Diskuze

VIDEO: Kodiaq záchranář má speciální zásuvku a ochranu proti zlodějům

Škoda představuje svůj nejnovější model ve speciální úpravě pro potřeby Zdravotnické záchranné služby. Svítivý overal je doplněn spoustou LED diod a majáků a na palubě veze moderní lékařskou techniku, kterou před nenechavci chrání silný plech kryjící kufr.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Kodiaq jsem měl nedávno možnost řídit. Byl to kus s prodejní cenou téměř 1,2 mega. Upřímně, jako ne-fanda škodovky, říkám, že to auto je dobré. Prostorné, pohodlné, praktické a kupodivu i pěkné. Jediné, co bylo opravdovým zklamáním, byl motor. 2.0 TDi ve variantě 110 Kw byl zoufale ubohý, líný a slabý. Nevím, zda je silnější varianta o hodně lepší, ale tohle byla bída.

1 0
možnosti
LS

Ať jdou už do háje s dalšim navyšováním svítivosti majáků, tuhle jsem kvůli nim málem skončil v příkopu.

0 0
možnosti
KH

Setkávací systém (rendez-vous) akorát zvyšuje náklady. U nás všude jezdí s dvěma auty, jak vláček. Škoda peněz.

0 0
možnosti
Foto

Nezvyšuje, v reálném provozu je dost razantně snižuje.

0 0
možnosti
TV

Musel bych být zoufalec s čekáním na vůz 9 měsíců. Čekal jsem 2 měsíce a toleroval bych max 4 měsíce. I dva měsíce byly dlouhé.Vůz beru jako věc, co potřebuji a ne na co se budu těšit jako na dárek.

0 1
možnosti
KH

Záleží co si kupujete za vůz. Pokud ho máte jako spotřební zboží, pak jistě kupujete levná auta a na ta se nečeká.

0 0
možnosti
JB

J71a50n 90B89e15n82h36á26k

1. 4. 2017 21:09

Nejžádanější je nejsilnější nafta, jo? Hmm, njn, když takovéto portofilio chce VW...

Hned by Kodiaq v mých očích vypadal jinak s šestiválcem Amaroku. Alespoň tím nejslabším. V praxi žere stejně jako dvoulitr... nnc. (O tom, jak to mechanicky "nejde", mi nikdo odepisovat nemusí.)

0 0
možnosti
JS

Ono to ale prostě mechanicky-automaticky nejde, to by musel být Kodiaq postaven od základu úplně jinak....a stál by trochu jiný prachy. A v praxi prostě 3.0 6-válec nežere "stejně " jako dvoulitr.

0 0
možnosti
JT

J96a94n 36T38a53r12a15b41a

1. 4. 2017 12:31

No nic proti Škokodáku, je to asi velmi dobré auto, ale tohle mi připadá podobné situaci, kdy v 80. letech jezdily jako rychlá záchranka Avie A21Furgon. Bylo to taky nevhodné řešení ale z domácích zdrojů.

RZP má pro rendez vous spolehlivě ověřené Touaregy , spolehlivé velké rychlé auto s excelentní průchodností a rozumnými náklady. Nahrazovat je tímto mi přijde jako nesmysl.

0 0
možnosti
KF

K22a29r39e61l 14F59i42l96i55p

31. 3. 2017 20:31

Pěkně to vypadat může. Jsem spíše zvědav jak se to auto bude chovat v reálném provozu a hlavně, až to bude mít za pár let nalítáno 150000 km a více. Pak se lze bavit o tom jestli to byl dobrá nebo špatná koupě..

0 0
možnosti
JT

J86a22n 61T36a37r38a59b49a

1. 4. 2017 12:33

Se 140kW a platformou zvýšeného jezevčíka se nevhodnost koupě projeví daleko dříve než za 150000km. Řekl bych že cca za týden.

1 0
možnosti
JS

Skoda je s Kodiakem malo ambiciozni... Jen ACR, zachranka... Od PR automobilky bych uvital spise hasicskou cisternu :-)

0 0
možnosti
PH

P81e70t58r 84H88o79r35á45k

31. 3. 2017 21:45

Možná by z toho byl i pěknej pohřebák.

0 0
možnosti
Foto

Kardiak, bla, bla, bla, kardiak , bla, bla, bla . Nejlepčejší auto. Bla, bla, bla. Jak dloho nás bude redakce obveselovat touto špatně ukrytou reklamou. Výhodou jsou mimo jiné dvě antény ? Jaký je podíl ceny těchto antén a auta ?

2 8
možnosti
RP

Třeba ze stejného důvodu jako ji mají policejní auta? ;-)

1 0
možnosti
MM

Ahoj, nevíte náhodou, proč nejde diskuze u článku opět na Kodiaqa?

http://auto.idnes.cz/skoda-kodiaq-cys-/auto_testy.aspx?c=A100329_210435_automoto_fdv

že by také placená reklama? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nevím. Každopádně na tyto stránky běžně používají reklamu, která je těsně na hraně zákona.Čipování aut. Pro použití v provozu na pozemních komunikacích NEZÁKONÉ.

P.S. Ale to je zřejmě v pohodě. Zákony určuje administrativa redakce.

0 2
možnosti