Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Testovací prototyp BMW boural s policií

Nové BMW řady 7 má mnichovská automobilka představit ve druhé polovině letošního roku. Testovací prototyp v typickém maskování boural ve Suttgartu s policejní dodávkou. Silně poškozený vůz řidič hned schoval pod plachtu před zvědavci, přesně podle pravidel zacházení s testovacími vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42e56t48r 38K44u89b13i22c38a 4905987393758

si BMW zkouší nový typ aktivního potlačení hluku v kabině vozidla... ;-D

+3/0
1.4.2015 10:59

M50i30c69h79a61l 55Š68r19o76u64b55e42k 8874696283150

Proč BMW testuje ve Stuttgartu?

+1/0
1.4.2015 10:28

J30o72s58e61f 31T44r65n55k16a 9229972777129

Audi A8?;-D

0/0
2.4.2015 22:57

M77a18r28t80i71n 78R65a36y33m95a62n 4852138853248

No tak na druhou stranu myslim ze BMW ma ted skutecny crash test a i s datama. Tyhle prototypy jsou obvykle prospikovany elektrotechnikou zaznamenavajici vse. Maji ted nejspis zajimava realna data.

0/0
1.4.2015 9:12

J60o67s25e83f 82T49r78n38k77a 9949202947249

To sice maji, ale crash testy jsou jasne definovane...a jine nez tyto narazy vyrobce vetsinou nezajimaji:-)

0/0
3.4.2015 17:47

J56a81n 82K52o90n10v58a82l83i62n31k42a 5930191661855

Musela to být pěkná pecka. Předek té sedmičky je dost zrušený. Vypadá to, že Bavoráky už nejsou zvenčí tak tvrdé jako dřív. Všemožné deformační zóny ochrání kde koho a kde co, ale po srážce to vypadá jako z papíru. Zajímalo by mne, jak by dopadla poctivá železná sedmička E38 při podobném karambolu.

0/0
1.4.2015 8:22

I55v74o 16H82l96a39v31ů39n58ě97k 1739100229178

To je jen kvůli chodcům měkká přední část. Kabina je výrazně pevnější.

+1/0
1.4.2015 9:51

J84a56n 31K83o52n80v15a62l37i30n12k60a 5380351311735

Zhruba to jsem myslel. Kabina je pochopitelně bezpečnější než u e38, ale při menších kolizích se nové vozy poškodí více než starší. Je to přesně kvůli ochraně chodců. Kvůli tomu jsou i nevzhledně vyboulené a vysoko postavené kapoty. Nedávno jsem viděl výztuhu a uchycení předního nárazníku u e39 (pětka). Rozhodně to nebylo nic, proti čemu by měl chodec šanci. Celkově byla konstrukce bavoráků v devadesátých letech velmi robustní. Když bych porovnal třeba Mondeo z roku 96, tak to bylo proti e39 jak model z ábíčka.

0/0
1.4.2015 11:46

T25o62m33á62š 70V21a22l65d92e27r 7323830779

Lepší zbořit auto, než přizabít člověka. Všechny, kdo mají rámy na čumácích, bych vykázal z měst ven. Jde o absolutní bezohlednost a aroganci. Zvláště u samonosné karoserie, kde rám posouvá deformaci až na místo uchycení.

+1/0
2.4.2015 2:51

J89a87n 50K96o36n41v47a88l22i14n14k58a 5350721541545

Můj názor je zcela opačný.

0/−2
2.4.2015 7:42

R71o17s56t23i94s74l20a39v 10C94i29b63u14l60k67a 2129249730864

Nevím, jestli mají automobilky opravdu takpřísný režim, že by řidič nesměl zakamuflované auto odstavit na veřejném místě.Před pár lety jsem celkem v pohodě fotil „letku“ maskovaných Fordů Focusůa Fordů B-Maxů na Großglockner Hochalpenstraße. Normálně je tam odstavili naveřejném parkovišti a šli na oběd. Ještě bych ty fotky možná doma v archivunašel.

