Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Galaktický velkoprostor v podání nového fordu

Ford právě představil třetí generaci rodinného velkoprostorového modelu Galaxy. Vychází stejně jako v případě předchůdce z nižšího a sportovněji střiženého S-Maxe, který se chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11a37r53t74i15n 85M33á64c39a 4631224146590

Bohužel velká nuda. Fotka z profilu mi připomíná vozy z devadesátých let. :-( Rv

0/0
3.4.2015 10:25

J13i19ř84í 47S36c78h50w81a50c54h 8168514968756

solidní klasický střih, oproti ošklivým ale moderním "opuchlinám", ze kterých pomalu není vidět

0/0
3.4.2015 10:53

M40a28r85t97i67n 62D88v57o57ř42á52k 9388874649

Nový Espace je lepší.........

0/−2
3.4.2015 9:45


Z84d71e68n92ě78k 68D60u21f38e88k 2774604978

Nevíte budou do toho dávat motor 1.0 ecoboost?

0/0
3.4.2015 8:43

J89i32ř75í 26S71c94h21w75a16c96h 8678584518366

my, co jsme četli celý článek tak víme.....;-)

+1/0
3.4.2015 10:21

R80i64c16h94a47r69d 96L28e44s30k53l36ý 6148815797177

Tak je to Ford, nebo Sony? Podle té fotogalerie jsem znejistěl.

0/0
3.4.2015 8:29

P57a19v89e12l 90S67ý35k66o36r66a 7927522197651

Samotní servismani mají strach z nových aut. Je to prošpikované plastem sype se to. Načasované. Přeservisované.

Sami si kupují starší. Třeba bude nové Galaxy vyjímka.

+2/0
2.4.2015 23:38

P70e35t29r 26S33e40d72i81v81y 6237378915137

protože nové Galaxy je staré už teď :-)

0/0
2.4.2015 23:53

P40a94v28e67l 17S92ý36k89o20r48a 7607342897951

Dá se tam na přání hodit obyčejná lamelová spojka  místo dvouhmotové a Čeština ?

+1/0
2.4.2015 23:33

P80a38v21e13l 14S74ý35k64o81r11a 7837652557761

Mně ten velkoprostor připadá zmenšený, proti současnému Galaxy.

Ani Galaxy, ani S Max.

0/0
2.4.2015 23:19

P83e36t18r 88S62e74d32i35v40y 6487348455257

Velike zklamani. Cekal jsem neco jako udelal Renault. Posun o milovy krok dopredu. Zatimco v poslednich letech jsem mel pocit, ze Ford dlouholety Espace dohnal, tohle je zklamani. Nizka hrana pod okny, vysoka skla. Design 10 let stary. Pusobi to na mne jen jako facelift. Nic, z ceho bych si sedl na prdel, jako se to podarilo Renaultu s Espacem.  Snad jen jedna vec je stejna... ty sedadla a elektricke sklapeni, pokud dobre vidim? Technologicky to taky na Espace bohuzel nema. Renault tezi v tomto ohledu ze spoluprace s Mercedesem. Achjo

+2/0
2.4.2015 22:47

J39i79ř24í 80M65a98c50h 3766111529116

Proč achjo? To, že je jedna značka lepší než druhá, nutí tu další ji dohnat. Nicméně, ten Espace vypadá opravdu konečně zajímavě. Jen jestli ta technika dožene i jízdní vlastnosti. :-)

0/0
2.4.2015 22:57

P34e86t37r 15S40e45d66i33v37y 6797238355227

jizdni vlastnosti nikdo neocekava. Malo kdo ma jen auto tohoto typu. Pro jizdni vlastnosti si vetsina lidi koupi uplne jine auto. Ten Espace je vyssi.. proste crossover a uz proto to pro me neni meritkem. U Galaxyho je videt, ze je to jen nizke mondeo s nafouklym sklenenym prostorem nahoru. Proste jiny pristup k veci...

0/0
3.4.2015 7:32

J52i44ř36í 30S58c13h79w64a78c39h 8198354128856

mě se například tento přístup Fordu líbí mnohem více, než ty "moderní" stále vyšší spodní hrany oken, které mi stále více připomínají střelecké průzory tančíku poručíka Grubera. Díky tomu je výhled vzad a šikmo vzad velmi špatný a malí cestující vidí jen oblohu. A že by ty nafouknutý spodky byly hezčí než klasika? Ani náhodou! Posun mílovými kroky vpřed?.... spíše zpět, někam do slepé uličky.

