Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejdražší škodovka stojí 1,4 milionu. Nový superb se začíná objednávat

Ceny třetí generace Škody Superb se budou pohybovat od 599 900 do 830 900 korun v základu jednotlivých výbav a provedení. Prodejci v Česku přijímají objednávky ode dneška. První vozy se na trh dostanou v červnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P77a17v50e11l 81R63y24m23e70š 8679532894835

To se nám tu vyrojilo diskutérů, co mají potřebu napsat, že ONI mají něco lepšího. Třeba 10 let staré audi s prosezenou sedačkou, stočeným tachometrem a spotřebou 12 l. Ale kdyby si koupili rapida, tak by tím nezakryli svůj mindrák z toho, že ho mají malýho.

+2/−2
12.3.2015 9:48

P63e32t57r 56B48á45č27a 8685366775515

Tim by akorat nezakryli svuj totalni nevkus na auta s nejakym smesnym rapidem.

+1/0
12.3.2015 22:41

P41e36t46r 66B42á20č12a 8785916925555

Schwachu kolik ti montovna dava za ty tvoje kecy? ;-D

+1/0
11.3.2015 17:24


J73i76ř50í 71S78c51h62w56a38c66h 8148584478646

Báčo a věřil bys, že ani nevím? To jednou za měsíc přijede chlapík s Fabií kombi, vyndá jako správnej "vidlák" vidle, otevře kufr, kterej je nacpanej až po střechu pětitisícovkama (občas se prostě velkej kufr vyplatí ;-)), těmi vidlemi mi to naháže do sklepa a tam to občas samozřejmě popřehážu, aby to tam "vocpodu" nehnilo...:-P

+2/0
11.3.2015 22:23

J45a39n 80K71o75n44v51a39l97i68n55k27a 5570791591655

Podobný příspěvek jsem tu chtěl také uveřejnit, ale bylo mi Jiřího líto. On to nemyslí zle. Koupil si třeba novou škodovku a splnil si tak veliký sen. Má nejlepší, největší, nejsilnější, nejvybavenější, nejgeniálnější káru pod sluncem. Navíc v poměru cena - kvalita úplně top. Má z toho radost a ti hnusní hejtři mu ji kazí. Nikdo z nás neví to, co on. Jsme pitomci, protože nechceme fábku s haťapkou nebo téesíčkem. Nemáme nad postelí plakát superbu a nemasturbujeme nad zadkem od oktávky. Zkrátka jsme lumpenparta těch, co nemají rádi souseda z Boleslavi. 

A teď vážně. Názor má každý svůj, ale trollovat někoho za to, že má jiný než já, je ubohé. Dlužno ovšem dodat, že jeho přítomnost dodává zdejším diskusím drajv. ;-D

+2/0
12.3.2015 7:55

J73i96ř90í 18S58c79h16w76a65c75h 8158794488836

Díky za pochvalu v závěru tvého příspěvku.;-)

Ke zbytku se vyjádřím takto:

- ne nemám škodovku

- nikde jsem nemluvil o škodovce v těch superlativech jako ty nyní...to mi podsouváš

- nikde nikoho nenutím, že si musí kupovat škodovky.... to mi posouváš

- nikde nikoho nekritizuji za pouhé vyjádření, že škodovku nechce, pokud to tedy např. nezdůvodní tím, že je to plastový kyblík

- s úvodem tvé 8. věty lze u mnoha diskutérů souhlasit, druhá polovina věty je mi opět podsunuta.....

0/0
12.3.2015 11:27
Foto

Š37t76ě98p11á96n 80B30i17n26k57o 3146434773806

Mně se SIII náramně líbí, povedený autíčko. Stejně jako u OIII jde o dospělé auto, kteremu v porovnani s konkurencí vlastne nic nechybí (v rámci  třídy a účelu).

