Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po 68 letech startuje nová osobní praga, je to supersport

Po dlouhých desítkách let vyrazí do provozu nový osobní automobil legendární značky Praga. Supersportovní pragovka získala v polovině března povolení k silničnímu provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a22n 25N96o63v25a74k 5581567759724

jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se  zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....

0/0
17.4.2015 22:08

J64a91n 31N93o38v19a28k 5901697679644

jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se  zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....

0/0
17.4.2015 14:44

R38o94m57a57n 97S74m67a55t62a95n39a 6125572167388

Veď to je len premenovaný Attack známeho slovenského výrobcu okruhových špeciálov. Dokonca ani motor nie je zmenený. Vyzerá to tak, že nejaký obchodník so zbraňami vstúpil kapitálovo do slovenskej firmy a okruhový špeciál sa pod značkou Praga a s miernymi úpravami dočká aj verzie pre bežnú prevádzku. To keď sa niektorí dozvedia, že výroba a vývoj je a ostane na Slovensku, to z toho ihneď urobia šrot a-la Favorit ;-D

http://autobild.cas.sk/clanok/186109/praga-export-ziskala-polovicu-vyrobcu-zavodnych-aut-race4slovakia

0/−2
9.4.2015 13:03

P91e67t13r 81K48r64á25l 6227886252460

Proč tady popisuješ něco, co si každý mohl přečíst v článku.

+2/0
10.4.2015 5:59

R90o79m56a85n 12S15m67a75t82a88n30a 6195862347898

Pretože "čecháčkovia" ;-D

0/−2
13.4.2015 9:40

V72á87c10l60a27v 89N35o54v72á70k 8916755181432

Když jsem byl ne vojně v 75 a 76, tak V3S neměly konkurenci, i když se už v té době dávno nevyráběly. Byl problém s náhradními díly. Byl jsem na cvičení Varšavské smlouvy "Štít/Tarcza 76" v Polsku a tam ti Poláci říkali, že u nich v lesích používají V3S a ta že nemá konkurenci. Bohužel se výroba modernizovaného provedení "přesunula" na Slovensko, resp. Slováci si ji uzurpovali a dopadlo to podle toho : prachy ze státního rozpočtu se sypaly do výstavby BAZ Bratislava, ještě v roce 89 tam stálo několik nepodařených prototypů, firma nic neprodukovala, stále se přesto dál a dál rozšiřovala, k ničemu to pod vedením "odborníků" za Slovače nevedlo. Občas jsem s nimi přišel do styku, pár výlisků pro nás lisovali -  byl to porod!!! Po 89 tam přišli z VW, nějaký čas se tam dokončovaly VW Passat, teď už ne, jak to skončilo, to fakt nevím.

+4/−1
8.4.2015 22:10

R58o54m65a46n 59S48m31a11t29a36n52a 6415342607338

To vieš, Novák, kde nie sú investície a výrobný program, tam ťažko niečo vyrábať. No a skončilo to tak, že BAZ (takmer prázdne haly bez výrobného programu) kúpil podobne ako Škodovku VW a dodal investície a výrobný program. Teda to, čoho sa BAZ za desaťročie od pražskej vlády nedočkal. Nakoniec to dopadlo ako z tej rozprávky o škaredom kačiatku.

http://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-investuje-v-bratislave-postavi-svarovnu-za-pul-miliardy-eur-14j-/eko-zahranicni.aspx?c=A150409_121153_eko-zahranicni_lve

0/−3
9.4.2015 13:08

J70i57ř25í 56E58r90b37e22n 1373964566657

Až na to, že do BAZu se sypaly stamiliony korun, jenže to celou dobu byla polomrtvá fabrika s mizernou pracovní morálkou. Když v 80. letech škodovka nestíhala výrobu a chyběly jí například vysokotonážní lisy na nápravové dílce, tak v BAZu takových lisů zahálely desítky a sedal na ně prach. Jediné, co v BAZu za něco stálo, bylo vývojové středisko - ostatně BAZ Devín byl vynikající projekt nástupce Pragy V3S.

Vyhledejte si Bratislavské automobilové závody na české wikipedii (ne na slovenské, ta bohužel uvádí mnoho nepřesností).

