Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový superb je na skok v Praze

Nová Škoda Superb odstartuje do prodeje až v květnu. Jeden předsériový kousek se na pár dní objevil v Praze. K vidění je v hale luxusního hotelu Intercontinental.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P31e87t97r 32K73u19l56i60c65h 9140271122435

krásný auto, luxusní vzhled, se skvělou pověstí a relativně nízkou cenovou hladinou Škodovek se můžou Mondeo, Passat, Insignia, a spol. třást strachy...

0/0
28.3.2015 14:56

L79u74k74á96š 68V86a18ň63u84r14a 1355164883403

Je jen otázka času, kdy se začne platit ekodaň z hmotnosti a výkonu vozu. Budoucnost patří malým vozům.

+2/−2
28.3.2015 0:48

L52u30k32á27š 33V88a62ň72u78r76a 1395944393633

Teda, to je jak kosmické vozidlo! Na můj vkus až moc hran.

0/0
28.3.2015 0:46


M24i40l15a50n 64K59r80á59l 8263108781741

Tipuju to na auto roku pro Evropu, fakt krása

+1/−1
27.3.2015 11:49

L72a16d45i83s71l25a83v 78M13i40k43a 1851939224804

I když nejezdím škodovkou a ani nemíním, tak tohle se jim povedlo....

0/0
27.3.2015 11:40

J16a95n 97K67o72n56v53a49l54i97n84k50a 5380581921135

Hezké auto. Technicky průměrné. Ta všudypřítomná Škoda-fever je už únavná. Nemůžeme se třeba dozvědět o jiném autě?

0/0
27.3.2015 9:18

F31r48a57n25t55i36s94e14k 23N20o60v60a82k 2956289554528

Audi a7?

0/0
26.3.2015 22:47

R78u73d62o28l42f 15Č28e28r65n90ý 3849851749546

Škoda, auto pro britské důchodce :-)

+2/−3
26.3.2015 22:10

J29i20ř37í 21S47c45h95w34a78c11h 8928534628956

britský důchodce kupuje novou škodovku, "rádoby mladík" (odkudkoliv) kupuje ojetý BMW, který zákazník je pro výrobce asi tak zajímavější?

+1/0
26.3.2015 22:52

R49u55d83o80l20f 55Č53e94r60n34ý 3889521319356

Samozřejmě rádoby mladík, kupující nové BMW :-)

+1/0
27.3.2015 6:50

R98u41d14o56l75f 94Č44e80r51n32ý 3139161989446

Škoda, auto pro britské důchodce.

+1/−4
26.3.2015 22:09

D42a90n75i14e96l 64K53r20o73n97e28r 7514164886777

Nejaka statistika, ktera ten blabol podpori?

0/0
27.3.2015 8:51

R60u10d90o17l70f 89Č13e15r69n72ý 3699951679136

Říkal to Jeremy Clarcson a tomu já věřím ;-)

+2/0
27.3.2015 9:12

J55i19ř61í 69S58t83e54j65s80k87a67l 8162389338873

Nádhera. Jen ten šestiválec mi chybí.

+6/0
26.3.2015 21:43
Foto

M54i12r90o32s22l97a37v 53S38t85e16i41n36e68r 1845175218303

Já měl před lety i dvouválce, 1966 to byl Fiat 500 Familiare, 1972 Citroen 2 dóševó. Obě auta si pamatuji jako mimořádně šikovné hadimršky, s tím Citrónem jsem jezdil i po posečeném poli. Šestiválec opravdu nepotřebuji, mám momentálně čtyřválec a ten ani neslyším. Na ten Superb určitě stačí 170 koní.

0/0
26.3.2015 22:45

J24i94ř95í 37S18t12e25j45s50k89a12l 8452979418483

Nejde o koně. Pokud jste nikdy neměl šestiválec, nebo víc, nepochopíte. To není nic proti vám.

+1/−1
26.3.2015 23:29

J80a50n 65K22o39n64v16a28l65i32n83k52a 5520281961945

To pochopí málokdo. Mám šestiválec a neměnil bych.

0/0
27.3.2015 9:27

M80i55r84o23s37l90a27v 93K88r16a76h56u47l50í92k 6867734924

měl jsem šestiválec a je to parádní (hlavně zvuk jsem miloval :) ), ale měnil bych. Moc to žere. (ano vím, že v kombinaci se s tím dá jezdit do 9l) Ale prostě dneska moc nejezdím a tak radši auto s co nejmenší spotřebou a náklady. Auto už pro mě není koníček, ale jen sluha.

0/0
27.3.2015 10:33

J54a28n 29K94o81n65v18a76l40i15n34k59a 5720271531935

Mám to napůl. Auto je koníček, ale sloužit musí. Když není člověk idiot, tak se spotřeba dá držet mezi 7 - 8L (je to diesel, automat).