+2/0
11.3.2015 17:12

J25a61n 92D81l95o72u92h16ý 7674399160649

Teda ja nevim, ale 1420000kc za skodovku v TSI?Rv Za ty penize mate nove z dovozu napriklad Dodge Charger s motorem HEMI 5.7l V8 a jste vam zbyde :-D. Pro setrilky je mozne zvolit mensi motor 3.6l V6 PentaStar. Je to oproti Superbu korab jako svina...R^

0/0
11.3.2015 16:11

R33o14m16a10n 38K71u89b24a41l77a 8277560822

O těch V8 motorech se raději moc nezmiňujte nebo Vás místní "tree huggers" budou chtít trestně stíhat...!!!:))))

0/0
11.3.2015 16:40

V78l44a66d80i42m13í24r 11H34a60v13r81á32n82e75k 7906306190687

a není to málo Antone Pavloviči? :-)

0/0
11.3.2015 12:48

P93e41t57r 26Š11u26m29b42e53r63a 7492465437457

1.4 milionu za takové auto je hodně špatný vtip, obzvlášť když vezmu v úvahu, že za cenu o půl milionu nižší můžu mít třeba nový Ford Mustang.

+5/−3
11.3.2015 12:15

J98i27ř38í 35S35c34h35w91a63c97h 8528124278156

špatný vtip je, že by někdo, kdo uvažuje o koupi auta jako je Superb by uvažoval o Mustangu coby potencionální konkurenci....a srovnával by navíc maximální cenu s holátkem....;-D

+1/−1
11.3.2015 12:44

T87o24m32á21š 68F58i61r50b30a27c65h63e23r 9700700474830

Špatný vtip je to, že kdokoliv tady napíše nějaký názor tak nějaký evidentně zakomplexovaný Schwach ho musí ihned rozporovat. Přečti si celou diskuzi a dáš mi za pravdu ;-)

+2/0
11.3.2015 14:10

J23i68ř45í 32S65c47h65w93a83c42h 8128774588736

špatný vtip je napsat do diskuze příspěvek a pak očekávat jen plácání po zádech i když je to sebevětší nesmysl.

Špatný vtip je vyčítat někomu, že na diskusní příspěvek reaguje a místo aby jeho argumenty vyvrátil tak ho obviní z jakýchsi komplexů....;-D;-D;-D

0/−2
11.3.2015 14:19

T97o98m23á53š 39F41i38r77b84a83c58h95e20r 9690710204630

Nezlob se na mne ty věcně neagumentuješ, pouze rozporuješ všechno co kdo napsal . Přečti si to laskavě po sobě. Nevíc příspěvků v diskuzi, ale všechny v podstatě o lejnu.

+2/0
11.3.2015 14:26

J31i25ř24í 38S43c80h81w32a75c66h 8278834258596

ano pokud je o "lejnu" první příspěvek, můj nemůže být o ničem jiném, nebo myslíš, že snad ano? Přečti si je....to množství příspěvků s tím taky souvisí....;-)

0/−2
11.3.2015 14:33

T71o70m53á66š 64F98i27r41b16a55c45h82e61r 9730680374940

Ok, pokud reaguješ na lejno jiným lejnem tak seš v tom připadě pouze hloupý troll a zasíráš zbytečně diskuzi. Hezký zbytek dne.

+4/0
11.3.2015 14:48

J32o72s77e80f 61T44i44k63v27a40r31t 2620734200

Souhlas R^

0/0
11.3.2015 14:52

J92i69ř33í 85S35c65h12w16a21c46h 8898194678916

teď jsi prostě napsal pěknou blbost! No, že si nedám pokoj a zase zasírám tu diskuzi....;-D

ale už tě plácají po zádech a to tě jistě potěší!

Hezký zbytek dne....

0/−1
11.3.2015 15:13

J59i28ř18í 62S48c70h93w20a46c78h 8208364198126

chceš snad říct, že někdo, kdo chce čtyřdvéřovou limuzínu, zvolá vždyť ten Mustang je přece mnohem lacinější a ihned si půjde koupit dvoudveřové kupé? A že srovnání základní ceny u Mustangu s maximální cenou Superbu je korektní? A že to jen rozporuju je nekorektní?

Co bych tomu jako ještě měl dodávat?

+3/0
11.3.2015 14:47

R46o67m94a77n 41K44u51b23a37l87a 8437700912

Superb bych limuzínou rozhodně nenazval, když tak 4 dveřový sedan...:)))

+1/0
11.3.2015 14:52

J26i61ř41í 90S52c75h51w14a98c32h 8678234128266

ano v užším významu slova "limuzína" máš pravdu.

