- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Polopřevod fungoval dlouhá léta a nikomu to nevadilo. Najednou se z toho mohou úředníci zbláznit. A najednou polopřevod není možný. Je to jen o tom, že v tom mají úředníci binec a tak hledají zástupný problém.
moc bych na stranky http://www.dokonceteregistraci.cz pro overeni nesazela. I po napsani nesmyslu typu "vul" to porad tvrdi "DĚKUJEME, VAŠE VOZIDLO JE SPRÁVNĚ ZAREGISTROVANÉ"
Chtěl jsem prodloužit o půl roku značky v registru. Přesně podle zákona. Sama úřednice mi řekla ať jdu domu, že je to pro ni zbytečný úkon. Jelikož mám takto odložený vůz přes dva roky, nechám si jej na náhradní díly. Koupil jsem si jiný a budu kanibalovat. Jako u letadel 10 stojí a dva díky nim létají. U mne to je 1:1
Otázka není, zda se mají či nemají dodržovat nějaké zákony a nařízení. Podstatné je to, že stát opět strká rypák tam, kam by nemusel! Pokud je podle RZ jasný majitel, tak řešit nějaké polopřevody je nesmysl, pokud evidentně nezpůsobím ekologickou katastrofu, tak je státu prd do toho, jestli svoje auto předělám třeba na králíkárnu - a eko daň je tuplem zhovadilost - kam ty peníze tečou? Co se za ně vybudovalo? Ví to někdo? Nebo všichni jen tupě kývou hlavama, jaké je to "ekologické" a platí jako ovce? Tzv. ekologická stopa je totiž daleko menší provozováním starého vozu (byť s větší spotřebou a emisemi) než výroba nového auta!!!
mícháš několik věcí dohromady.
Pokud je auto v polopřevodu, dle RZ dohledají posledního řádně přihlášeného majitele. Dotyčného v polopřevodu ne.
Povinná ekologická likvidace je jasná. Když člověk vidí, co jsou někteří primitivové naházet kolem silnic a do lesů, je jedině dobře, že auto nelze oficiálně zlikvidovat doma
Otázka, jak řešit situaci kdy je auto v polopřevodu (ano, původně chyba nového majitele, holt stalo se) a rozebrané/v průběhu přestavby etc.
Dohlásit ho nejde bez evidenční kontroly a evidenčku na auto rozložené po půlce garáže udělat nejde.
Jediná možnost - využít zbývající dva a půl měsíce, auto poskládat dohromady, udělat evidenčku a přihlásit.
Skoda, ze vraky jako Felicie, Favority, Fabie nevyradi i ze silnic
Co je na Fabii nebo některých Feliciích za vrak???
už aby to bylo. Dostal jsem jedno auto na doježdění a abych ho mohl dát na vrakáč je v polopřevodu tak slavný áčka mi nechtěj vystavit od nich jako původního majitele plnou moc k likvidaci. Tak čekám do 1 července a hurá na vrakáč jen ta pojistka na tři měsíce mě sere.
ekodaň má v tom velký podíl, kdo by chtěl přijít o tolik peněz, blábolili, že to má obnovit vozový park, no nevím jak když mi stát sebere 3, 5 nebo 10 tisíc na nové auto nebo spíše novější.
Ekodan jsem nikdy neplatil, ale neni to tak, ze ji plati pri prepisu kupujici? Takze pokud si koupite plecku, tak zaplatite 10 tisic dan, ale jinak kdyz si koupite novejsi, tak se dani vyhnete a muzete na to pouzit prave tech "usetrenych" 10 tisic?
A jak se budu dostavat do prace ??
Já jsem vlastníkem takového auta v polopřevodu - respektive to auto už dávno fyzicky neexistuje. Pořídil jsem ho za babko, když jsem potřeboval dovézt zboží do Prahy a jezdil jsem s ním asi měsíc, než mi dali dohromady to moje. Po půl roce jsem ho nechal sešrotovat (mám na to i doklad).
Měl jsem sice snahu uvést to do pořádku - ale na magistrátu jsem se dozvěděl, že to auto zrušit nejde, že ho napřed musím přihlásit na sebe a až poté zrušit. Zrušit v polopřevodu prostě nejde. Srdečně jsem se tomu zasmál a odešel jsem. Opět jsem se to pokusil legalizovat asi po roce a půl - se stejným výsledkem a s tím, že musím zaplatit ekologickou daň 10000,- Nezajímalo, je, že mám papír o likvidaci vozidla.
Moje reakce byla stručná a jednoslovná: "nasrat". Z magistrátu jsem odešel s tím, že jim ho tam v evidenci klidně nechám, ať si s tím poradí, jak umí. No - a nakonec si s tím poradili ....