Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový superb je na skok v Praze

Nová Škoda Superb odstartuje do prodeje až v květnu. Jeden předsériový kousek se na pár dní objevil v Praze. K vidění je v hale luxusního hotelu Intercontinental.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e77t61r 12K90u92l72i29c32h 9980421592205

krásný auto, luxusní vzhled, se skvělou pověstí a relativně nízkou cenovou hladinou Škodovek se můžou Mondeo, Passat, Insignia, a spol. třást strachy...

0/0
28.3.2015 14:56

L37u10k15á91š 32V79a88ň19u86r47a 1135704563683

Je jen otázka času, kdy se začne platit ekodaň z hmotnosti a výkonu vozu. Budoucnost patří malým vozům.

+2/−2
28.3.2015 0:48

L94u74k85á82š 57V41a36ň50u59r92a 1865224493623

Teda, to je jak kosmické vozidlo! Na můj vkus až moc hran.

0/0
28.3.2015 0:46

M86i82l18a61n 31K91r67á77l 8733108541771

Tipuju to na auto roku pro Evropu, fakt krása

+1/−1
27.3.2015 11:49

L89a54d77i39s58l41a44v 34M76i53k46a 1261839274834

I když nejezdím škodovkou a ani nemíním, tak tohle se jim povedlo....

0/0
27.3.2015 11:40

J85a50n 21K15o19n39v35a31l13i38n50k48a 5640111271115

Hezké auto. Technicky průměrné. Ta všudypřítomná Škoda-fever je už únavná. Nemůžeme se třeba dozvědět o jiném autě?

0/0
27.3.2015 9:18

F85r37a79n51t81i72s29e44k 55N77o25v84a43k 2466919764138

Audi a7?

0/0
26.3.2015 22:47

R18u80d36o61l94f 45Č47e63r32n74ý 3109171919786

Škoda, auto pro britské důchodce :-)

+2/−3
26.3.2015 22:10

J32i59ř52í 60S87c14h75w11a23c31h 8768584418236

britský důchodce kupuje novou škodovku, "rádoby mladík" (odkudkoliv) kupuje ojetý BMW, který zákazník je pro výrobce asi tak zajímavější?

+1/0
26.3.2015 22:52

R49u87d66o46l73f 44Č55e29r89n49ý 3909911419876

Samozřejmě rádoby mladík, kupující nové BMW :-)

+1/0
27.3.2015 6:50

R59u97d28o37l62f 97Č92e35r89n85ý 3139721379166

Škoda, auto pro britské důchodce.

+1/−4
26.3.2015 22:09

D66a15n83i45e13l 34K23r43o17n63e43r 7574324136697

Nejaka statistika, ktera ten blabol podpori?

0/0
27.3.2015 8:51

R12u69d95o71l87f 51Č25e12r49n95ý 3439301249966

Říkal to Jeremy Clarcson a tomu já věřím ;-)

+2/0
27.3.2015 9:12

J79i43ř10í 16S49t61e83j64s54k88a17l 8732259898643

Nádhera. Jen ten šestiválec mi chybí.

+6/0
26.3.2015 21:43
Foto

M92i15r74o88s64l87a26v 17S11t49e64i51n13e44r 6488694143975

Já měl před lety i dvouválce, 1966 to byl Fiat 500 Familiare, 1972 Citroen 2 dóševó. Obě auta si pamatuji jako mimořádně šikovné hadimršky, s tím Citrónem jsem jezdil i po posečeném poli. Šestiválec opravdu nepotřebuji, mám momentálně čtyřválec a ten ani neslyším. Na ten Superb určitě stačí 170 koní.

0/0
26.3.2015 22:45

J46i37ř29í 42S50t82e50j85s46k24a17l 8642239368353

Nejde o koně. Pokud jste nikdy neměl šestiválec, nebo víc, nepochopíte. To není nic proti vám.

+1/−1
26.3.2015 23:29

J47a55n 90K67o40n59v19a62l35i98n65k84a 5200801301155

To pochopí málokdo. Mám šestiválec a neměnil bych.

0/0
27.3.2015 9:27

M28i13r74o78s61l44a60v 63K90r48a78h50u12l10í45k 6367384254

měl jsem šestiválec a je to parádní (hlavně zvuk jsem miloval :) ), ale měnil bych. Moc to žere. (ano vím, že v kombinaci se s tím dá jezdit do 9l) Ale prostě dneska moc nejezdím a tak radši auto s co nejmenší spotřebou a náklady. Auto už pro mě není koníček, ale jen sluha.

0/0
27.3.2015 10:33

J65a87n 57K12o72n48v36a73l92i42n83k97a 5400151261185

Mám to napůl. Auto je koníček, ale sloužit musí. Když není člověk idiot, tak se spotřeba dá držet mezi 7 - 8L (je to diesel, automat).

