- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pozdě.. o kvalitu jste se měli starat, když byla ještě vyhlášená... To co jste hodili za hlavu - důvěru zákazníků - se nedá koupit za peníze...
fakt je to tak spatny? chtel jsem prave menit corollu r.v. 1998 za avensis, ciste kvuli moralnimu opotrebeni, protoze jedina oprava byla vymena vyfuku, tak si ji asi jeste necham, dokud nebudou mit pindy na STK.
Tak snad se Toyotám vrátí jejich pověstná spolehlivost. Šest let staré naftové Verso, najeto od novoty 110 tisíc km a vstřiky + FAP v háji. To je hodně drahá sranda na tak srandovní nájezd.
Druhá toyota, 1.4 benzín, 12 let stará, namotáno 260 tisíc a krom parkovištních šrámů nic. Motor si přede jak hodinky. Verso půjde jako nespolehlivý krám z domu, starou toyotu si zatím necháme.
za to nemůže toyota, ale kvalita toho dehtu, kterému tady říkáme nafta ..... Nebojte, jde to napříč trhem .....
tak hlavně aby ušetřený prachy nešly do ještě menších motorů s většími turby, ještě složitější elektroinstalace a nesmyslných čidel pospojovaných vlasovými kabely apod.
Já teď už dva roky Toyotu vlastním a jsem s ní nadmíru spokojený, ale je tedy fakt, že je to šeredný auto až hrůza. Když jsem měl předtím Citroena C 3 (byl to jinak ale strašný krám), tak se za mnou baby otáčely jedna krása, zato teď se za mnou otočí tak akorát poloslepá mírně retardovaná sousedka.
Jestli se tedy Toyota rozhodne věnovat ušetřené peníze na vylepšení vzhledu, tak to bude jedině dobře.
Představuji si davy vlhnoucích dam otáčejících se za panem Novákem pelášícím v Citroenu C3...
"Můžeme se tak těšit nejen na špičkovou techniku, ale i atraktivnější design, lepší jízdní vlastnosti nebo kvalitnější materiály."
Alespon ze si to priznaji, jak je to ted a proc maji tak maly podil v EU, kde se hledi na dizjan, jizdni vlastnosti a materialy (v kabine).
ano, renault s prodeji na 3. miste potvrzuje vse co pisete
Starej Tojoda by měl radost. Přesně na těch principech vybudoval celý koncern. Minimalizovat "mudo" - plýtvání, prostoje, odpadní produkty.
Globální modely Toyoty budou mít jednotný rozvor? SUV nebo městské auto vso ravno?
Toyota následuje velmi úspěšného přikladu VW, jehož platformy se používají i u Škody a Seata. Vlastností těchto platform je, že mohou být prodloužené nebo i rozšířené podle potřeby, většina dílů však zůstává ze stejné stavebnice.
Použití 4x4 pohonu a různých motorů je v platformě zahrnuto- samozřejmě musí motory s tou platformou ladit a naopak.
Světová soutěž tak bude jak na poli ekonomiky, t.j. normalizace, tak i na poli vzhledu, čemuž universální platforma napomáhá. Pro Čínu ,Arábii, ISIL a Evropu se Toyoty zřejmě budou vzhledově dost lišit.