohý, líný a slabý. Nevím, zda je silnější varianta o hodně lepší, ale tohle byla bída.

+1/0
4.4.2017 12:35

L54u82k42á30š 93S86v89o33b67o37d52a 1803978565968

Ať jdou už do háje s dalšim navyšováním svítivosti majáků, tuhle jsem kvůli nim málem skončil v příkopu.

0/0
3.4.2017 18:38

K86a47r34e32l 95H93o16r47á52k 2938679693163

Setkávací systém (rendez-vous) akorát zvyšuje náklady. U nás všude jezdí s dvěma auty, jak vláček. Škoda peněz.

0/0
3.4.2017 9:47

T40o81m19á24š 61C87h65r76a21s15t14n22ý 2931864491653

Nezvyšuje, v reálném provozu je dost razantně snižuje.

0/0
4.4.2017 9:43

T85o11m94á92š 69V83a81l66d78e73r 7413470459

Musel bych být zoufalec s čekáním na vůz 9 měsíců. Čekal jsem 2 měsíce a toleroval bych max 4 měsíce. I dva měsíce byly dlouhé.Vůz beru jako věc, co potřebuji a ne na co se budu těšit jako na dárek.

0/−1
2.4.2017 19:56

K89a36r36e27l 82H92o85r28á37k 2288209903293

Záleží co si kupujete za vůz. Pokud ho máte jako spotřební zboží, pak jistě kupujete levná auta a na ta se nečeká.

0/0
3.4.2017 9:49

T74o42m29á20š 11V16a65l80d66e92r 7713750469

Kupuji si vůz , který mě nevysává. Jelikož jej opravdu potřebuji pro službu. Jezdím nižší střední a střední třídou. Co to je levné auto? Například nyní máme např.prodejní cena cca 520000 stáří 5 měsíců. Rozhodně bych jej nekupoval. Vyhodit takový peníze na soukromé využívaní vozu. Když si spočítám co ve voze se mi líbí cena mnohdy vyšplhá nad 600000,- když připočtu třeba splátky na dva- čtyři roky, tak se mi nevyplatí kupovat takové auto. A ještě čekat skoro rok! Ale líbí se mi vůz z roku 1988 za cca 168000,- a o něm opravdu přemýšlím. Stará poctivá konstrukční škola.

0/0
3.4.2017 18:53

J56a98n 51B45e86n56h27á41k 6314783772941

Nejžádanější je nejsilnější nafta, jo? Hmm, njn, když takovéto portofilio chce VW...

Hned by Kodiaq v mých očích vypadal jinak s šestiválcem Amaroku. Alespoň tím nejslabším. V praxi žere stejně jako dvoulitr... nnc. (O tom, jak to mechanicky "nejde", mi nikdo odepisovat nemusí.)

0/0
1.4.2017 21:09

J21i93ř63í 46S57c81h84w12a50c18h 8498474678726

Ono to ale prostě mechanicky-automaticky nejde, to by musel být Kodiaq postaven od základu úplně jinak....a stál by trochu jiný prachy. A v praxi prostě 3.0 6-válec nežere "stejně " jako dvoulitr.

0/0
1.4.2017 21:59

J34a81n 63T33a42r63a50b46a 4466866769919

)až na poslední větu máte pravdu. Jak ukazují zkušenosti z A4, A5, A6 a Q5, ťřílitrový vznětový šestiválec v nich žere u naprosté většiny uživatelů méně než 2,0 TDI

+2/0
2.4.2017 8:06

J40a62n 72K86o53n63v51a25l89i22n12k43a 5180201861735

Přesně.

Nedávno jsme jeli se známými do Itálie. My jeli naším třílitrem turbo D (BMW 530dA). Kamarád 2.0 TDi DSG (Golf Variant). Po příjezdu jsem měl na BC 6,8 a on 6,1. Rozdíl ve výkonu a hlavně v hmotnosti vozidel netřeba komentovat. Věřím, že kdyby měl menší motor, bude na tom se spotřebou třeba hůř než já - dálnice a horská stoupání by se projevila víc.

0/0
4.4.2017 12:32

J94a47n 59B13e76n24h32á45k 6774963452231

Takovouhle odpověď jsem přesně čekal. Na mechanickou automatiku nebudu reagovat víc, nez ze to tak chteji nahoře, takze ted to asi neni zadne prekvapko a hlavne pri pripadne zmene politiky to opravdu nepujde zmenit.