0/−1
27.3.2015 10:39

M31i88r22o27s20l88a33v 70K32r32a87h58u79l24í38k 6957774594

jo tak nafta ještě jde. Já měl benzín :-) U benzínu musí být hodně lehká noha aby se dalo jezdi do těch 8,5 - 9.

Každopádně ten superb je fakt hezké auto. Škodovka se "pochlapila" s tím novým směrem designu. Nemůžu říci půl slova :)

+1/0
27.3.2015 13:07

J72a78n 74K84o72n29v15a59l60i21n69k39a 5430581121525

U mě škodovka neboduje. Nejde ani o značku jako takovou, ale ta aura, která se kolem ní uměle vytváří, mě vytáčí a odrazuje. Nejdu s tupým stádem a neobdivuji to, co bych měl podle většinového smýšlení obdivovat.

Co se týče těch šestiválců, jsou to geniální motory. V rodině máme tři. Všechny v bavorech. Třílitr naftu, dva a půl benzín a  dva a půl naftu. Spotřeba u 2.5d je kolem 6,5, benzín tak 11 a já s třílitrem jezdím tak, jak jsem psal výše. Nejlepší na nich je, jak běží hladce, tiše a nekompromisně. To čtyřválec a nedej bože tříválec nedokáží. TDi klapou proti těm našim motorům jako traktory.

0/0
28.3.2015 14:13

R29a14d73e56k 81R64a93i58d71a 5597762589

Jak můžete srovnávat nesrovnatelné? Fiat 500 má tak 500kg, Citroen 2CV 600kg a ten superb tak 2 tuny. K adekvátnímu autu potřbujete adekvátní motor. Sehnat dneska pořádné auto s atmosferickým benzínem je těžší a těžší.

+1/0
27.3.2015 11:57

J95i26ř75í 37S80c23h54w74a29c45h 8258914218596

superb má dvě tuny leda tak, když je naloženej až "po střechu"

0/0
27.3.2015 16:40

J38a21n 10K92o88n38v56a37l93i34n31k30a 5760171831265

U Mazdy ano. Mají 2.0 i 2.5.

0/0
28.3.2015 14:15

T23o23m52á55š 62D43v45o41ř57á29k 3148379333833

Jo, můžete to odklonit ke mě...

+1/0
26.3.2015 21:19

T87o80m44á31š 36D82v57o78ř70á48k 8123686315516

A nebo ke mě :-)

0/0
26.3.2015 21:20

J15i60ř45í 46E89r12b31e12n 1493644956937

Jenom poněkud pochybuji o kvalitě zdroje, který tvrdí, že ŠA má nyní k dispozici jen několik ručně (!) sestavených vozů Superb III pro management. Ručně se totiž sestavují leda tak funkční vzorky a prototypy v množství několika jednotek kusů, které se liší od sebe navzájem i od budoucí sériové výroby. Předsérie v objemu cca 50 až 200 vozů se už dělá na normálním výrobním zařízení, byť provizorně seřízeném. A ověřovací (nultá) série je už hotové auto, které se dělá na definitivních linkách s definitivním nastavením - které je nutné ověřit neboli verifikovat, proto se to taky jmenuje ověřovací série a bývá to klidně i přes tisíc vozů.

A ve chvíli, kdy už je auto představené veřejnosti na autosalonu, se už dávno sériově vyrábí, aby se tím modelem mohly okamžitě zavážet autosalony a hned se začít prodávat. Rok 1987, kdy byl Favorit představen světu o rok dříve, než se začal prodávat, byl pro AZNP drahým špásem.

+3/0
26.3.2015 20:54

P75e67t44r 68V33o28ř14í20š46e49k 9842540799118

Je to tak. Nových superbů jsou ve Škodě plná parkoviště.

0/0
26.3.2015 22:47

J51i14ř53í 93E22r92b35e96n 1823674466307

Hezké auto. Zadek není zbytečně opticky přeřvaný a nabubřelý jako u Octavie II.

+1/−1
26.3.2015 20:51

P61a84v40e78l 35H41r17u88s43k12a 9242829645210

Světla jsou parádní R^

+3/0
26.3.2015 20:19

O15l64d74a 90Z65i88n 8448876599452

Kdy bude superC?

0/0
26.3.2015 19:54

K21a12r81e81l 41V47a84c65h80u82t 9573602189153

superA by též nemusel být špatný! ;-)

0/0
27.3.2015 10:44

M29i47c93h77a98l 49S88v69o39b10o87d69a 7318910117573

Novej superb se povedl.:-)

+7/0
26.3.2015 19:32
Foto

M84i73r35o94s67l33a59v 34S57t95e27i57n11e80r 1635535558693

Nesporně udělala Škoda velké pokroky ve srovnání s Favoritem a Š 110. Ty dva typy se budou ukazovat v muzeu, jako BMW ukazuje svoji Isettu a Goggomobil. V Dingolfingu BMW totiž koupila firmu Hans Glas, která vyráběla zemědělské stroje a vozítka, dnes se tam přesunula nejnáročnější výroba BMW.

