Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spolupracovník iDNES.cz v porotě prestižní ankety evropského auta roku

Nejprestižnější automobilová anketa má nového člena z České republiky. V jury odborných novinářů Evropského auta roku nahrazuje Tomáše Hyana, který byl v porotě od roku 2001, Jiří Duchoň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30a29r20e90k 12H32r78u11b47y 6787322871358

Nahradit Toma Hyana je docela vyzva, i kdyz svuj vrchol ma uz za sebou. Tak at se dariR^

0/0
10.4.2015 11:57

S72t29a55n76i76s69l63a75v 16S57r15b93a 4565214668454

volný byl krom p. Duchoně i Clarkson. překvapuje mě, že přednost dostal právě prvně jmenovaný. Zvlášť když rubriku auto.idnes.cz plnil Clarkson mnohem více než Duchoň.

+2/0
9.4.2015 11:27

J22o81s55e18f 95N20o56v73a18k 5928532626928

Bude někdo někdy hodnotit kvalitu provedení a výdrž po ujetí 200kkm, jako to uměla auta z druhé půlky devadesátých let?

+1/0
9.4.2015 10:47

J52i76ř92í 29S84c76h63w94a17c86h 8108624528596

a jak by sis to představoval u aut co jsou na trhu pár měsíců? ;-)

+1/0
9.4.2015 11:50

S64t43a83n53i26s83l54a35v 21S86r74b53a 4275214588654

já ti do toho pepo nechcu moc kecat, ale nepleteš si pojmy? on je rozdíl, jestli ti auto vydrželo 200k nebo jestli sis auto uměl opravit po každých 10k sám až si najezdil celkových 200k a auto zešrotoval...chápu, že dnes 10x ručně vyměněné brzdové kotouče můžeš nazývat výdrží, ale není to fér vůči současným autům...

0/0
9.4.2015 14:10

J30o94s55e82f 62N93o22v51a78k 5278462596448

Odcházející řídíci jednotky, motory vyráběné tak, že se nedají přetěsnit a překroužkovat, to jsou věci, které byly ok a současný stav není fér k zákazníkům.

+1/0
9.4.2015 20:20

S27t59a11n19i19s93l31a57v 37S19r78b48a 4355914488934

tak ale o tom to je-ani tenkrát auta nevydržela 200k bez potřeby přetěsnit, vyměnit, zavařit...proto rozdíl není ve výdrži, ale v tom, že tenkrát to šlo opravit skoro doma, dnes ne. Ale holt ESP neuděláš jiné než elektronické, protože mechanické dosud nikdo nevymyslel...možná, že by někdo ještě dokázal vyrobit čistě mechanické auto, možná by ho i někdo koupil, ale to už jsi v jiné rubrice než auto roku i kdyby byla čistá nezkorumpovaná

0/0
10.4.2015 7:48

J73o89s87e50f 88N74o51v95a31k 5638192596308

Tenkrát to šlo doma, dnes to nejde ani v autorizovaném servisu, protože náhradní díly automobilka neprodává. Takže motor, kterej by v klidu mohl sloužit dál, jde do koše. Rád bych si připlatil za auto, který by vydrželo, ne auta měnit po pěti letech. To by teprve byla ta správná ekologie.

A co se týče odcházejících řídících jednotek, zase je to o optimalizaci řízené životnosti. Šlo by to udělat tak, aby jednotky vydržely, jen není zájem.

0/0
13.4.2015 11:35

J58a14k42u75b 17F73e37i39f35a66r 7209489566369

Tato anketa je komedie, stejně jsou výsledky domluvené, zaplacené.

0/0
9.4.2015 9:51

J73a96n 54J52a25n73e25č85e78k 9520853540386

Jedině dobře, že dědek zmizí. Takový hrozný a nesoudný kecy, to se člověk stydí číst:

"When I have been told, that Passat is going to be different, I had some doubts, knowing minimal difference between previous two generations! But when I have driven first meters of my hundreds of kilometers with the Passat, I already knew that it is my Car of the Year. Refined, with great road behaviours, excellent handling and comfort; powerful, but clean and not thirsty engines, even hybrid version; and two universal body styles. Sharp lines of timeless design and innovative assistants, with special mention for Trailer Assist and Traffic Jam Assist, have convinced me for the first position."

+1/−2
9.4.2015 9:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.