0/−1
11.3.2015 15:08

R82o32m54a75n 97K56u10b68a52l51a 8217760322

Mám pravdu tak jako vždycky...:)

0/0
11.3.2015 15:14

J50i46ř89í 30S29c77h78w77a57c15h 8868664598666

samozřejmě, ....ať tu nejsem téměř za "popírače holokaustu";-)

0/0
11.3.2015 22:25

J97a47n 45D36l63o39u28h68ý 7894829210449

Dodge Charger startuje na 650 000kc R^ Oproti superbu to je zadohrab a gigantickej korab dohromady.

0/0
11.3.2015 16:13

J23i91ř56í 19S88c78h74w52a11c67h 8188124488456

jak je možný, že ty "levný ameriky" s motory "úžasných objemů a výkonů" už dávno nezaplavily celý svět. Jak je možný, že naopak americké automobilky těžce trpí pod tlakem těch zahraničních, především z Asie ale v určitých segmentech i z Evropy?

+2/0
11.3.2015 16:41

R33o47m34a27n 66K18u47b88a11l30a 8177240562

Protože většině lidem je jedno v čem jezdí, hlavně když to málo žere!!!:(((

0/0
11.3.2015 17:09

R47o14m80a55n 17K18u83b63a86l30a 8487250182

Musím tedy podotknout že i když tady žiju 26 let tak jsem americký auto nevlastnil už 18 let, ale rozhodně ne kvůli spotřebě...

0/0
11.3.2015 17:13

M65i40c39h42a87l 27M15a80r44c72i25á13n 5956342894362

Schwachu už jdi s těmi svými komenty doprdele. Pročetl jsem kus diskuze a nikde neargumentuješ, jen blbě schwacháš! Mustanga neznáš, stejně jako ti, co si kupují Superba. Kdyby ho znali, tak rádi rychle přesedlají. Jinak obhajuješ neobhajitelné. 1,4 do takového auta prostě nepatří a přeplňování na tom nic nezmění. A cenovou politiku Škody taky všichni známe.

0/0
16.3.2015 0:14

J12i73ř31í 36S48c29h21w11a93c63h 8818464268856

Ale kam bych chodil.... jenom, že si to přeje nějaký mamlas na diskusi?;-D

No když argumenty nevidíš, tak se nauč číst!

A jelikož vidím, že jsi moje argumenty nepochopil, tak "po lopatě" speciálně pro tebe:

Mustanga znám natolik, abych zcela jednoznačně mohl říci, že ten kdo potřebuje něco jako je Superb, tedy čtyřdvéřový/pětidvéřový prostorný sedan/hatch, tak si nekoupí dvoudvéřové auto! Stále nic? Stále musím znát Mustanga více, lépe???

Ad 1.4TSI: Já obhajuji neobhajitelné? Já prostě komentuji fakt, že tam ten motor je. A uvedl jsem naprosto přesné argumenty proč tam může být! A to vůbec nemluvím o tom, že komu se nelíbí, může si vybrat motor JINÝ! 

NO a koukám na tvoje argumenty jako "...prostě tam nepatří.......A cenovou politiku Škody všichni známe....." dva "briskní" a zcela "konkrétní! argumenty ....z vaší hospody? ....;-D;-D;-D

A něco takového mi tu bude vykládat, že neargumentuju? Hahaha....

0/0
16.3.2015 20:56

M11i58c25h41a33l 70M90a74r36c39i41á33n 5466812914142

Znáš leda tak prd. Jak jsem psal, teče ti mlíko po bradě a pracuješ jen s papírovými hodnotami. Když tak znáš Mustanga, tak kolik v něm máš nejezděno? Opravdu si můžeš do škodovky vybrat jiný motor? Třeba dvoulitr, tak a tím přátelé končíme. Dvoulitr by u takového auta měl být základ, místo toho je to TOP! Škodovka už se nechala slyšet, že tohle 1.4 je tzv. "plnohodnotný motor" (tak tomu říkají), tím asi myslí, že nemá 3 válce ale 4. Dělají si srandu a ty jsi ten typický blbeček, co jim to žere. Opravdu tam může takový motor být? Vždyť tyhle Superby najedou ročně klidně 60.000 km. Tenhle motor bude ve 150 tis. uhnanej a každou chvilku bude potřebovat generálku. Ale jo, to tu vlastně už bylo, zpátky ke kořenům, kdy se u Škodovek dělala co 100 tis. km kompletní generálka motoru. Schwachu, buď jsi úplný vůl, nebo puberťák co si vysnil tenhle skvost a nebo prodejce Škody. Kterákoli varianta tě omlouvá.

