Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Galaktický velkoprostor v podání nového fordu

Ford právě představil třetí generaci rodinného velkoprostorového modelu Galaxy. Vychází stejně jako v případě předchůdce z nižšího a sportovněji střiženého S-Maxe, který se chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M14a56r54t75i75n 80M52á21c76a 4311944816200

Bohužel velká nuda. Fotka z profilu mi připomíná vozy z devadesátých let. :-( Rv

0/0
3.4.2015 10:25

J15i34ř79í 98S20c67h51w51a10c38h 8158314578556

solidní klasický střih, oproti ošklivým ale moderním "opuchlinám", ze kterých pomalu není vidět

0/0
3.4.2015 10:53

M43a74r15t82i19n 73D35v24o86ř76á41k 9318424769

Nový Espace je lepší.........

0/−2
3.4.2015 9:45

Z63d18e22n27ě90k 55D78u89f95e55k 2244584178

Nevíte budou do toho dávat motor 1.0 ecoboost?

0/0
3.4.2015 8:43

J15i14ř28í 48S54c27h34w19a46c71h 8488854188846

my, co jsme četli celý článek tak víme.....;-)

+1/0
3.4.2015 10:21

R89i46c12h67a88r35d 73L87e91s25k87l40ý 6128765527787

Tak je to Ford, nebo Sony? Podle té fotogalerie jsem znejistěl.

0/0
3.4.2015 8:29

P59a67v59e65l 30S19ý68k38o85r13a 7187672267451

Samotní servismani mají strach z nových aut. Je to prošpikované plastem sype se to. Načasované. Přeservisované.

Sami si kupují starší. Třeba bude nové Galaxy vyjímka.

+2/0
2.4.2015 23:38

P73e40t81r 70S87e53d92i86v35y 6337428275227

protože nové Galaxy je staré už teď :-)

0/0
2.4.2015 23:53

P12a60v24e24l 56S65ý67k22o79r35a 7527632797771

Dá se tam na přání hodit obyčejná lamelová spojka  místo dvouhmotové a Čeština ?

+1/0
2.4.2015 23:33

P73a80v84e26l 16S70ý55k51o56r57a 7417882987841

Mně ten velkoprostor připadá zmenšený, proti současnému Galaxy.

Ani Galaxy, ani S Max.

0/0
2.4.2015 23:19

P71e42t36r 32S13e96d66i76v71y 6877608115587

Velike zklamani. Cekal jsem neco jako udelal Renault. Posun o milovy krok dopredu. Zatimco v poslednich letech jsem mel pocit, ze Ford dlouholety Espace dohnal, tohle je zklamani. Nizka hrana pod okny, vysoka skla. Design 10 let stary. Pusobi to na mne jen jako facelift. Nic, z ceho bych si sedl na prdel, jako se to podarilo Renaultu s Espacem.  Snad jen jedna vec je stejna... ty sedadla a elektricke sklapeni, pokud dobre vidim? Technologicky to taky na Espace bohuzel nema. Renault tezi v tomto ohledu ze spoluprace s Mercedesem. Achjo

+2/0
2.4.2015 22:47

J32i92ř14í 39M16a18c74h 3286151499166

Proč achjo? To, že je jedna značka lepší než druhá, nutí tu další ji dohnat. Nicméně, ten Espace vypadá opravdu konečně zajímavě. Jen jestli ta technika dožene i jízdní vlastnosti. :-)

0/0
2.4.2015 22:57

P36e55t65r 60S13e65d82i67v65y 6817508475987

jizdni vlastnosti nikdo neocekava. Malo kdo ma jen auto tohoto typu. Pro jizdni vlastnosti si vetsina lidi koupi uplne jine auto. Ten Espace je vyssi.. proste crossover a uz proto to pro me neni meritkem. U Galaxyho je videt, ze je to jen nizke mondeo s nafouklym sklenenym prostorem nahoru. Proste jiny pristup k veci...

0/0
3.4.2015 7:32

J29i60ř82í 21S95c19h95w65a14c22h 8328574518286

mě se například tento přístup Fordu líbí mnohem více, než ty "moderní" stále vyšší spodní hrany oken, které mi stále více připomínají střelecké průzory tančíku poručíka Grubera. Díky tomu je výhled vzad a šikmo vzad velmi špatný a malí cestující vidí jen oblohu. A že by ty nafouknutý spodky byly hezčí než klasika? Ani náhodou! Posun mílovými kroky vpřed?.... spíše zpět, někam do slepé uličky.

