- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
si BMW zkouší nový typ aktivního potlačení hluku v kabině vozidla...
Proč BMW testuje ve Stuttgartu?
No tak na druhou stranu myslim ze BMW ma ted skutecny crash test a i s datama. Tyhle prototypy jsou obvykle prospikovany elektrotechnikou zaznamenavajici vse. Maji ted nejspis zajimava realna data.
To sice maji, ale crash testy jsou jasne definovane...a jine nez tyto narazy vyrobce vetsinou nezajimaji:-)
Musela to být pěkná pecka. Předek té sedmičky je dost zrušený. Vypadá to, že Bavoráky už nejsou zvenčí tak tvrdé jako dřív. Všemožné deformační zóny ochrání kde koho a kde co, ale po srážce to vypadá jako z papíru. Zajímalo by mne, jak by dopadla poctivá železná sedmička E38 při podobném karambolu.
To je jen kvůli chodcům měkká přední část. Kabina je výrazně pevnější.
Nevím, jestli mají automobilky opravdu takpřísný režim, že by řidič nesměl zakamuflované auto odstavit na veřejném místě.Před pár lety jsem celkem v pohodě fotil „letku“ maskovaných Fordů Focusůa Fordů B-Maxů na Großglockner Hochalpenstraße. Normálně je tam odstavili naveřejném parkovišti a šli na oběd. Ještě bych ty fotky možná doma v archivunašel.
Ano maji. Ale asi kazda automobilka ma jine predpisy.
Typický drtivý střet dvou největších rivalů na německém automobilovém kolbišti - Mercedes-Benz a BMW
Na seznamu uplne vidim ty komentare: Urcite mel cerstve papiry, tatinek mu koupil silne luxusni BMW a byl to volic ODS :D joo tam ty baworaky vylozene milujou
To jo. Na Novinkách je to samý řev dělnické třídy.
Jestli měl při vjezdu do křižovatky zelenou nebo byl na hlavní, tak jsou na vině policajte sirény nesirény.
Pokud měli modrý světla, on jim měl dát přednost (nevím, jak v německu, ale v ČR jo).