Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový superb je na skok v Praze

Nová Škoda Superb odstartuje do prodeje až v květnu. Jeden předsériový kousek se na pár dní objevil v Praze. K vidění je v hale luxusního hotelu Intercontinental.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e12t56r 68K66u18l86i59c12h 9350331892235

krásný auto, luxusní vzhled, se skvělou pověstí a relativně nízkou cenovou hladinou Škodovek se můžou Mondeo, Passat, Insignia, a spol. třást strachy...

0/0
28.3.2015 14:56

L84u68k95á31š 90V70a28ň33u35r16a 1885304323703

Je jen otázka času, kdy se začne platit ekodaň z hmotnosti a výkonu vozu. Budoucnost patří malým vozům.

+2/−2
28.3.2015 0:48

L20u13k39á83š 93V86a66ň72u14r21a 1275404713653

Teda, to je jak kosmické vozidlo! Na můj vkus až moc hran.

0/0
28.3.2015 0:46

M24i40l53a26n 67K68r17á85l 8253508881741

Tipuju to na auto roku pro Evropu, fakt krása

+1/−1
27.3.2015 11:49

L25a28d88i96s44l50a35v 45M30i44k71a 1801179324544

I když nejezdím škodovkou a ani nemíním, tak tohle se jim povedlo....

0/0
27.3.2015 11:40

J77a81n 80K79o11n95v12a15l46i19n53k78a 5950341881675

Hezké auto. Technicky průměrné. Ta všudypřítomná Škoda-fever je už únavná. Nemůžeme se třeba dozvědět o jiném autě?

0/0
27.3.2015 9:18

F67r12a85n64t22i93s32e40k 46N39o75v62a19k 2936449714878

Audi a7?

0/0
26.3.2015 22:47

R72u81d95o56l82f 85Č87e60r15n93ý 3749141149956

Škoda, auto pro britské důchodce :-)

+2/−3
26.3.2015 22:10

J69i66ř34í 76S46c44h43w80a94c84h 8338964258186

britský důchodce kupuje novou škodovku, "rádoby mladík" (odkudkoliv) kupuje ojetý BMW, který zákazník je pro výrobce asi tak zajímavější?

+1/0
26.3.2015 22:52

R51u98d51o44l48f 74Č98e63r31n43ý 3909651519316

Samozřejmě rádoby mladík, kupující nové BMW :-)

+1/0
27.3.2015 6:50

R40u98d46o16l49f 23Č66e21r20n52ý 3989321239726

Škoda, auto pro britské důchodce.

+1/−4
26.3.2015 22:09

D28a74n23i91e29l 46K38r74o94n38e96r 7634824126557

Nejaka statistika, ktera ten blabol podpori?

0/0
27.3.2015 8:51

R24u34d46o21l29f 17Č76e20r20n15ý 3949711229346

Říkal to Jeremy Clarcson a tomu já věřím ;-)

+2/0
27.3.2015 9:12

J56i16ř51í 20S26t60e75j28s66k29a39l 8112329318353

Nádhera. Jen ten šestiválec mi chybí.

+6/0
26.3.2015 21:43
Foto

M95i44r28o94s97l84a95v 92S80t13e56i66n98e93r 6348104163365

Já měl před lety i dvouválce, 1966 to byl Fiat 500 Familiare, 1972 Citroen 2 dóševó. Obě auta si pamatuji jako mimořádně šikovné hadimršky, s tím Citrónem jsem jezdil i po posečeném poli. Šestiválec opravdu nepotřebuji, mám momentálně čtyřválec a ten ani neslyším. Na ten Superb určitě stačí 170 koní.

0/0
26.3.2015 22:45

J51i73ř12í 11S29t64e17j56s38k37a53l 8392269608203

Nejde o koně. Pokud jste nikdy neměl šestiválec, nebo víc, nepochopíte. To není nic proti vám.

+1/−1
26.3.2015 23:29

J21a25n 79K93o64n84v82a82l13i49n90k61a 5530281881385

To pochopí málokdo. Mám šestiválec a neměnil bych.

0/0
27.3.2015 9:27

M74i98r84o71s21l23a79v 63K33r39a23h12u23l89í41k 6217944234

měl jsem šestiválec a je to parádní (hlavně zvuk jsem miloval :) ), ale měnil bych. Moc to žere. (ano vím, že v kombinaci se s tím dá jezdit do 9l) Ale prostě dneska moc nejezdím a tak radši auto s co nejmenší spotřebou a náklady. Auto už pro mě není koníček, ale jen sluha.

0/0
27.3.2015 10:33

J79a14n 95K34o17n51v78a61l88i31n64k40a 5760431361245

Mám to napůl. Auto je koníček, ale sloužit musí. Když není člověk idiot, tak se spotřeba dá držet mezi 7 - 8L (je to diesel, automat).

