Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fantastické vraky dorazily do Česka, nejvzácnější stál 16 milionů

Ivo Smutný se zaradoval, když viděl fotky automobilových klenotů loni nalezené fantastické sbírky. Takový poklad už jinde na světě asi schovaný není. Tři z nich teď uznávaný veteránolog dovezl do Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š83t17ě44p94á26n 67V85a88n12ě79k 3763209507127

Hmmm...tehdy auta měla ještě "duši" :-)

0/0
26.3.2015 22:56

M66a73r36c20e60l 70Č64e33r53v38i69n72k58a 4650335746659

To jsem nevěděl, že máme Českou republiku a Moravu. Morava je v pořádku, Čechy taky, ale asi by to chtěl něco udělat s Českou republikou. ;-D

0/0
26.3.2015 20:39

Z88d19e43n51ě36k 22H26o79r86á80k 6878469484321

KrásnotaaaR^

+1/0
26.3.2015 18:26


M98a18r49t13i25n 77P13i11t58u68c59h62a 8162348533195

No jo, starý zlatý časy. Za 50 let mi za fábku nikdo pár milionů eur asi nedá, co? ;-D

+1/0
26.3.2015 17:06

T30o64m37á24š 87T10a17t60í39č61e19k 5390722890768

Zakonzervuj, uvidíš. Představ si, že za padesát let budeš nabízet auto s volantem!!! 8-o:-)

+4/0
26.3.2015 17:24

J85i14ř15í 70E63r18b61e18n 1963614876607

Jedna vyrobená Hispano-Suiza připadá na pět tisíc vyrobených fabií. Tak si tu pravděpodobnost můžeš lehce zjistit ;-)

0/0
26.3.2015 21:06

J73i90n72d15ř91i36c77h 60H33r19a34d44e97c11k88ý 6725629672722

16 melounů za tuten šrotovnik?!

+1/0
26.3.2015 16:43

M37i68l91a72n 58K10r62a88t10o67c55h39v61i98l 8494424684658

No to je věc...Ballota jsme měli ve stodole, jezdilo se s ním s upravenou korbičkou na pole pro seno. Pak se prodal za pár kaček nadšencům. Aerovku strýc rozřezal autogenem, nějak ho vytočila, když se pořád něco kazilo....jo takových skvostů asi zařvalo v ČR více....A zbyly jen vzpomínky....

+5/0
26.3.2015 16:35

M56i27l13o94š 39K52o75l78m70a72n 6616293887542

Za život jsem taky vystřídal pár aut a mít ty který jsem měl v začátcích, tak jsem dneska za vodou.

+1/0
26.3.2015 17:05

J38i88ř59í 90E81r28b24e14n 1383474766917

Jo, třeba z odolných pragovek se odřezalo vše krásné a zbytečné, na zbytek se navařila korba a hned bylo autíčko na vození stavebního materiálu. Pak se s tím ještě po ose odjelo do Sběrných surovin... Když mi soused líčil tuhle svou anabázi z přelomu 70. a 80. let, bylo mi skoro do breku.

0/0
26.3.2015 21:09

J76i79ř72í 44Z57ý68k30a 9179163501690

to samé se dělo i s mnohem mladšími vozy ... namátkou třeba VW T1. Kolik těch se tady rozřezalo a odvezlo do šrotu. A dneska jsou vraky za statisíce a vymazlené kousky k milionu.

0/0
26.3.2015 21:58

J41i39ř48í 95S78c39h89w36a80c78h 8108114728496

no ale na druhou stranu, kdyby se to nedělalo (neničilo) a vše co se vyrobilo tu dnes stále bylo, tak by to mělo jen tu hromadnou nikoliv jedinečnou cenu ;-)

+1/0
26.3.2015 22:29

P57e60t50r 51V51o88p65i28č46k74a 5952167367246

nadherny kousky, docela by me zajimalo jak dopadnou po renovaci.