0/0
3.4.2015 10:37

J13i10ř55í 35M17a34c64h 3866381869936

Mám již 4. Forda a nyní již 4. rokem právě S-Maxe.  Je to zlato, krásné svezení na skvělém podvozku, příjemný motor, moc dobré odhlučnění. Jen jako u každého Forda je třeba počítat s drobnostmi které občas naštvou, ale nezastaví. Jako například zamrzající lanovod od otvírání haupny.  Nyní mám i služební Octavii (předchozí generace) a komentovat ji moc nechci, protože by to bylo nespravedlivé. Patří do jiné nižší kategorie - zaslouženě.

+4/0
2.4.2015 22:42

J30a10n 12D67l21o87u58h66ý 7884679220639

Mam 1. Ford nizsi tridy a je totalni katastrofa. Momentalne mu uz bezi 7. rok a od 5. Roku se to jenom sype. Neni to zadna super kara a dily na to stojej jak kdyby to byl Mustang! Uz nikdy ford!

0/0
3.4.2015 8:40

J23i55ř52í 49S31c69h18w96a94c14h 8438794308376

prý rodin co potřebuje takové velké auto neubývá?  

Dnes takové auto opravdu potřebuje tak 10 % rodin. Před 30 lety by ho možná potřebovalo tak 30-40% rodin, před 70 lety by ho potřebovalo asi 50% rodin a zbývajících 50 procent by k tomu potřebovalo auto další....;-)

0/0
2.4.2015 22:27

Ř33e86h28o86ř 86V57l96a43s63á82k 2784614211286

Před 30 lety se šestičlenná rodina nasoukala do škodovky (hubenější i do tráboše - a jo, sedávalo se i na klíně). Dneska se do "průměrného" auta kvůli povinným autosedačkám, pásům atp. nevejde málem ani pětičlenná - musí si tu kombinaci auta a autosedaček, aby se to vešlo, pečlivě vybrat - respektive pokud není chudá, tak jde rovnou kupovat prostě to "velké".

Tím nechci rozvíjet diskusi, zda je to dobře, nebo špatně. Jen konstatuji, jaký je stav.

0/0
2.4.2015 22:44

J31i75ř44í 96M44a86c91h 3226611819246

Samozřejmě jde o pohodlnost lidí. Další generace a pak ty po ní budou chtít samozřejmě ještě větší pohodlí. Je to přirozené. Naši pra, pra, pra..... chodili leda tak na pole a na výlety neměli ani pomyšlení.

0/0
2.4.2015 22:49

J64i68ř78í 96S34c94h68w87a89c59h 8348784698796

já jen počítal počet rodinných příslušníků, nikoliv další okolnosti vývoje. Má úvaha byla narážkou na neustále klesající počet dětí. 

Tři a více děti má už dnes velmi málo rodin, oproti minulosti. Kdo má jedno či dvě děti tak velké auto až tak nutně nepotřebuje, vyhoví mu spousta jiných, menších.

0/0
2.4.2015 22:58

C34y16r25i22l 87P66a52v17e95l78k72a 4386972828855

Bylo jen málo spolehlivých 7místných aut. Mám Mazdu MPV a nemůžu si stěžovat. Náhodou Galaxy patří mezi ty lepší. Servisní náročnost je u Sharanu, Alhambry, C8 nebo Espace daleko horší.

0/0
2.4.2015 22:21

P49a41v74e66l 14S72ý92k38o63r66a 7577832917331

měl jste je ? Zdaleka to nejsou tak složitá auta, zdá se mi.

Kamarád vyměnil Galaxy za TOYOTU, naprostá spokojenost.

0/0
2.4.2015 22:24

C37y71r50i65l 36P63a61v84e95l48k92a 4576222608815

Složitá asi ne, ale poruchová ano. Mluvím o ojetých, 6-12 let starých. Na nové nemám. U C8 stálo jen vyndání vstřiků 10 000! Repase dalších 10 000. U Alhambry mě upadlo kolo, spojka po výměně odešla po 20 000 km a dalším mnoho bolestí. Sharan to samý, podřád nějakej problém. U Mazdy po 50 000 za 5 let (kupováno ojeté se 100 000 km) vůbec, ale vůbec nic!

0/0
2.4.2015 23:07

M28a61r66e70k 15J14a19n92e14č13k74a 1617226863571

Srovnávat třeba Francouze s Japoncem ani moc nejde, protože Japonci se všeobecně tak nesypou a jsou mnohem spolehlivější. Nicméně pokud má vůz celkem slušně najeto (kolem 200 000km), není už ani Japonec zárukou bezporuchovosti, ale to jen tak na okraj.

