Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Našli jsme utajený poklad, francouzskou bohyni z Čech

Legenda mezi legendami. Nejslavnější Citröen všech dob letos slaví 60 let od začátku výroby. Koncem osmdesátých let chystali v semilské továrně na hračky Kovozávody Semily výrobu modelu DS, který měl doplnit řadu skládacích „angličáků“ řady Monti Metal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a81n 95K16o22n45v31a62l36i86n19k81a 5190681531125

A taky si můžeme porovnat, co za "skvosty" se vyrábělo u nás v té době. Díky plánovanému hospodářství u nás byl technický středověk.

0/−2
30.3.2015 7:40

J70i87ř39í 64E37r40b49e82n 1503974196727

Citroen DS je reprezentativní limuzína na úrovni Tatry 603.

Jestli to chcete srovnávat se Škodou 1200 a 440, klidně můžete - ale počítejte s tím, že za hlupáka budete jenom Vy.

0/0
4.4.2015 0:54

M57a20r21e30k 10K54a74š78n74ý 9475782500545

kdo jednou zkusil pérování od Citroenu už jiné auto nechtěl. Dělal jsem v servise Citroen a taková XM nebo XANTIA na svou dobu naprosto boží!!! A BX měl taky něco do sebe.

+3/0
29.3.2015 19:13


V42l75a62s95t61i69m76i59l 73T13e98n65c93e56r 4180420237640

Xantii si doma hýčkám a nedám na to auto dopustit. Již nikdy žádný kostitřas v garáží.

+2/0
30.3.2015 7:30

J23a35n 58K14o26n74v88a81l63i92n74k36a 5330191881205

To mohu jen potvrdit. Měli jsme kombíka. Pohodlnější auto neznám. Akorát motor 1.9td byl dost hlučný.

+1/0
30.3.2015 7:39

V93l63a85s85t88i38m42i23l 83T16e21n63c15e97r 4660450617810

Mám 1,8 v benzínu a je to paráda. Vzadu je to jako v obýváku na gauči.

+2/0
30.3.2015 16:04

J65i24ř95í 38E59r87b17e79n 1153834846467

Po Xantii jako rodinném autu jsem léta toužil, ale asi se nedočkám. Žena se nadchla pro C-maxe :-/

0/0
4.4.2015 0:56

J79a89n 75S83l61a53v55í36k 2751839920456

Ale no tak. Zase pokus o glorifikaci. Tento model není vůbec nic extra, jak provedením tak nápadem. Nyní se dá běžně koupit od jiných světových, v číně vyráběných značek. A podstatně lépším provedení!!!:-P

0/−5
29.3.2015 17:31
Foto

M30i19l62a34n 75K65a35s38l 4740504539746

Zajímavé, že v seriálu Mentalista o něm mluvili jako o historickém modelu v ceně 1000000 dolarů. Ne, že by seriály byly zdrojem nějakých seriózních informací, ale úplně kecat by si asi taky nedovolili.

0/0
30.3.2015 19:46

C23y65r14i96l 78P18a33v57e38l46k36a 4316862318455

AD Slavík: jen proto, že model vznikl před rokem 89, tak je to špatný co? Vymytej mozek!

AD: Kasl: jste mimo mísu, Slavík mluví o modelu, ne o skutečné DS. Jeho cena je cca 250-500 tis. po renovaci.

+1/0
30.3.2015 20:37

M23i88c34h15a80l 30K60r17e50j34č81a 5148486586553

Pro mne nejkrasnejsi auto (i kdyz zapocitam 911 ap.).

+3/−1
29.3.2015 12:08

I70v38o 46B11o69u94š48e 5572577668

Ale ten volant, ten volant.......

0/0
29.3.2015 17:13

P59e44t17r 82K81o41č46i54č29k21a 4489498446717

Denne vidam jeden tmavomodry s bilou strechou. (model se sdruzenymi svetly) Majitelem je asi 60-ti lety pan, ktery ridi vyhradne ve slamaku se sirokou strechou, ale neni to zadny "kloboukar" ve vyznamu znamem pro nasince.

A i kdyz to tak na pohled nevypada, je to fakt velke auto.

+3/0
29.3.2015 11:26

T54o62m58á62š 72D96v14o84ř98á81k 3748969833853

Pěkné.

0/0
29.3.2015 9:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.