Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fantastické vraky dorazily do Česka, nejvzácnější stál 16 milionů

Ivo Smutný se zaradoval, když viděl fotky automobilových klenotů loni nalezené fantastické sbírky. Takový poklad už jinde na světě asi schovaný není. Tři z nich teď uznávaný veteránolog dovezl do Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š47t17ě32p61á73n 61V38a55n79ě66k 3653709437187

Hmmm...tehdy auta měla ještě "duši" :-)

0/0
26.3.2015 22:56

M76a89r43c56e72l 36Č44e72r26v96i52n95k17a 4970715426159

To jsem nevěděl, že máme Českou republiku a Moravu. Morava je v pořádku, Čechy taky, ale asi by to chtěl něco udělat s Českou republikou. ;-D

0/0
26.3.2015 20:39

Z71d68e38n71ě34k 25H90o57r26á50k 6798659864521

KrásnotaaaR^

+1/0
26.3.2015 18:26

M49a23r12t24i65n 76P41i40t12u45c74h90a 8342198763545

No jo, starý zlatý časy. Za 50 let mi za fábku nikdo pár milionů eur asi nedá, co? ;-D

+1/0
26.3.2015 17:06

T39o82m46á60š 92T12a14t45í52č73e52k 5980562850638

Zakonzervuj, uvidíš. Představ si, že za padesát let budeš nabízet auto s volantem!!! 8-o:-)

+4/0
26.3.2015 17:24

J16i39ř54í 12E82r14b83e16n 1643724416657

Jedna vyrobená Hispano-Suiza připadá na pět tisíc vyrobených fabií. Tak si tu pravděpodobnost můžeš lehce zjistit ;-)

0/0
26.3.2015 21:06

J91i96n42d90ř81i79c71h 21H96r29a35d59e47c19k66ý 6715909342422

16 melounů za tuten šrotovnik?!

+1/0
26.3.2015 16:43

M82i26l81a67n 61K78r16a92t49o54c75h80v86i60l 8454214484198

No to je věc...Ballota jsme měli ve stodole, jezdilo se s ním s upravenou korbičkou na pole pro seno. Pak se prodal za pár kaček nadšencům. Aerovku strýc rozřezal autogenem, nějak ho vytočila, když se pořád něco kazilo....jo takových skvostů asi zařvalo v ČR více....A zbyly jen vzpomínky....

+5/0
26.3.2015 16:35

M81i70l28o83š 73K66o86l13m93a64n 6736473217252

Za život jsem taky vystřídal pár aut a mít ty který jsem měl v začátcích, tak jsem dneska za vodou.

+1/0
26.3.2015 17:05

J40i40ř57í 49E20r38b80e21n 1753854326657

Jo, třeba z odolných pragovek se odřezalo vše krásné a zbytečné, na zbytek se navařila korba a hned bylo autíčko na vození stavebního materiálu. Pak se s tím ještě po ose odjelo do Sběrných surovin... Když mi soused líčil tuhle svou anabázi z přelomu 70. a 80. let, bylo mi skoro do breku.

0/0
26.3.2015 21:09

J47i48ř97í 11Z96ý27k61a 9189633231980

to samé se dělo i s mnohem mladšími vozy ... namátkou třeba VW T1. Kolik těch se tady rozřezalo a odvezlo do šrotu. A dneska jsou vraky za statisíce a vymazlené kousky k milionu.

0/0
26.3.2015 21:58

J51i25ř80í 57S84c50h29w11a43c60h 8508554128956

no ale na druhou stranu, kdyby se to nedělalo (neničilo) a vše co se vyrobilo tu dnes stále bylo, tak by to mělo jen tu hromadnou nikoliv jedinečnou cenu ;-)

+1/0
26.3.2015 22:29

P10e20t37r 69V93o42p61i18č45k48a 5632947637756

nadherny kousky, docela by me zajimalo jak dopadnou po renovaci.

