Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Testovací prototyp BMW boural s policií

Nové BMW řady 7 má mnichovská automobilka představit ve druhé polovině letošního roku. Testovací prototyp v typickém maskování boural ve Suttgartu s policejní dodávkou. Silně poškozený vůz řidič hned schoval pod plachtu před zvědavci, přesně podle pravidel zacházení s testovacími vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81e72t86r 81K84u18b21i86c52a 4325747203798

si BMW zkouší nový typ aktivního potlačení hluku v kabině vozidla... ;-D

+3/0
1.4.2015 10:59

M37i69c83h25a32l 69Š44r67o98u32b18e67k 8274376623330

Proč BMW testuje ve Stuttgartu?

+1/0
1.4.2015 10:28

J74o69s76e72f 59T81r27n49k63a 9349902657519

Audi A8?;-D

0/0
2.4.2015 22:57

M64a96r96t65i90n 58R55a11y15m22a88n 4372678213948

No tak na druhou stranu myslim ze BMW ma ted skutecny crash test a i s datama. Tyhle prototypy jsou obvykle prospikovany elektrotechnikou zaznamenavajici vse. Maji ted nejspis zajimava realna data.

0/0
1.4.2015 9:12

J24o32s12e90f 71T33r27n41k18a 9689252397729

To sice maji, ale crash testy jsou jasne definovane...a jine nez tyto narazy vyrobce vetsinou nezajimaji:-)

0/0
3.4.2015 17:47

J28a33n 72K23o43n61v86a43l80i98n16k41a 5470111721785

Musela to být pěkná pecka. Předek té sedmičky je dost zrušený. Vypadá to, že Bavoráky už nejsou zvenčí tak tvrdé jako dřív. Všemožné deformační zóny ochrání kde koho a kde co, ale po srážce to vypadá jako z papíru. Zajímalo by mne, jak by dopadla poctivá železná sedmička E38 při podobném karambolu.

0/0
1.4.2015 8:22

I15v48o 41H50l19a80v47ů93n28ě47k 1289900829638

To je jen kvůli chodcům měkká přední část. Kabina je výrazně pevnější.

+1/0
1.4.2015 9:51

J13a14n 25K74o11n98v80a50l35i94n42k89a 5740891611815

Zhruba to jsem myslel. Kabina je pochopitelně bezpečnější než u e38, ale při menších kolizích se nové vozy poškodí více než starší. Je to přesně kvůli ochraně chodců. Kvůli tomu jsou i nevzhledně vyboulené a vysoko postavené kapoty. Nedávno jsem viděl výztuhu a uchycení předního nárazníku u e39 (pětka). Rozhodně to nebylo nic, proti čemu by měl chodec šanci. Celkově byla konstrukce bavoráků v devadesátých letech velmi robustní. Když bych porovnal třeba Mondeo z roku 96, tak to bylo proti e39 jak model z ábíčka.

0/0
1.4.2015 11:46

T89o84m33á23š 70V50a33l55d19e25r 7283560489

Lepší zbořit auto, než přizabít člověka. Všechny, kdo mají rámy na čumácích, bych vykázal z měst ven. Jde o absolutní bezohlednost a aroganci. Zvláště u samonosné karoserie, kde rám posouvá deformaci až na místo uchycení.

+1/0
2.4.2015 2:51

J41a61n 15K91o54n14v72a51l72i20n20k96a 5240631181375

Můj názor je zcela opačný.

0/−2
2.4.2015 7:42

R47o40s24t47i19s31l98a43v 44C31i50b98u33l30k96a 2359399770244

Nevím, jestli mají automobilky opravdu takpřísný režim, že by řidič nesměl zakamuflované auto odstavit na veřejném místě.Před pár lety jsem celkem v pohodě fotil „letku“ maskovaných Fordů Focusůa Fordů B-Maxů na Großglockner Hochalpenstraße. Normálně je tam odstavili naveřejném parkovišti a šli na oběd. Ještě bych ty fotky možná doma v archivunašel.

