Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Testovací prototyp BMW boural s policií

Nové BMW řady 7 má mnichovská automobilka představit ve druhé polovině letošního roku. Testovací prototyp v typickém maskování boural ve Suttgartu s policejní dodávkou. Silně poškozený vůz řidič hned schoval pod plachtu před zvědavci, přesně podle pravidel zacházení s testovacími vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P65e45t33r 61K59u22b19i77c31a 4955427713268

si BMW zkouší nový typ aktivního potlačení hluku v kabině vozidla... ;-D

+3/0
1.4.2015 10:59

M21i54c48h84a66l 63Š40r82o67u10b65e95k 8234596603330

Proč BMW testuje ve Stuttgartu?

+1/0
1.4.2015 10:28

J46o97s44e67f 65T46r61n58k53a 9929692137739

Audi A8?;-D

0/0
2.4.2015 22:57


M43a83r34t59i91n 69R64a45y10m27a61n 4252788543758

No tak na druhou stranu myslim ze BMW ma ted skutecny crash test a i s datama. Tyhle prototypy jsou obvykle prospikovany elektrotechnikou zaznamenavajici vse. Maji ted nejspis zajimava realna data.

0/0
1.4.2015 9:12

J50o65s59e81f 56T60r22n85k92a 9349752987509

To sice maji, ale crash testy jsou jasne definovane...a jine nez tyto narazy vyrobce vetsinou nezajimaji:-)

0/0
3.4.2015 17:47

J32a49n 11K16o91n95v53a54l77i52n49k70a 5300361561815

Musela to být pěkná pecka. Předek té sedmičky je dost zrušený. Vypadá to, že Bavoráky už nejsou zvenčí tak tvrdé jako dřív. Všemožné deformační zóny ochrání kde koho a kde co, ale po srážce to vypadá jako z papíru. Zajímalo by mne, jak by dopadla poctivá železná sedmička E38 při podobném karambolu.

0/0
1.4.2015 8:22

I86v62o 56H29l26a69v34ů67n31ě98k 1379950589988

To je jen kvůli chodcům měkká přední část. Kabina je výrazně pevnější.

+1/0
1.4.2015 9:51

J45a36n 87K44o53n33v89a56l37i17n16k22a 5150361911885

Zhruba to jsem myslel. Kabina je pochopitelně bezpečnější než u e38, ale při menších kolizích se nové vozy poškodí více než starší. Je to přesně kvůli ochraně chodců. Kvůli tomu jsou i nevzhledně vyboulené a vysoko postavené kapoty. Nedávno jsem viděl výztuhu a uchycení předního nárazníku u e39 (pětka). Rozhodně to nebylo nic, proti čemu by měl chodec šanci. Celkově byla konstrukce bavoráků v devadesátých letech velmi robustní. Když bych porovnal třeba Mondeo z roku 96, tak to bylo proti e39 jak model z ábíčka.

0/0
1.4.2015 11:46

T97o47m65á48š 68V82a96l11d37e51r 7783450819

Lepší zbořit auto, než přizabít člověka. Všechny, kdo mají rámy na čumácích, bych vykázal z měst ven. Jde o absolutní bezohlednost a aroganci. Zvláště u samonosné karoserie, kde rám posouvá deformaci až na místo uchycení.

+1/0
2.4.2015 2:51

J21a24n 68K17o77n57v90a52l16i52n44k46a 5390351481235

Můj názor je zcela opačný.

0/−2
2.4.2015 7:42

R14o63s97t74i42s11l88a40v 19C39i62b38u86l16k11a 2539549740254

Nevím, jestli mají automobilky opravdu takpřísný režim, že by řidič nesměl zakamuflované auto odstavit na veřejném místě.Před pár lety jsem celkem v pohodě fotil „letku“ maskovaných Fordů Focusůa Fordů B-Maxů na Großglockner Hochalpenstraße. Normálně je tam odstavili naveřejném parkovišti a šli na oběd. Ještě bych ty fotky možná doma v archivunašel.