0/−1
27.3.2015 10:39

M63i97r14o64s95l40a21v 83K69r57a43h13u30l24í28k 6357304754

jo tak nafta ještě jde. Já měl benzín :-) U benzínu musí být hodně lehká noha aby se dalo jezdi do těch 8,5 - 9.

Každopádně ten superb je fakt hezké auto. Škodovka se "pochlapila" s tím novým směrem designu. Nemůžu říci půl slova :)

+1/0
27.3.2015 13:07

J83a62n 23K21o10n80v17a24l82i67n79k63a 5810781971915

U mě škodovka neboduje. Nejde ani o značku jako takovou, ale ta aura, která se kolem ní uměle vytváří, mě vytáčí a odrazuje. Nejdu s tupým stádem a neobdivuji to, co bych měl podle většinového smýšlení obdivovat.

Co se týče těch šestiválců, jsou to geniální motory. V rodině máme tři. Všechny v bavorech. Třílitr naftu, dva a půl benzín a  dva a půl naftu. Spotřeba u 2.5d je kolem 6,5, benzín tak 11 a já s třílitrem jezdím tak, jak jsem psal výše. Nejlepší na nich je, jak běží hladce, tiše a nekompromisně. To čtyřválec a nedej bože tříválec nedokáží. TDi klapou proti těm našim motorům jako traktory.

0/0
28.3.2015 14:13

R74a23d85e74k 47R95a50i81d22a 5167692719

Jak můžete srovnávat nesrovnatelné? Fiat 500 má tak 500kg, Citroen 2CV 600kg a ten superb tak 2 tuny. K adekvátnímu autu potřbujete adekvátní motor. Sehnat dneska pořádné auto s atmosferickým benzínem je těžší a těžší.

+1/0
27.3.2015 11:57

J46i15ř62í 84S76c94h64w37a32c87h 8848274888586

superb má dvě tuny leda tak, když je naloženej až "po střechu"

0/0
27.3.2015 16:40

J44a69n 11K56o50n73v41a82l18i64n49k52a 5790291351905

U Mazdy ano. Mají 2.0 i 2.5.

0/0
28.3.2015 14:15

T33o25m63á27š 65D47v97o77ř17á40k 3158669193663

Jo, můžete to odklonit ke mě...

+1/0
26.3.2015 21:19

T57o46m32á66š 75D25v90o88ř89á16k 8533806665646

A nebo ke mě :-)

0/0
26.3.2015 21:20

J16i69ř64í 58E70r22b30e36n 1803664906687

Jenom poněkud pochybuji o kvalitě zdroje, který tvrdí, že ŠA má nyní k dispozici jen několik ručně (!) sestavených vozů Superb III pro management. Ručně se totiž sestavují leda tak funkční vzorky a prototypy v množství několika jednotek kusů, které se liší od sebe navzájem i od budoucí sériové výroby. Předsérie v objemu cca 50 až 200 vozů se už dělá na normálním výrobním zařízení, byť provizorně seřízeném. A ověřovací (nultá) série je už hotové auto, které se dělá na definitivních linkách s definitivním nastavením - které je nutné ověřit neboli verifikovat, proto se to taky jmenuje ověřovací série a bývá to klidně i přes tisíc vozů.

A ve chvíli, kdy už je auto představené veřejnosti na autosalonu, se už dávno sériově vyrábí, aby se tím modelem mohly okamžitě zavážet autosalony a hned se začít prodávat. Rok 1987, kdy byl Favorit představen světu o rok dříve, než se začal prodávat, byl pro AZNP drahým špásem.

+3/0
26.3.2015 20:54

P54e19t67r 59V66o87ř12í50š10e42k 9812240699638

Je to tak. Nových superbů jsou ve Škodě plná parkoviště.

0/0
26.3.2015 22:47

J77i13ř87í 81E59r74b78e53n 1683484796477

Hezké auto. Zadek není zbytečně opticky přeřvaný a nabubřelý jako u Octavie II.

+1/−1
26.3.2015 20:51

P77a17v26e56l 13H49r52u15s60k22a 9842129335930

Světla jsou parádní R^

+3/0
26.3.2015 20:19

O15l87d21a 47Z30i84n 8218916159142

Kdy bude superC?

0/0
26.3.2015 19:54

K78a76r27e48l 62V92a96c81h57u43t 9923952629883

superA by též nemusel být špatný! ;-)

0/0
27.3.2015 10:44

M94i61c39h58a71l 71S97v19o14b41o36d25a 7598700667313

Novej superb se povedl.:-)

+7/0
26.3.2015 19:32
Foto

M13i84r20o63s67l18a87v 22S55t88e49i85n92e28r 6618784713605

Nesporně udělala Škoda velké pokroky ve srovnání s Favoritem a Š 110. Ty dva typy se budou ukazovat v muzeu, jako BMW ukazuje svoji Isettu a Goggomobil. V Dingolfingu BMW totiž koupila firmu Hans Glas, která vyráběla zemědělské stroje a vozítka, dnes se tam přesunula nejnáročnější výroba BMW.

