- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
20 let budují konšelé města Prahy obchvat a výsledek je půlka obchvatu.
Kde je Manila, Mombay ci Jakarta. Nechce se mi verit, ze v Istanbulu jsou zacpy nez v Jakarte ci Jakarte.
No a v Kampale treba muzete zustat v zacpe cely jeden pekny den.
Tohle jsou spíše zajímavosti, než skutečná data. 68. místo je to možná v zemích, kde hraje čas roli, ve skutečnosti je to cca na druhou tisícovku. Však zácpy v Praze skoro neexistují.
Zažil jsem fajn zácpy v Bangkoku. To se ale udělá na tříproudé dálnici pruhů najednou pět a posunuje se to dál :)
Byl jsem tam ted v zime a zacpy nejsou az tak dramaticke. Zato pred rokem v teze dobe, kdyz tam probihaly ty protesty, to byla zajimavost.
Hlavně nezapomenout zmínit Moskvu, protože je 4.
Za to může Putin, svedeme to na něj (dělám si srandu)
Myslel som si, že horšie ako v Dillí to byť nemôže.
V Dillí staví metro a mimoúrovňové dálnice hodně rychle. Prý se tam doba dojezdu ve špičce zkrátila z 2 hodin na půl. Aspoň to říkali místní kolegové.
Je škoda, že se tvoří zácpy jen kvůli tomu, že řidiči čumí na bouračku v protijedoucím pruhu.
A co má jako bejt, ve všem být první prostě nemůžeme.
Bohužel zlepšení se nedá očekávat, protože zatímco aut rok od roku přibývá a přibývat samozřejmě bude, tak komunikace a parkovací plochy nejen že se tomu nepřizpůsobují, ale naopak lobbingem cyklofašistů se někde dokonce kapacity zmenšují, takže v žebříčku půjde brzy nahoru...
To máte pravdu, ty samé cyklopruhy vedoucí odnikud nikam, na kterých jsem v životě neviděl jediného cyklistu, jsou naprosto zbytečná investice! Praha nikdy nebyla, vzhledem k tomu, že je poměrně kopcovitá, městem pro cyklisty, a na tom nic nezmění ani fakt, že se na magistrátě někdo rozhodne, že v té Praze ty cyklopruhy PROSTĚ budou!
jsem za zrušení magistrály v Praze, semafory taky funguji v prospěch řidičů a řidiček aut, je to trapny. V Praze, kde funguje tak bezvadně městská hromadna doprava je používání aut z důvodů jinych než opravdu odůvodněného nesmysl.
Cože?! Jo, takové máme my vytížení řidiči, kteří se musí dostávat docela pravidelně z jednoho konce Prahy na druhý, nejradši! V čem shledáváte fakt, že to je trapný?! A v čí jiný prospěch by semafóry na většině pražských křižovatek měly fungovat?! A proč jiným vnucujete to, aby přesedli ze svých automobilů do bezvadné mhd?! Mám z vašeho názoru takové rozporuplné pocity...