0/0
3.4.2015 10:37

J34i80ř33í 66M65a92c30h 3956561409156

Mám již 4. Forda a nyní již 4. rokem právě S-Maxe.  Je to zlato, krásné svezení na skvělém podvozku, příjemný motor, moc dobré odhlučnění. Jen jako u každého Forda je třeba počítat s drobnostmi které občas naštvou, ale nezastaví. Jako například zamrzající lanovod od otvírání haupny.  Nyní mám i služební Octavii (předchozí generace) a komentovat ji moc nechci, protože by to bylo nespravedlivé. Patří do jiné nižší kategorie - zaslouženě.

+4/0
2.4.2015 22:42

J72a15n 15D92l45o75u81h55ý 7154209550349

Mam 1. Ford nizsi tridy a je totalni katastrofa. Momentalne mu uz bezi 7. rok a od 5. Roku se to jenom sype. Neni to zadna super kara a dily na to stojej jak kdyby to byl Mustang! Uz nikdy ford!

0/0
3.4.2015 8:40

J63i31ř95í 52S50c32h42w42a12c60h 8478584868416

prý rodin co potřebuje takové velké auto neubývá?  

Dnes takové auto opravdu potřebuje tak 10 % rodin. Před 30 lety by ho možná potřebovalo tak 30-40% rodin, před 70 lety by ho potřebovalo asi 50% rodin a zbývajících 50 procent by k tomu potřebovalo auto další....;-)

0/0
2.4.2015 22:27

Ř24e83h54o77ř 32V13l51a15s33á14k 2904724681456

Před 30 lety se šestičlenná rodina nasoukala do škodovky (hubenější i do tráboše - a jo, sedávalo se i na klíně). Dneska se do "průměrného" auta kvůli povinným autosedačkám, pásům atp. nevejde málem ani pětičlenná - musí si tu kombinaci auta a autosedaček, aby se to vešlo, pečlivě vybrat - respektive pokud není chudá, tak jde rovnou kupovat prostě to "velké".

Tím nechci rozvíjet diskusi, zda je to dobře, nebo špatně. Jen konstatuji, jaký je stav.

0/0
2.4.2015 22:44

J50i11ř46í 17M78a55c69h 3446691499796

Samozřejmě jde o pohodlnost lidí. Další generace a pak ty po ní budou chtít samozřejmě ještě větší pohodlí. Je to přirozené. Naši pra, pra, pra..... chodili leda tak na pole a na výlety neměli ani pomyšlení.

0/0
2.4.2015 22:49

J73i24ř96í 12S21c66h56w15a13c61h 8968114368866

já jen počítal počet rodinných příslušníků, nikoliv další okolnosti vývoje. Má úvaha byla narážkou na neustále klesající počet dětí. 

Tři a více děti má už dnes velmi málo rodin, oproti minulosti. Kdo má jedno či dvě děti tak velké auto až tak nutně nepotřebuje, vyhoví mu spousta jiných, menších.

0/0
2.4.2015 22:58

C51y82r58i97l 91P61a77v63e96l91k10a 4246392788415

Bylo jen málo spolehlivých 7místných aut. Mám Mazdu MPV a nemůžu si stěžovat. Náhodou Galaxy patří mezi ty lepší. Servisní náročnost je u Sharanu, Alhambry, C8 nebo Espace daleko horší.

0/0
2.4.2015 22:21

P71a79v24e14l 97S58ý88k53o12r21a 7467442667641

měl jste je ? Zdaleka to nejsou tak složitá auta, zdá se mi.

Kamarád vyměnil Galaxy za TOYOTU, naprostá spokojenost.

0/0
2.4.2015 22:24

C83y52r10i19l 30P37a72v21e46l76k87a 4116192268145

Složitá asi ne, ale poruchová ano. Mluvím o ojetých, 6-12 let starých. Na nové nemám. U C8 stálo jen vyndání vstřiků 10 000! Repase dalších 10 000. U Alhambry mě upadlo kolo, spojka po výměně odešla po 20 000 km a dalším mnoho bolestí. Sharan to samý, podřád nějakej problém. U Mazdy po 50 000 za 5 let (kupováno ojeté se 100 000 km) vůbec, ale vůbec nic!

0/0
2.4.2015 23:07

M11a96r37e76k 73J40a80n82e95č38k37a 1617386553861

Srovnávat třeba Francouze s Japoncem ani moc nejde, protože Japonci se všeobecně tak nesypou a jsou mnohem spolehlivější. Nicméně pokud má vůz celkem slušně najeto (kolem 200 000km), není už ani Japonec zárukou bezporuchovosti, ale to jen tak na okraj.