0/0
17.3.2015 8:31

J87i38ř95í 93S46c51h85w65a67c45h 8288384478336

Na posouzení využitelnosti typu karoserie, počtu dveří a k čemu jsou zapotřebí mi stačí opravdu jenom prospekt! Pokud tobě ne, tak je to jenom tvůj problém.:-P

A ty tvé nadávky svědčí jen o ubohé argumentační nouzi!

Na dvoulitru začiná Cadillac v US a ty tu budeš něco plácat o základním dvoulitru v Superbu co je skoro o 400 kilo lehčí?

Co vlastně řešíš? Opravdu si myslíš, s tebou budu řešit co smí anebo nesmí být v jakémsi autě, když to tam prostě je?

A pokud někdo předpokládá, že základní motor musí vydržet to co ten mnohem větší a dražší, tak je naivka a pokud tento názor nutí i ostatním tak je i hlupák.:-P

0/0
17.3.2015 11:34

M45i68c63h58a71l 65M86a64r10c29i44á37n 5476912934252

A jsme u toho, jsi pouze prospektový pozér. Jo máš pravdu, pro jednoho člověka v Superbu, co většinou na D1 potkávám, jsou čtyři dveře nezbytnost :D Já mám v Mustangu najeto 18.000 km za měsíc a proto si doluji tvrdit, že pro jezdce "samotáře" je to lepší volba, než Superb s "plnohodnotným" motorem. Nadávky jsou na místě, když jsi evidentně trotl. 

Ano, Cadillac začíná s jedním sedanem na dvoulitru, ale taktéž přeplňovaném, což jaksi trochu jiná liga, že? Nicméně, opět jsme u jádra pudla. V USA jsi evidentně nebyl, takže zase nevíš. Cadillac v USA "umírá" na silnicích ho prakticky neuvidíš a věz, že tenhle základní motor si tam nikdo nekoupí. V USA se žádný downsizing nekoná. Jako základ amíci berou čtyřlitrový šestiválec +- a stále si vesele kupují sedmilitrové osmiválce.

Ano, neřeš to se mnou, prosím! Je to tam, Škoda (vlastně VW) to tam dal. Já jen říkám, že to je výsměch a prasečina v jednom, že to tam nepatří a nemá co dělat. Nezměním to, ale mám právo to říct.

A na závěr, nepředpokládám, že to ten motor vydrží, protože vím, že nevydrží. Jen říkám, že obecně se od takového auta tahle výdrž předpokládá a hlavně to předpokládá a očekává "masa" a tuhle hloupou masu podle mě Škoda tímto podvádí.

0/0
17.3.2015 21:09

J82i39ř18í 88S75c52h49w31a48c59h 8718594738866

tak dohadovat se s tebou o takové blbosti, že superba si kupují "samotáři" jen proto, že v něm vídáš jen řidiče opravdu nebudu. To si snad děláš pr.el....;-D;-D;-D

Aha tak v Cadillacu je turbo a to je jiná liga, v Superbu je turbo, ale to podle tebe na věci vůbec nic nemění (jak tvrdíš výše) ty měníš názory ze dne na den jak se ti to hodí. ;-D;-D;-D , bože, bože kams to rozum dal....

A co meleš o tom, že to amíci nekoupí, prostě je v nabídce? Je, možná to někdo koupí a ostatní jdou výš. A proč nedojdeš ke stejnému závěru u Superba? Stejně to nikdo nekoupí.....a možná ano, je to jen a jen jeho volba.

