Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fantastické vraky dorazily do Česka, nejvzácnější stál 16 milionů

Ivo Smutný se zaradoval, když viděl fotky automobilových klenotů loni nalezené fantastické sbírky. Takový poklad už jinde na světě asi schovaný není. Tři z nich teď uznávaný veteránolog dovezl do Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š32t49ě29p50á49n 78V47a76n78ě25k 3843219127537

Hmmm...tehdy auta měla ještě "duši" :-)

0/0
26.3.2015 22:56

M60a88r47c15e82l 68Č35e40r34v90i39n30k17a 4230925826639

To jsem nevěděl, že máme Českou republiku a Moravu. Morava je v pořádku, Čechy taky, ale asi by to chtěl něco udělat s Českou republikou. ;-D

0/0
26.3.2015 20:39

Z10d92e17n72ě45k 10H65o81r66á82k 6578449634611

KrásnotaaaR^

+1/0
26.3.2015 18:26

M34a81r80t42i82n 70P37i53t94u27c90h24a 8372218283715

No jo, starý zlatý časy. Za 50 let mi za fábku nikdo pár milionů eur asi nedá, co? ;-D

+1/0
26.3.2015 17:06

T33o82m94á61š 84T28a93t79í24č87e81k 5330262850778

Zakonzervuj, uvidíš. Představ si, že za padesát let budeš nabízet auto s volantem!!! 8-o:-)

+4/0
26.3.2015 17:24

J94i70ř39í 14E47r35b79e19n 1213364566967

Jedna vyrobená Hispano-Suiza připadá na pět tisíc vyrobených fabií. Tak si tu pravděpodobnost můžeš lehce zjistit ;-)

0/0
26.3.2015 21:06

J89i80n31d71ř53i62c94h 58H73r48a11d76e16c87k10ý 6285939882132

16 melounů za tuten šrotovnik?!

+1/0
26.3.2015 16:43

M36i18l49a94n 52K97r16a79t45o52c73h83v35i38l 8304134984918

No to je věc...Ballota jsme měli ve stodole, jezdilo se s ním s upravenou korbičkou na pole pro seno. Pak se prodal za pár kaček nadšencům. Aerovku strýc rozřezal autogenem, nějak ho vytočila, když se pořád něco kazilo....jo takových skvostů asi zařvalo v ČR více....A zbyly jen vzpomínky....

+5/0
26.3.2015 16:35

M26i38l70o30š 36K13o55l68m61a97n 6596353617242

Za život jsem taky vystřídal pár aut a mít ty který jsem měl v začátcích, tak jsem dneska za vodou.

+1/0
26.3.2015 17:05

J32i32ř29í 88E49r84b78e73n 1473814596157

Jo, třeba z odolných pragovek se odřezalo vše krásné a zbytečné, na zbytek se navařila korba a hned bylo autíčko na vození stavebního materiálu. Pak se s tím ještě po ose odjelo do Sběrných surovin... Když mi soused líčil tuhle svou anabázi z přelomu 70. a 80. let, bylo mi skoro do breku.

0/0
26.3.2015 21:09

J10i64ř75í 48Z84ý83k11a 9359773601420

to samé se dělo i s mnohem mladšími vozy ... namátkou třeba VW T1. Kolik těch se tady rozřezalo a odvezlo do šrotu. A dneska jsou vraky za statisíce a vymazlené kousky k milionu.

0/0
26.3.2015 21:58

J16i80ř45í 48S82c46h18w30a19c90h 8588604128196

no ale na druhou stranu, kdyby se to nedělalo (neničilo) a vše co se vyrobilo tu dnes stále bylo, tak by to mělo jen tu hromadnou nikoliv jedinečnou cenu ;-)

+1/0
26.3.2015 22:29

P41e63t23r 23V51o89p87i70č31k13a 5902927237226

nadherny kousky, docela by me zajimalo jak dopadnou po renovaci.

