Diskuze
Michelin se chlubí letní pneumatikou vhodnou i do sněhu
Děkujeme za pochopení.
K25a73r75e50l 28V80a86c93h54u12t
Jestli je údajně průměrná cena pneumatiky cca 2500,-Kč, tak nejlíp asi udělám, když si pořídím vůz s takovými koly, aby na něm šly použít pneumatiky za 1000,- Kč.
A pak odpadá DILEMA, zda přezouvat, či nepřezouvat.
J12i69ř42í 40B75o29l84f
No tak hlavně je základ u toho řízení trochu myslet, to je polovina úspěchu
Když někde pojedu v zimě na letních, tak spíše pokud bude teplo a sucho a určitě ne při -20 a 20 cm sněhu, stejně tak to platí naopak o jízdě v létě na zimních. Při +40 to asi nebude brzdit jako obvykle a zatáčky s tím asi taky moc řezat nebudu, pokud budu chtít dojet do cíle živ a zdráv ...
M85a47r16t64i14n 97P77a50l89i68č97k67a
na splnění našich zákonných podmínek nemusím vymýšlet nějakou speciální pneumatiku - stačí na ty současné vyrazit M+S a zákon je dodržen...
J53i36n66d74ř30i18c77h 98Š11k11o89p57e97k
ano.
Ale normální člověk to neudělá, protože letní pneu s nápisy M+S mu na sněhu moc nepomůže
A38l21e67x58a56n26d43r 67K30o27s83t43k60a
Splňuje zákonné požadavky. Což je fajn, ale opravdu to není záruka, že dobře funguje. Zákonné požadavky může splnit i čínský protektor, ale na auto si ho dá jen sebevrah.
J68i76n71d76ř90i27c94h 85Š58k75o13p67e19k
ale ten protektor udělá 50 000 km a pořád je to zimní pneu z hlediska výšky vzorku
J67a50k85u18b 83K57o58s
I jako Pražák se občas dostanu o hor, občas i v Praze napadne dost sněhu na to, abych si připadal jako na horách. Pak, v dané chvíli neplatí žádné průměrování, ale okamžitý stav vozovky a dané obutí co mám .
T65o75m86a19s 91K42o51u64t10n32y
Dle meho nazoru za 1) tyhle pneumatiky od Michelinu budou mit lepsi testy na snehu nez vetsina "beckovych a lacinych" zimnich pneumatik (to same plati v letnich podminkach a o letnich pneumatikach techto vyrobcu).....a za 2) bude hlavne zalezet na cene, protoze pri takto "prevratne technologii" ji podle me take radne oceni....takze jestli se vubec vyplati pouzit tyto Michelin, a nebo proste prezouvat "horsi" ale specificke pneumatiky....tot vse
T18o81m40á69š 49Z10e36m33a20n
Já bych si přál letní pneu s vločkou či označením S+M.
Jne proot aby mne nebuzerovali policajti až bude zas 20°C a oni vyrazí na D1 kontrolovat co má kdo obuto..
P61a21v78e45l 64J89e46ř58á91b81e22k
Nevíte co chcete. Když je + 20°C, a suchá vozovka, tak i v zimě můžete na letních.
J43a36r84o93s91l89a62v 84V57o74j40t85ě35c66k31ý
Jak čtu ty komentáře, dovolte mi jen jednu poznámku.
Nikdo v Michelinu netvrdí, že jsou lepší než speciály, ovšem tvrdí, že jsou lepší než jakýkoliv celoroční. Tyto gumy jsou určeny pro typické Pražáky, kterým napadne sníh 3x za zimu, a ještě téhož dne roztaje. Skutečnost je taková, že se to týká 3/4 německa 90% francie a podobně. V ČR takovou gumu klidně mohou mít i v Brně nebo na Hradecku. Není to guma do hor, ale kdekoliv jinde není problém. Pokud dodržujete předpisy a pokud přizpůsobíte rychlost a styl jízdy ke stavu vozovky, je tato pneumatika prostě nejlepší volba. Takže se přestaňte dohadovat o tom, že to je či není lepší než speciál, prostě není, a nikdo taky netvrdí že je. Ale je to lepší než klasické celoroční. A ano, technologie jde dopředu, takže směs gumy, která zvládá teploty v létě i v zimě a nechává si dobré vlastnosti, tak taková klidně být může, od toho jsou vývojová centra a laborky. Takže asi tak
J37a48r28o50s58l83a72v 85V95o54j95t51ě53c11k94ý
Já najedu za zimní sezónu 30-35tisíc a v létě ještě více, takže u mě je jasné, že po každé sezóně přezuji... Pro mě taková guma není, ale jsou tu prostě lidé kteří každý den ujedou 30km do práce a zpět, a přesně pro ty taková guma je
T20o74m55á54š 74R56ů19ž72i48č62k95a
Takže takové "lepší" univerzály. No a jak všichni jistě víme, tak výraz "univerzální pneumatika" znamená že je na houby za každých podmínek.
J31i34ř53í 78D43o62l97e40ž51a32l
Letos budu dojíždět zimáky a nevidim v tom problém. Na zimu zvažuju koupi univerzálů.
M69a49r88c49e94l 48P18a82v61l81í67k
mišeliny ani náhodou! mal som ich ako prílohu k autu, ale nebolo to "ono". potom, keď som prezul ne nie nové jokohama, rozdiel bol obrovský. najmä zákruty, či rovina, či kopce,
podobne okolo 1980 na w353w som po ojadení predných pneu kúpil OR21, tie na zadnej náprave držali stopu v lete, zime, suchu, mokru, sehu. a v kombinácii v predu diagonálne!
T68o25m90á74š 81V72a70l40d85e44r
Jezdím zejména zatáčky rovinky a kopce . V ostatních případech se pomalu přibližuju.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Policie v pátek měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...