Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

AMG GT3 vrací do hry atmosférický osmiválec, ale jen pro závodníky

Soutěžní speciál oprášil osvědčený vidlicový osmiválec M159, který však ostré silniční provedení pohánět nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64a85n 45M35a86j40z70n11e40r 1946907966672

voni hezky!

0/0
15.3.2015 0:04

L78e51o68š 48E15x91n95e20r 1667638558852

Už vím, co chci k Vánocům. :-)

0/0
14.3.2015 16:27
Foto

P25a60t87r31i17k 81H42e11r31i31n62g 6639310880399

Zajímavé názory, pro mně jedině přeplňování. Bez turba nebo biturba se do sedačky nezaboříš, a nějaké pětilitry atmosféry se tomu nevyrovnají....:-/

0/−4
14.3.2015 13:25


R23o84m85a69n 71K94u59b64a22l32a 8777540232

... a tóny Vám řekl kdo pane Hering...???

0/0
14.3.2015 15:05

J97i72ř96í 31S88c49h71w79a82c78h 8328234588946

Mozart....Beethoven.....Janáček....;-)

0/0
14.3.2015 19:25

R45o56m88a14n 26K25u62b81a35l79a 8937830902

Samozřejmě že to mělo být ... a to Vám řekl kdo... ale protože píšu z iPhone tak mě to přespelovává a když si to po sobě nepřečtu někdy to napíše něco trochu jinak...:)

0/0
14.3.2015 19:57

M64a95r74t98i39n 36L28a12c58o 7343406738

Vo vývoji motorov od nepamäti platí poučka : "Obsah ničím nenahradíš".;-)

+5/0
14.3.2015 15:38

J81i27ř59í 40S15c63h55w23a98c23h 8178324278606

od nepaměti možná, posledních 40 let už ne ...;-)

0/−1
14.3.2015 19:21

R38o59m26a47n 27K37u15b57a16l83a 8177780922

dvojnásobně to platí pokud mají auta ty směšně malé turbo motory kterým říkám že patří do šicích strojů, protože mají i podobný zvuk, "kvílí"...:))))

0/0
14.3.2015 20:00

J86i39ř91í 86S32c58h40w44a97c13h 8518294268476

mno nevím, jsem starší člověk, takže sluch už nic moc, ale od okolo projíždějících TSI 1.2 1.4 žádné kvílení neslyším ;-)

0/0
14.3.2015 20:49

R70o91m51a87n 52K80u77b96a67l85a 8207160122

No já jsem myslel spíš 1.8 a 2.0L turbo motory (vlastnil jsem 2010 BMW535i, což byl ok motor) že se dělají auta s tak malým obsahem jak píšete jsem nezaregistroval...:)))

+1/0
14.3.2015 20:57

J68i34ř21í 74S33c35h69w68a82c16h 8368844738866

nj to vy tam u vás  neznáte ;-)

ale jestli 1.2 nebo 2.0  (škodovka je děla taky) tak ohledně toho "kvílení" by to snad mělo být totéž...tedy jaksi žádné....nebo nic co by přehlušovalo vlastní zvuk motoru. Samozřejmě srovnávat to se zvukem nějakého 8V 5.0-6.0 se nedá.

Ale znovu a znovu dodávám, že zvuk považuji za druhotný, doplňkový parametr motoru.....;-)

0/0
14.3.2015 21:52

R26o40m56a74n 27K10u89b44a65l63a 8947640962

Jo, požitek z jízdy je nejdůležitější a není nad silný atmosferický motor...!:)

+3/0
14.3.2015 21:56

J24i89ř70í 16S75c25h55w70a20c85h 8378274928556

ano, ale silnější turbo je lepší ;-)

0/−2
14.3.2015 22:52

J78a86n 84M24a12j77z93n61e65r 1216217916162

aha takže takové Ferrari F458 vás do sedačky nezaboří? ale ano :) sám jsem si to zkusil :)

a těch aut s atmosférou, která jedou jak blázen je spousta, ferrarka, ameriky, bavoraky atd. Bohužel ta doba končí...

0/0
15.3.2015 0:08
Foto

D22a34v67i56d 79M67a37t55ě78j22ů 2105592697288

Je smutne, jak regulace zabijeji ty nejlepsi atmosfericke motory :-( V podstate dnes nezbyva nez koupit nejakou zajimavou a zachovalou atmosferu, a co nejdele ji udrzovat v provozuschopnem stavu. Radost z jizdy je totiz uplne jina, nez u preplnovani nebo elektriky.

+3/0
14.3.2015 10:17

P25e16t54r 29T56i33c53h21ý 4560791485914

Souhlasim, ze atmosferaky jsou vyborne motory. Ale mohl byste popsat rozdilnou radost z jizdy?

0/0
14.3.2015 10:30
Foto

D86a13v62i33d 58M93a82t18ě42j46ů 2515382577598

U mne je to zejmena o reakci na plyn, kterou ma sebelepsi turbo pomalejsi, zatimco s atmosferou si muzete s tim pedalem hrat a tim lepe ovladat auto, zejmena na limitech.

+2/0
16.3.2015 21:01

J65i10ř98í 74S84c64h42w58a77c55h 8218914648686

nějaká symbolická "radost" možná, faktický potřebný parametr, což je dodaný výkon v širším spektru otáček, je u turba jednoznačné plus, který tu "radost" jednoznačné převáží u naprosté většiny řidičů.

0/−3
14.3.2015 19:29

J61a11n 76M87a17j86z80n34e92r 1546627156762

třeba zvuk motoru? nesrovnatelné. A koukněte se na F1, loni se na to nedalo kvůli zvuku koukat, letos to asi nebude jiné

0/0
15.3.2015 0:09

J60i84ř78í 64S25c70h95w67a53c21h 8818934838596

V tom jsem pragmatik. Zvuk motoru nepostrčí auto ani o centimetr kupředu. To "bečení" za zvukem mi připomíná moje mládí, kdy každej druhej, co měl "fechtla", ho začal ladit tím, že vymontoval vše, co tlumilo randál z výfuku. Takže randál to dělalo,  líp to nejelo, ale majitel by přesvědčen o opaku.;-)

0/0
15.3.2015 16:00

R37o34m17a21n 66K39u24b56a41l68a 8627310692

Tu dobu si moc dobre pamatuji, ale jako prirovnani k atmosferickemu motoru napr. u Ferrari se moc nehodi...;-)

0/0
15.3.2015 16:03

J77a41k17u53b 21M79e86l81í73š98e89k 6956305672106

Turbo má obvykle rychlejší nástup výkonu, pokud se bavíme o motorech se stejnym výkonem, bez ohledu na jejich objem. Ovšem využitelnost otáček a rychlost reakce na plyn je u atmosférických motorů větší.

0/0
10.4.2015 11:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.