+1/0
26.3.2015 14:41

V75á34c36l45a71v89e22k 17P14e45t94r 2375386613490

nádherná auta ... ovšem hláška na konci, jestli svěříte renovaci někomu v České republice nebo na Moravě, mou maličkost dostala:-)

+8/0
26.3.2015 14:12

P24e50t14r 72V39o53p30i86č21k35a 5692537447596

presne, to me dostalo.

0/0
26.3.2015 14:40

M41i57l89o32š 94K53o84l64m22a87n 6226953347582

Mně to připadalo, že se "ukecnul" a chtěl říci něco jiného.

0/0
26.3.2015 17:03

M77i28c24h61a36l 31H17r61u85b29o82š 4680557472245

Bezpochyby sú to nádherné skvosty, ale určité veterány by sa už nemali nazývať veteránmi, ale replikami. Neviem či existujú nejaké stupne veteránov a existuje hranica, od ktorej sa daný voz už nemá právo nazývať veteránom, ale videl som už aj fotky zhrdzavených vrakov, z ktorých keď to preženiem, bolo použiteľné len jedno koleso, volant a kus motora, a na záverečnej foto bolo auto v stave, v akom hádam ani nezišlo z výrobnej linky a v takom prípade by to podľa mňa už nemal byť veterán...

+1/0
26.3.2015 12:11

J19o12s45e77f 56N71ě86m15e14c 1434176636586

Ono obrazy po řadě renovací také vypadají často jinak, než originál.

0/0
26.3.2015 17:11

J38a25n 59S43a29c70h18r 8924202177275

Na srazech v okolí Brna jezdí dvě nádherně zrestarurované Hispánky, jedna prakticky stejná jako v článku. Z fotek to není patrné, ale jsou to obrovské, majestátní auta. Mám 180 a když jsem stál před čumákem, chladič mi dosahoval téměř po krk!8-o

0/0
26.3.2015 11:43

R23a52d78e70k 69D48o36l97e47ž49a12l 2859763280760

V Česku je těhle aut docela dost. Zejména proto, že Laurin a Klement, předtím než se stal Škodou, je nějaký čas vyráběl v licenci.

+1/0
26.3.2015 12:28

J85i89ř22í 20E27r29b66e57n 1333704686497

Máte v tom hokej. L&K vyráběli auta výhradně vlastní konstrukce, jen do některých superluxusních typů montovali licenční motory Knight se šoupátky namísto ventilů.

Hispánky vyráběla v licenci sama plzeňská Škoda v letech 1926-29 a vyrobila jich nanejvýš 100 kusů (jeden tedy montovali asi dva týdny), zatímco Lauriňáci postavili i několik desítek kusů denně.

0/0
26.3.2015 21:14
Foto

D48a83g38m30a98r 93M27a63r14k92o25v44i64č16o18v25á 5196359395821

Paráda.R^R^R^

+1/0
26.3.2015 11:15

J24i52t83k27a 79J10a88n97ý55r94o55v10á 6108973870246

R^R^R^

+2/0
26.3.2015 9:36

L19u28k13á90š 58H63á71j92e74k 1771553217207

Moc často se mi nestává, že bych záviděl, ale teď se přiznám, že tyhle kousky závidím. Ach jo, mít na to prachy.. Nádhera :)

+5/0
26.3.2015 8:19

P50e48t96r 41N85ě34m95e98č20e50k 1972144292173

Nádhera...R^R^R^

+2/0
26.3.2015 8:04

J19i47ř25í 44P65o28s93p16í89š32i47l 8342600796908

Je to paráda. Zrekonstruovat a někde vystavit. Na ježdění by to asi bylo o nervy, že to někdo naboří. Každopádně R^

+1/0
26.3.2015 7:47

P52e12t54r 77Š86e15b55e57s68t24a 1725906244

Paráda, palec nahoru R^R^R^

+1/0
26.3.2015 7:07

T97o77m14á85š 38D55v62o55ř58á43k 3888929263433

Jo, těmto "bláznům" fandím.

+11/0
26.3.2015 6:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.