0/0
26.3.2015 19:32

J71i27ř94í 65E87r20b56e50n 1723804926707

Obě auta jsou v muzeu už teď. Rubínová Š 100/110 byla totiž jubilejním miliontým automobilem L&K/Škoda, a Favorit byl první sériový vůz moderní kompaktní koncepce, který co do jízdních i užitkových vlastností snesl srovnání s konkurencí (VW Golf II, Peugeoty 205 a 309, Seat Ibiza, Fiat Uno) a který AZNP doslova vrátil mezi automobilky.

Jinak souhlasím s tím, že právě typ 100/110 byl nejděsivějším sériovým automobilem Škoda. Měl to být jen dočasný model a v roce 1972 ho měla nahradit kompaktní Š 900/1100 typové řady 740, jenže chyběla taková drobnost: půl miliardy na dokončení vývoje a TPV. Takže se tahle tragédie vyráběla až do roku 1976, kdy ji nahradila přeci jen modernější, prostornější a kvalitnější Š 105/120. A i ta měla být ve výrobě jen do roku 1983, kdy už se měla dávno sériově vyrábět typová řada 760 nebo dokonce 780.

0/0
26.3.2015 20:44

J26a91n 64K33o96n82v34a23l47i95n87k68a 5300131321405

Srovnávat Favorit a Peugeot 205 nebo 309 může jen někdo, kdo ta auta nikdy neřídil. Já jezdil se všemi zmíněnými a musím říct, že Favouš je proti Peugeotu neuvěřitelná herka s líným uřvaným motorem!

0/0
27.3.2015 9:21

M68i57r46o43s24l61a30v 82J61a29n85o24u48š26e59k 9774401857

Ten list ;-D

+4/0
26.3.2015 17:17

J79i34ř92í 76M82a79c29h 3426321759396

umělecká fotka nééé 

;-D

+1/0
26.3.2015 19:56

L87u25k81á24š 44N59o56v64á71k 6819718775967

Sice v Praze je jen jeden, ale okolo Mladé Boleslavy jich jezdí celkem dost.. Na cestě do Liberce jsem potkal hned dva..

+1/0
26.3.2015 16:17

P20e74t30r 45S19l37o44v33á97k 9465905747669

ja som potkal biely superb u andela, takze aj v prahe ich asi bude viac.. v bielom to zas taka pecka nebola, ale tie zadne svetla budu ikonicke, za to Kabanovi palec nahoru

0/0
26.3.2015 22:29
Foto

M24i80r38o54s52l35a82v 11S36t32e44i45n43e80r 1385245618213

Zadní světlá sů podobná novému VW Passat. Zdá se však, že i VW využívá myšlenek z vývoje Škody- je tam řada dobrých vývojářů.

0/−1
26.3.2015 22:41

J15a14n 81K19o66n11v39a29l97i11n60k88a 5770901481765

R^;-D

0/0
27.3.2015 9:23

J44i75ř35í 27E38r45b94e94n 1823524846987

Nu což, i Škoda se minimálně dvakrát inspirovala vlastní historií :-)

- konvexní prolis pod C-sloupkem u Š 105/120 vypadá úplně stejně jako obdobný prvek u Octavie III a Rapida, a zadní světla u Octavie I před faceliftem se taky hodně podobala kapkám, které bývaly na Š 105/120 před modelem M.

- mřížka chladiče Octavie I dokonce na Octavii z roku 1959 odkazovala i veřejně a v oficiálních prohlášeních.

0/0
28.3.2015 0:08

M75a56r15t18i45n 35K84ř69í83ž 9153242370247

to to ještě neskončilo?

+1/−1
26.3.2015 16:04

P46e53t53r 95B65á46č62a 8885436825685

Hm, tak to tam hned bezim.

+1/0
26.3.2015 15:54

P86e35t24r 26H40o53f50m94a51n53n 6529154775910

Auto pekne, fotky zbytecne preostrene.

0/0
26.3.2015 15:45

T39o60m97á13š 15V18o22c53h45t98a 8417120199208

to tomu fotografovi ten list do fotky skočil sám? nebo pokus o umění? :-/

+6/0
26.3.2015 15:42

M52i29r12o51s25l60a96v 78K10r20a82h78u85l86í98k 6927104474

to bylo vodítko na superb green line :-)

Mě ta fotka osobně teda nijak nevadila. Prostě takové "zpestření"

0/0
27.3.2015 10:37

A28d73a17m 11F90i40s77e60r 9963427894

Za mě R^

+20/0
26.3.2015 15:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.