0/0
1.4.2015 0:22

M32a75r29t89i45n 19R68a21y14m97a89n 4252668503578

Ano maji. Ale asi kazda automobilka ma jine predpisy.

0/0
1.4.2015 9:10

M45i13c37h19a67l 60Z86e55t77e71k 3378862300197

Typický drtivý střet dvou největších rivalů na německém automobilovém kolbišti - Mercedes-Benz a BMW:-P

+3/0
31.3.2015 21:41

J88o39s70e12f 95M35a63z35á97k 6869123907758

nebo spíš BMW a policie :D

0/0
1.4.2015 20:33

J30o23s43e53f 70T28r10n32k58a 9449632867419

Ve meste "audi":-)

0/0
3.4.2015 17:45

P53e14t90r 13L24a98n78d80a 1429940935884

Vorsprung durch den Technik je míněno spíš tak na Volkswagen. Audi vs BMW snad ne :-/

Každopádně aut s tímto maskováním potkávám spoustu, hodně jsem i fotil a to maskování je tak účinné, že z fotek neodhadnu tvar! Furt lepší, než to olepení světel v barvě a protažení masky u Superbu.

0/0
3.4.2015 21:22

D13e24j59a57n 11T45a43d47i46c 7532116167537

Na seznamu uplne vidim ty komentare: Urcite mel cerstve papiry, tatinek mu koupil silne luxusni BMW a byl to volic ODS :D joo tam ty baworaky vylozene milujou ;-D

+2/−2
31.3.2015 21:16

J36a63n 71K74o35n52v39a58l91i44n60k21a 5980171301575

To jo. Na Novinkách je to samý řev dělnické třídy.

+4/−1
1.4.2015 8:11

P79e36t33r 39M38a21r69š98o85u24n 5965268426396

koukám, tam vám registraci zrušili, tak tím oblažujete nás tady? :-P

+2/−1
1.4.2015 16:00

T46o59m63á48š 51M33a53r38t13í46n11e54k 1525132605504

To byla hodně drahá rána...

+1/0
31.3.2015 20:34

J79a87n 62F20o23ř23t 8723941822371

Jestli měl při vjezdu do křižovatky zelenou nebo byl na hlavní, tak jsou na vině policajte sirény nesirény.

0/0
31.3.2015 19:38

M76a56r77e18k 19Š98i21m41o79n 2214697748638

Pokud měli modrý světla, on jim měl dát přednost (nevím, jak v německu, ale v ČR jo).

0/0
31.3.2015 20:39

R90a53d42i34m 77H86o35r59č29i28č97k61a 7856137283662

A je to včetně crash testu;-D

+8/0
31.3.2015 17:38

J50i76ř36í 70S93c55h44w29a13c35h 8698744408436

to si vždycky říkám, že kombinace stále lepšího odhlučnění a stále výkonnějších audio systémů v autě může být poměrně nebezpečná záležitost, a ejhle je....:-(

+2/0
31.3.2015 15:50

L85u85k88a44s 29N85o44v36a46k 4459639183788

Nebo, ze by sirena nebyla zapla? Casty to nesvar ceskych nejen policistu v noci, aby nerusili nocni klid?

0/0
31.3.2015 16:01

L94u90d15ě89k 42N69ě64m52e50c 5745281282714

Takže nakonec se bude brát ohleduplnost jako nešvar. Tymede... kam to spějeme...

+2/0
1.4.2015 10:19

T49o17m64á13š 55V91e73s42e39l63ý 5415108680919

no kam - tam kde záda ztratila slušné jméno přece.

0/0
1.4.2015 12:51

J29i15ř22í 28K91o98c63u39r38e70k 6645144315898

+ stále menších oken a horšího výhledu z auta.

+2/0
31.3.2015 17:07

R67o66m67a26n 93S21c30h40e80i54n71h30e78r25r 2624908466977

Zřejmě výborně odhlučněný interiér ;-D

+3/0
31.3.2015 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.