+1/0
9.4.2015 18:27

R34o82m25a20n 38S58m42a34t43a63n72a 6375852677708

Všetko je to o peniazoch. V telke o tom bežal retro dokument. Súdruhom v 80-tych rokoch dochádzali prachy a na rozbeh BAZ už neboli peniaze. Prioritu dostal nábeh Favorita do výroby v MB, pretože Š120 bola technicky totálne zastaralá. V MB sa utopili všetky prachy a devízy (škodováci nedokázali ani upevniť motor na silentbloky, takmer všetko zadali zahraničným technikom - uchytenie motora robilo dokonca Porsche, karburátor - licenčný Piersburg, karoséria - Bertone, nápravy tiež licenčné, atď). To stálo devízy a tak sa BAZ ponechala bez výrobného programu a budúcnosti. Pokiaľ by nenastal prevrat, v BAZ by sa vyrábali možno zadné nápravy pre LIAZ, ale rozhodne nie Cayenne alebo Tuareg.

0/−1
13.4.2015 10:03

J67a72n 17N85o64v74a31k 5111227759294

Jojo a to neni jen automobilovy prumysl, skoro vsechno co vemou do ruky Nemci tak najednou se dari a slape to.At jsou to i strojarske podniky,elektro atd. Samozrejme se najdou vyjimky (jako treba Rover),ale i tak si myslim, ze jsou opravdu schopnejsi nez ostatni narody.Smula Slovenska je trochu to, ze tam prakticky neexistuje zadny vyzkum a vyvoj jako treba ve Skode, jsou jen obycejne montazni zavody.Proto si myslim, ze by se ani nemelo rikat, ze na SR jsou tri automobilky,ale spravne by melo byt, ze tam jsou jen vyrobni zavody tri automnobilek.

+2/−1
9.4.2015 21:25

R59o51m31a41n 38S48m12a82t95a27n14a 6265242817918

S tým vývojom je to tak trochu pritiahnuté za vlasy. Písať, že v Škodovke prebieha vývoj áut a v Bratislave je len montovňa zaváňa tak trochu švejkovaním.  Myslím si, že rozdiel medzi týmito závodmi je minimálny. Nechcem to rozpisovať - 10 rokov som robil "vývoj" v automobilovom priemysle pre nemeckú automobilku a viem, čo je vývoj a know-how a čo je využívanie lacnej pracovnej sily pri prekresľovaní technickej dokumentácie a testovania. Pokiaľ si myslíš, že v Mladej Boleslavi sa niečo vymýšľa a vyvíja pre koncern, tak mi napíš konkrétne, čo MB pre koncern niekedy vyvinula.  Motory, podvozky, ABS-systém, klimatizáciu, sedačky, prevodovky, palubné siete ??? Ja ti poviem - nič!  Veľké NIČ.  Preberá všetko od VW a dáva na to vlastný tvar karosérie. A aj ten má vo VW vyvinuté a presne predpísané rozmery a materiálové zloženie. Zamestnáva stovky technikov a inžinierov na prekresľovanie a napasovanie vyvinutých technológií a súčiastok kvôli lacnej pracovnej sile. To je ten tvoj vývoj. Takýchto ľudí má aj KIA, i keď sa čoraz častejšie vývoj a prekresľovanie zadávajú priamo dodávateľským firmám ako Johnson Controls alebo Hella. Takže asi tak. Netreba sa chváliť cudzím perím. Vyzerá to potom komicky.

