Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Našli jsme utajený poklad, francouzskou bohyni z Čech

Legenda mezi legendami. Nejslavnější Citröen všech dob letos slaví 60 let od začátku výroby. Koncem osmdesátých let chystali v semilské továrně na hračky Kovozávody Semily výrobu modelu DS, který měl doplnit řadu skládacích „angličáků“ řady Monti Metal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a82n 14K58o65n70v93a36l43i32n93k76a 5310781411935

A taky si můžeme porovnat, co za "skvosty" se vyrábělo u nás v té době. Díky plánovanému hospodářství u nás byl technický středověk.

0/−2
30.3.2015 7:40

J81i96ř84í 38E53r77b38e91n 1543494426257

Citroen DS je reprezentativní limuzína na úrovni Tatry 603.

Jestli to chcete srovnávat se Škodou 1200 a 440, klidně můžete - ale počítejte s tím, že za hlupáka budete jenom Vy.

0/0
4.4.2015 0:54

M82a17r66e78k 56K54a81š79n90ý 9145312160735

kdo jednou zkusil pérování od Citroenu už jiné auto nechtěl. Dělal jsem v servise Citroen a taková XM nebo XANTIA na svou dobu naprosto boží!!! A BX měl taky něco do sebe.

+3/0
29.3.2015 19:13

V89l55a59s47t16i65m14i19l 90T40e76n70c71e53r 4210130267380

Xantii si doma hýčkám a nedám na to auto dopustit. Již nikdy žádný kostitřas v garáží.

+2/0
30.3.2015 7:30

J36a59n 77K96o74n47v78a82l20i36n78k10a 5150771951395

To mohu jen potvrdit. Měli jsme kombíka. Pohodlnější auto neznám. Akorát motor 1.9td byl dost hlučný.

+1/0
30.3.2015 7:39

V33l40a40s71t19i14m11i41l 26T62e22n10c81e14r 4740180247110

Mám 1,8 v benzínu a je to paráda. Vzadu je to jako v obýváku na gauči.

+2/0
30.3.2015 16:04

J28i73ř38í 89E76r49b92e85n 1333344766697

Po Xantii jako rodinném autu jsem léta toužil, ale asi se nedočkám. Žena se nadchla pro C-maxe :-/

0/0
4.4.2015 0:56

J10a67n 41S36l25a15v63í39k 2261549760656

Ale no tak. Zase pokus o glorifikaci. Tento model není vůbec nic extra, jak provedením tak nápadem. Nyní se dá běžně koupit od jiných světových, v číně vyráběných značek. A podstatně lépším provedení!!!:-P

0/−5
29.3.2015 17:31
Foto

M58i84l66a82n 37K31a13s91l 4890754779646

Zajímavé, že v seriálu Mentalista o něm mluvili jako o historickém modelu v ceně 1000000 dolarů. Ne, že by seriály byly zdrojem nějakých seriózních informací, ale úplně kecat by si asi taky nedovolili.

0/0
30.3.2015 19:46

C33y42r62i89l 78P33a79v76e63l55k62a 4536682548885

AD Slavík: jen proto, že model vznikl před rokem 89, tak je to špatný co? Vymytej mozek!

AD: Kasl: jste mimo mísu, Slavík mluví o modelu, ne o skutečné DS. Jeho cena je cca 250-500 tis. po renovaci.

+1/0
30.3.2015 20:37

M69i53c84h84a72l 95K71r41e91j82č19a 5578126306843

Pro mne nejkrasnejsi auto (i kdyz zapocitam 911 ap.).

+3/−1
29.3.2015 12:08

I78v33o 89B75o13u81š51e 5722607918

Ale ten volant, ten volant.......

0/0
29.3.2015 17:13
Foto

P73e10t11r 12K32o22č24i81č41k43a 4479148906147

Denne vidam jeden tmavomodry s bilou strechou. (model se sdruzenymi svetly) Majitelem je asi 60-ti lety pan, ktery ridi vyhradne ve slamaku se sirokou strechou, ale neni to zadny "kloboukar" ve vyznamu znamem pro nasince.

A i kdyz to tak na pohled nevypada, je to fakt velke auto.

+3/0
29.3.2015 11:26

T67o60m11á70š 17D68v75o77ř55á78k 3758389633913

Pěkné.

0/0
29.3.2015 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.