0/−1
27.3.2015 10:39

M87i60r47o56s72l12a93v 36K75r90a80h67u60l35í63k 6397564934

jo tak nafta ještě jde. Já měl benzín :-) U benzínu musí být hodně lehká noha aby se dalo jezdi do těch 8,5 - 9.

Každopádně ten superb je fakt hezké auto. Škodovka se "pochlapila" s tím novým směrem designu. Nemůžu říci půl slova :)

+1/0
27.3.2015 13:07

J25a41n 57K26o39n36v51a87l51i28n78k92a 5180731331925

U mě škodovka neboduje. Nejde ani o značku jako takovou, ale ta aura, která se kolem ní uměle vytváří, mě vytáčí a odrazuje. Nejdu s tupým stádem a neobdivuji to, co bych měl podle většinového smýšlení obdivovat.

Co se týče těch šestiválců, jsou to geniální motory. V rodině máme tři. Všechny v bavorech. Třílitr naftu, dva a půl benzín a  dva a půl naftu. Spotřeba u 2.5d je kolem 6,5, benzín tak 11 a já s třílitrem jezdím tak, jak jsem psal výše. Nejlepší na nich je, jak běží hladce, tiše a nekompromisně. To čtyřválec a nedej bože tříválec nedokáží. TDi klapou proti těm našim motorům jako traktory.

0/0
28.3.2015 14:13

R21a83d87e80k 51R62a93i30d35a 5807672679

Jak můžete srovnávat nesrovnatelné? Fiat 500 má tak 500kg, Citroen 2CV 600kg a ten superb tak 2 tuny. K adekvátnímu autu potřbujete adekvátní motor. Sehnat dneska pořádné auto s atmosferickým benzínem je těžší a těžší.

+1/0
27.3.2015 11:57

J22i67ř78í 53S51c45h88w83a60c71h 8318214158846

superb má dvě tuny leda tak, když je naloženej až "po střechu"

0/0
27.3.2015 16:40

J60a75n 56K82o82n17v44a67l23i78n51k74a 5510611471365

U Mazdy ano. Mají 2.0 i 2.5.

0/0
28.3.2015 14:15

T89o57m67á82š 74D82v49o35ř50á72k 3838489423493

Jo, můžete to odklonit ke mě...

+1/0
26.3.2015 21:19

T62o76m74á65š 12D28v72o52ř97á60k 8333546535106

A nebo ke mě :-)

0/0
26.3.2015 21:20

J12i75ř92í 37E46r33b80e73n 1523314206767

Jenom poněkud pochybuji o kvalitě zdroje, který tvrdí, že ŠA má nyní k dispozici jen několik ručně (!) sestavených vozů Superb III pro management. Ručně se totiž sestavují leda tak funkční vzorky a prototypy v množství několika jednotek kusů, které se liší od sebe navzájem i od budoucí sériové výroby. Předsérie v objemu cca 50 až 200 vozů se už dělá na normálním výrobním zařízení, byť provizorně seřízeném. A ověřovací (nultá) série je už hotové auto, které se dělá na definitivních linkách s definitivním nastavením - které je nutné ověřit neboli verifikovat, proto se to taky jmenuje ověřovací série a bývá to klidně i přes tisíc vozů.

A ve chvíli, kdy už je auto představené veřejnosti na autosalonu, se už dávno sériově vyrábí, aby se tím modelem mohly okamžitě zavážet autosalony a hned se začít prodávat. Rok 1987, kdy byl Favorit představen světu o rok dříve, než se začal prodávat, byl pro AZNP drahým špásem.

+3/0
26.3.2015 20:54

P35e31t41r 20V33o94ř34í73š25e73k 9102840599298

Je to tak. Nových superbů jsou ve Škodě plná parkoviště.

0/0
26.3.2015 22:47

J63i47ř58í 17E58r29b39e49n 1323744786557

Hezké auto. Zadek není zbytečně opticky přeřvaný a nabubřelý jako u Octavie II.

+1/−1
26.3.2015 20:51

P12a18v68e88l 33H52r55u35s91k50a 9212879375380

Světla jsou parádní R^

+3/0
26.3.2015 20:19

O79l83d38a 75Z17i77n 8278696429242

Kdy bude superC?

0/0
26.3.2015 19:54

K44a72r89e46l 85V98a65c40h76u92t 9253142369493

superA by též nemusel být špatný! ;-)

0/0
27.3.2015 10:44

M56i39c33h36a22l 36S70v79o30b98o59d65a 7938970717773

Novej superb se povedl.:-)

+7/0
26.3.2015 19:32
Foto

M83i48r36o73s88l79a64v 87S16t50e54i56n59e45r 6148744563875

Nesporně udělala Škoda velké pokroky ve srovnání s Favoritem a Š 110. Ty dva typy se budou ukazovat v muzeu, jako BMW ukazuje svoji Isettu a Goggomobil. V Dingolfingu BMW totiž koupila firmu Hans Glas, která vyráběla zemědělské stroje a vozítka, dnes se tam přesunula nejnáročnější výroba BMW.

