Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Galaktický velkoprostor v podání nového fordu

Ford právě představil třetí generaci rodinného velkoprostorového modelu Galaxy. Vychází stejně jako v případě předchůdce z nižšího a sportovněji střiženého S-Maxe, který se chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M13a51r18t11i46n 26M70á72c11a 4761364586970

Bohužel velká nuda. Fotka z profilu mi připomíná vozy z devadesátých let. :-( Rv

0/0
3.4.2015 10:25

J49i73ř22í 81S31c40h92w38a80c67h 8168344848126

solidní klasický střih, oproti ošklivým ale moderním "opuchlinám", ze kterých pomalu není vidět

0/0
3.4.2015 10:53

M55a24r57t40i35n 72D97v67o25ř67á65k 9348334189

Nový Espace je lepší.........

0/−2
3.4.2015 9:45

Z18d53e83n64ě45k 44D36u76f50e40k 2204874318

Nevíte budou do toho dávat motor 1.0 ecoboost?

0/0
3.4.2015 8:43

J31i31ř82í 12S76c60h23w24a58c52h 8468104848106

my, co jsme četli celý článek tak víme.....;-)

+1/0
3.4.2015 10:21

R81i57c53h25a95r17d 84L30e37s82k51l87ý 6508755787727

Tak je to Ford, nebo Sony? Podle té fotogalerie jsem znejistěl.

0/0
3.4.2015 8:29

P26a29v46e51l 75S45ý41k65o88r73a 7197932597101

Samotní servismani mají strach z nových aut. Je to prošpikované plastem sype se to. Načasované. Přeservisované.

Sami si kupují starší. Třeba bude nové Galaxy vyjímka.

+2/0
2.4.2015 23:38

P47e63t60r 44S54e28d95i25v23y 6807468115927

protože nové Galaxy je staré už teď :-)

0/0
2.4.2015 23:53

P98a59v87e20l 47S44ý84k36o26r63a 7427332457261

Dá se tam na přání hodit obyčejná lamelová spojka  místo dvouhmotové a Čeština ?

+1/0
2.4.2015 23:33

P87a36v32e96l 89S69ý37k45o87r37a 7167302597751

Mně ten velkoprostor připadá zmenšený, proti současnému Galaxy.

Ani Galaxy, ani S Max.

0/0
2.4.2015 23:19

P11e16t65r 15S73e52d41i15v10y 6627718585737

Velike zklamani. Cekal jsem neco jako udelal Renault. Posun o milovy krok dopredu. Zatimco v poslednich letech jsem mel pocit, ze Ford dlouholety Espace dohnal, tohle je zklamani. Nizka hrana pod okny, vysoka skla. Design 10 let stary. Pusobi to na mne jen jako facelift. Nic, z ceho bych si sedl na prdel, jako se to podarilo Renaultu s Espacem.  Snad jen jedna vec je stejna... ty sedadla a elektricke sklapeni, pokud dobre vidim? Technologicky to taky na Espace bohuzel nema. Renault tezi v tomto ohledu ze spoluprace s Mercedesem. Achjo

+2/0
2.4.2015 22:47

J72i30ř98í 27M20a18c12h 3186881909826

Proč achjo? To, že je jedna značka lepší než druhá, nutí tu další ji dohnat. Nicméně, ten Espace vypadá opravdu konečně zajímavě. Jen jestli ta technika dožene i jízdní vlastnosti. :-)

0/0
2.4.2015 22:57

P55e40t65r 63S71e59d14i26v84y 6187358205967

jizdni vlastnosti nikdo neocekava. Malo kdo ma jen auto tohoto typu. Pro jizdni vlastnosti si vetsina lidi koupi uplne jine auto. Ten Espace je vyssi.. proste crossover a uz proto to pro me neni meritkem. U Galaxyho je videt, ze je to jen nizke mondeo s nafouklym sklenenym prostorem nahoru. Proste jiny pristup k veci...

0/0
3.4.2015 7:32

J37i58ř92í 83S81c35h68w34a41c95h 8638244878206

mě se například tento přístup Fordu líbí mnohem více, než ty "moderní" stále vyšší spodní hrany oken, které mi stále více připomínají střelecké průzory tančíku poručíka Grubera. Díky tomu je výhled vzad a šikmo vzad velmi špatný a malí cestující vidí jen oblohu. A že by ty nafouknutý spodky byly hezčí než klasika? Ani náhodou! Posun mílovými kroky vpřed?.... spíše zpět, někam do slepé uličky.