0/0
17.3.2015 23:42

J51i62ř36í 12S92c72h68w87a20c35h 8278324388766

.... vidím, že 18.000 km za měsíc v Mustangu tj. nějakých 600-800 denně? To leze pěkně na mozek.....;-D ;-( Rv

0/0
18.3.2015 0:40

M58i19c14h93a70l 51M62a88r29c58i57á91n 5286412194222

Radši už nic nepiš, ty perlo. V Cadillacu je turbo u dvoulitrového motoru, což je jaksi objemově někde jinde, než 1.4 a ten motor trpí o trochu méně. Nicméně amíci si až na pár zoufalců, čtyřválec nekoupí.

0/0
18.3.2015 8:34

J92i37ř90í 23S76c81h10w44a97c31h 8558934288826

A už nepiš? Ti moji "rádoby oponenti" snad od sebe opisují.......

Začne to nadávkama a končí to ... a už nepiš, už na mne nereaguj....jaksi je vůbec nenapadne, že by mohli přestat reagovat sami, prostě chtějí mít poslední slovo, ale argumenty docházejí....

A nyní k faktům v diskuzi: 

Takže je tu opět ta tvá manipulace s daty, jak se to hodí jen tobě.....

1.4 TSI v Superbu má sice menší objem, ale auto je zase váhově někde jinde a litrový výkon toho 1.4 TSI je taky někde jinde, to vám ve škole neříkali jak to ovlivní životnost, nebo jsi chyběl? Dále jen napíšu takovou parafrázi na tvůj "americký závěr":

Nicméně si v Česku (a v Evropě) nikdo až na pár zoufalců 1.4 TSI v Superbu nekoupí. A proč? Protože naprostá většina nákupů bude v 2.0 TDI a zbytek v silnějších benzínech. 

Ad ostatní motory škodovku:

Ano jasně, to jsou motory pro tebe naprosto směšné. Ty jsi prostě "magor", co se zhlídnul v amerických motorech a blábolíš, že všechno ostatní co nemá alespoň 6 válců je k smíchu. Vůbec nebereš v potaz, že Evropa je o něčem úplně jiném a to ať o vzdálenostech, o prostoru, o cenách paliva nebo o historii vývoje. Byly doby a to docela nedávné, kdy se v Evropě a to jak východní tak západní, docela běžně jezdilo s auty co měli okolo 600-850 ccm, v Japonsku je to běžné i dnes, což je pro Ameriku těžko představitelné.

Před 30 lety škodovka vyráběla motory 1.0-1.3 okolo 40-50 kW, ano v té době amíci nenabízeli nic menšího než V6 3,0-4,0 hodně nad 100 kW. Dnes má škodovka 2.0 nad 200kW a totéž nabízí Amíci ve svých pětimetrových kárách. Je na tom něco směšného? Ano je, ale škodovka to rozhodně není.

Prostě evropské motory (z výše uvedených důvodů) jsou obecně menší a kdo to nechce pochopit je tak trochu natvrdlej. Ano čtyřválec bude mít menší životnost než šestiválec nebo osmiválec, ale za těch 200-300 tisíc km co vydrží, si jeho majitel za cenu ušetřeného paliva může klidně pořídit nový motor a někdy i nové auto!

0/0
18.3.2015 12:31

J71i52ř24í 72S72c39h55w77a87c31h 8348624438776

a že se v Americe žádný downsizing nekoná? Ha, ha, ha,.....

0/0
18.3.2015 0:17

M54i11c53h37a78l 97M41a88r41c25i98á75n 5186682944492

Ano, nekoná. Nesmíš věřit tomu, co ti nabulíkují evropská média. Jeď se tam podívat. Já jsem tam byl, projel jsem celé státy dokola a věř, že žádný downsizing se opravdu nekoná. Automobilky mají menší motory v nabídce jen kvůli ekoteroristům, ale téměř nikdo si je tam nekupuje.

0/0
18.3.2015 8:30

J95i67ř69í 45S85c14h76w55a68c78h 8658244488686

Přeplňování, že nic nezmění? 

