Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

AMG GT3 vrací do hry atmosférický osmiválec, ale jen pro závodníky

Soutěžní speciál oprášil osvědčený vidlicový osmiválec M159, který však ostré silniční provedení pohánět nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a80n 28M11a63j12z24n88e16r 1856377626862

voni hezky!

0/0
15.3.2015 0:04

L20e11o31š 85E91x55n38e36r 1247268778842

Už vím, co chci k Vánocům. :-)

0/0
14.3.2015 16:27
Foto

P70a57t63r87i72k 43H61e77r55i63n60g 6289180740839

Zajímavé názory, pro mně jedině přeplňování. Bez turba nebo biturba se do sedačky nezaboříš, a nějaké pětilitry atmosféry se tomu nevyrovnají....:-/

0/−4
14.3.2015 13:25

R27o79m67a27n 53K93u25b57a69l25a 8337280242

... a tóny Vám řekl kdo pane Hering...???

0/0
14.3.2015 15:05

J26i17ř88í 28S49c55h10w50a95c80h 8408124208826

Mozart....Beethoven.....Janáček....;-)

0/0
14.3.2015 19:25

R29o92m57a37n 69K43u85b22a13l95a 8127600772

Samozřejmě že to mělo být ... a to Vám řekl kdo... ale protože píšu z iPhone tak mě to přespelovává a když si to po sobě nepřečtu někdy to napíše něco trochu jinak...:)

0/0
14.3.2015 19:57

M80a38r23t42i71n 92L65a95c24o 7603506458

Vo vývoji motorov od nepamäti platí poučka : "Obsah ničím nenahradíš".;-)

+5/0
14.3.2015 15:38

J87i81ř35í 88S19c33h41w41a89c29h 8558194478516

od nepaměti možná, posledních 40 let už ne ...;-)

0/−1
14.3.2015 19:21

R89o10m83a44n 95K62u53b40a49l10a 8607910582

dvojnásobně to platí pokud mají auta ty směšně malé turbo motory kterým říkám že patří do šicích strojů, protože mají i podobný zvuk, "kvílí"...:))))

0/0
14.3.2015 20:00

J76i30ř73í 95S61c26h46w50a87c75h 8748604168116

mno nevím, jsem starší člověk, takže sluch už nic moc, ale od okolo projíždějících TSI 1.2 1.4 žádné kvílení neslyším ;-)

0/0
14.3.2015 20:49

R76o42m84a74n 69K11u32b92a14l13a 8647830292

No já jsem myslel spíš 1.8 a 2.0L turbo motory (vlastnil jsem 2010 BMW535i, což byl ok motor) že se dělají auta s tak malým obsahem jak píšete jsem nezaregistroval...:)))

+1/0
14.3.2015 20:57

J70i91ř30í 18S52c67h45w64a65c39h 8228534428146

nj to vy tam u vás  neznáte ;-)

ale jestli 1.2 nebo 2.0  (škodovka je děla taky) tak ohledně toho "kvílení" by to snad mělo být totéž...tedy jaksi žádné....nebo nic co by přehlušovalo vlastní zvuk motoru. Samozřejmě srovnávat to se zvukem nějakého 8V 5.0-6.0 se nedá.

Ale znovu a znovu dodávám, že zvuk považuji za druhotný, doplňkový parametr motoru.....;-)

0/0
14.3.2015 21:52

R65o24m40a82n 22K13u58b49a75l64a 8797880102

Jo, požitek z jízdy je nejdůležitější a není nad silný atmosferický motor...!:)

+3/0
14.3.2015 21:56

J37i67ř77í 15S60c95h59w17a37c43h 8438694948906

ano, ale silnější turbo je lepší ;-)

0/−2
14.3.2015 22:52

J70a93n 30M81a26j30z35n66e22r 1256137366252

aha takže takové Ferrari F458 vás do sedačky nezaboří? ale ano :) sám jsem si to zkusil :)

a těch aut s atmosférou, která jedou jak blázen je spousta, ferrarka, ameriky, bavoraky atd. Bohužel ta doba končí...

0/0
15.3.2015 0:08

D50a65v41i33d 58M44a39t11ě31j95ů 2445312827488

Je smutne, jak regulace zabijeji ty nejlepsi atmosfericke motory :-( V podstate dnes nezbyva nez koupit nejakou zajimavou a zachovalou atmosferu, a co nejdele ji udrzovat v provozuschopnem stavu. Radost z jizdy je totiz uplne jina, nez u preplnovani nebo elektriky.

+3/0
14.3.2015 10:17

P82e83t96r 20T56i54c90h42ý 4450481485394

Souhlasim, ze atmosferaky jsou vyborne motory. Ale mohl byste popsat rozdilnou radost z jizdy?

0/0
14.3.2015 10:30

D33a68v14i19d 43M75a58t74ě63j72ů 2165602937868

U mne je to zejmena o reakci na plyn, kterou ma sebelepsi turbo pomalejsi, zatimco s atmosferou si muzete s tim pedalem hrat a tim lepe ovladat auto, zejmena na limitech.

+2/0
16.3.2015 21:01

J20i93ř60í 46S75c89h82w83a86c27h 8818904438326

nějaká symbolická "radost" možná, faktický potřebný parametr, což je dodaný výkon v širším spektru otáček, je u turba jednoznačné plus, který tu "radost" jednoznačné převáží u naprosté většiny řidičů.

0/−3
14.3.2015 19:29

J16a17n 88M81a58j93z70n32e50r 1366187336362

třeba zvuk motoru? nesrovnatelné. A koukněte se na F1, loni se na to nedalo kvůli zvuku koukat, letos to asi nebude jiné

0/0
15.3.2015 0:09

J32i11ř17í 92S23c35h69w37a18c51h 8118254428326

V tom jsem pragmatik. Zvuk motoru nepostrčí auto ani o centimetr kupředu. To "bečení" za zvukem mi připomíná moje mládí, kdy každej druhej, co měl "fechtla", ho začal ladit tím, že vymontoval vše, co tlumilo randál z výfuku. Takže randál to dělalo,  líp to nejelo, ale majitel by přesvědčen o opaku.;-)

0/0
15.3.2015 16:00

R43o86m54a24n 71K53u18b47a54l48a 8797380912

Tu dobu si moc dobre pamatuji, ale jako prirovnani k atmosferickemu motoru napr. u Ferrari se moc nehodi...;-)

0/0
15.3.2015 16:03

J78a26k79u34b 75M47e81l41í81š70e84k 6596575562766

Turbo má obvykle rychlejší nástup výkonu, pokud se bavíme o motorech se stejnym výkonem, bez ohledu na jejich objem. Ovšem využitelnost otáček a rychlost reakce na plyn je u atmosférických motorů větší.

0/0
10.4.2015 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.