0/0
26.3.2015 19:32

J28i77ř53í 89E56r15b52e64n 1513904856297

Obě auta jsou v muzeu už teď. Rubínová Š 100/110 byla totiž jubilejním miliontým automobilem L&K/Škoda, a Favorit byl první sériový vůz moderní kompaktní koncepce, který co do jízdních i užitkových vlastností snesl srovnání s konkurencí (VW Golf II, Peugeoty 205 a 309, Seat Ibiza, Fiat Uno) a který AZNP doslova vrátil mezi automobilky.

Jinak souhlasím s tím, že právě typ 100/110 byl nejděsivějším sériovým automobilem Škoda. Měl to být jen dočasný model a v roce 1972 ho měla nahradit kompaktní Š 900/1100 typové řady 740, jenže chyběla taková drobnost: půl miliardy na dokončení vývoje a TPV. Takže se tahle tragédie vyráběla až do roku 1976, kdy ji nahradila přeci jen modernější, prostornější a kvalitnější Š 105/120. A i ta měla být ve výrobě jen do roku 1983, kdy už se měla dávno sériově vyrábět typová řada 760 nebo dokonce 780.

0/0
26.3.2015 20:44

J15a67n 68K98o18n76v77a61l60i75n73k45a 5300701811235

Srovnávat Favorit a Peugeot 205 nebo 309 může jen někdo, kdo ta auta nikdy neřídil. Já jezdil se všemi zmíněnými a musím říct, že Favouš je proti Peugeotu neuvěřitelná herka s líným uřvaným motorem!

0/0
27.3.2015 9:21

M84i93r84o18s15l79a92v 33J93a90n30o31u33š38e72k 9114851457

Ten list ;-D

+4/0
26.3.2015 17:17

J86i87ř60í 36M37a96c93h 3366511139186

umělecká fotka nééé 

;-D

+1/0
26.3.2015 19:56

L69u85k33á39š 45N66o95v11á21k 6989868745747

Sice v Praze je jen jeden, ale okolo Mladé Boleslavy jich jezdí celkem dost.. Na cestě do Liberce jsem potkal hned dva..

+1/0
26.3.2015 16:17

P23e84t56r 40S37l47o10v43á44k 9355945357679

ja som potkal biely superb u andela, takze aj v prahe ich asi bude viac.. v bielom to zas taka pecka nebola, ale tie zadne svetla budu ikonicke, za to Kabanovi palec nahoru

0/0
26.3.2015 22:29
Foto

M57i66r86o24s78l37a89v 25S34t15e95i90n86e71r 6768984743455

Zadní světlá sů podobná novému VW Passat. Zdá se však, že i VW využívá myšlenek z vývoje Škody- je tam řada dobrých vývojářů.

0/−1
26.3.2015 22:41

J98a22n 85K23o52n49v62a98l14i12n73k35a 5590381131765

R^;-D

0/0
27.3.2015 9:23

J18i39ř24í 95E30r59b84e58n 1883784606487

Nu což, i Škoda se minimálně dvakrát inspirovala vlastní historií :-)

- konvexní prolis pod C-sloupkem u Š 105/120 vypadá úplně stejně jako obdobný prvek u Octavie III a Rapida, a zadní světla u Octavie I před faceliftem se taky hodně podobala kapkám, které bývaly na Š 105/120 před modelem M.

- mřížka chladiče Octavie I dokonce na Octavii z roku 1959 odkazovala i veřejně a v oficiálních prohlášeních.

0/0
28.3.2015 0:08

M49a75r33t43i68n 88K94ř22í81ž 9443242470607

to to ještě neskončilo?

+1/−1
26.3.2015 16:04

P78e33t87r 51B97á54č67a 8875196625465

Hm, tak to tam hned bezim.

+1/0
26.3.2015 15:54

P84e77t25r 49H37o36f33m72a88n24n 6599374775390

Auto pekne, fotky zbytecne preostrene.

0/0
26.3.2015 15:45

T65o70m42á90š 94V73o25c76h45t50a 8357950179898

to tomu fotografovi ten list do fotky skočil sám? nebo pokus o umění? :-/

+6/0
26.3.2015 15:42

M33i91r60o39s22l85a58v 90K72r55a83h55u21l50í57k 6467294944

to bylo vodítko na superb green line :-)

Mě ta fotka osobně teda nijak nevadila. Prostě takové "zpestření"

0/0
27.3.2015 10:37

A19d21a42m 83F35i95s24e88r 9313187414

Za mě R^

+20/0
26.3.2015 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.