A co způsobilo, že formuli 1 s 3.0 atmosférou porazilo "cosi" s motorem o polovičním objemu? Můžeš mi říci odborníku, čím to asi tak bylo?:-P

0/0
16.3.2015 21:07

M87i23c48h32a89l 96M76a28r25c30i51á82n 5216982734952

Schwachu, Schwachu, ty jsi fakt trotl. Cokoliv, do čeho nacpeš turbo, bude raketa. U F1 si mohou dovolit vyměnit takový motor, nebo jeho podstatné komponenty po každém závodě. Od Superba se očekává, že najede půl milionu a více kilometrů. Na to však s 1.4 Turbo honem rychle zapomeň! Nepleť se do věcí, kterým nerozumíš. Z tvých komentářů je zřejmé, že pracuješ jen s papírovými hodnotami a trošku se bojím, že ti ještě teče mlíko po bradě a auto jsi řídil jen v Need for Speed!!!

0/0
17.3.2015 8:21

J31i85ř82í 47S35c66h92w96a90c49h 8338974688986

Budulínku neboj, neboj. V době, když jsem skončil VŠ sis možná hrál v uhláku na havíře. A možná ani to ne.;-D

Jak vidět odpovědi na zcela jasnou otázku se od tebe nedočkám, místo toho milión vytáček naprosto mimo diskutované téma!

Co to meleš? Já snad někde tvrdím, že 1.4 TSI v Superbu vydrží půl mega km? Sice kdo ví, no ale ty v tom máš přece předem jasno, že. Od toho tam budou právě ty jiné volby motorů! Tečka!

0/0
17.3.2015 11:09

M41i26c49h71a36l 85M37a85r78c96i71á76n 5516482934132

Jdi se vycpat, jak jsem psal, pročetl jsem velkej kus téhle diskuze a nikde neargumentuje. Vytáčky a blbý plácání je právě tvá specialita. Nevím co máš za VŠ ty a je mi jedno co si tam Škoda vrazí. Já se svou technickou VŠ zaměřenou na automobily vím, že přeplňovaný motor 1.4 to bude mít za sebou hodně brzo. A ty jiné volby motorů, to si děláš srandu stejně jako ta Škodovka.

0/0
17.3.2015 20:48

J91i77ř81í 71S57c79h41w11a43c31h 8308514408506

plky plky, jdi se vycpat ty s tou svou všeobecnou hospodskou argumentací. A napiš mi se KONKRÉTNĚ, kde se nějak z něčeho vytáčím. Kde argumentuju nějak nesmyslně k tomu co napsal "předřečník". Najdi to a včetně toho na co reaguji mi dokaž, že tam plácám nějaké nesmysly.  

Od toho jsi tu ty s tím svým neustále omílanou nesmyslnou blbostí, že Superb a Mustang jsou určené pro stejnou cílovou skupinu "samotáře za volantem" ;-D;-D;-D

nebo další tupý obecný kec.....A ty jiné volby motorů, to si děláš srandu stejně jako ta Škodovka..... Rv

0/0
17.3.2015 23:57

R72o78m59a26n 88K34u42b49a72l86a 8687440172

Jo, 2015 Mustang GT V8 5.0L 435 koníků se dá nový koupit v pohodě za $35,000.00 v kůži.

0/0
11.3.2015 14:35

T91o27m35á59š 69K69n52a15i93f13l 6223710557340

co ti na tom vadi? kdyz si do toho nacpes vsechno .. tak to tak drahe holt bude... a komu to prijde moc, tak si nakonfiguruje min ... o co jde?

0/0
11.3.2015 15:32

R84o16m75a48n 52K92u27b62a63l73a 8377490922

Koho se ptáš? Doufám že ne mě???!!!

0/0
11.3.2015 16:41

T22o67m32á82š 89K78n60a82i40f87l 6923420277140

Nejakyho blba, co placal neco o cene superbu za 1,4 míče... takze asi tebe.

0/0
11.3.2015 17:03

R49o31m91a38n 88K38u23b51a97l87a 8467120442

Já jsem se NIKDY o ceně Superbu nezmínil!!!!

0/0
11.3.2015 17:25
Foto

I16v39a63n 60K32o29p76t40a 5477702301327

Superb a Mustang jsou ale trochu jiné třídy automobilu s absolutně jinou cílovou skupinou zákazníků

0/0
11.3.2015 17:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.