Diskuze
Po 68 letech startuje nová osobní praga, je to supersport
Děkujeme za pochopení.
J77a31n 74N35o12v10a31k
jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....
J87a33n 11N21o52v59a25k
jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....
R40o64m25a35n 73S64m56a88t81a19n34a
Veď to je len premenovaný Attack známeho slovenského výrobcu okruhových špeciálov. Dokonca ani motor nie je zmenený. Vyzerá to tak, že nejaký obchodník so zbraňami vstúpil kapitálovo do slovenskej firmy a okruhový špeciál sa pod značkou Praga a s miernymi úpravami dočká aj verzie pre bežnú prevádzku. To keď sa niektorí dozvedia, že výroba a vývoj je a ostane na Slovensku, to z toho ihneď urobia šrot a-la Favorit
P44e24t84r 15K66r25á15l
Proč tady popisuješ něco, co si každý mohl přečíst v článku.
V63á46c76l93a33v 91N29o87v56á63k
Když jsem byl ne vojně v 75 a 76, tak V3S neměly konkurenci, i když se už v té době dávno nevyráběly. Byl problém s náhradními díly. Byl jsem na cvičení Varšavské smlouvy "Štít/Tarcza 76" v Polsku a tam ti Poláci říkali, že u nich v lesích používají V3S a ta že nemá konkurenci. Bohužel se výroba modernizovaného provedení "přesunula" na Slovensko, resp. Slováci si ji uzurpovali a dopadlo to podle toho : prachy ze státního rozpočtu se sypaly do výstavby BAZ Bratislava, ještě v roce 89 tam stálo několik nepodařených prototypů, firma nic neprodukovala, stále se přesto dál a dál rozšiřovala, k ničemu to pod vedením "odborníků" za Slovače nevedlo. Občas jsem s nimi přišel do styku, pár výlisků pro nás lisovali - byl to porod!!! Po 89 tam přišli z VW, nějaký čas se tam dokončovaly VW Passat, teď už ne, jak to skončilo, to fakt nevím.
R26o80m92a13n 44S98m55a19t75a29n46a
To vieš, Novák, kde nie sú investície a výrobný program, tam ťažko niečo vyrábať. No a skončilo to tak, že BAZ (takmer prázdne haly bez výrobného programu) kúpil podobne ako Škodovku VW a dodal investície a výrobný program. Teda to, čoho sa BAZ za desaťročie od pražskej vlády nedočkal. Nakoniec to dopadlo ako z tej rozprávky o škaredom kačiatku.
M54i87r49o65s10l67a85v 46Š81i66m85k15o
Kdyby tak vyvinuli nějaké jednoduché kupé s motorem vzadu za fajnovou cenu, tak proč ne? Tohle budoucnost nemá, akorát v tom někdo utopil peníze...
D23a48n45i40e33l 16V84o18d92i25c64k37a
jen bych Vás drobně opravil. nikoliv utopil peníze, ale vypral černé peníze. především ze státních zakázek. ale auto je to moc hezký...
V40l41a78d84i59m56i49r 84Z27a91b87l53o66u90d61i12l
Ta V3S se mi líbí víc...
R19o80m16a40n 74V14o88c95e63t24k85a
Tak palec nahoru a držím pěsti, ať se to podaří dotáhnout do konce a ať občas nějakého krasavce z Pragy potkáme na cestách
D68a44v37i60d 72H83u37r69k35a
Myslím, že tohle auto bylo poprvé představeno tak před dvěma lety. Nevím, jestli to bylo už jako Praga či nějaký pokračovatel K1 Attack. To je slovenský supersport a párkrát jsem ho na cestě potkal. (nyní myslím K1 Attack, ne Pragu)
R32o20m46a30n 70S31m59a91t72a41n54a
Je to Attack. Na Slovakiaringu sa dá aj cez zľavomat požičať a vyblázniť sa do sýtosti.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha