- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....
jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....
Veď to je len premenovaný Attack známeho slovenského výrobcu okruhových špeciálov. Dokonca ani motor nie je zmenený. Vyzerá to tak, že nejaký obchodník so zbraňami vstúpil kapitálovo do slovenskej firmy a okruhový špeciál sa pod značkou Praga a s miernymi úpravami dočká aj verzie pre bežnú prevádzku. To keď sa niektorí dozvedia, že výroba a vývoj je a ostane na Slovensku, to z toho ihneď urobia šrot a-la Favorit
Proč tady popisuješ něco, co si každý mohl přečíst v článku.
Když jsem byl ne vojně v 75 a 76, tak V3S neměly konkurenci, i když se už v té době dávno nevyráběly. Byl problém s náhradními díly. Byl jsem na cvičení Varšavské smlouvy "Štít/Tarcza 76" v Polsku a tam ti Poláci říkali, že u nich v lesích používají V3S a ta že nemá konkurenci. Bohužel se výroba modernizovaného provedení "přesunula" na Slovensko, resp. Slováci si ji uzurpovali a dopadlo to podle toho : prachy ze státního rozpočtu se sypaly do výstavby BAZ Bratislava, ještě v roce 89 tam stálo několik nepodařených prototypů, firma nic neprodukovala, stále se přesto dál a dál rozšiřovala, k ničemu to pod vedením "odborníků" za Slovače nevedlo. Občas jsem s nimi přišel do styku, pár výlisků pro nás lisovali - byl to porod!!! Po 89 tam přišli z VW, nějaký čas se tam dokončovaly VW Passat, teď už ne, jak to skončilo, to fakt nevím.
To vieš, Novák, kde nie sú investície a výrobný program, tam ťažko niečo vyrábať. No a skončilo to tak, že BAZ (takmer prázdne haly bez výrobného programu) kúpil podobne ako Škodovku VW a dodal investície a výrobný program. Teda to, čoho sa BAZ za desaťročie od pražskej vlády nedočkal. Nakoniec to dopadlo ako z tej rozprávky o škaredom kačiatku.
Kdyby tak vyvinuli nějaké jednoduché kupé s motorem vzadu za fajnovou cenu, tak proč ne? Tohle budoucnost nemá, akorát v tom někdo utopil peníze...
jen bych Vás drobně opravil. nikoliv utopil peníze, ale vypral černé peníze. především ze státních zakázek. ale auto je to moc hezký...
Ta V3S se mi líbí víc...
Tak palec nahoru a držím pěsti, ať se to podaří dotáhnout do konce a ať občas nějakého krasavce z Pragy potkáme na cestách
Myslím, že tohle auto bylo poprvé představeno tak před dvěma lety. Nevím, jestli to bylo už jako Praga či nějaký pokračovatel K1 Attack. To je slovenský supersport a párkrát jsem ho na cestě potkal. (nyní myslím K1 Attack, ne Pragu)
Je to Attack. Na Slovakiaringu sa dá aj cez zľavomat požičať a vyblázniť sa do sýtosti.