Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spolupracovník iDNES.cz v porotě prestižní ankety evropského auta roku

Nejprestižnější automobilová anketa má nového člena z České republiky. V jury odborných novinářů Evropského auta roku nahrazuje Tomáše Hyana, který byl v porotě od roku 2001, Jiří Duchoň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77a45r31e36k 39H44r31u55b19y 6927882651348

Nahradit Toma Hyana je docela vyzva, i kdyz svuj vrchol ma uz za sebou. Tak at se dariR^

0/0
10.4.2015 11:57

S97t20a61n54i97s15l50a49v 11S92r19b88a 4375984178104

volný byl krom p. Duchoně i Clarkson. překvapuje mě, že přednost dostal právě prvně jmenovaný. Zvlášť když rubriku auto.idnes.cz plnil Clarkson mnohem více než Duchoň.

+2/0
9.4.2015 11:27

J56o10s55e67f 83N86o78v93a65k 5718442816798

Bude někdo někdy hodnotit kvalitu provedení a výdrž po ujetí 200kkm, jako to uměla auta z druhé půlky devadesátých let?

+1/0
9.4.2015 10:47


J62i72ř72í 41S77c64h19w45a54c57h 8828664118766

a jak by sis to představoval u aut co jsou na trhu pár měsíců? ;-)

+1/0
9.4.2015 11:50

S52t21a47n12i45s24l55a61v 92S42r97b49a 4215414678884

já ti do toho pepo nechcu moc kecat, ale nepleteš si pojmy? on je rozdíl, jestli ti auto vydrželo 200k nebo jestli sis auto uměl opravit po každých 10k sám až si najezdil celkových 200k a auto zešrotoval...chápu, že dnes 10x ručně vyměněné brzdové kotouče můžeš nazývat výdrží, ale není to fér vůči současným autům...

0/0
9.4.2015 14:10

J36o69s67e68f 48N30o45v57a59k 5438962636118

Odcházející řídíci jednotky, motory vyráběné tak, že se nedají přetěsnit a překroužkovat, to jsou věci, které byly ok a současný stav není fér k zákazníkům.

+1/0
9.4.2015 20:20

S51t72a10n82i20s35l82a28v 69S98r67b34a 4105794408434

tak ale o tom to je-ani tenkrát auta nevydržela 200k bez potřeby přetěsnit, vyměnit, zavařit...proto rozdíl není ve výdrži, ale v tom, že tenkrát to šlo opravit skoro doma, dnes ne. Ale holt ESP neuděláš jiné než elektronické, protože mechanické dosud nikdo nevymyslel...možná, že by někdo ještě dokázal vyrobit čistě mechanické auto, možná by ho i někdo koupil, ale to už jsi v jiné rubrice než auto roku i kdyby byla čistá nezkorumpovaná

0/0
10.4.2015 7:48

J38o53s77e77f 65N31o22v97a41k 5388322746888

Tenkrát to šlo doma, dnes to nejde ani v autorizovaném servisu, protože náhradní díly automobilka neprodává. Takže motor, kterej by v klidu mohl sloužit dál, jde do koše. Rád bych si připlatil za auto, který by vydrželo, ne auta měnit po pěti letech. To by teprve byla ta správná ekologie.

A co se týče odcházejících řídících jednotek, zase je to o optimalizaci řízené životnosti. Šlo by to udělat tak, aby jednotky vydržely, jen není zájem.

0/0
13.4.2015 11:35

J51a11k26u90b 59F50e69i96f65a11r 7159839706659

Tato anketa je komedie, stejně jsou výsledky domluvené, zaplacené.

0/0
9.4.2015 9:51

J70a98n 44J47a50n15e24č31e88k 9290843450306

Jedině dobře, že dědek zmizí. Takový hrozný a nesoudný kecy, to se člověk stydí číst:

"When I have been told, that Passat is going to be different, I had some doubts, knowing minimal difference between previous two generations! But when I have driven first meters of my hundreds of kilometers with the Passat, I already knew that it is my Car of the Year. Refined, with great road behaviours, excellent handling and comfort; powerful, but clean and not thirsty engines, even hybrid version; and two universal body styles. Sharp lines of timeless design and innovative assistants, with special mention for Trailer Assist and Traffic Jam Assist, have convinced me for the first position."

+1/−2
9.4.2015 9:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.