Diskuze

Zácpy v Praze jsou 68. nejhorší na světě, na Istanbul a Moskvu nemají

Během odpolední dopravní špičky stráví řidiči v celosvětovém průměru v zácpách až dvojnásobek běžné dojezdové doby. Za rok 2014 pročekali v průměru na cestě z práce 100 hodin. Praha se umístila na 68. místě, její řidiči strávili loni v kolonách 77 hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A56l95e39š 84J17a65n22k79ů

12. 4. 2015 8:30

20 let budují konšelé města Prahy obchvat a výsledek je půlka obchvatu.

0 0
možnosti

J89o25s35e59f 88A11d93d89o

4. 4. 2015 23:24

Kde je Manila, Mombay ci Jakarta. Nechce se mi verit, ze v Istanbulu jsou zacpy nez v Jakarte ci Jakarte.

No a v Kampale treba muzete zustat v zacpe cely jeden pekny den.

0 0
možnosti

Tohle jsou spíše zajímavosti, než skutečná data. 68. místo je to možná v zemích, kde hraje čas roli, ve skutečnosti je to cca na druhou tisícovku. Však zácpy v Praze skoro neexistují.

0 0
možnosti

Zažil jsem fajn zácpy v Bangkoku. To se ale udělá na tříproudé dálnici pruhů najednou pět a posunuje se to dál :)

0 0
možnosti

Byl jsem tam ted v zime a zacpy nejsou az tak dramaticke. Zato pred rokem v teze dobe, kdyz tam probihaly ty protesty, to byla zajimavost.

0 0
možnosti

Hlavně nezapomenout zmínit Moskvu, protože je 4.

1 0
možnosti

Za to může Putin, svedeme to na něj (dělám si srandu)

0 0
možnosti

Myslel som si, že horšie ako v Dillí to byť nemôže.

1 0
možnosti

V Dillí staví metro a mimoúrovňové dálnice hodně rychle. Prý se tam doba dojezdu ve špičce zkrátila z 2 hodin na půl. Aspoň to říkali místní kolegové.

0 0
možnosti

Je škoda, že se tvoří zácpy jen kvůli tomu, že řidiči čumí na bouračku v protijedoucím pruhu.

3 0
možnosti

Ale zlepsit by se mohla :-))

0 0
možnosti

A co má jako bejt, ve všem být první prostě nemůžeme. ;-D

1 0
možnosti

Bohužel zlepšení se nedá očekávat, protože zatímco aut rok od roku přibývá a přibývat samozřejmě bude, tak komunikace a parkovací plochy nejen že se tomu nepřizpůsobují, ale naopak lobbingem cyklofašistů se někde dokonce kapacity zmenšují, takže v žebříčku půjde brzy nahoru...

12 8
možnosti

M67a36r49e87k 61T17ů58m36a

1. 4. 2015 23:37

To máte pravdu, ty samé cyklopruhy vedoucí odnikud nikam, na kterých jsem v životě neviděl jediného cyklistu, jsou naprosto zbytečná investice! Praha nikdy nebyla, vzhledem k tomu, že je poměrně kopcovitá, městem pro cyklisty, a na tom nic nezmění ani fakt, že se na magistrátě někdo rozhodne, že v té Praze ty cyklopruhy  PROSTĚ budou!

8 2
možnosti
Foto

jsem za zrušení magistrály v Praze, semafory taky funguji v prospěch řidičů a řidiček aut, je to trapny. V Praze, kde funguje tak bezvadně městská hromadna doprava je používání aut z důvodů jinych než opravdu odůvodněného nesmysl.

7 13
možnosti

M54a92r76e51k 65T56ů19m93a

1. 4. 2015 23:32

Cože?!8-o Jo, takové máme my vytížení řidiči, kteří se musí dostávat docela pravidelně z jednoho konce Prahy na druhý, nejradši! V čem shledáváte fakt, že to je trapný?! A v čí jiný prospěch by semafóry na většině pražských křižovatek měly fungovat?! A proč jiným vnucujete to, aby přesedli ze svých automobilů do bezvadné mhd?!:-P Mám z vašeho názoru takové rozporuplné pocity...

8 2
možnosti