0/0
3.4.2015 10:37

J94i22ř57í 66M22a24c82h 3596431859776

Mám již 4. Forda a nyní již 4. rokem právě S-Maxe.  Je to zlato, krásné svezení na skvělém podvozku, příjemný motor, moc dobré odhlučnění. Jen jako u každého Forda je třeba počítat s drobnostmi které občas naštvou, ale nezastaví. Jako například zamrzající lanovod od otvírání haupny.  Nyní mám i služební Octavii (předchozí generace) a komentovat ji moc nechci, protože by to bylo nespravedlivé. Patří do jiné nižší kategorie - zaslouženě.

+4/0
2.4.2015 22:42

J43a50n 58D54l72o64u47h20ý 7124899600259

Mam 1. Ford nizsi tridy a je totalni katastrofa. Momentalne mu uz bezi 7. rok a od 5. Roku se to jenom sype. Neni to zadna super kara a dily na to stojej jak kdyby to byl Mustang! Uz nikdy ford!

0/0
3.4.2015 8:40

J28i36ř62í 31S57c23h44w11a48c82h 8498184148376

prý rodin co potřebuje takové velké auto neubývá?  

Dnes takové auto opravdu potřebuje tak 10 % rodin. Před 30 lety by ho možná potřebovalo tak 30-40% rodin, před 70 lety by ho potřebovalo asi 50% rodin a zbývajících 50 procent by k tomu potřebovalo auto další....;-)

0/0
2.4.2015 22:27

Ř50e23h94o24ř 76V25l16a15s47á84k 2194794671406

Před 30 lety se šestičlenná rodina nasoukala do škodovky (hubenější i do tráboše - a jo, sedávalo se i na klíně). Dneska se do "průměrného" auta kvůli povinným autosedačkám, pásům atp. nevejde málem ani pětičlenná - musí si tu kombinaci auta a autosedaček, aby se to vešlo, pečlivě vybrat - respektive pokud není chudá, tak jde rovnou kupovat prostě to "velké".

Tím nechci rozvíjet diskusi, zda je to dobře, nebo špatně. Jen konstatuji, jaký je stav.

0/0
2.4.2015 22:44

J25i14ř84í 29M43a95c38h 3406581929346

Samozřejmě jde o pohodlnost lidí. Další generace a pak ty po ní budou chtít samozřejmě ještě větší pohodlí. Je to přirozené. Naši pra, pra, pra..... chodili leda tak na pole a na výlety neměli ani pomyšlení.

0/0
2.4.2015 22:49

J45i97ř83í 39S59c10h50w50a45c23h 8348244878226

já jen počítal počet rodinných příslušníků, nikoliv další okolnosti vývoje. Má úvaha byla narážkou na neustále klesající počet dětí. 

Tři a více děti má už dnes velmi málo rodin, oproti minulosti. Kdo má jedno či dvě děti tak velké auto až tak nutně nepotřebuje, vyhoví mu spousta jiných, menších.

0/0
2.4.2015 22:58

C45y18r22i88l 77P22a77v54e13l85k43a 4976292748175

Bylo jen málo spolehlivých 7místných aut. Mám Mazdu MPV a nemůžu si stěžovat. Náhodou Galaxy patří mezi ty lepší. Servisní náročnost je u Sharanu, Alhambry, C8 nebo Espace daleko horší.

0/0
2.4.2015 22:21

P97a20v63e12l 88S41ý26k32o75r87a 7837682387311

měl jste je ? Zdaleka to nejsou tak složitá auta, zdá se mi.

Kamarád vyměnil Galaxy za TOYOTU, naprostá spokojenost.

0/0
2.4.2015 22:24

C26y90r89i96l 17P97a87v26e51l79k79a 4556892948975

Složitá asi ne, ale poruchová ano. Mluvím o ojetých, 6-12 let starých. Na nové nemám. U C8 stálo jen vyndání vstřiků 10 000! Repase dalších 10 000. U Alhambry mě upadlo kolo, spojka po výměně odešla po 20 000 km a dalším mnoho bolestí. Sharan to samý, podřád nějakej problém. U Mazdy po 50 000 za 5 let (kupováno ojeté se 100 000 km) vůbec, ale vůbec nic!

0/0
2.4.2015 23:07

M95a61r79e75k 43J47a13n69e21č97k80a 1287856463101

Srovnávat třeba Francouze s Japoncem ani moc nejde, protože Japonci se všeobecně tak nesypou a jsou mnohem spolehlivější. Nicméně pokud má vůz celkem slušně najeto (kolem 200 000km), není už ani Japonec zárukou bezporuchovosti, ale to jen tak na okraj.