0/0
26.3.2015 19:32

J75i63ř62í 18E17r94b50e21n 1683394366167

Obě auta jsou v muzeu už teď. Rubínová Š 100/110 byla totiž jubilejním miliontým automobilem L&K/Škoda, a Favorit byl první sériový vůz moderní kompaktní koncepce, který co do jízdních i užitkových vlastností snesl srovnání s konkurencí (VW Golf II, Peugeoty 205 a 309, Seat Ibiza, Fiat Uno) a který AZNP doslova vrátil mezi automobilky.

Jinak souhlasím s tím, že právě typ 100/110 byl nejděsivějším sériovým automobilem Škoda. Měl to být jen dočasný model a v roce 1972 ho měla nahradit kompaktní Š 900/1100 typové řady 740, jenže chyběla taková drobnost: půl miliardy na dokončení vývoje a TPV. Takže se tahle tragédie vyráběla až do roku 1976, kdy ji nahradila přeci jen modernější, prostornější a kvalitnější Š 105/120. A i ta měla být ve výrobě jen do roku 1983, kdy už se měla dávno sériově vyrábět typová řada 760 nebo dokonce 780.

0/0
26.3.2015 20:44

J14a56n 94K64o25n41v27a89l37i28n96k76a 5500631761575

Srovnávat Favorit a Peugeot 205 nebo 309 může jen někdo, kdo ta auta nikdy neřídil. Já jezdil se všemi zmíněnými a musím říct, že Favouš je proti Peugeotu neuvěřitelná herka s líným uřvaným motorem!

0/0
27.3.2015 9:21

M96i45r12o10s18l55a24v 70J66a87n52o92u72š39e88k 9894441157

Ten list ;-D

+4/0
26.3.2015 17:17

J34i72ř38í 94M82a59c77h 3636151619916

umělecká fotka nééé 

;-D

+1/0
26.3.2015 19:56

L95u29k63á12š 76N80o79v49á90k 6119788835667

Sice v Praze je jen jeden, ale okolo Mladé Boleslavy jich jezdí celkem dost.. Na cestě do Liberce jsem potkal hned dva..

+1/0
26.3.2015 16:17

P69e42t81r 48S36l32o66v15á80k 9305105747799

ja som potkal biely superb u andela, takze aj v prahe ich asi bude viac.. v bielom to zas taka pecka nebola, ale tie zadne svetla budu ikonicke, za to Kabanovi palec nahoru

0/0
26.3.2015 22:29
Foto

M26i65r62o18s17l75a40v 14S95t54e70i53n46e17r 6328844633845

Zadní světlá sů podobná novému VW Passat. Zdá se však, že i VW využívá myšlenek z vývoje Škody- je tam řada dobrých vývojářů.

0/−1
26.3.2015 22:41

J34a96n 57K77o27n96v68a55l38i30n86k98a 5730921571395

R^;-D

0/0
27.3.2015 9:23

J73i56ř63í 36E26r54b85e18n 1903254846787

Nu což, i Škoda se minimálně dvakrát inspirovala vlastní historií :-)

- konvexní prolis pod C-sloupkem u Š 105/120 vypadá úplně stejně jako obdobný prvek u Octavie III a Rapida, a zadní světla u Octavie I před faceliftem se taky hodně podobala kapkám, které bývaly na Š 105/120 před modelem M.

- mřížka chladiče Octavie I dokonce na Octavii z roku 1959 odkazovala i veřejně a v oficiálních prohlášeních.

0/0
28.3.2015 0:08

M79a93r45t27i80n 55K16ř27í49ž 9523182970817

to to ještě neskončilo?

+1/−1
26.3.2015 16:04

P90e30t53r 94B15á39č85a 8735666235865

Hm, tak to tam hned bezim.

+1/0
26.3.2015 15:54

P66e81t38r 27H79o17f35m18a97n86n 6649174765910

Auto pekne, fotky zbytecne preostrene.

0/0
26.3.2015 15:45

T92o44m17á82š 72V60o68c95h54t86a 8377160119648

to tomu fotografovi ten list do fotky skočil sám? nebo pokus o umění? :-/

+6/0
26.3.2015 15:42

M17i85r91o25s85l67a34v 87K21r98a43h75u90l49í11k 6367134924

to bylo vodítko na superb green line :-)

Mě ta fotka osobně teda nijak nevadila. Prostě takové "zpestření"

0/0
27.3.2015 10:37

A47d93a50m 32F10i81s50e36r 9283427934

Za mě R^

+20/0
26.3.2015 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.