+1/0
26.3.2015 14:41

V92á97c80l48a87v28e28k 61P42e31t44r 2745476203940

nádherná auta ... ovšem hláška na konci, jestli svěříte renovaci někomu v České republice nebo na Moravě, mou maličkost dostala:-)

+8/0
26.3.2015 14:12

P23e76t77r 98V94o98p17i79č64k63a 5612147227916

presne, to me dostalo.

0/0
26.3.2015 14:40

M72i10l72o12š 74K42o81l96m61a23n 6536303957272

Mně to připadalo, že se "ukecnul" a chtěl říci něco jiného.

0/0
26.3.2015 17:03

M28i16c76h50a54l 33H32r97u28b16o41š 4240847282265

Bezpochyby sú to nádherné skvosty, ale určité veterány by sa už nemali nazývať veteránmi, ale replikami. Neviem či existujú nejaké stupne veteránov a existuje hranica, od ktorej sa daný voz už nemá právo nazývať veteránom, ale videl som už aj fotky zhrdzavených vrakov, z ktorých keď to preženiem, bolo použiteľné len jedno koleso, volant a kus motora, a na záverečnej foto bolo auto v stave, v akom hádam ani nezišlo z výrobnej linky a v takom prípade by to podľa mňa už nemal byť veterán...

+1/0
26.3.2015 12:11

J84o36s24e15f 69N68ě30m71e71c 1714766226266

Ono obrazy po řadě renovací také vypadají často jinak, než originál.

0/0
26.3.2015 17:11

J24a64n 55S73a13c89h60r 8584862207585

Na srazech v okolí Brna jezdí dvě nádherně zrestarurované Hispánky, jedna prakticky stejná jako v článku. Z fotek to není patrné, ale jsou to obrovské, majestátní auta. Mám 180 a když jsem stál před čumákem, chladič mi dosahoval téměř po krk!8-o

0/0
26.3.2015 11:43

R88a68d74e81k 65D70o60l57e63ž79a76l 2859393250360

V Česku je těhle aut docela dost. Zejména proto, že Laurin a Klement, předtím než se stal Škodou, je nějaký čas vyráběl v licenci.

+1/0
26.3.2015 12:28

J58i96ř43í 14E77r77b20e16n 1823624606667

Máte v tom hokej. L&K vyráběli auta výhradně vlastní konstrukce, jen do některých superluxusních typů montovali licenční motory Knight se šoupátky namísto ventilů.

Hispánky vyráběla v licenci sama plzeňská Škoda v letech 1926-29 a vyrobila jich nanejvýš 100 kusů (jeden tedy montovali asi dva týdny), zatímco Lauriňáci postavili i několik desítek kusů denně.

0/0
26.3.2015 21:14
Foto

D20a94g67m66a96r 25M64a25r10k93o48v16i10č21o29v58á 5456479775251

Paráda.R^R^R^

+1/0
26.3.2015 11:15

J58i76t40k62a 24J81a41n80ý78r62o90v28á 6148143490616

R^R^R^

+2/0
26.3.2015 9:36

L95u23k78á70š 73H98á36j64e58k 1371133667577

Moc často se mi nestává, že bych záviděl, ale teď se přiznám, že tyhle kousky závidím. Ach jo, mít na to prachy.. Nádhera :)

+5/0
26.3.2015 8:19

P60e69t44r 84N44ě18m43e63č14e52k 1242824832463

Nádhera...R^R^R^

+2/0
26.3.2015 8:04

J46i12ř30í 11P95o70s67p62í32š68i17l 8502580506758

Je to paráda. Zrekonstruovat a někde vystavit. Na ježdění by to asi bylo o nervy, že to někdo naboří. Každopádně R^

+1/0
26.3.2015 7:47

P14e85t77r 74Š33e27b92e55s43t69a 1945156964

Paráda, palec nahoru R^R^R^

+1/0
26.3.2015 7:07

T90o69m63á86š 89D61v88o61ř37á36k 3178949893973

Jo, těmto "bláznům" fandím.

+11/0
26.3.2015 6:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.