0/0
3.4.2015 0:32

P92a52v49e32l 85S94ý52k10o22r75a 7287812687831

Ford prý kašle na lidi. Palubka nemluví česky. Dá se nějak naučit ?

0/0
2.4.2015 22:12

I31v43a50n 31N33o78v35a14k 7924941831230

Nekašlete na vzdělání a naučte se německy nebo anglicky

+1/−3
2.4.2015 22:18

P30a77v97e36l 79S12ý78k50o85r37a 7167662187131

jo, kdyby. Holandština se mi moc nelíbí. Blbě to překládá i překladač na internetu.

0/0
2.4.2015 22:20

M52i60l67o98š 24N65e43r85a88d 4645398953617

A proč by to měl dělat? Kdo chce prodávat v Čechách, má používat češtinu.

+2/0
2.4.2015 23:28

P66a74v88e59l 54S48ý72k73o74r12a 7847952267121

Fordovi nestojí za to těch pár fordů pro Čechy. Ale já bych byl vděčný za slovník Holandštiny pro Forda.

Na Ford Clubu píšou, že  cinknutá čeština stojí 7 000 Kč ale  je to 50 :50. Nevím, co to má dělat, zda pokazit  jednotku, nebo zmizet  ?  ?

0/0
2.4.2015 23:31

P28a96v93e36l 82S23ý30k36o74r46a 7927792287791

je pro servis a výrobce výhodné, aby zákazník snadno rozuměl autu ?

0/0
2.4.2015 23:35

K43a87r43e95l 82S49o21c75h96ů76r61e28k 2450386779585

Paráda. Trochu bych se bál té elektroniky, ale jinak super. Mám Sharana a nějak si nedovedu představit menší auto pro naší pětičlennou rodinu. Už mockrát jsem v kufru hrál tetris s báglama, aby se tam všechno vešlo, takže trh pro opravdové velkoprostorové auto určitě existuje.

0/0
2.4.2015 22:01

P81a13v96e62l 25S87ý94k37o56r82a 7417402987521

Sharan prý je spolehlivé, spartánské vozidlo ?

0/0
2.4.2015 22:05

K65a73r29e92l 39S85o67c88h22ů76r89e52k 2100266749635

Natočil jsem 300k a podělala se akorát spojka, nerozumím tomu, ale  byla prý dvoj-cosi (dvojhmotá? nevím...). Jinak běžná údržba a pořád to žere pod 6 litrů.

0/0
2.4.2015 22:25

P77a90v58e26l 63S89ý82k64o63r55a 7927162497101

Co stojí dvouhmotová na Sharanu, až vidíme ?

Mi se nelíbí, jak vás servisy lakují. Přijedete do značkového, uprostřed republiky, hned na vás vystartují, že již nesmíte odjed, auto prý shoří !!!!!!Zavoláte známému servisákovi, ten vám řekne, že teď už s tím můžete kam chcete, posunulo se to o 15 mm, a horší už to nebude,  a v klidu najezdíte ještě 1500 km. ?

0/0
2.4.2015 22:29

K17a80r75e53l 21S87o98c52h97ů90r89e92k 2890306719725

Co stojí, to nevím, bylo to dávno a dali mi tam jinou, co není dvouhmotová. Ono to právě už začalo hořet, když se utrhl setrvačník, ale zhaslo to, než jsem zastavil, takže v tom značkovém servisu asi moc nekecají. Ale jinak to za 300 tis. km byla jediná vážnější věc, když nepočítám proraženou nádrž, ale to jsem najel na tyč na dálnici, za to Sharan nemůže.

0/0
2.4.2015 22:40

P86a77v61e91l 14S50ý80k82o87r75a 7907632387831

Paráda. To bych chtěl taky. Dvouhmotová vydrží cca 150 000 km, zato stojí 30 000,- kč. Obyčejná lamelová, nechtěl jsem tomu věřit, že to předělávají na tyto spojky,ale už jsem to taky slyšel,  6000,- Kč zato vydrží 300 000 km.

Ne každé vylepšení auta je výhodné i pro zákazníka. :-P

0/0
2.4.2015 23:26

J92i60ř48í 22S68c18h75w55a15c86h 8648354918666

tak s tou tyčí na dálnici jsi měl celkem štěstí. Kolega v práci asi před 10 lety najel na dálnici se služebním autem na kanystr a auto totálně shořelo.

