Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po 68 letech startuje nová osobní praga, je to supersport

Po dlouhých desítkách let vyrazí do provozu nový osobní automobil legendární značky Praga. Supersportovní pragovka získala v polovině března povolení k silničnímu provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a83n 54N38o63v72a46k 5141597269294

jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se  zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....

0/0
17.4.2015 22:08

J79a26n 41N90o50v31a98k 5261317479844

jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se  zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....

0/0
17.4.2015 14:44

R49o61m36a57n 87S70m76a74t55a82n41a 6945642577698

Veď to je len premenovaný Attack známeho slovenského výrobcu okruhových špeciálov. Dokonca ani motor nie je zmenený. Vyzerá to tak, že nejaký obchodník so zbraňami vstúpil kapitálovo do slovenskej firmy a okruhový špeciál sa pod značkou Praga a s miernymi úpravami dočká aj verzie pre bežnú prevádzku. To keď sa niektorí dozvedia, že výroba a vývoj je a ostane na Slovensku, to z toho ihneď urobia šrot a-la Favorit ;-D

http://autobild.cas.sk/clanok/186109/praga-export-ziskala-polovicu-vyrobcu-zavodnych-aut-race4slovakia

0/−2
9.4.2015 13:03

P13e74t87r 19K24r51á89l 6747566142680

Proč tady popisuješ něco, co si každý mohl přečíst v článku.

+2/0
10.4.2015 5:59

R28o62m18a46n 18S87m74a39t43a92n11a 6165832757368

Pretože "čecháčkovia" ;-D

0/−2
13.4.2015 9:40

V83á70c45l48a30v 75N42o79v27á33k 8386215331422

Když jsem byl ne vojně v 75 a 76, tak V3S neměly konkurenci, i když se už v té době dávno nevyráběly. Byl problém s náhradními díly. Byl jsem na cvičení Varšavské smlouvy "Štít/Tarcza 76" v Polsku a tam ti Poláci říkali, že u nich v lesích používají V3S a ta že nemá konkurenci. Bohužel se výroba modernizovaného provedení "přesunula" na Slovensko, resp. Slováci si ji uzurpovali a dopadlo to podle toho : prachy ze státního rozpočtu se sypaly do výstavby BAZ Bratislava, ještě v roce 89 tam stálo několik nepodařených prototypů, firma nic neprodukovala, stále se přesto dál a dál rozšiřovala, k ničemu to pod vedením "odborníků" za Slovače nevedlo. Občas jsem s nimi přišel do styku, pár výlisků pro nás lisovali -  byl to porod!!! Po 89 tam přišli z VW, nějaký čas se tam dokončovaly VW Passat, teď už ne, jak to skončilo, to fakt nevím.

+4/−1
8.4.2015 22:10

R59o86m79a52n 29S51m24a66t19a74n52a 6295342247768

To vieš, Novák, kde nie sú investície a výrobný program, tam ťažko niečo vyrábať. No a skončilo to tak, že BAZ (takmer prázdne haly bez výrobného programu) kúpil podobne ako Škodovku VW a dodal investície a výrobný program. Teda to, čoho sa BAZ za desaťročie od pražskej vlády nedočkal. Nakoniec to dopadlo ako z tej rozprávky o škaredom kačiatku.

http://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-investuje-v-bratislave-postavi-svarovnu-za-pul-miliardy-eur-14j-/eko-zahranicni.aspx?c=A150409_121153_eko-zahranicni_lve

0/−3
9.4.2015 13:08

J11i68ř13í 43E86r67b29e39n 1173824916857

Až na to, že do BAZu se sypaly stamiliony korun, jenže to celou dobu byla polomrtvá fabrika s mizernou pracovní morálkou. Když v 80. letech škodovka nestíhala výrobu a chyběly jí například vysokotonážní lisy na nápravové dílce, tak v BAZu takových lisů zahálely desítky a sedal na ně prach. Jediné, co v BAZu za něco stálo, bylo vývojové středisko - ostatně BAZ Devín byl vynikající projekt nástupce Pragy V3S.

Vyhledejte si Bratislavské automobilové závody na české wikipedii (ne na slovenské, ta bohužel uvádí mnoho nepřesností).