+1/0
26.3.2015 14:41

V30á59c17l75a27v58e97k 94P56e33t36r 2345666313320

nádherná auta ... ovšem hláška na konci, jestli svěříte renovaci někomu v České republice nebo na Moravě, mou maličkost dostala:-)

+8/0
26.3.2015 14:12

P69e95t92r 95V15o96p17i34č47k68a 5802467427786

presne, to me dostalo.

0/0
26.3.2015 14:40

M41i92l88o86š 52K79o82l53m74a37n 6526963157622

Mně to připadalo, že se "ukecnul" a chtěl říci něco jiného.

0/0
26.3.2015 17:03

M14i43c68h74a40l 84H74r51u70b98o57š 4780237342685

Bezpochyby sú to nádherné skvosty, ale určité veterány by sa už nemali nazývať veteránmi, ale replikami. Neviem či existujú nejaké stupne veteránov a existuje hranica, od ktorej sa daný voz už nemá právo nazývať veteránom, ale videl som už aj fotky zhrdzavených vrakov, z ktorých keď to preženiem, bolo použiteľné len jedno koleso, volant a kus motora, a na záverečnej foto bolo auto v stave, v akom hádam ani nezišlo z výrobnej linky a v takom prípade by to podľa mňa už nemal byť veterán...

+1/0
26.3.2015 12:11

J16o46s21e64f 25N24ě39m47e47c 1234506486266

Ono obrazy po řadě renovací také vypadají často jinak, než originál.

0/0
26.3.2015 17:11

J31a64n 52S17a90c53h29r 8144982157165

Na srazech v okolí Brna jezdí dvě nádherně zrestarurované Hispánky, jedna prakticky stejná jako v článku. Z fotek to není patrné, ale jsou to obrovské, majestátní auta. Mám 180 a když jsem stál před čumákem, chladič mi dosahoval téměř po krk!8-o

0/0
26.3.2015 11:43

R57a14d89e32k 88D38o73l66e57ž83a67l 2909403420880

V Česku je těhle aut docela dost. Zejména proto, že Laurin a Klement, předtím než se stal Škodou, je nějaký čas vyráběl v licenci.

+1/0
26.3.2015 12:28

J47i74ř94í 31E60r88b46e57n 1303154556497

Máte v tom hokej. L&K vyráběli auta výhradně vlastní konstrukce, jen do některých superluxusních typů montovali licenční motory Knight se šoupátky namísto ventilů.

Hispánky vyráběla v licenci sama plzeňská Škoda v letech 1926-29 a vyrobila jich nanejvýš 100 kusů (jeden tedy montovali asi dva týdny), zatímco Lauriňáci postavili i několik desítek kusů denně.

0/0
26.3.2015 21:14
Foto

D86a68g15m64a16r 40M15a17r21k34o16v58i18č49o83v89á 5426639735221

Paráda.R^R^R^

+1/0
26.3.2015 11:15

J74i12t16k54a 19J77a53n27ý21r55o68v27á 6428873850966

R^R^R^

+2/0
26.3.2015 9:36

L52u29k60á59š 35H35á77j22e67k 1461223217157

Moc často se mi nestává, že bych záviděl, ale teď se přiznám, že tyhle kousky závidím. Ach jo, mít na to prachy.. Nádhera :)

+5/0
26.3.2015 8:19

P55e25t66r 41N43ě74m83e62č60e55k 1382854872943

Nádhera...R^R^R^

+2/0
26.3.2015 8:04

J64i65ř88í 25P29o62s85p47í22š12i23l 8852480346928

Je to paráda. Zrekonstruovat a někde vystavit. Na ježdění by to asi bylo o nervy, že to někdo naboří. Každopádně R^

+1/0
26.3.2015 7:47

P85e71t64r 42Š21e64b40e12s84t98a 1235116444

Paráda, palec nahoru R^R^R^

+1/0
26.3.2015 7:07

T91o73m32á73š 47D39v22o56ř78á31k 3928589293183

Jo, těmto "bláznům" fandím.

+11/0
26.3.2015 6:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.