- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To jsem nevěděl, že máme Českou republiku a Moravu. Morava je v pořádku, Čechy taky, ale asi by to chtěl něco udělat s Českou republikou.
No jo, starý zlatý časy. Za 50 let mi za fábku nikdo pár milionů eur asi nedá, co?
Zakonzervuj, uvidíš. Představ si, že za padesát let budeš nabízet auto s volantem!!!
16 melounů za tuten šrotovnik?!
No to je věc...Ballota jsme měli ve stodole, jezdilo se s ním s upravenou korbičkou na pole pro seno. Pak se prodal za pár kaček nadšencům. Aerovku strýc rozřezal autogenem, nějak ho vytočila, když se pořád něco kazilo....jo takových skvostů asi zařvalo v ČR více....A zbyly jen vzpomínky....
Za život jsem taky vystřídal pár aut a mít ty který jsem měl v začátcích, tak jsem dneska za vodou.
nadherny kousky, docela by me zajimalo jak dopadnou po renovaci.
nádherná auta ... ovšem hláška na konci, jestli svěříte renovaci někomu v České republice nebo na Moravě, mou maličkost dostala
Bezpochyby sú to nádherné skvosty, ale určité veterány by sa už nemali nazývať veteránmi, ale replikami. Neviem či existujú nejaké stupne veteránov a existuje hranica, od ktorej sa daný voz už nemá právo nazývať veteránom, ale videl som už aj fotky zhrdzavených vrakov, z ktorých keď to preženiem, bolo použiteľné len jedno koleso, volant a kus motora, a na záverečnej foto bolo auto v stave, v akom hádam ani nezišlo z výrobnej linky a v takom prípade by to podľa mňa už nemal byť veterán...
Ono obrazy po řadě renovací také vypadají často jinak, než originál.
Na srazech v okolí Brna jezdí dvě nádherně zrestarurované Hispánky, jedna prakticky stejná jako v článku. Z fotek to není patrné, ale jsou to obrovské, majestátní auta. Mám 180 a když jsem stál před čumákem, chladič mi dosahoval téměř po krk!
V Česku je těhle aut docela dost. Zejména proto, že Laurin a Klement, předtím než se stal Škodou, je nějaký čas vyráběl v licenci.