+1/0
9.4.2015 18:27

R81o89m22a78n 76S50m96a83t16a31n62a 6645342227278

Všetko je to o peniazoch. V telke o tom bežal retro dokument. Súdruhom v 80-tych rokoch dochádzali prachy a na rozbeh BAZ už neboli peniaze. Prioritu dostal nábeh Favorita do výroby v MB, pretože Š120 bola technicky totálne zastaralá. V MB sa utopili všetky prachy a devízy (škodováci nedokázali ani upevniť motor na silentbloky, takmer všetko zadali zahraničným technikom - uchytenie motora robilo dokonca Porsche, karburátor - licenčný Piersburg, karoséria - Bertone, nápravy tiež licenčné, atď). To stálo devízy a tak sa BAZ ponechala bez výrobného programu a budúcnosti. Pokiaľ by nenastal prevrat, v BAZ by sa vyrábali možno zadné nápravy pre LIAZ, ale rozhodne nie Cayenne alebo Tuareg.

0/−1
13.4.2015 10:03

J69a94n 10N50o27v13a26k 5641357779464

Jojo a to neni jen automobilovy prumysl, skoro vsechno co vemou do ruky Nemci tak najednou se dari a slape to.At jsou to i strojarske podniky,elektro atd. Samozrejme se najdou vyjimky (jako treba Rover),ale i tak si myslim, ze jsou opravdu schopnejsi nez ostatni narody.Smula Slovenska je trochu to, ze tam prakticky neexistuje zadny vyzkum a vyvoj jako treba ve Skode, jsou jen obycejne montazni zavody.Proto si myslim, ze by se ani nemelo rikat, ze na SR jsou tri automobilky,ale spravne by melo byt, ze tam jsou jen vyrobni zavody tri automnobilek.

+2/−1
9.4.2015 21:25

R74o39m57a71n 68S36m64a41t75a96n94a 6755782377398

S tým vývojom je to tak trochu pritiahnuté za vlasy. Písať, že v Škodovke prebieha vývoj áut a v Bratislave je len montovňa zaváňa tak trochu švejkovaním.  Myslím si, že rozdiel medzi týmito závodmi je minimálny. Nechcem to rozpisovať - 10 rokov som robil "vývoj" v automobilovom priemysle pre nemeckú automobilku a viem, čo je vývoj a know-how a čo je využívanie lacnej pracovnej sily pri prekresľovaní technickej dokumentácie a testovania. Pokiaľ si myslíš, že v Mladej Boleslavi sa niečo vymýšľa a vyvíja pre koncern, tak mi napíš konkrétne, čo MB pre koncern niekedy vyvinula.  Motory, podvozky, ABS-systém, klimatizáciu, sedačky, prevodovky, palubné siete ??? Ja ti poviem - nič!  Veľké NIČ.  Preberá všetko od VW a dáva na to vlastný tvar karosérie. A aj ten má vo VW vyvinuté a presne predpísané rozmery a materiálové zloženie. Zamestnáva stovky technikov a inžinierov na prekresľovanie a napasovanie vyvinutých technológií a súčiastok kvôli lacnej pracovnej sile. To je ten tvoj vývoj. Takýchto ľudí má aj KIA, i keď sa čoraz častejšie vývoj a prekresľovanie zadávajú priamo dodávateľským firmám ako Johnson Controls alebo Hella. Takže asi tak. Netreba sa chváliť cudzím perím. Vyzerá to potom komicky.

0/−1
13.4.2015 9:54

J70a78n 16N47o19v73a50k 5671687219814

To myslis jako vazne nebo si fakt tak hloupy, ze napises, ze neni rozdil mezi automobilkou Skoda a montaznim zavodem VW celeho koncernu, kde se vyrabeji vsechny znacky koncernu?Internet mas tak si muzes najit informace, ktere o me zadas...staci dat do googlu slovicka vyvoj a skoda.Samozrejmem, ze vsechen vyvoj probiha v kooperaci s koncernem, dnes uz jen malo automobilek je samostatnych a vsechno pohltily koncerny, ale ano v CR narozdil od SR opravdu probiha jakztakz nejaky vyvoj, kazdy model Skody byl navrzen v CR, a maji na tom podil i slovaci, v cele s sef designerem. Min. ma Skoda sve vlastni designove centrum, ma oddeleni motorsporu kde probiha vyvoj a urcite jeste neco najdes.Krome Skody ma sve vyvojove centrum i Tatra , kde probiha napr. vyvoj podvozku.Takze se uklidni a smir se s tim, ze zadna Slovenska automobilka opravdu neexistuje (a myslim, ze nikdy ani neexistovala), jsou to jen a pouze montazni zavody.A ten v Bratislave myslim, stejne puvodne postavila Skoda, takze je dost pravdepodne, ze nebyt Skody dnes by tam nebyl ani ten VW.Hele nechci se vytahovat, ale je to tak.Ja mam Slovensko rad, studoval jsem v Ziline dopravni skolu a mam zenu Slovenku.Ale napsat, ze neni rozdil mezi firmou Skoda a BAZ, to si asi jen provokoval ze...hledej na netu a neco najdes, jen namatkou treba :

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/skoda-otevrela-centrum-pro-vyvoj-motoru-stavba-za-miliardu-trvala-dva-roky-1115575

+1/−1
14.4.2015 22:06

R50o67m77a72n 57S53m97a14t31a53n58a 6585922387688

Tak čo že to Škodovka pre koncern vyvinula?   No buď konkrétny, ty "cenová vývojová skupino" ;-D A Škoda už nie je žiadna česká automobilka - 100% vlastník je v Nemecku, ty malinkatý nacionalistický pepíček. Makáte pre Nemcov a Kórejcov, ako aj my.  A v tom VW Bratislava (montovňa) dokonca viac zarábajú než na tvojom "vývoji" v Boleslavi. To je realita, a nie staré povesti české .....

0/−1
15.4.2015 11:25

R79o50m63a74n 29S31m23a86t42a46n57a 6865682717338

A drísty, že Škodovka postavila v Bratislave závod a bez neho by tam nebol ani VW, je už fakt prekrúcanie histórie. Škoda skôr robila všetko pre to, aby sa tam žiaden automobil nikdy ani sériovo nevyrábal a aby to nebola priama konkurencia Boleslavi.  Nejakých pár kusov Garde a Rapidu sa medzi sériovú výrobu nerátajú. Už som počul všeliaké klišé, ale to tvoje zaraďujem na 3. miesto  - hneď po vybudovaní Košicko-buhumínskej železnice c 19. storočí Čechmi a po spriemyselnení Slovenska v 20- tych rokoch 20. storočia. Kam sa hrabe Palacký so svojimi idealizovanými dejinami....Ešteže je internet a knižnice plné informácii.

http://sk.wikipedia.org/wiki/Bratislavsk%C3%A9_automobilov%C3%A9_z%C3%A1vody

0/−1
15.4.2015 11:45

J70a87n 59N86o84v95a62k 5131487509764

Jsi zamindrakovany a jeste k tomu hlupak.Ja myslel, ze slovaky uz ten komplex menecennosti pred Cechy presel, ale vidim, ze se jeste porad zavistivi jedinci najdou:-)Jen se rozciluj a prskej ani nevis jak sem se na tobe zasmal :-)Se s tim smir, ze Slovaci nikdy zadne firmy a znacky nevybudovali a nezesmesnuj se tu.Vzdy jste delali jen pro nekoho kdo vas vodil za ruce, at uz to byli madari nebo cesi.Sami byste na SR dodnes pasli max ovce, vsechen prumysl vam tam vicemene dotahli cesi... A ted k tematu skoda... to co se tam vyviji se asi tezko dovis, vetsinou to byvaji firmami utajovane veci,ale to ty stejne nepochopis.Obecne si muzes jak sem ti psal najit na netu nejake informace co se ve skode vyviji, at jsou to motory,prevodovky nebo zavodni auta divize skoda motorsport.A ano skoda je vnimana jako ceska znacka a v kazdem zahranicnim casopise o ni takto pisou(at je to nemecky Auto Zeitung nebo AutoCar, Top Gear).Tak jako nepisou ,ze jaguar je indicka automobilka a RR a Bentley nemecka.Ale takovemu hlupakovi jako jsi to tezko vysvetlovat.Pireli bude taky navzdy italska znacka, ikdyz ji koupili cinani, Muzu Te ujistit, ze v zahranici nikde netusi, ze nejaky BAZ existuje (krome par lidi ve Wolfsburgu), protoze automobikjy maji takovych zavodu po svete spoustu ,ale kazdy vi, ze skoda je z CR.V dnesnim globalizovanem svete se uz na to nehraje, kdo je vlastnikem, ale jde jen puvod znacky.A ty se smir s tim, ze na slovensku mate jen montazni haly pro robose a zadna znama slovenska znacka neexistuje a nikdy nebyla.Narozdil od CR kde je treba Skoda, Pilsner Urquel,Tatra, atd. Ale ty se klidne rozplyvej a bud hrdy na svuj montazni zavod koncernu VW dokud ho tam jeste mas, protoze na nic jineho co se tyka aut ani jako slovak byt hrdy nemuzes.Je jasne, ze tvoje zavist prameni z toho, ze slovensko nema zadnou automobilku resp, automobilovou znacku,Uplne si Te dokazu predstavit jak vidis na ulici nejakeho pekneho superba nebo jinou skodovku a zavidis, ze slovaci nic takove nemaji

+1/0
15.4.2015 22:40

R73o15m84a22n 30S22m19a49t92a10n14a 6935912597378

Aby ti nepraskla žilka;-D

0/−1
16.4.2015 13:46

J80a45n 35N98o66v39a41k 5971827699974

,Uplne si Te dokazu predstavit jak vidis na ulici nejakeho pekneho superba nebo jinou skodovku a zavidis, ze slovaci nic takove nemaji,Kdyby byla skoda ze slovenska a ja napsal  ze neni rozdil mezi zavodem skoda a montovnou hyundai v nosovicich tak by sis o me myslel , ze jsem blazen co? Jen se pekne rozciluj, vy na slovensku nikdy nic takoveho jako je skoda mit nebudete:-)Zadne slovenske auto neexistuje, narozdil od aut zn. Skoda, Tatra, Praga, Walter, CZ ....

+1/0
15.4.2015 23:02

R16o52m72a27n 46S24m33a52t57a17n11a 6305262447768

Len si švejkuj a povyšuj sa. Za 10 rokov obe naše republiky v ekonomike predbehne Poľsko a to už ťažko rozdýchaš. V politike, význame a kvalite národa sú Poliaci už dávnom pred nami. Len vám to v kotlinke stále nedochádza a stále si myslíte,  že ste niečo extra.  Ale sami už tušíte, že je asi niekde chyba. Ja sa nerozčuľujem, len mi je smiešne a smutno, keď si ešte niekto aj po 25 rokoch od rozdelenia republiky honí brko nemeckým podnikom v štýle "ja ho mám väčší, inak to byť nemôže". Myslím si, že v tomto sú Slováci trochu realistickejší Európania a vedia, aké je ich reálne miesto v EU.

0/−1
16.4.2015 13:44

J28a77n 33N66o93v67a36k 5561257279764

dneska vysel rozhovor s M.Jahnem v HN, kde si muzes precist,ze ve Skode probiha vyvoj i pro cely koncern VW, samozrejme nic konnkretniho ti nikdo neprozradi. ... abys priste nebyl za hlupaka a netvrdil, ze BAZ a Skoda jsou stejne zavody :-)Jinak moji odpoved co se tyka slovenska si muzes precist na uplnem zacatku, nevim proc mi to hodilo jako nejnovejsi prispevek a ne jako reakci.

Rozhovor je zde:

http://archiv.ihned.cz/c1-63942760-v-mlade-boleslavi-padne-90-procent-dulezitych-rozhodnuti-o-vyvoji-vozu-jen-zlomek-resi-vw

+1/0
29.4.2015 21:11

J49i83ř47í 41E17r12b51e31n 1163654766757

VW Bratislava je dost prestižním závodem Volkswagenu. Ve výrobním programu má od Škody Citigo po Porschi Cayenne.

+1/0
9.4.2015 18:23

M62i88r70o49s12l30a78v 25Š19i63m88k20o 7625733252755

Kdyby tak vyvinuli nějaké jednoduché kupé s motorem vzadu za fajnovou cenu, tak proč ne? Tohle budoucnost nemá, akorát v tom někdo utopil peníze...

