Diskuze
Z SUV od Lexusu je lev salonů. Samozřejmostí je hybridní pohon
Děkujeme za pochopení.
D19u58š89a95n 19P97e68š65e83k
Když má někdo na takové auto, měl by mít i na benzín. Lidi, kteří si kupují drahá auta s dieselem nechápu.
Lexus kvůli škudlení za palivo nekazí pohodlné tiché luxusní auto chrochtavým hlučným dieselem, za to má
P75e67p80a 86J54e52t37e37l
Design je hrozný, maska je naprosto obludná a z boku má auto velice divné proporce - velké převisy, malý rozvor, pro SUV zcela nevhodné.
J64a48r64o47s83l50a13v 37D37r78o37b37n45ý
Lexus je pro Evropu trošku mimo, lev autosalonů možná, ale zákazníků poskrovnu
P78e77t35r 24H45a24v36i85e74r11n20i74k
je to moc pekny a taky je videt jak se kasle na Evropu...nejspis bude prodejnost v USA nekde jinde
J32a58n 31S50v39o78b50o41d12a
Líbí se mi to stejně jako design většiny Lexusů, takže vůbec
J81a69r88o38m55í39r 88R13y60m39e17l
..tak a teď ještě vyhrát ve SPORTCE..a běžím di fronty...
O22n11d37ř88e46j 54E72l61i91á81š
Já hodnotím jen to co znám. Doma používáme už nějaký čas RX 400h (verze AWD), koupili jsme ho jako ojetý, pro manželku a nemůžeme si ho vynachválit. Pohodlné, jednoduché na ježdění, s přijatelnou spotřebou (nic co má dvě tuny a skoro 300 koní nejezdí pod 10 l, náš lexus těsně pod 10l dlouhodobě). Stačí jen měnit olej a ve 150.000 km udělat rozvody a výměnu oleje v CVT převodovce vč. rozvodovky. Je to o tom co kdo chce, my chceme klid, ticho, pohodlí, totální bezpečí pro dvě děti, a rezervu výkonu a to bohatě máme. Navíc to hraje nádherně (příplatkové audio M.Levinson....) -)). Chtěl bych časem (zase ojetý) RX 450h domů...
R85o97m98a85n 94K42u28b33a45l52a
Bez RX a ES by Lexus nemohl vůbec existovat a přitom oba modely jsou FWD a lidi je kupují jak zběsilý (ženy v převážné většině) přesněji řečeno, ale kdo chce auto které ho neoslovila ani silou motoru, ani ovladatelností a nedíváš se po požitku z jízdy tak je RX a ES dobré řešení...:)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...