- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeste aby nekdo vyradil ty vraky i ze silnic co clovek dennodenne potkava.
Hlavne ty trapny felicie a favority, nejlip i s temi tezce podprumernymi ridici co v nich vetsinou sedi.
Ty tupa hlavo, jezdim autem za pul mice ale take tou felicii. Pokud clovek neni uplnej automobilovej analfabet jako ty, nevim proc by jeho felicie mela bejt nejakej vrak... Pokud to regulerne projde STK zadny vrak to neni. Ja se narozdil od vetsiny zbavuji auta az kdyz je v poslednim tazeni. Cili me chovani je vice ekologicke nez nejaka ekodan.
Tak minimálně se zruší ta auta, která už fyzicky neexistují. Když to nešlo rozebrat na díly doma legálně, tak se to prostě nehlásilo.
A omlazování vozového parku nejvíce zablokovalo zavádění ekologického poplatku za přepis staršího auta, je jasné že to lidi obcházeli jak to šlo, nebo to auto hoblovali dokud se samovolně nerozpadlo.
moc bych na stranky http://www.dokonceteregistraci.cz pro overeni nesazela. I po napsani nesmyslu typu "vul" to porad tvrdi "DĚKUJEME, VAŠE VOZIDLO JE SPRÁVNĚ ZAREGISTROVANÉ"
Ve Velké Británii se platí ekologická daň (ve formě silniční daně) každý rok - dle emisní normy vozu. Ekodaň jakou známe u nás, je ve srovnání s ní zanedbatelná a v podstatě měla zamezit dovozu starých aut ze zahraničí, což je vcelku smysluplný tah. Takže pokud někdo chce koupit vůz v nějakém solidním stavu, asi by ho ekodaň neměla odstrašit, neboť to bude max. 3000 Kč. A ještě poznámka: ve VB je přepis auta záležitostí pár minut vyplňování papírů s prodejcem a jednoho dopisu na registrační úřad, bez ověřování identity i bydliště kupujícího. Je to snadné. Ovšem u nás se stále hledají cesty jak obejít zákon či nařízení, a proto nemůžeme mít jednoduchý systém přepisu vozidla, který by byl zneužitelný. Je to škoda, když to jinde jde.
VB si strcte jako priklad za klobouk. Nejdriv si spocitejte kolik ta dan je v pomeru rocniho prumerneho platu... Ve VB maji treba take dan za spicku 5 liber/den pro vsechny mimo Londyn. Smysl to pritom zadnej nema, clovek ceka ve fronte stejne :-D
Vozový park má omladit, stát proto auta vymaže z registru.
Aneb vzkaz od státu, že i když si koupíte auto za svoje peníze, budete platit daně na výstavbu silnic, tak vám prostě budeme diktovat, zda s autem vůbec můžete po nich jezdit. Sviňá.. na entou.
To samé, jako nucené likvidace v případě odhlašování. Jednou je auto můj majetek a jak s ním naložím, je snad moje věc, ne? A přitom by stačilo důsledně kontrolovat technický stav aut a vozový park by se vyčistil a nevymýšlet všemožné pí.., jako ekovýpalné atp.
Jenom jsem zvědavý, jak se pak budou tvářit, až si to vyřazené auto půjde někdo znova přihlásit. Bude mít v ruce odhlášený TP státu EU, takže si udělá dovozovou stk a musí dostat čísla!
Zijic v zemi, kde se auto prevadi odeslanim casti technicaku s udaji kupujiciho a prodavajiciho na centralni registr nebo pocitacem ci mobilem primo, kroutim nad ceskym systemem hlavou.
"Auto na sebe nedohlásil proto, že ho před rokem koupil ve stavu, ve kterém by ani nedojelo k evidenční kontrole, která je podmínkou převodu."
Pokud bylo auto v nepojízdném stavu, převážel ho po koupi na podvalu. Takže když ho měl naložený, mohl s ním rovnou na tu evidenční kontrolu dojet
Nemuselo byt slozene... Evidencka mi prijde jako naprosto zbytecna vec. Neresi to vubec nic, jenom to je vopruz pri prodeji akoupi
Navrhuji losovat o tom, která auta budou zrušena. Například každý měsíc vylosovat a nechat sešrotovat 5000 vozů starších 5 let.
Přeci jen nás výroba aut živí, tak ji musíme podporovat!!
dejte šrotovné 200 tis a 80 procent lidí si doplatí 50 tis a koupí rapida. A auta se vám omladí pod deset let.
To jste nedomyslel. Kde ty prachy vzít a nekrást? Zvýšíme daně? Nějakých 10.000 ročně na pracujícího navíc, aby .... lidi neměli prachy?
Já už jsem k obnovení vozového parku přispěl. Z 16 let na 4 roky. Ale stálo mně to 130 tisíc. Víc na obnovení vozového v parku nepřispěji. S tím nepočítejte.