+11/−1
8.4.2015 17:06

D40a79n94i56e98l 69V74o48d14i25c10k98a 9775941387205

jen bych Vás drobně opravil. nikoliv utopil peníze, ale vypral černé peníze. především ze státních zakázek. ale auto je to moc hezký...

0/0
9.4.2015 6:29

J51i12ř70í 76E33r28b33e36n 1463124676847

To nikdo nedokáže. Homologační předpisy EHS jsou dost náročné a potřebné testy dost drahé.

Ostatně už za první republiky tu bylo dost garážových výrobců, kteří snili o tom, jak svými geniálně jednoduchými vozítky porazí zavedené značky. Trochu ale zapomněli, že výrobní cena je jen jedním z mnoha faktorů pro rozhodování.

0/0
9.4.2015 18:29

V93l36a77d42i85m75i89r 36Z70a29b76l92o23u31d44i85l 6307781469230

Ta V3S se mi líbí víc...

+14/−1
8.4.2015 13:39

R13o47m52a22n 55V68o20c96e11t88k54a 9763471666228

Tak palec nahoru R^ a držím pěsti, ať se to podaří dotáhnout do konce a ať občas nějakého krasavce z Pragy potkáme na cestách

+4/0
8.4.2015 13:35

D11a14v12i49d 31H34u77r63k12a 3820473161661

Myslím, že tohle auto bylo poprvé představeno tak před dvěma lety. Nevím, jestli to bylo už jako Praga či nějaký pokračovatel K1 Attack. To je slovenský supersport a párkrát jsem ho na cestě potkal. (nyní myslím K1 Attack, ne Pragu)

+4/0
8.4.2015 13:25

R64o53m59a26n 67S26m39a47t33a77n79a 6115192797908

Je to Attack.  Na Slovakiaringu sa dá aj cez zľavomat požičať a vyblázniť sa do sýtosti.

0/0
9.4.2015 13:11

R34o76m66a48n 62H66o44r19n32í37k 2465352354831

Ó, to je nádhera! V[>-]V

+2/0
8.4.2015 13:24

P50e38t18r 61B53a41l57o39g 4371199306370

no...test v TopGearu asi nestihne;-D

+3/0
8.4.2015 13:17

J74a77r36o31s48l22a54v 86P38e34l25d98a 0

Uživatel požádal o vymazání
0/−2
8.4.2015 12:34

M52i98c29h44a36l 87F31r89ý13d62a 1822489713482

Srovnáváte jablka s hruškami... Vámi zmiňované prototypy vesměs vznikly za totáče, tedy byly předem odsouzeny k jepičímu životu. Toto je projekt financovaný ze soukromých peněz, je tedy v zájmu investora neprodělat = uvést projekt v život tak, aby se minimálně zaplatil. Tím netvrdím, že to tak MUSÍ dopadnout, ale podstata je někde jinde...

+5/0
8.4.2015 12:50

J65a47r42o94s48l57a27v 35P91e66l82d11a 0

Uživatel požádal o vymazání
+3/0
8.4.2015 13:15

M88i34c80h48a54l 25F23r18ý19d53a 1212229123492

Vývoj Tatry MTX je datován ještě před revolucí a Tatra Beta je na tom v podstatě stejně, v Ejpovicích začaly první práce těsně před koncem totality.

Z těch "novějších" projektů bych ještě zmínil např. LIAZ Xena a LIAZ (později Tedom) Fox. Ty již také odvál čas Rv a našlo by se jich ještě více.

0/0
8.4.2015 17:30

J86i39ř33í 21E94r86b58e98n 1563174536437

No, Avia 4×4, ROSS VIZA a Praga UV byly v podstatě konkurenční projekty vycházející z Pragy V3S. Jenomže u Avie šlo jen o zpestření výrobního programu v době poklesu poptávky o klasické náklaďáky, zatímco u Pragy to byl pokus resuscitovat vlastní jméno za cenu poddimenzování všech rozhodujících dílů kvůli ořezání materiálových nákladů, což se neblaze projevilo na mizerné životnosti všech dílů. Těch pragovek dnes jezdí jen pár kousků.