0/0
1.4.2015 0:22

M95a50r70t12i55n 34R63a93y89m33a57n 4442248483948

Ano maji. Ale asi kazda automobilka ma jine predpisy.

0/0
1.4.2015 9:10

M96i84c58h36a15l 71Z11e11t57e24k 3968792910677

Typický drtivý střet dvou největších rivalů na německém automobilovém kolbišti - Mercedes-Benz a BMW:-P

+3/0
31.3.2015 21:41

J64o39s30e57f 95M87a64z82á80k 6419853317198

nebo spíš BMW a policie :D

0/0
1.4.2015 20:33

J17o31s31e40f 34T74r32n39k69a 9249142277509

Ve meste "audi":-)

0/0
3.4.2015 17:45

P36e33t20r 58L88a95n93d65a 1739140645184

Vorsprung durch den Technik je míněno spíš tak na Volkswagen. Audi vs BMW snad ne :-/

Každopádně aut s tímto maskováním potkávám spoustu, hodně jsem i fotil a to maskování je tak účinné, že z fotek neodhadnu tvar! Furt lepší, než to olepení světel v barvě a protažení masky u Superbu.

0/0
3.4.2015 21:22

D40e90j88a32n 26T70a48d93i58c 7792926387377

Na seznamu uplne vidim ty komentare: Urcite mel cerstve papiry, tatinek mu koupil silne luxusni BMW a byl to volic ODS :D joo tam ty baworaky vylozene milujou ;-D

+2/−2
31.3.2015 21:16

J48a66n 46K36o80n93v38a31l27i75n42k96a 5800731591595

To jo. Na Novinkách je to samý řev dělnické třídy.

+4/−1
1.4.2015 8:11

P42e28t18r 84M24a10r75š21o23u23n 5295668756906

koukám, tam vám registraci zrušili, tak tím oblažujete nás tady? :-P

+2/−1
1.4.2015 16:00

T26o33m39á96š 28M35a10r56t87í74n48e23k 1715792965834

To byla hodně drahá rána...

+1/0
31.3.2015 20:34

J17a67n 27F26o44ř48t 8893351232661

Jestli měl při vjezdu do křižovatky zelenou nebo byl na hlavní, tak jsou na vině policajte sirény nesirény.

0/0
31.3.2015 19:38

M18a67r83e54k 33Š59i85m39o43n 2464107378958

Pokud měli modrý světla, on jim měl dát přednost (nevím, jak v německu, ale v ČR jo).

0/0
31.3.2015 20:39

R23a38d73i45m 73H38o82r58č16i22č62k79a 7456737423302

A je to včetně crash testu;-D

+8/0
31.3.2015 17:38

J10i76ř67í 45S30c88h26w64a38c67h 8868314378836

to si vždycky říkám, že kombinace stále lepšího odhlučnění a stále výkonnějších audio systémů v autě může být poměrně nebezpečná záležitost, a ejhle je....:-(

+2/0
31.3.2015 15:50

L79u43k20a93s 22N84o91v39a96k 4269539113128

Nebo, ze by sirena nebyla zapla? Casty to nesvar ceskych nejen policistu v noci, aby nerusili nocni klid?

0/0
31.3.2015 16:01

L54u31d74ě87k 85N52ě19m42e68c 5425911742344

Takže nakonec se bude brát ohleduplnost jako nešvar. Tymede... kam to spějeme...

+2/0
1.4.2015 10:19

T21o19m16á16š 51V61e30s32e42l28ý 5685518610579

no kam - tam kde záda ztratila slušné jméno přece.

0/0
1.4.2015 12:51

J37i69ř79í 51K90o29c85u70r43e63k 6795114775288

+ stále menších oken a horšího výhledu z auta.

+2/0
31.3.2015 17:07

R50o20m11a28n 28S86c72h82e32i89n73h91e79r79r 2224128156467

Zřejmě výborně odhlučněný interiér ;-D

+3/0
31.3.2015 15:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.