Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

AMG GT3 vrací do hry atmosférický osmiválec, ale jen pro závodníky

Soutěžní speciál oprášil osvědčený vidlicový osmiválec M159, který však ostré silniční provedení pohánět nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a60n 52M32a41j36z71n44e62r 1156927666102

voni hezky!

0/0
15.3.2015 0:04

L78e38o25š 88E30x75n35e81r 1317608978762

Už vím, co chci k Vánocům. :-)

0/0
14.3.2015 16:27
Foto

P20a33t20r27i35k 97H91e55r88i13n58g 6309160260259

Zajímavé názory, pro mně jedině přeplňování. Bez turba nebo biturba se do sedačky nezaboříš, a nějaké pětilitry atmosféry se tomu nevyrovnají....:-/

0/−4
14.3.2015 13:25

R36o94m31a35n 23K38u69b48a65l41a 8907360722

... a tóny Vám řekl kdo pane Hering...???

0/0
14.3.2015 15:05

J86i38ř40í 98S54c55h31w12a60c26h 8378164118206

Mozart....Beethoven.....Janáček....;-)

0/0
14.3.2015 19:25

R20o74m79a94n 81K14u60b97a86l98a 8357840472

Samozřejmě že to mělo být ... a to Vám řekl kdo... ale protože píšu z iPhone tak mě to přespelovává a když si to po sobě nepřečtu někdy to napíše něco trochu jinak...:)

0/0
14.3.2015 19:57

M49a84r54t85i44n 71L28a67c60o 7723586748

Vo vývoji motorov od nepamäti platí poučka : "Obsah ničím nenahradíš".;-)

+5/0
14.3.2015 15:38

J60i93ř22í 75S77c93h28w21a28c59h 8728844468186

od nepaměti možná, posledních 40 let už ne ...;-)

0/−1
14.3.2015 19:21

R32o21m88a50n 40K73u69b17a80l27a 8167400922

dvojnásobně to platí pokud mají auta ty směšně malé turbo motory kterým říkám že patří do šicích strojů, protože mají i podobný zvuk, "kvílí"...:))))

0/0
14.3.2015 20:00

J44i81ř51í 59S12c31h29w31a19c47h 8328184158166

mno nevím, jsem starší člověk, takže sluch už nic moc, ale od okolo projíždějících TSI 1.2 1.4 žádné kvílení neslyším ;-)

0/0
14.3.2015 20:49

R72o29m89a21n 68K48u35b49a17l78a 8197410842

No já jsem myslel spíš 1.8 a 2.0L turbo motory (vlastnil jsem 2010 BMW535i, což byl ok motor) že se dělají auta s tak malým obsahem jak píšete jsem nezaregistroval...:)))

+1/0
14.3.2015 20:57

J14i52ř22í 93S68c47h11w83a39c75h 8988704638266

nj to vy tam u vás  neznáte ;-)

ale jestli 1.2 nebo 2.0  (škodovka je děla taky) tak ohledně toho "kvílení" by to snad mělo být totéž...tedy jaksi žádné....nebo nic co by přehlušovalo vlastní zvuk motoru. Samozřejmě srovnávat to se zvukem nějakého 8V 5.0-6.0 se nedá.

Ale znovu a znovu dodávám, že zvuk považuji za druhotný, doplňkový parametr motoru.....;-)

0/0
14.3.2015 21:52

R85o22m73a65n 41K35u66b96a86l90a 8167470902

Jo, požitek z jízdy je nejdůležitější a není nad silný atmosferický motor...!:)

+3/0
14.3.2015 21:56

J66i94ř74í 71S49c70h45w25a77c95h 8538634698136

ano, ale silnější turbo je lepší ;-)

0/−2
14.3.2015 22:52

J32a43n 53M89a50j14z32n49e36r 1426237766152

aha takže takové Ferrari F458 vás do sedačky nezaboří? ale ano :) sám jsem si to zkusil :)

a těch aut s atmosférou, která jedou jak blázen je spousta, ferrarka, ameriky, bavoraky atd. Bohužel ta doba končí...

0/0
15.3.2015 0:08
Foto

D27a17v65i31d 87M31a56t44ě87j63ů 2135592987278

Je smutne, jak regulace zabijeji ty nejlepsi atmosfericke motory :-( V podstate dnes nezbyva nez koupit nejakou zajimavou a zachovalou atmosferu, a co nejdele ji udrzovat v provozuschopnem stavu. Radost z jizdy je totiz uplne jina, nez u preplnovani nebo elektriky.

+3/0
14.3.2015 10:17

P11e18t26r 29T12i71c32h44ý 4620431105654

Souhlasim, ze atmosferaky jsou vyborne motory. Ale mohl byste popsat rozdilnou radost z jizdy?

0/0
14.3.2015 10:30
Foto

D42a68v26i68d 41M58a71t64ě28j17ů 2225732647418

U mne je to zejmena o reakci na plyn, kterou ma sebelepsi turbo pomalejsi, zatimco s atmosferou si muzete s tim pedalem hrat a tim lepe ovladat auto, zejmena na limitech.

+2/0
16.3.2015 21:01

J23i68ř43í 79S49c40h50w85a30c41h 8208224218156

nějaká symbolická "radost" možná, faktický potřebný parametr, což je dodaný výkon v širším spektru otáček, je u turba jednoznačné plus, který tu "radost" jednoznačné převáží u naprosté většiny řidičů.

0/−3
14.3.2015 19:29

J82a82n 53M32a30j32z87n86e27r 1296317546862

třeba zvuk motoru? nesrovnatelné. A koukněte se na F1, loni se na to nedalo kvůli zvuku koukat, letos to asi nebude jiné

0/0
15.3.2015 0:09

J43i98ř92í 94S51c64h69w57a62c10h 8828924698246

V tom jsem pragmatik. Zvuk motoru nepostrčí auto ani o centimetr kupředu. To "bečení" za zvukem mi připomíná moje mládí, kdy každej druhej, co měl "fechtla", ho začal ladit tím, že vymontoval vše, co tlumilo randál z výfuku. Takže randál to dělalo,  líp to nejelo, ale majitel by přesvědčen o opaku.;-)

0/0
15.3.2015 16:00

R56o47m84a57n 28K47u65b81a44l62a 8897530422

Tu dobu si moc dobre pamatuji, ale jako prirovnani k atmosferickemu motoru napr. u Ferrari se moc nehodi...;-)

0/0
15.3.2015 16:03

J53a36k51u24b 57M94e52l16í85š37e45k 6676575502576

Turbo má obvykle rychlejší nástup výkonu, pokud se bavíme o motorech se stejnym výkonem, bez ohledu na jejich objem. Ovšem využitelnost otáček a rychlost reakce na plyn je u atmosférických motorů větší.

0/0
10.4.2015 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.