Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Fiatu: Klidně se spojíme s Fordem, musíme se bránit Googlu a Applu

Vedle Fordu by se šéf Fiatu Sergio Marchionne nebránil ani spojení s dalším gigantem General Motors. Naopak ve spolupráci s francouzským koncernem Peugeot Citroen nevidí Marchionne přínos. Odmítl i diskuse o spojení s Volkswagenem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P63e37t81r 16P22ř92i66k20r77y38l 1578865813

jako poteniconální zákazník, Fiate a všichni ostatní automobilky, jděte do ... mě je úplně jedno, kdo mi bude dodávat plně autonomní auta po roce 2020. Kvalita a cena,  ostatní je mi fuk. Jenom ať to není elektromobil. Dneska má stát z každého litru benzinu 11kč na spotřební dani a až všichni přejdou na elektřinu, bude tento chybějící životně-nutný příjem rozpočtu dopočítat do kilowathodiny a to pak bude 1KwH za 18,-Kč a né za 4,50 jak dnes. Proš o tom nikdo nemluví, jak nahradí příjem z spotřební daně s pohon hmot ?

0/0
27.3.2015 11:49

J57i48ř55í 41K84o26c27u47r87e64k 6355554685698

Mluví se o elektronickém mátném i pro osobáky...

0/0
28.3.2015 0:04

L49u30k48á21š 37V60e88s50e73l75ý 6211604203342

Po praktickém zabití Lancie, Alfy a teď i Chrysleru v Evropě nakonec přijde na řadu i Fiat, Sergia už by měli vystřídat

0/0
27.3.2015 11:34


D83a73v57i53d 26R51y81c55h67e78t62s79k90ý 9886741710560

Sergio se chová jako kdyby se všichni třásli až jim bude kecat do podnikání...

+3/0
27.3.2015 10:01

M60a52r32t26i89n 38Š27i30m36e91k 4160734798305

S Volkswagenem se nespojujte, mohl by se pak Fiat stát i spolehlivým vozem ;-D

+1/−5
27.3.2015 9:55

R34o16m92a63n 23K17u81b39a27l87a 8937610692

Od kdy je VW spolehlivy???!!!8-o

+4/−1
27.3.2015 10:21

M58a56r68t10i75n 11Š29i60m17e87k 4170924448405

Nadsázka ....

0/0
27.3.2015 11:18

R32o88m58a75n 80K87u57b37a72l97a 8357600642

Vsimnul jsem si toho taky, ale uz bylo pozde, uz jsem poslal prispevek, no omlouva me to ze bylo po pate rano a chvilku pred tim jsem se probudil...:-)

0/0
27.3.2015 12:18

P73e31t34r 43N32e38s68v68a72d67b91a 2404715596699

Odkdy je vůbec nějaké auto spolehlivé8-o

0/0
2.4.2015 21:36

M26i28c85h69a77l 76P58a49v67l22á22t 9723213304829

Vy se nemusite branit Googlu a Applu s jejich frikulinskymi sci-fi jakoauty (z daleke budoucnosti, jeste k tomu alternativni), Vy se uplne normalne musite branit krachu. A branit krachu se musite zejmena kvuli mizerne kvalite vlastnich produktu, sekundarne pak proti ultrazlodejskemu italskemu statu, v nemz bohuzel sidlite.

Ale jestli Vas to pane rediteli bavi, tak si lzete do kapsy dal. Jen skoda slavne znacky Fiat. :o(

+1/−2
27.3.2015 9:43
Foto

J69a73n 24H45e55r38c82j53u84k 5645757709599

Legalni sidlo Holandsko a fiscalni UK!:-/

+3/0
27.3.2015 9:54

R30i66c45h18a38r87d 20V54e22s64e81l87ý 4250803656311

OK, je to tak!

0/0
1.4.2015 22:06

J19i64ř57í 47E88r97b28e25n 1353144406437

FIAT v Itálii už nějaký ten pátek nesídlí...