Jediný ROSS byl životaschopný a úspěšný projekt, který kombinoval osvědčené a spolehlivé díly dosavadních vozů. Jenže ho zařízla ekonomická krize způsobená kroky ČNB v letech 1997 a 98, kdy dobře našlápnutá továrna se zajištěnými zakázkami najednou nedostala úvěry na další činnost. Model VIZA je i téměř po dvaceti letech oblíbeným lehkým teréňákem pro lesáky i stavbaře...

0/0
9.4.2015 18:39

Z85d66e80n27ě17k 62W61e34r97n96h19a64r17t 6677355632398

Pokud u téhle Pragovky už mají homologaci, svědčí to o skutečném zájmu to dostat do výroby.

+3/0
8.4.2015 12:52

R22o35m30a91n 97F69i86š12e80r 5715948526880

a komu to prodají? :)

0/0
8.4.2015 13:53

J76a72n 94P21o38l55i37c91k45ý 6583608764503

zalezi na cene

0/0
8.4.2015 15:17

M89i29c67h13a36l 60Š94r69o44u81b32e50k 8874966923240

Tatra BETA se to jmenoval až posléze původně to vzniklo jen jako BETA - elektrododávka. Pak byl Škoda Beta s pohonem z Favorita.

0/0
8.4.2015 14:51

O36n90d65ř81e18j 29Č46a69p95k39a 6791351473754

Myslím, že tady nejde o český pokus o Ferrari, ale spíš o Ultimu nebo Radical... prostě závodní placka na značkách, u které nejde o jméno a slavného výrobce, ale hlavně o brutální výkony za relativně rozumnou cenu.

0/0
8.4.2015 17:10

J75a68n 25K56o79n66v43a76l44i44n57k29a 5420901711695

Česko-Slovensko-Kyperský projekt. Mno, proč ne. Snad se to zrealizuje. Nejspíše to bude nejčeštější auto, které se u nás vyrábí. R^

0/−1
8.4.2015 12:27

D49a57v43i76d 18R67y93c94h41e70t82s97k17ý 9966791680310

Další teoretický supersport, který nikdy neopustí fázi konceptu. Už je dělají i srbové, asi si taky nějaký naplánuji.

0/−1
8.4.2015 12:11

M67i15c62h35a40l 27Š35r79o59u55b31e33k 8874856543960

Tak a šup si teď přečíst článek...

+11/0
8.4.2015 12:20

M36i88r31o90s69l66a18v 73S29u24c18h83y 5450699470630

Až na ten zdvojený ocas mi logo příliš připomíná Peugeot. Jinak autu držím palce. Á propos, iDnes si pletou milióny a miliardy, za čtvrt milionu korun bych už byl ve frontěa doufal, že se na mě také dostane řada.

+1/0
8.4.2015 12:11

J88a97n 74P85e18k43a 5183403183

Tři a čtvrt milionu... za čtvrt miliardy by si to koupil možná arabskej šejk, kdyby mu pozlatili karoserii :D

+2/0
8.4.2015 12:35

L95i58b21o72r 70D52a84n38ě10k 4797171583

Srdce mi zaplesalo. Taková krása z české kotliny tu už dlouho nebyla.V

+4/−2
8.4.2015 11:56

M76a60r10i95a87n 15K26a18r51a44b88a 4183671440892

Tiež sa teším že niečo také tu existuje, ale nie je to z českej kotliny:

http://www.etrend.sk/auto/race4slovakia-sa-meni-na-praga-cars.html

Otázkou je, kto má tých zostávajúcich 50% na Cypre ;-)

+3/−2
8.4.2015 12:09

M21a68r88e91k 80S89ý82k73o17r96a 9113570706336

No beztak nějaký další Slovák nebo Čech....

0/0
8.4.2015 12:36

M54a44r88t39i14n 21M46i73k88o29l38á91š32e65k 7610690133

A Škodofka je co???;-D;-D

0/0
8.4.2015 13:01

P15e36t62r 73B68a21l87o36g 4671929866920

mluvil o kráse......;-D

+4/0
8.4.2015 13:16

Z98d86e56n54ě84k 95W10e10r78n62h32a52r46t 6787685632878

O kuriozity zájem bude vždy.

0/0
8.4.2015 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.