0/0
3.4.2015 0:32

P31a19v68e25l 72S50ý11k86o42r55a 7317872557781

Ford prý kašle na lidi. Palubka nemluví česky. Dá se nějak naučit ?

0/0
2.4.2015 22:12

I27v21a24n 79N76o80v48a94k 7264311281330

Nekašlete na vzdělání a naučte se německy nebo anglicky

+1/−3
2.4.2015 22:18

P61a57v60e33l 87S10ý72k18o89r70a 7487532457191

jo, kdyby. Holandština se mi moc nelíbí. Blbě to překládá i překladač na internetu.

0/0
2.4.2015 22:20

M76i60l78o37š 58N81e31r46a35d 4845638473427

A proč by to měl dělat? Kdo chce prodávat v Čechách, má používat češtinu.

+2/0
2.4.2015 23:28

P23a51v92e54l 27S49ý39k80o31r42a 7867822697361

Fordovi nestojí za to těch pár fordů pro Čechy. Ale já bych byl vděčný za slovník Holandštiny pro Forda.

Na Ford Clubu píšou, že  cinknutá čeština stojí 7 000 Kč ale  je to 50 :50. Nevím, co to má dělat, zda pokazit  jednotku, nebo zmizet  ?  ?

0/0
2.4.2015 23:31

P49a75v36e41l 70S70ý44k47o92r68a 7507392207351

je pro servis a výrobce výhodné, aby zákazník snadno rozuměl autu ?

0/0
2.4.2015 23:35

K48a34r62e39l 97S23o87c34h12ů51r63e59k 2200486559375

Paráda. Trochu bych se bál té elektroniky, ale jinak super. Mám Sharana a nějak si nedovedu představit menší auto pro naší pětičlennou rodinu. Už mockrát jsem v kufru hrál tetris s báglama, aby se tam všechno vešlo, takže trh pro opravdové velkoprostorové auto určitě existuje.

0/0
2.4.2015 22:01

P49a43v63e64l 57S24ý70k15o77r15a 7227772137101

Sharan prý je spolehlivé, spartánské vozidlo ?

0/0
2.4.2015 22:05

K85a75r19e29l 55S81o18c34h52ů70r23e60k 2500346899175

Natočil jsem 300k a podělala se akorát spojka, nerozumím tomu, ale  byla prý dvoj-cosi (dvojhmotá? nevím...). Jinak běžná údržba a pořád to žere pod 6 litrů.

0/0
2.4.2015 22:25

P20a33v98e46l 40S10ý94k56o69r89a 7207902337301

Co stojí dvouhmotová na Sharanu, až vidíme ?

Mi se nelíbí, jak vás servisy lakují. Přijedete do značkového, uprostřed republiky, hned na vás vystartují, že již nesmíte odjed, auto prý shoří !!!!!!Zavoláte známému servisákovi, ten vám řekne, že teď už s tím můžete kam chcete, posunulo se to o 15 mm, a horší už to nebude,  a v klidu najezdíte ještě 1500 km. ?

0/0
2.4.2015 22:29

K17a75r56e97l 51S76o82c11h29ů10r54e41k 2190206939435

Co stojí, to nevím, bylo to dávno a dali mi tam jinou, co není dvouhmotová. Ono to právě už začalo hořet, když se utrhl setrvačník, ale zhaslo to, než jsem zastavil, takže v tom značkovém servisu asi moc nekecají. Ale jinak to za 300 tis. km byla jediná vážnější věc, když nepočítám proraženou nádrž, ale to jsem najel na tyč na dálnici, za to Sharan nemůže.

0/0
2.4.2015 22:40

P62a30v80e87l 97S11ý53k13o62r55a 7747242717851

Paráda. To bych chtěl taky. Dvouhmotová vydrží cca 150 000 km, zato stojí 30 000,- kč. Obyčejná lamelová, nechtěl jsem tomu věřit, že to předělávají na tyto spojky,ale už jsem to taky slyšel,  6000,- Kč zato vydrží 300 000 km.

Ne každé vylepšení auta je výhodné i pro zákazníka. :-P

0/0
2.4.2015 23:26

J91i97ř43í 29S50c16h84w92a35c47h 8398374328796

tak s tou tyčí na dálnici jsi měl celkem štěstí. Kolega v práci asi před 10 lety najel na dálnici se služebním autem na kanystr a auto totálně shořelo.