0/−1
13.4.2015 9:54

J36a88n 17N83o86v70a89k 5301697489304

To myslis jako vazne nebo si fakt tak hloupy, ze napises, ze neni rozdil mezi automobilkou Skoda a montaznim zavodem VW celeho koncernu, kde se vyrabeji vsechny znacky koncernu?Internet mas tak si muzes najit informace, ktere o me zadas...staci dat do googlu slovicka vyvoj a skoda.Samozrejmem, ze vsechen vyvoj probiha v kooperaci s koncernem, dnes uz jen malo automobilek je samostatnych a vsechno pohltily koncerny, ale ano v CR narozdil od SR opravdu probiha jakztakz nejaky vyvoj, kazdy model Skody byl navrzen v CR, a maji na tom podil i slovaci, v cele s sef designerem. Min. ma Skoda sve vlastni designove centrum, ma oddeleni motorsporu kde probiha vyvoj a urcite jeste neco najdes.Krome Skody ma sve vyvojove centrum i Tatra , kde probiha napr. vyvoj podvozku.Takze se uklidni a smir se s tim, ze zadna Slovenska automobilka opravdu neexistuje (a myslim, ze nikdy ani neexistovala), jsou to jen a pouze montazni zavody.A ten v Bratislave myslim, stejne puvodne postavila Skoda, takze je dost pravdepodne, ze nebyt Skody dnes by tam nebyl ani ten VW.Hele nechci se vytahovat, ale je to tak.Ja mam Slovensko rad, studoval jsem v Ziline dopravni skolu a mam zenu Slovenku.Ale napsat, ze neni rozdil mezi firmou Skoda a BAZ, to si asi jen provokoval ze...hledej na netu a neco najdes, jen namatkou treba :

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/skoda-otevrela-centrum-pro-vyvoj-motoru-stavba-za-miliardu-trvala-dva-roky-1115575

+1/−1
14.4.2015 22:06

R21o90m89a13n 80S12m43a19t98a89n12a 6115352347348

Tak čo že to Škodovka pre koncern vyvinula?   No buď konkrétny, ty "cenová vývojová skupino" ;-D A Škoda už nie je žiadna česká automobilka - 100% vlastník je v Nemecku, ty malinkatý nacionalistický pepíček. Makáte pre Nemcov a Kórejcov, ako aj my.  A v tom VW Bratislava (montovňa) dokonca viac zarábajú než na tvojom "vývoji" v Boleslavi. To je realita, a nie staré povesti české .....

0/−1
15.4.2015 11:25

R13o71m52a63n 56S92m13a72t47a42n93a 6375882587698

A drísty, že Škodovka postavila v Bratislave závod a bez neho by tam nebol ani VW, je už fakt prekrúcanie histórie. Škoda skôr robila všetko pre to, aby sa tam žiaden automobil nikdy ani sériovo nevyrábal a aby to nebola priama konkurencia Boleslavi.  Nejakých pár kusov Garde a Rapidu sa medzi sériovú výrobu nerátajú. Už som počul všeliaké klišé, ale to tvoje zaraďujem na 3. miesto  - hneď po vybudovaní Košicko-buhumínskej železnice c 19. storočí Čechmi a po spriemyselnení Slovenska v 20- tych rokoch 20. storočia. Kam sa hrabe Palacký so svojimi idealizovanými dejinami....Ešteže je internet a knižnice plné informácii.

http://sk.wikipedia.org/wiki/Bratislavsk%C3%A9_automobilov%C3%A9_z%C3%A1vody

0/−1
15.4.2015 11:45

J31a61n 91N17o37v21a91k 5921467119814

Jsi zamindrakovany a jeste k tomu hlupak.Ja myslel, ze slovaky uz ten komplex menecennosti pred Cechy presel, ale vidim, ze se jeste porad zavistivi jedinci najdou:-)Jen se rozciluj a prskej ani nevis jak sem se na tobe zasmal :-)Se s tim smir, ze Slovaci nikdy zadne firmy a znacky nevybudovali a nezesmesnuj se tu.Vzdy jste delali jen pro nekoho kdo vas vodil za ruce, at uz to byli madari nebo cesi.Sami byste na SR dodnes pasli max ovce, vsechen prumysl vam tam vicemene dotahli cesi... A ted k tematu skoda... to co se tam vyviji se asi tezko dovis, vetsinou to byvaji firmami utajovane veci,ale to ty stejne nepochopis.Obecne si muzes jak sem ti psal najit na netu nejake informace co se ve skode vyviji, at jsou to motory,prevodovky nebo zavodni auta divize skoda motorsport.A ano skoda je vnimana jako ceska znacka a v kazdem zahranicnim casopise o ni takto pisou(at je to nemecky Auto Zeitung nebo AutoCar, Top Gear).Tak jako nepisou ,ze jaguar je indicka automobilka a RR a Bentley nemecka.Ale takovemu hlupakovi jako jsi to tezko vysvetlovat.Pireli bude taky navzdy italska znacka, ikdyz ji koupili cinani, Muzu Te ujistit, ze v zahranici nikde netusi, ze nejaky BAZ existuje (krome par lidi ve Wolfsburgu), protoze automobikjy maji takovych zavodu po svete spoustu ,ale kazdy vi, ze skoda je z CR.V dnesnim globalizovanem svete se uz na to nehraje, kdo je vlastnikem, ale jde jen puvod znacky.A ty se smir s tim, ze na slovensku mate jen montazni haly pro robose a zadna znama slovenska znacka neexistuje a nikdy nebyla.Narozdil od CR kde je treba Skoda, Pilsner Urquel,Tatra, atd. Ale ty se klidne rozplyvej a bud hrdy na svuj montazni zavod koncernu VW dokud ho tam jeste mas, protoze na nic jineho co se tyka aut ani jako slovak byt hrdy nemuzes.Je jasne, ze tvoje zavist prameni z toho, ze slovensko nema zadnou automobilku resp, automobilovou znacku,Uplne si Te dokazu predstavit jak vidis na ulici nejakeho pekneho superba nebo jinou skodovku a zavidis, ze slovaci nic takove nemaji