0/0
3.4.2015 0:32

P54a26v20e97l 22S49ý10k15o19r51a 7687602437461

Ford prý kašle na lidi. Palubka nemluví česky. Dá se nějak naučit ?

0/0
2.4.2015 22:12

I25v95a48n 71N49o10v24a19k 7674911341120

Nekašlete na vzdělání a naučte se německy nebo anglicky

+1/−3
2.4.2015 22:18

P69a13v79e91l 74S43ý64k59o32r71a 7897212137641

jo, kdyby. Holandština se mi moc nelíbí. Blbě to překládá i překladač na internetu.

0/0
2.4.2015 22:20

M11i90l27o35š 15N79e47r45a79d 4415888893887

A proč by to měl dělat? Kdo chce prodávat v Čechách, má používat češtinu.

+2/0
2.4.2015 23:28

P54a71v45e58l 28S72ý20k79o95r34a 7267762347941

Fordovi nestojí za to těch pár fordů pro Čechy. Ale já bych byl vděčný za slovník Holandštiny pro Forda.

Na Ford Clubu píšou, že  cinknutá čeština stojí 7 000 Kč ale  je to 50 :50. Nevím, co to má dělat, zda pokazit  jednotku, nebo zmizet  ?  ?

0/0
2.4.2015 23:31

P82a24v53e15l 36S67ý83k98o32r90a 7417852547641

je pro servis a výrobce výhodné, aby zákazník snadno rozuměl autu ?

0/0
2.4.2015 23:35

K33a32r48e13l 83S54o20c86h85ů22r71e48k 2920846149665

Paráda. Trochu bych se bál té elektroniky, ale jinak super. Mám Sharana a nějak si nedovedu představit menší auto pro naší pětičlennou rodinu. Už mockrát jsem v kufru hrál tetris s báglama, aby se tam všechno vešlo, takže trh pro opravdové velkoprostorové auto určitě existuje.

0/0
2.4.2015 22:01

P10a57v80e83l 63S30ý35k35o61r31a 7147552497541

Sharan prý je spolehlivé, spartánské vozidlo ?

0/0
2.4.2015 22:05

K26a41r28e55l 55S72o85c23h91ů78r84e95k 2370416439875

Natočil jsem 300k a podělala se akorát spojka, nerozumím tomu, ale  byla prý dvoj-cosi (dvojhmotá? nevím...). Jinak běžná údržba a pořád to žere pod 6 litrů.

0/0
2.4.2015 22:25

P73a98v93e65l 89S82ý15k70o10r13a 7967222507611

Co stojí dvouhmotová na Sharanu, až vidíme ?

Mi se nelíbí, jak vás servisy lakují. Přijedete do značkového, uprostřed republiky, hned na vás vystartují, že již nesmíte odjed, auto prý shoří !!!!!!Zavoláte známému servisákovi, ten vám řekne, že teď už s tím můžete kam chcete, posunulo se to o 15 mm, a horší už to nebude,  a v klidu najezdíte ještě 1500 km. ?

0/0
2.4.2015 22:29

K50a63r47e41l 94S40o29c47h38ů41r80e86k 2650126979675

Co stojí, to nevím, bylo to dávno a dali mi tam jinou, co není dvouhmotová. Ono to právě už začalo hořet, když se utrhl setrvačník, ale zhaslo to, než jsem zastavil, takže v tom značkovém servisu asi moc nekecají. Ale jinak to za 300 tis. km byla jediná vážnější věc, když nepočítám proraženou nádrž, ale to jsem najel na tyč na dálnici, za to Sharan nemůže.

0/0
2.4.2015 22:40

P91a93v91e72l 56S15ý60k82o63r42a 7357572547511

Paráda. To bych chtěl taky. Dvouhmotová vydrží cca 150 000 km, zato stojí 30 000,- kč. Obyčejná lamelová, nechtěl jsem tomu věřit, že to předělávají na tyto spojky,ale už jsem to taky slyšel,  6000,- Kč zato vydrží 300 000 km.

Ne každé vylepšení auta je výhodné i pro zákazníka. :-P

0/0
2.4.2015 23:26

J75i72ř72í 39S38c30h58w94a45c12h 8688364698626

tak s tou tyčí na dálnici jsi měl celkem štěstí. Kolega v práci asi před 10 lety najel na dálnici se služebním autem na kanystr a auto totálně shořelo.

