- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kodiaq jsem měl nedávno možnost řídit. Byl to kus s prodejní cenou téměř 1,2 mega. Upřímně, jako ne-fanda škodovky, říkám, že to auto je dobré. Prostorné, pohodlné, praktické a kupodivu i pěkné. Jediné, co bylo opravdovým zklamáním, byl motor. 2.0 TDi ve variantě 110 Kw byl zoufale ubohý, líný a slabý. Nevím, zda je silnější varianta o hodně lepší, ale tohle byla bída.
Ať jdou už do háje s dalšim navyšováním svítivosti majáků, tuhle jsem kvůli nim málem skončil v příkopu.
Setkávací systém (rendez-vous) akorát zvyšuje náklady. U nás všude jezdí s dvěma auty, jak vláček. Škoda peněz.
Nezvyšuje, v reálném provozu je dost razantně snižuje.
Musel bych být zoufalec s čekáním na vůz 9 měsíců. Čekal jsem 2 měsíce a toleroval bych max 4 měsíce. I dva měsíce byly dlouhé.Vůz beru jako věc, co potřebuji a ne na co se budu těšit jako na dárek.
Záleží co si kupujete za vůz. Pokud ho máte jako spotřební zboží, pak jistě kupujete levná auta a na ta se nečeká.
Nejžádanější je nejsilnější nafta, jo? Hmm, njn, když takovéto portofilio chce VW...
Hned by Kodiaq v mých očích vypadal jinak s šestiválcem Amaroku. Alespoň tím nejslabším. V praxi žere stejně jako dvoulitr... nnc. (O tom, jak to mechanicky "nejde", mi nikdo odepisovat nemusí.)
Ono to ale prostě mechanicky-automaticky nejde, to by musel být Kodiaq postaven od základu úplně jinak....a stál by trochu jiný prachy. A v praxi prostě 3.0 6-válec nežere "stejně " jako dvoulitr.
No nic proti Škokodáku, je to asi velmi dobré auto, ale tohle mi připadá podobné situaci, kdy v 80. letech jezdily jako rychlá záchranka Avie A21Furgon. Bylo to taky nevhodné řešení ale z domácích zdrojů.
RZP má pro rendez vous spolehlivě ověřené Touaregy , spolehlivé velké rychlé auto s excelentní průchodností a rozumnými náklady. Nahrazovat je tímto mi přijde jako nesmysl.
Pěkně to vypadat může. Jsem spíše zvědav jak se to auto bude chovat v reálném provozu a hlavně, až to bude mít za pár let nalítáno 150000 km a více. Pak se lze bavit o tom jestli to byl dobrá nebo špatná koupě..
Se 140kW a platformou zvýšeného jezevčíka se nevhodnost koupě projeví daleko dříve než za 150000km. Řekl bych že cca za týden.
Skoda je s Kodiakem malo ambiciozni... Jen ACR, zachranka... Od PR automobilky bych uvital spise hasicskou cisternu
Kardiak, bla, bla, bla, kardiak , bla, bla, bla . Nejlepčejší auto. Bla, bla, bla. Jak dloho nás bude redakce obveselovat touto špatně ukrytou reklamou. Výhodou jsou mimo jiné dvě antény ? Jaký je podíl ceny těchto antén a auta ?
Třeba ze stejného důvodu jako ji mají policejní auta?
Ahoj, nevíte náhodou, proč nejde diskuze u článku opět na Kodiaqa?
http://auto.idnes.cz/skoda-kodiaq-cys-/auto_testy.aspx?c=A100329_210435_automoto_fdv
že by také placená reklama?
Nevím. Každopádně na tyto stránky běžně používají reklamu, která je těsně na hraně zákona.Čipování aut. Pro použití v provozu na pozemních komunikacích NEZÁKONÉ.
P.S. Ale to je zřejmě v pohodě. Zákony určuje administrativa redakce.