Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Našli jsme utajený poklad, francouzskou bohyni z Čech

Legenda mezi legendami. Nejslavnější Citröen všech dob letos slaví 60 let od začátku výroby. Koncem osmdesátých let chystali v semilské továrně na hračky Kovozávody Semily výrobu modelu DS, který měl doplnit řadu skládacích „angličáků“ řady Monti Metal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a23n 68K93o95n27v20a93l86i83n25k13a 5820381341195

A taky si můžeme porovnat, co za "skvosty" se vyrábělo u nás v té době. Díky plánovanému hospodářství u nás byl technický středověk.

0/−2
30.3.2015 7:40

J77i16ř64í 82E54r20b16e12n 1323434126727

Citroen DS je reprezentativní limuzína na úrovni Tatry 603.

Jestli to chcete srovnávat se Škodou 1200 a 440, klidně můžete - ale počítejte s tím, že za hlupáka budete jenom Vy.

0/0
4.4.2015 0:54

M86a62r55e74k 58K70a18š20n20ý 9295882250215

kdo jednou zkusil pérování od Citroenu už jiné auto nechtěl. Dělal jsem v servise Citroen a taková XM nebo XANTIA na svou dobu naprosto boží!!! A BX měl taky něco do sebe.

+3/0
29.3.2015 19:13

V71l89a45s35t83i53m94i90l 47T92e18n52c85e29r 4470160667700

Xantii si doma hýčkám a nedám na to auto dopustit. Již nikdy žádný kostitřas v garáží.

+2/0
30.3.2015 7:30

J62a24n 47K17o33n38v50a54l22i29n24k98a 5580271491705

To mohu jen potvrdit. Měli jsme kombíka. Pohodlnější auto neznám. Akorát motor 1.9td byl dost hlučný.

+1/0
30.3.2015 7:39

V81l29a70s75t47i88m16i80l 48T69e46n31c71e50r 4700130527570

Mám 1,8 v benzínu a je to paráda. Vzadu je to jako v obýváku na gauči.

+2/0
30.3.2015 16:04

J36i10ř73í 64E65r16b84e39n 1413744756487

Po Xantii jako rodinném autu jsem léta toužil, ale asi se nedočkám. Žena se nadchla pro C-maxe :-/

0/0
4.4.2015 0:56

J44a90n 13S25l47a27v45í90k 2321729180656

Ale no tak. Zase pokus o glorifikaci. Tento model není vůbec nic extra, jak provedením tak nápadem. Nyní se dá běžně koupit od jiných světových, v číně vyráběných značek. A podstatně lépším provedení!!!:-P

0/−5
29.3.2015 17:31
Foto

M67i63l91a28n 81K70a58s21l 4560114909486

Zajímavé, že v seriálu Mentalista o něm mluvili jako o historickém modelu v ceně 1000000 dolarů. Ne, že by seriály byly zdrojem nějakých seriózních informací, ale úplně kecat by si asi taky nedovolili.

0/0
30.3.2015 19:46

C95y27r62i63l 89P18a57v41e14l10k35a 4546282568135

AD Slavík: jen proto, že model vznikl před rokem 89, tak je to špatný co? Vymytej mozek!

AD: Kasl: jste mimo mísu, Slavík mluví o modelu, ne o skutečné DS. Jeho cena je cca 250-500 tis. po renovaci.

+1/0
30.3.2015 20:37

M52i66c60h34a62l 91K18r95e12j24č66a 5568696266643

Pro mne nejkrasnejsi auto (i kdyz zapocitam 911 ap.).

+3/−1
29.3.2015 12:08

I90v42o 10B63o29u29š64e 5812117248

Ale ten volant, ten volant.......

0/0
29.3.2015 17:13

P24e75t60r 67K38o46č98i35č67k15a 4539948756377

Denne vidam jeden tmavomodry s bilou strechou. (model se sdruzenymi svetly) Majitelem je asi 60-ti lety pan, ktery ridi vyhradne ve slamaku se sirokou strechou, ale neni to zadny "kloboukar" ve vyznamu znamem pro nasince.

A i kdyz to tak na pohled nevypada, je to fakt velke auto.

+3/0
29.3.2015 11:26

T56o87m31á60š 48D32v60o86ř24á49k 3188919543643

Pěkné.

0/0
29.3.2015 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.