Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

AMG GT3 vrací do hry atmosférický osmiválec, ale jen pro závodníky

Soutěžní speciál oprášil osvědčený vidlicový osmiválec M159, který však ostré silniční provedení pohánět nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a55n 47M16a40j89z47n44e88r 1496717936342

voni hezky!

0/0
15.3.2015 0:04

L47e71o52š 29E25x85n72e68r 1877148698122

Už vím, co chci k Vánocům. :-)

0/0
14.3.2015 16:27
Foto

P43a21t84r47i78k 93H41e37r61i91n15g 6449760320389

Zajímavé názory, pro mně jedině přeplňování. Bez turba nebo biturba se do sedačky nezaboříš, a nějaké pětilitry atmosféry se tomu nevyrovnají....:-/

0/−4
14.3.2015 13:25

R21o98m61a98n 21K21u97b34a79l80a 8607210612

... a tóny Vám řekl kdo pane Hering...???

0/0
14.3.2015 15:05

J98i45ř50í 51S77c14h95w78a61c95h 8208554408666

Mozart....Beethoven.....Janáček....;-)

0/0
14.3.2015 19:25

R71o55m66a17n 51K92u56b61a69l36a 8157570902

Samozřejmě že to mělo být ... a to Vám řekl kdo... ale protože píšu z iPhone tak mě to přespelovává a když si to po sobě nepřečtu někdy to napíše něco trochu jinak...:)

0/0
14.3.2015 19:57

M44a86r15t65i28n 82L78a38c25o 7503626668

Vo vývoji motorov od nepamäti platí poučka : "Obsah ničím nenahradíš".;-)

+5/0
14.3.2015 15:38

J71i35ř59í 59S12c51h53w80a53c36h 8788224728186

od nepaměti možná, posledních 40 let už ne ...;-)

0/−1
14.3.2015 19:21

R27o14m47a75n 23K46u29b23a60l91a 8557390912

dvojnásobně to platí pokud mají auta ty směšně malé turbo motory kterým říkám že patří do šicích strojů, protože mají i podobný zvuk, "kvílí"...:))))

0/0
14.3.2015 20:00

J72i60ř37í 55S14c13h50w79a66c96h 8118664848606

mno nevím, jsem starší člověk, takže sluch už nic moc, ale od okolo projíždějících TSI 1.2 1.4 žádné kvílení neslyším ;-)

0/0
14.3.2015 20:49

R76o46m18a18n 92K92u19b64a73l89a 8487370262

No já jsem myslel spíš 1.8 a 2.0L turbo motory (vlastnil jsem 2010 BMW535i, což byl ok motor) že se dělají auta s tak malým obsahem jak píšete jsem nezaregistroval...:)))

+1/0
14.3.2015 20:57

J46i58ř74í 66S13c71h59w80a29c25h 8798734188326

nj to vy tam u vás  neznáte ;-)

ale jestli 1.2 nebo 2.0  (škodovka je děla taky) tak ohledně toho "kvílení" by to snad mělo být totéž...tedy jaksi žádné....nebo nic co by přehlušovalo vlastní zvuk motoru. Samozřejmě srovnávat to se zvukem nějakého 8V 5.0-6.0 se nedá.

Ale znovu a znovu dodávám, že zvuk považuji za druhotný, doplňkový parametr motoru.....;-)

0/0
14.3.2015 21:52

R38o60m17a45n 19K38u84b52a76l51a 8837620462

Jo, požitek z jízdy je nejdůležitější a není nad silný atmosferický motor...!:)

+3/0
14.3.2015 21:56

J81i17ř86í 47S17c76h86w13a30c91h 8408974938346

ano, ale silnější turbo je lepší ;-)

0/−2
14.3.2015 22:52

J79a56n 30M38a43j83z70n80e14r 1666547396972

aha takže takové Ferrari F458 vás do sedačky nezaboří? ale ano :) sám jsem si to zkusil :)

a těch aut s atmosférou, která jedou jak blázen je spousta, ferrarka, ameriky, bavoraky atd. Bohužel ta doba končí...

0/0
15.3.2015 0:08
Foto

D41a93v81i32d 82M49a35t76ě72j42ů 2775722967318

Je smutne, jak regulace zabijeji ty nejlepsi atmosfericke motory :-( V podstate dnes nezbyva nez koupit nejakou zajimavou a zachovalou atmosferu, a co nejdele ji udrzovat v provozuschopnem stavu. Radost z jizdy je totiz uplne jina, nez u preplnovani nebo elektriky.

+3/0
14.3.2015 10:17

P67e76t47r 24T13i14c94h55ý 4230501775754

Souhlasim, ze atmosferaky jsou vyborne motory. Ale mohl byste popsat rozdilnou radost z jizdy?

0/0
14.3.2015 10:30
Foto

D10a13v29i92d 76M78a54t19ě48j68ů 2565572687568

U mne je to zejmena o reakci na plyn, kterou ma sebelepsi turbo pomalejsi, zatimco s atmosferou si muzete s tim pedalem hrat a tim lepe ovladat auto, zejmena na limitech.

+2/0
16.3.2015 21:01

J17i24ř51í 64S45c62h52w73a45c89h 8168254938366

nějaká symbolická "radost" možná, faktický potřebný parametr, což je dodaný výkon v širším spektru otáček, je u turba jednoznačné plus, který tu "radost" jednoznačné převáží u naprosté většiny řidičů.

0/−3
14.3.2015 19:29

J97a35n 18M41a71j58z76n68e22r 1846957286752

třeba zvuk motoru? nesrovnatelné. A koukněte se na F1, loni se na to nedalo kvůli zvuku koukat, letos to asi nebude jiné

0/0
15.3.2015 0:09

J18i68ř98í 29S88c54h55w96a80c14h 8588144248336

V tom jsem pragmatik. Zvuk motoru nepostrčí auto ani o centimetr kupředu. To "bečení" za zvukem mi připomíná moje mládí, kdy každej druhej, co měl "fechtla", ho začal ladit tím, že vymontoval vše, co tlumilo randál z výfuku. Takže randál to dělalo,  líp to nejelo, ale majitel by přesvědčen o opaku.;-)

0/0
15.3.2015 16:00

R36o67m39a85n 61K83u28b20a22l59a 8257850202

Tu dobu si moc dobre pamatuji, ale jako prirovnani k atmosferickemu motoru napr. u Ferrari se moc nehodi...;-)

0/0
15.3.2015 16:03

J79a47k11u65b 68M27e86l43í14š46e70k 6276695472396

Turbo má obvykle rychlejší nástup výkonu, pokud se bavíme o motorech se stejnym výkonem, bez ohledu na jejich objem. Ovšem využitelnost otáček a rychlost reakce na plyn je u atmosférických motorů větší.

0/0
10.4.2015 11:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.