Spotřeba - jo, nezere stejně. Trilitr v praxi zere méně.

+1/0
2.4.2017 8:44

O53n73d56ř76e69j 64Č50a31p39k62a 6631841943524

MQB platforma na takhle velký motor není navržená, vzniklo to v době, kdy downsizing byl na vrcholu, takže pochybuju, že by počítali s něčím o moc větším, než je dvoulitrový čtyřválec napříč. V6 podélně tam nenarvete.

0/0
2.4.2017 12:57

J82a21n 79B29e24n32h76á76k 6504973372721

Vždyť přeci nic jiného netvrdím.

+1/0
2.4.2017 19:42

J24a26n 40T36a18r56a28b37a 4706256649349

No nic proti Škokodáku, je to asi velmi dobré auto, ale tohle mi připadá podobné situaci, kdy v 80. letech jezdily jako rychlá záchranka Avie A21Furgon. Bylo to taky nevhodné řešení ale z domácích zdrojů.

RZP má pro rendez vous spolehlivě ověřené Touaregy , spolehlivé velké rychlé auto s excelentní průchodností a rozumnými náklady. Nahrazovat je tímto mi přijde jako nesmysl.

0/0
1.4.2017 12:31

K73a52r69e64l 44F41i82l73i17p 3348415200650

Pěkně to vypadat může. Jsem spíše zvědav jak se to auto bude chovat v reálném provozu a hlavně, až to bude mít za pár let nalítáno 150000 km a více. Pak se lze bavit o tom jestli to byl dobrá nebo špatná koupě..

0/0
31.3.2017 20:31

J58a81n 22T45a76r32a58b48a 4966506339899

Se 140kW a platformou zvýšeného jezevčíka se nevhodnost koupě projeví daleko dříve než za 150000km. Řekl bych že cca za týden.

+1/0
1.4.2017 12:33

J12a53k17u65b 67S80e66k55e54r55a 6706610216425

Skoda je s Kodiakem malo ambiciozni... Jen ACR, zachranka... Od PR automobilky bych uvital spise hasicskou cisternu :-)

0/0
31.3.2017 19:43

P19e24t62r 64H89o84r30á70k 1599733159914

Možná by z toho byl i pěknej pohřebák.

0/0
31.3.2017 21:45

J93a92n 16T84a75r12a45b74a 4416876759179

To až s autonomní verzí, teď by se tam s rakví nevešel funebrák za volant.

+1/0
1.4.2017 12:34

J49a52k73u63b 20S13e20k60e33r44a 6236430856425

Nebo by vozili neboztiky bez rakve poskladane v kufru. Simply cleverR^

+1/0
1.4.2017 16:26
Foto

J59i48ř69í 40D93v43o59ř74á86k 5735489680788

Kardiak, bla, bla, bla, kardiak , bla, bla, bla . Nejlepčejší auto. Bla, bla, bla. Jak dloho nás bude redakce obveselovat touto špatně ukrytou reklamou. Výhodou jsou mimo jiné dvě antény ? Jaký je podíl ceny těchto antén a auta ?

+2/−8
31.3.2017 17:57

R68o25m46a10n 30P48o54l24á47č20e65k 5596569625

Třeba ze stejného důvodu jako ji mají policejní auta? ;-)

+1/0
31.3.2017 18:10
Foto

J54i67ř59í 78D72v98o43ř51á96k 5145119920418

Ať jich má třeba dvacet. Ale položky v řádech stovek korun uvádět jako speciální výbavu a auta s cenou v řádech sta tisíc? To tam také mohou napsat, že je vybaven popelníkem s integrovaným zapalovačem cigeret, který je modifikován k připojení různých elektrotechnických zařízení.(Navigace,telefon......... .

P.S. Takzvaný " konzervák " , zařízení, které udržuje nabitou baterie s automatickým odpojením během odjezdu není taky zrovna žádná novinka.Běžně ji už pár let používají i dobrovolní hasiči.

0/0
31.3.2017 18:24

R57o73m65a10n 24P51o33l51á44č86e43k 5916949405

Tak příjem radia z centrály beru jako speciální výbavu ;-).