0/0
27.3.2015 23:59

M73i10c15h12a15l 97P28a11v76l14á43t 9323193384579

No to Vam moc dekuju za opraveni. Ale z hlediska PR, realizace prodeju atd. je Fiat italska firma. Jake nevyhody z toho plynou snad dokaze pochopit i clovek, ktery najde legalni a fiskalni sidlo podniku, prestoze to k nicemu nepotreboval. ;o)

0/0
30.3.2015 9:12

A40n57t26o31n74í98n 28S33e70b32e48r29a 7823348570769

Jsem si chtěl koupit u nás Chrysler, ale pak jsem se dočetl, že to u nás není americké auto, ale korejské. Takže nic nebylo... Rv

0/−1
27.3.2015 8:09

D79a21n59i79e82l 26B61e64d54n15á30ř 1348376601497

No, to jste trochu popleta. To je Chevrolet a ten to už v Evropě balí.

+4/0
27.3.2015 8:10

A19n83t77o73n81í27n 52S34e15b83e80r37a 7943628560309

A tak je to dneska se vším, když si to člověk neověří, tak může velice snadno naletět a koupit si šmejda převlečeného za značku. Jen proto, že žije ve špatné zemi. "Značka" už dávno není Značka. Je v tom pěkný bordel....

0/0
27.3.2015 8:11

O42t57a45k57a60r 73V23a94l61e75k 6696772925942

A co se takhle branit kvalitou? Ty vase plecky se po deseti letech rozpadaji.;-)

+10/−6
27.3.2015 5:18

O44l14d60ř74i59c37h 85D54a95v11i87d 9650114969832

na to jste přišel kde?

+4/−2
27.3.2015 6:41

B21o58h94u13m14i60l 32P14r59u86d64í75k 6644367896852

Chlapi v hospodě.

+4/−1
27.3.2015 7:10

R27o22m34a22n 26K58u10b82a29l58a 8137640712

To si nesmite nechavat auto 10 let a pokud ano tak kupovat auta ktera 10 let vydrzi...

0/0
27.3.2015 10:20

T35o38m59á78š 85B66u44r10a 1179776

Dle zdvořile chladné reakce na druhé straně to vypadá, že (zatím) dělá pan Marchionne účet bez hostinského. Zřejmě před tímto veřejným prohlášením poněkud zapomněl na elementární zdvořilost: v prvé řadě potencionálního partnera oslovit neveřejně.

+5/0
27.3.2015 4:43

Z76d22e98n10ě87k 93D61u31b27e15c25k70ý 3527764840668

vidim to na Fiat Escort nebo Ford Uno

+4/0
27.3.2015 2:52

J58o22s82e54f 57V66o41s33i57c15k96y 4783697556853

Vzdyt Fiat uz davno vyrabi traktory Fordson. U nas se prodavaji jako New Holland. A jake jsou to krasne a mohutne traktory! Fiat take vyrabi kamiony Iveco + autobusy. Fiat taky dela lodni diesely. Od Fiata si kupuje licence i Bosch na palivova cerpadla (common rail).

+5/0
27.3.2015 9:52

M19i44c56h98a26l 57F22r87ý67d37a 1842599563632

A ještě pjosím tu o Pejníkové chaloupce...

0/−8
27.3.2015 10:20

P84e82t92r 28S14i85m86e33k 6331283549674

potvrzuji. CNH industry. Case New Holand Iveco, byvalá karosa,..jsme jedna skupina. Fiat Industry.

+1/0
27.3.2015 10:42

J75i39ř88í 63K52o57c59u39r61e18k 6295844495148

Yamaha nikdy nedělala hudební nástroje...

0/0
28.3.2015 0:07

P45a33v25e27l 72T17r84ü69b71e31n13e59k64r 7681971842212

"V devadesátých letech spolupracovaly na vývoji firmy Magneti Marelli, Výzkumné centrum Fiat a Elasis, tato fáze skončila v roce 1994. Koncem roku 1993 zakoupila patenty německá firma Robert Bosch GmbH a pokračovala ve výzkumu a vývoji pro uvedení do sériové výroby. V roce 1997 přišly na trh první modely osobních automobilů, nejprve 1. října Alfa Romeo 156 1.9 JTD a později i Mercedes-Benz E 320 CDI."

0/0
29.3.2015 19:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.