+1/0
15.4.2015 22:40

R15o82m11a33n 86S80m59a62t67a28n76a 6165912367178

Aby ti nepraskla žilka;-D

0/−1
16.4.2015 13:46

J27a52n 69N86o74v53a59k 5381687509194

,Uplne si Te dokazu predstavit jak vidis na ulici nejakeho pekneho superba nebo jinou skodovku a zavidis, ze slovaci nic takove nemaji,Kdyby byla skoda ze slovenska a ja napsal  ze neni rozdil mezi zavodem skoda a montovnou hyundai v nosovicich tak by sis o me myslel , ze jsem blazen co? Jen se pekne rozciluj, vy na slovensku nikdy nic takoveho jako je skoda mit nebudete:-)Zadne slovenske auto neexistuje, narozdil od aut zn. Skoda, Tatra, Praga, Walter, CZ ....

+1/0
15.4.2015 23:02

R27o95m23a20n 78S16m61a73t87a30n71a 6245542227768

Len si švejkuj a povyšuj sa. Za 10 rokov obe naše republiky v ekonomike predbehne Poľsko a to už ťažko rozdýchaš. V politike, význame a kvalite národa sú Poliaci už dávnom pred nami. Len vám to v kotlinke stále nedochádza a stále si myslíte,  že ste niečo extra.  Ale sami už tušíte, že je asi niekde chyba. Ja sa nerozčuľujem, len mi je smiešne a smutno, keď si ešte niekto aj po 25 rokoch od rozdelenia republiky honí brko nemeckým podnikom v štýle "ja ho mám väčší, inak to byť nemôže". Myslím si, že v tomto sú Slováci trochu realistickejší Európania a vedia, aké je ich reálne miesto v EU.

0/−1
16.4.2015 13:44

J36a90n 51N53o55v10a80k 5291927489324

dneska vysel rozhovor s M.Jahnem v HN, kde si muzes precist,ze ve Skode probiha vyvoj i pro cely koncern VW, samozrejme nic konnkretniho ti nikdo neprozradi. ... abys priste nebyl za hlupaka a netvrdil, ze BAZ a Skoda jsou stejne zavody :-)Jinak moji odpoved co se tyka slovenska si muzes precist na uplnem zacatku, nevim proc mi to hodilo jako nejnovejsi prispevek a ne jako reakci.

Rozhovor je zde:

http://archiv.ihned.cz/c1-63942760-v-mlade-boleslavi-padne-90-procent-dulezitych-rozhodnuti-o-vyvoji-vozu-jen-zlomek-resi-vw

+1/0
29.4.2015 21:11

J58i36ř38í 54E53r41b82e77n 1633624486567

VW Bratislava je dost prestižním závodem Volkswagenu. Ve výrobním programu má od Škody Citigo po Porschi Cayenne.

+1/0
9.4.2015 18:23

M48i69r53o27s48l86a55v 38Š25i74m96k27o 7685863242945

Kdyby tak vyvinuli nějaké jednoduché kupé s motorem vzadu za fajnovou cenu, tak proč ne? Tohle budoucnost nemá, akorát v tom někdo utopil peníze...