0/0
3.4.2015 10:47

P46a85v68e85l 46S75ý56k56o69r52a 7427192747121

?Zvětšený S max, zmenšené Galaxy, s obrazovkou na palubce a výdechy vzduchotechniky vedle ní a skleněnou střechou.

Víc rozdílů nevidím.

+1/0
2.4.2015 21:59

P93e88t31r 18N86e56s24v62a42d74b90a 2524375766369

Tak alespoň bude kde složit hlavu při čekání na odtahovku. ;-D

+4/0
2.4.2015 21:25

P72a30v33e25l 68S15ý37k35o19r44a 7507722767181

dobrý....R^

0/0
2.4.2015 21:25

P96a20v90e40l 58S17ý29k45o32r32a 7327362207551

U S maxu je srandovní elektronická ruční brzda. Švára dojel do Francie, natankoval a již neodjel. Elektronika se rozhodla, že neodbrzdí. Vyřešil to odmontováním baterie.

Čím složitější auto, tím hůře pro zákazníka. Zlatý JOB pro servis.

0/0
2.4.2015 21:27

A32l28o78i43s 95S91t50a11r80ý 3709729617122

Doufám, že to odpojení baterie akorát resetovalo řídící jednotku, která po opětovném zapojení baterie povolila odbrzdit. Protože se mi neche věřit, že by to bylo vyřešeno tak, že "jde proud = zabržděno" a "nejde proud = odbržděno". Na takovou parkovací brzdu bych se opravdu nechtěl spoléhat.

+2/0
2.4.2015 21:38
Foto

M58a31r14t27i91n 12V24y44s40t66r45č24i90l 1599537848

Nemaj vsechny. Vybava na prani, ne? Ja.nemam po 200t najeto na smaxu z 2008 zavaznejsi problem. Jen zamek patych dveri zrejme odesel, nejaka napinaci kladka a podtlakovy ventilek. Auto je to.super. napravy kvalitni, podvozek vyborny. Jo ale bezdojezdovokolova verze je spatna. To se.mi taky nelibi. Proto budu kupovat a vozit s sebou. Mista v kufru i s vysuvnou podlahou je habakuk. :)

0/0
2.4.2015 21:44

P10a92v46e78l 27S78ý86k26o70r39a 7797262557181

pokud vás ovšem elektronika pustí dovnitř

0/0
2.4.2015 21:30

P19a69v85e55l 26S85ý11k27o15r43a 7187412877871

Fordem na výlet, vlakem zpátky. Kámoš - konstruktér ze Škodovky ,  to proklínal. Galaxy. Všechno poddimenzované. Sypalo se to jako písek.

Spojka 30 000,- Kč,.....2 hmotová...

Je Sharan taky tak problémový ?

+1/−2
2.4.2015 21:23

P22a96v80e11l 90S56ý95k69o78r25a 7327402517271

Ford je dobré auto. Nikdo Vám ho neukradne. Je dost nešikovné, pár jich doma máme. Nejhorší jsou lyžiny na lyže. To je fakt za trest.

Ovšem Galaxy má těch vymožeností více. Kdykoliv otevřete příruční skříňku u spolujezdce, vysype se vám celá ven. Takový samovyprazdňovací systém. ;-)

Dolévání chladicí kapaliny, pokud by posunuli na tvaru nádoby víčko o 5 cm, bylo by to snadné. Tak je to zašmodrchané.

Baterie - hrůza vyndávat.

Diagnostika - rito pro servisy. Přijedete do servisu, půl dne testují auto, aby vám za 700 Kč sdělili :  ono to chce nastartovat, ale ono to nenastartuje.

A za tuhle informaci jsem dal 700,- Kč.

Dalo by se vyprávět....Nemá ani náhradní koloˇ.  Když v pátek, ve 12 00, na parkovišti Kauflandu , vedle pneuservisu prorazí manželka kolo, odjedete tak v ůterý. velké gumy, žádný pneuservis je nemá skladem....

+1/−1
2.4.2015 21:19

P11a30v71e43l 28S83ý57k36o54r14a 7147362977981

vědí, proč to nekradou.

0/0
2.4.2015 21:20

D74a41l44i19b47o98r 38R58o42z97s24y64p61a22l 7100163396939

Není snad značka auta, aby nějakou tu chybku neměla.

0/0
2.4.2015 22:29

J54a59n 10S14l23a45v96í68k 2131639700356

Total hnusný.

+2/−3
2.4.2015 19:50

P95a85v29e96l 69S14ý83k86o31r13a 7277712717391

to by tak nevadilo.

0/0
2.4.2015 21:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.