Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spolupracovník iDNES.cz v porotě prestižní ankety evropského auta roku

Nejprestižnější automobilová anketa má nového člena z České republiky. V jury odborných novinářů Evropského auta roku nahrazuje Tomáše Hyana, který byl v porotě od roku 2001, Jiří Duchoň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48a51r28e64k 61H12r11u97b14y 6417222881948

Nahradit Toma Hyana je docela vyzva, i kdyz svuj vrchol ma uz za sebou. Tak at se dariR^

0/0
10.4.2015 11:57

S28t68a19n97i36s98l65a91v 57S53r83b42a 4775744228824

volný byl krom p. Duchoně i Clarkson. překvapuje mě, že přednost dostal právě prvně jmenovaný. Zvlášť když rubriku auto.idnes.cz plnil Clarkson mnohem více než Duchoň.

+2/0
9.4.2015 11:27

J46o89s24e95f 43N52o46v79a35k 5358292506738

Bude někdo někdy hodnotit kvalitu provedení a výdrž po ujetí 200kkm, jako to uměla auta z druhé půlky devadesátých let?

+1/0
9.4.2015 10:47

J36i89ř88í 85S34c46h91w84a53c70h 8938764928896

a jak by sis to představoval u aut co jsou na trhu pár měsíců? ;-)

+1/0
9.4.2015 11:50

S97t43a31n82i37s87l25a66v 50S97r92b60a 4755314388724

já ti do toho pepo nechcu moc kecat, ale nepleteš si pojmy? on je rozdíl, jestli ti auto vydrželo 200k nebo jestli sis auto uměl opravit po každých 10k sám až si najezdil celkových 200k a auto zešrotoval...chápu, že dnes 10x ručně vyměněné brzdové kotouče můžeš nazývat výdrží, ale není to fér vůči současným autům...

0/0
9.4.2015 14:10

J10o79s25e28f 30N62o94v56a53k 5378302976928

Odcházející řídíci jednotky, motory vyráběné tak, že se nedají přetěsnit a překroužkovat, to jsou věci, které byly ok a současný stav není fér k zákazníkům.

+1/0
9.4.2015 20:20

S29t29a28n49i61s48l45a14v 52S91r62b58a 4695494898924

tak ale o tom to je-ani tenkrát auta nevydržela 200k bez potřeby přetěsnit, vyměnit, zavařit...proto rozdíl není ve výdrži, ale v tom, že tenkrát to šlo opravit skoro doma, dnes ne. Ale holt ESP neuděláš jiné než elektronické, protože mechanické dosud nikdo nevymyslel...možná, že by někdo ještě dokázal vyrobit čistě mechanické auto, možná by ho i někdo koupil, ale to už jsi v jiné rubrice než auto roku i kdyby byla čistá nezkorumpovaná

0/0
10.4.2015 7:48

J72o70s69e55f 79N69o24v61a74k 5698452486748

Tenkrát to šlo doma, dnes to nejde ani v autorizovaném servisu, protože náhradní díly automobilka neprodává. Takže motor, kterej by v klidu mohl sloužit dál, jde do koše. Rád bych si připlatil za auto, který by vydrželo, ne auta měnit po pěti letech. To by teprve byla ta správná ekologie.

A co se týče odcházejících řídících jednotek, zase je to o optimalizaci řízené životnosti. Šlo by to udělat tak, aby jednotky vydržely, jen není zájem.

0/0
13.4.2015 11:35

J38a98k67u26b 73F30e78i74f20a24r 7829929686569

Tato anketa je komedie, stejně jsou výsledky domluvené, zaplacené.

0/0
9.4.2015 9:51

J87a61n 68J60a22n15e62č79e66k 9600513220586

Jedině dobře, že dědek zmizí. Takový hrozný a nesoudný kecy, to se člověk stydí číst:

"When I have been told, that Passat is going to be different, I had some doubts, knowing minimal difference between previous two generations! But when I have driven first meters of my hundreds of kilometers with the Passat, I already knew that it is my Car of the Year. Refined, with great road behaviours, excellent handling and comfort; powerful, but clean and not thirsty engines, even hybrid version; and two universal body styles. Sharp lines of timeless design and innovative assistants, with special mention for Trailer Assist and Traffic Jam Assist, have convinced me for the first position."

+1/−2
9.4.2015 9:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.