+11/−1
8.4.2015 17:06

D18a46n76i29e70l 55V57o35d45i43c75k39a 9415761577245

jen bych Vás drobně opravil. nikoliv utopil peníze, ale vypral černé peníze. především ze státních zakázek. ale auto je to moc hezký...

0/0
9.4.2015 6:29

J86i43ř12í 83E11r82b42e41n 1473204176837

To nikdo nedokáže. Homologační předpisy EHS jsou dost náročné a potřebné testy dost drahé.

Ostatně už za první republiky tu bylo dost garážových výrobců, kteří snili o tom, jak svými geniálně jednoduchými vozítky porazí zavedené značky. Trochu ale zapomněli, že výrobní cena je jen jedním z mnoha faktorů pro rozhodování.

0/0
9.4.2015 18:29

V38l20a84d65i26m86i68r 27Z85a29b84l92o21u27d80i15l 6217251969470

Ta V3S se mi líbí víc...

+14/−1
8.4.2015 13:39

R26o82m40a34n 84V40o92c35e13t44k80a 9603481726958

Tak palec nahoru R^ a držím pěsti, ať se to podaří dotáhnout do konce a ať občas nějakého krasavce z Pragy potkáme na cestách

+4/0
8.4.2015 13:35

D57a19v23i53d 17H40u37r66k58a 3190713831121

Myslím, že tohle auto bylo poprvé představeno tak před dvěma lety. Nevím, jestli to bylo už jako Praga či nějaký pokračovatel K1 Attack. To je slovenský supersport a párkrát jsem ho na cestě potkal. (nyní myslím K1 Attack, ne Pragu)

+4/0
8.4.2015 13:25

R37o30m31a23n 68S67m55a79t59a79n85a 6935432237508

Je to Attack.  Na Slovakiaringu sa dá aj cez zľavomat požičať a vyblázniť sa do sýtosti.

0/0
9.4.2015 13:11

R47o34m53a47n 31H55o56r11n12í52k 2395842544721

Ó, to je nádhera! V[>-]V

+2/0
8.4.2015 13:24

P75e75t67r 19B32a75l24o59g 4461789156490

no...test v TopGearu asi nestihne;-D

+3/0
8.4.2015 13:17

J54a97r38o36s59l73a26v 86P29e33l64d33a

Uživatel požádal o vymazání
0/−2
8.4.2015 12:34

M62i55c79h28a29l 69F39r81ý11d17a 1832149283832

Srovnáváte jablka s hruškami... Vámi zmiňované prototypy vesměs vznikly za totáče, tedy byly předem odsouzeny k jepičímu životu. Toto je projekt financovaný ze soukromých peněz, je tedy v zájmu investora neprodělat = uvést projekt v život tak, aby se minimálně zaplatil. Tím netvrdím, že to tak MUSÍ dopadnout, ale podstata je někde jinde...

+5/0
8.4.2015 12:50

J20a47r35o87s87l73a42v 80P10e58l71d74a

Uživatel požádal o vymazání
+3/0
8.4.2015 13:15

M92i65c68h66a53l 51F21r43ý56d76a 1942949393752

Vývoj Tatry MTX je datován ještě před revolucí a Tatra Beta je na tom v podstatě stejně, v Ejpovicích začaly první práce těsně před koncem totality.

Z těch "novějších" projektů bych ještě zmínil např. LIAZ Xena a LIAZ (později Tedom) Fox. Ty již také odvál čas Rv a našlo by se jich ještě více.

0/0
8.4.2015 17:30

J49i33ř48í 47E23r34b18e74n 1623784606407

No, Avia 4×4, ROSS VIZA a Praga UV byly v podstatě konkurenční projekty vycházející z Pragy V3S. Jenomže u Avie šlo jen o zpestření výrobního programu v době poklesu poptávky o klasické náklaďáky, zatímco u Pragy to byl pokus resuscitovat vlastní jméno za cenu poddimenzování všech rozhodujících dílů kvůli ořezání materiálových nákladů, což se neblaze projevilo na mizerné životnosti všech dílů. Těch pragovek dnes jezdí jen pár kousků.