0/0
31.3.2017 19:58

M27a22r37e13k 79M46a80t15i17k36o 2930756683449

Ahoj, nevíte náhodou, proč nejde diskuze u článku opět na Kodiaqa?

http://auto.idnes.cz/skoda-kodiaq-cys-/auto_testy.aspx?c=A100329_210435_automoto_fdv

že by také placená reklama? ;-)

+1/0
31.3.2017 14:46
Foto

J26i28ř42í 97D37v16o96ř49á80k 5205509180328

Nevím. Každopádně na tyto stránky běžně používají reklamu, která je těsně na hraně zákona.Čipování aut. Pro použití v provozu na pozemních komunikacích NEZÁKONÉ.

P.S. Ale to je zřejmě v pohodě. Zákony určuje administrativa redakce.

0/−2
31.3.2017 18:55

P20a19v79e25l 86R76e68z26n39i68c10e30k 3565604514662

super... akorat je teda smutne ze do zachranarskeho auta je treba davat neco proti zlodejum.. my jsme fakt narod.... :(

+2/0
31.3.2017 14:37

O39n16d48ř81e88j 35K26a54d45l64e87c 6437771400272

Za mě palce nahoru! Vypadá fakt výborně! R^R^R^ :-)

+1/0
31.3.2017 13:54
Foto

M23i21c47h56a46l 52N19a38j86m24a61n 7179523386860

Pěkné auto. Záchranářům ho přeji.

Jen jedna otázka, není to auto zbytečně velké na to co veze? Z fotek a videa je patrné, že je využitý pouze zavazadlový prostor. A nedokážu si představit na co by záchranáři využívali zadní sedadla - těžko budou jezdit na zásah ve čtyřech....

0/0
31.3.2017 11:46

R21o46m59a31n 40P36o29l27á74č51e34k 5616139925

Pražské Mercedesy jsou velikostně stejné ;-). A třeba v Libereckém kraji mají v této úpravě i jedničkovou Octavii.

0/0
31.3.2017 11:51
Foto

M56i44c83h78a36l 34N56a27j79m41a86n 7819723766230

Nechci říkat, že takto velké auto je zbytečně drahé, ale jen pne napadá jestli stejnou službu neudělá i menší auto (škoda yeti ,vw tiguan.....).

0/0
31.3.2017 11:54
Foto

L54u69k30á13š 90N81o34v51o56t27n73ý 6336137238818

No samozřejmě, že udělá. V takových vozech jezdí k zásahům jenom lékař a řidič. Pak na místě čekají na sanitu (nebo ta tam už je). Takže skutečně - stejnou službu udělá cokoliv co má kola a prostor pro lékařskou brašnu.

+2/0
31.3.2017 13:24

R29o17m70a57n 21P42o92l98á35č55e36k 5936669275

Upřímně cena auta bude tvořit ani ne 50% ceny vozidla... a pochybuji, že to ZZS kupuje za ceníkovou cenu;-).

Nechci říct, že to Škoda dělá jako charitu, ale tohle je spíš o psychologii a reklamě. Mít auta u záchranky je dobrá reklama;-)

+1/0
31.3.2017 18:13

K43a58r63e52l 14F30i80l14i57p 3228205320910

Není nic neobvyklého, že od různých zásahů lze odvézt pacienta i autem lékaře. Není to časté, ale stát se to může. do sanitky je zbytečně jej posazovat zvlášť pokud je tam posádka včetně lékaře a pokud je pacient stabilizovaný nicméně je potřeba jej odvézt do nemocnice tak jsem to několikrát viděl takto řešit.

0/0
31.3.2017 20:28

R36o60m61a11n 52P14o96l22á79č20e24k 5646799605

Špatné to není. A možná to vyjde i levněji než pražské mercedesyR^

0/0
31.3.2017 11:43

J70a93n 56T64a87r67a34b23a 4686196809989

Se servisem určitě. Ale nevyjde to levněji než hradecké touaregy, které mají víc místa, mimořádně odolný podvozek s pomocnými rámy, torsen, vzduchové odpružení, osmikvalt ZF místo DSG a hlavně V6, o 80 koní víc a projedou skoro všude.

+1/0
1.4.2017 12:39

J91a10r24o58s58l47a88v 49H65a47n73z54l82í88k 2689155623478

Nutno rict, ze vypada fakt pekne. Tak at slouzi a co nejmene zasahu preji!

+10/0
31.3.2017 11:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.