0/0
3.4.2015 10:47

P35a70v10e62l 92S90ý67k24o54r56a 7947662107921

?Zvětšený S max, zmenšené Galaxy, s obrazovkou na palubce a výdechy vzduchotechniky vedle ní a skleněnou střechou.

Víc rozdílů nevidím.

+1/0
2.4.2015 21:59

P65e45t96r 44N23e24s97v39a53d77b60a 2624955406729

Tak alespoň bude kde složit hlavu při čekání na odtahovku. ;-D

+4/0
2.4.2015 21:25

P73a36v78e57l 23S56ý26k74o37r70a 7477252777161

dobrý....R^

0/0
2.4.2015 21:25

P90a26v12e18l 82S89ý69k89o30r21a 7777682957261

U S maxu je srandovní elektronická ruční brzda. Švára dojel do Francie, natankoval a již neodjel. Elektronika se rozhodla, že neodbrzdí. Vyřešil to odmontováním baterie.

Čím složitější auto, tím hůře pro zákazníka. Zlatý JOB pro servis.

0/0
2.4.2015 21:27

A31l12o39i93s 37S50t79a29r25ý 3199859457482

Doufám, že to odpojení baterie akorát resetovalo řídící jednotku, která po opětovném zapojení baterie povolila odbrzdit. Protože se mi neche věřit, že by to bylo vyřešeno tak, že "jde proud = zabržděno" a "nejde proud = odbržděno". Na takovou parkovací brzdu bych se opravdu nechtěl spoléhat.

+2/0
2.4.2015 21:38
Foto

M69a68r72t75i97n 29V32y61s60t57r54č22i50l 1139837168

Nemaj vsechny. Vybava na prani, ne? Ja.nemam po 200t najeto na smaxu z 2008 zavaznejsi problem. Jen zamek patych dveri zrejme odesel, nejaka napinaci kladka a podtlakovy ventilek. Auto je to.super. napravy kvalitni, podvozek vyborny. Jo ale bezdojezdovokolova verze je spatna. To se.mi taky nelibi. Proto budu kupovat a vozit s sebou. Mista v kufru i s vysuvnou podlahou je habakuk. :)

0/0
2.4.2015 21:44

P67a78v54e60l 98S52ý35k41o52r86a 7367362717101

pokud vás ovšem elektronika pustí dovnitř

0/0
2.4.2015 21:30

P92a32v47e50l 10S31ý56k44o78r48a 7727642697531

Fordem na výlet, vlakem zpátky. Kámoš - konstruktér ze Škodovky ,  to proklínal. Galaxy. Všechno poddimenzované. Sypalo se to jako písek.

Spojka 30 000,- Kč,.....2 hmotová...

Je Sharan taky tak problémový ?

+1/−2
2.4.2015 21:23

P83a81v86e47l 94S23ý57k39o41r83a 7497262427411

Ford je dobré auto. Nikdo Vám ho neukradne. Je dost nešikovné, pár jich doma máme. Nejhorší jsou lyžiny na lyže. To je fakt za trest.

Ovšem Galaxy má těch vymožeností více. Kdykoliv otevřete příruční skříňku u spolujezdce, vysype se vám celá ven. Takový samovyprazdňovací systém. ;-)

Dolévání chladicí kapaliny, pokud by posunuli na tvaru nádoby víčko o 5 cm, bylo by to snadné. Tak je to zašmodrchané.

Baterie - hrůza vyndávat.

Diagnostika - rito pro servisy. Přijedete do servisu, půl dne testují auto, aby vám za 700 Kč sdělili :  ono to chce nastartovat, ale ono to nenastartuje.

A za tuhle informaci jsem dal 700,- Kč.

Dalo by se vyprávět....Nemá ani náhradní koloˇ.  Když v pátek, ve 12 00, na parkovišti Kauflandu , vedle pneuservisu prorazí manželka kolo, odjedete tak v ůterý. velké gumy, žádný pneuservis je nemá skladem....

+1/−1
2.4.2015 21:19

P33a20v92e95l 89S60ý64k31o74r98a 7127612597331

vědí, proč to nekradou.

0/0
2.4.2015 21:20

D98a15l86i44b81o81r 56R70o10z87s40y57p52a62l 7890623116829

Není snad značka auta, aby nějakou tu chybku neměla.

0/0
2.4.2015 22:29

J88a25n 21S67l55a76v73í19k 2871629160866

Total hnusný.

+2/−3
2.4.2015 19:50

P44a43v63e34l 40S35ý95k14o43r60a 7837622207141

to by tak nevadilo.

0/0
2.4.2015 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.