Jediný ROSS byl životaschopný a úspěšný projekt, který kombinoval osvědčené a spolehlivé díly dosavadních vozů. Jenže ho zařízla ekonomická krize způsobená kroky ČNB v letech 1997 a 98, kdy dobře našlápnutá továrna se zajištěnými zakázkami najednou nedostala úvěry na další činnost. Model VIZA je i téměř po dvaceti letech oblíbeným lehkým teréňákem pro lesáky i stavbaře...

0/0
9.4.2015 18:39

Z45d90e90n80ě55k 31W56e53r76n72h22a43r62t 6417915832378

Pokud u téhle Pragovky už mají homologaci, svědčí to o skutečném zájmu to dostat do výroby.

+3/0
8.4.2015 12:52

R43o51m40a57n 21F33i18š42e61r 5445478666280

a komu to prodají? :)

0/0
8.4.2015 13:53

J12a88n 16P22o15l30i52c74k30ý 6723488854983

zalezi na cene

0/0
8.4.2015 15:17

M75i20c14h83a80l 41Š34r46o29u37b30e82k 8344666823480

Tatra BETA se to jmenoval až posléze původně to vzniklo jen jako BETA - elektrododávka. Pak byl Škoda Beta s pohonem z Favorita.

0/0
8.4.2015 14:51

O92n86d19ř86e58j 70Č33a37p50k36a 6711411623224

Myslím, že tady nejde o český pokus o Ferrari, ale spíš o Ultimu nebo Radical... prostě závodní placka na značkách, u které nejde o jméno a slavného výrobce, ale hlavně o brutální výkony za relativně rozumnou cenu.

0/0
8.4.2015 17:10

J77a90n 71K21o56n96v37a76l62i15n42k80a 5820611841395

Česko-Slovensko-Kyperský projekt. Mno, proč ne. Snad se to zrealizuje. Nejspíše to bude nejčeštější auto, které se u nás vyrábí. R^

0/−1
8.4.2015 12:27

D79a62v69i35d 37R85y39c97h50e15t86s76k43ý 9546681910830

Další teoretický supersport, který nikdy neopustí fázi konceptu. Už je dělají i srbové, asi si taky nějaký naplánuji.

0/−1
8.4.2015 12:11

M16i58c38h20a22l 19Š84r21o25u34b13e54k 8764876703510

Tak a šup si teď přečíst článek...

+11/0
8.4.2015 12:20

M21i55r18o71s36l84a90v 61S72u70c51h19y 5590439170450

Až na ten zdvojený ocas mi logo příliš připomíná Peugeot. Jinak autu držím palce. Á propos, iDnes si pletou milióny a miliardy, za čtvrt milionu korun bych už byl ve frontěa doufal, že se na mě také dostane řada.

+1/0
8.4.2015 12:11

J49a96n 75P12e56k28a 5673533833

Tři a čtvrt milionu... za čtvrt miliardy by si to koupil možná arabskej šejk, kdyby mu pozlatili karoserii :D

+2/0
8.4.2015 12:35

L24i21b61o35r 53D72a27n26ě35k 4317971603

Srdce mi zaplesalo. Taková krása z české kotliny tu už dlouho nebyla.V

+4/−2
8.4.2015 11:56

M30a57r30i67a75n 47K50a66r74a61b81a 4263671150792

Tiež sa teším že niečo také tu existuje, ale nie je to z českej kotliny:

http://www.etrend.sk/auto/race4slovakia-sa-meni-na-praga-cars.html

Otázkou je, kto má tých zostávajúcich 50% na Cypre ;-)

+3/−2
8.4.2015 12:09

M21a67r93e91k 87S64ý86k21o73r39a 9363280966346

No beztak nějaký další Slovák nebo Čech....

0/0
8.4.2015 12:36

M92a33r21t19i84n 28M49i54k44o79l80á26š85e19k 7620390453

A Škodofka je co???;-D;-D

0/0
8.4.2015 13:01

P66e48t92r 15B57a40l38o20g 4941439456560

mluvil o kráse......;-D

+4/0
8.4.2015 13:16

Z37d49e28n53ě42k 80W37e69r17n82h85a40r65t 6337245212718

O kuriozity zájem bude vždy.

0/0
8.4.2015 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.