0/0
1.4.2015 0:22

M83a44r74t21i81n 34R43a59y70m84a14n 4482508883218

Ano maji. Ale asi kazda automobilka ma jine predpisy.

0/0
1.4.2015 9:10

M86i73c29h33a28l 44Z36e74t23e39k 3298382750607

Typický drtivý střet dvou největších rivalů na německém automobilovém kolbišti - Mercedes-Benz a BMW:-P

+3/0
31.3.2015 21:41

J38o85s63e64f 92M33a32z97á88k 6349363317578

nebo spíš BMW a policie :D

0/0
1.4.2015 20:33

J79o20s26e86f 24T33r20n89k76a 9969622267859

Ve meste "audi":-)

0/0
3.4.2015 17:45

P96e80t19r 28L57a11n44d70a 1459570815904

Vorsprung durch den Technik je míněno spíš tak na Volkswagen. Audi vs BMW snad ne :-/

Každopádně aut s tímto maskováním potkávám spoustu, hodně jsem i fotil a to maskování je tak účinné, že z fotek neodhadnu tvar! Furt lepší, než to olepení světel v barvě a protažení masky u Superbu.

0/0
3.4.2015 21:22

D70e78j94a10n 59T94a23d37i66c 7382216957527

Na seznamu uplne vidim ty komentare: Urcite mel cerstve papiry, tatinek mu koupil silne luxusni BMW a byl to volic ODS :D joo tam ty baworaky vylozene milujou ;-D

+2/−2
31.3.2015 21:16

J32a57n 65K42o79n84v28a93l56i74n50k17a 5280551411315

To jo. Na Novinkách je to samý řev dělnické třídy.

+4/−1
1.4.2015 8:11

P97e84t96r 87M29a84r21š23o46u54n 5495958836156

koukám, tam vám registraci zrušili, tak tím oblažujete nás tady? :-P

+2/−1
1.4.2015 16:00

T21o61m25á71š 82M59a36r51t89í26n60e91k 1845802165794

To byla hodně drahá rána...

+1/0
31.3.2015 20:34

J73a82n 98F90o22ř88t 8253221472201

Jestli měl při vjezdu do křižovatky zelenou nebo byl na hlavní, tak jsou na vině policajte sirény nesirény.

0/0
31.3.2015 19:38

M94a50r70e96k 35Š90i51m66o58n 2884247428738

Pokud měli modrý světla, on jim měl dát přednost (nevím, jak v německu, ale v ČR jo).

0/0
31.3.2015 20:39

R34a50d33i11m 96H96o16r95č95i11č98k43a 7536557233182

A je to včetně crash testu;-D

+8/0
31.3.2015 17:38

J85i69ř73í 15S33c70h22w18a25c90h 8208684838826

to si vždycky říkám, že kombinace stále lepšího odhlučnění a stále výkonnějších audio systémů v autě může být poměrně nebezpečná záležitost, a ejhle je....:-(

+2/0
31.3.2015 15:50

L19u73k77a85s 97N90o77v44a68k 4989389333348

Nebo, ze by sirena nebyla zapla? Casty to nesvar ceskych nejen policistu v noci, aby nerusili nocni klid?

0/0
31.3.2015 16:01

L75u65d72ě63k 78N42ě50m67e78c 5555581892254

Takže nakonec se bude brát ohleduplnost jako nešvar. Tymede... kam to spějeme...

+2/0
1.4.2015 10:19

T76o55m25á98š 15V37e60s37e12l70ý 5195298780569

no kam - tam kde záda ztratila slušné jméno přece.

0/0
1.4.2015 12:51

J44i31ř90í 40K63o64c91u65r59e34k 6745434225678

+ stále menších oken a horšího výhledu z auta.

+2/0
31.3.2015 17:07

R83o13m45a26n 57S94c30h67e25i88n51h92e11r42r 2454118186717

Zřejmě výborně odhlučněný interiér ;-D

+3/0
31.3.2015 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.