0/0
3.4.2015 10:47

P84a13v27e13l 71S41ý20k12o29r77a 7157442127631

?Zvětšený S max, zmenšené Galaxy, s obrazovkou na palubce a výdechy vzduchotechniky vedle ní a skleněnou střechou.

Víc rozdílů nevidím.

+1/0
2.4.2015 21:59

P77e62t14r 71N91e86s64v17a24d36b72a 2764195966589

Tak alespoň bude kde složit hlavu při čekání na odtahovku. ;-D

+4/0
2.4.2015 21:25

P89a14v30e44l 97S97ý60k25o32r85a 7227412737521

dobrý....R^

0/0
2.4.2015 21:25

P93a34v92e28l 93S27ý82k97o95r43a 7827972767881

U S maxu je srandovní elektronická ruční brzda. Švára dojel do Francie, natankoval a již neodjel. Elektronika se rozhodla, že neodbrzdí. Vyřešil to odmontováním baterie.

Čím složitější auto, tím hůře pro zákazníka. Zlatý JOB pro servis.

0/0
2.4.2015 21:27

A90l39o93i32s 23S53t39a72r83ý 3989149647262

Doufám, že to odpojení baterie akorát resetovalo řídící jednotku, která po opětovném zapojení baterie povolila odbrzdit. Protože se mi neche věřit, že by to bylo vyřešeno tak, že "jde proud = zabržděno" a "nejde proud = odbržděno". Na takovou parkovací brzdu bych se opravdu nechtěl spoléhat.

+2/0
2.4.2015 21:38
Foto

M47a81r85t78i54n 90V63y29s11t78r58č24i78l 1749907178

Nemaj vsechny. Vybava na prani, ne? Ja.nemam po 200t najeto na smaxu z 2008 zavaznejsi problem. Jen zamek patych dveri zrejme odesel, nejaka napinaci kladka a podtlakovy ventilek. Auto je to.super. napravy kvalitni, podvozek vyborny. Jo ale bezdojezdovokolova verze je spatna. To se.mi taky nelibi. Proto budu kupovat a vozit s sebou. Mista v kufru i s vysuvnou podlahou je habakuk. :)

0/0
2.4.2015 21:44

P86a61v10e31l 71S33ý91k90o89r27a 7297232317501

pokud vás ovšem elektronika pustí dovnitř

0/0
2.4.2015 21:30

P92a23v39e10l 45S26ý20k63o37r16a 7227682887591

Fordem na výlet, vlakem zpátky. Kámoš - konstruktér ze Škodovky ,  to proklínal. Galaxy. Všechno poddimenzované. Sypalo se to jako písek.

Spojka 30 000,- Kč,.....2 hmotová...

Je Sharan taky tak problémový ?

+1/−2
2.4.2015 21:23

P44a18v43e77l 47S64ý95k47o13r43a 7547232887931

Ford je dobré auto. Nikdo Vám ho neukradne. Je dost nešikovné, pár jich doma máme. Nejhorší jsou lyžiny na lyže. To je fakt za trest.

Ovšem Galaxy má těch vymožeností více. Kdykoliv otevřete příruční skříňku u spolujezdce, vysype se vám celá ven. Takový samovyprazdňovací systém. ;-)

Dolévání chladicí kapaliny, pokud by posunuli na tvaru nádoby víčko o 5 cm, bylo by to snadné. Tak je to zašmodrchané.

Baterie - hrůza vyndávat.

Diagnostika - rito pro servisy. Přijedete do servisu, půl dne testují auto, aby vám za 700 Kč sdělili :  ono to chce nastartovat, ale ono to nenastartuje.

A za tuhle informaci jsem dal 700,- Kč.

Dalo by se vyprávět....Nemá ani náhradní koloˇ.  Když v pátek, ve 12 00, na parkovišti Kauflandu , vedle pneuservisu prorazí manželka kolo, odjedete tak v ůterý. velké gumy, žádný pneuservis je nemá skladem....

+1/−1
2.4.2015 21:19

P88a36v70e50l 97S60ý85k44o84r77a 7397742967331

vědí, proč to nekradou.

0/0
2.4.2015 21:20

D33a92l19i12b44o41r 55R80o83z51s74y65p53a55l 7190953556319

Není snad značka auta, aby nějakou tu chybku neměla.

0/0
2.4.2015 22:29

J36a25n 73S11l45a70v70í38k 2731989330646

Total hnusný.

+2/−3
2.4.2015 19:50

P48a71v67e72l 23S20ý34k51o78r56a 7487182527291

to by tak nevadilo.

0/0
2.4.2015 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.