Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konstruktérská esa Formule 1 chystají úsporné městské auto

Nebývá zvykem, že se konstruktéři, kteří se proslavili ohromujícími úspěchy ve Formuli 1, sejdou při konstrukci městského auta. Gordon Murray, bývalý konstruktér McLarenu, a Osamu Goto, kdysi motorářská hvězda Hondy, však takový projekt chystají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53a41r39o75s79l48a92v 39P18r90u90s73a 9162530662384

staci aby zacali vyvazet z japonska ty jejich kei cars a je klid :-)navic sou za lidovy ceny

https://www.youtube.com/watch?v=73jrchcRja8

+1/0
18.4.2015 18:46

J46a74n 78D31l41o27u18h96ý 7774829610509

Tak keycary se tu prodavali: Suzuki Wagon R+, Opel Agila A, Daihatsu, VW Lupo atd. Jenty ceny v te dobe byly dosti mimo...

+1/0
19.4.2015 11:20

J10o58s11e97f 85L88e17b88d71u67š13k50a 4482963163495

Městské auto za milion. To je pak lepší ojetá škodovka za pár desítek tisíc.

0/0
18.4.2015 13:17


J45a19n 13D16l55o38u77h28ý 7154809100449

Tu vam babis zdani, ze s ni budete moct jezdit tak maximalne po jizni spojce :-D

0/0
19.4.2015 11:21

J44i61ř91í 28K97o92c80u16r91e14k 6845984635938

A co zabrání politikovi zdanit auto nové?

0/0
20.4.2015 22:42

T69o43m33á40š 34Z34e76m72a87n 3735758154215

Nevýhodou těhlech jednoúčelovek je, že k nim potřebujete ještě druhé auto..

+1/0
18.4.2015 11:28

J31a39n 94D27l85o53u72h37ý 7794499140579

To neni tak uplne pravda, pokud ma clovek male auto, potrebuje mit moznost k tomu pripojit vozejk. Opel a suzuki to davno pochopili. Skoda s VW se nam snazi namluvit, ze to je u citigo a Up zbytecnost... Z vlastni zkusenosti vim, ze keycar jedine s taznym!

0/0
19.4.2015 11:23

A66l89e23x45a60n19d48r 21K85o94s53t87k80a 8552328716554

Nebylo by náhodou nejjednodušší vzít odzkoušenou, levnou a naprosto nezničitelnou kastli na trabanta a jen k ní udělat nehnijící podvozek a onen úsporný motoreček?

+2/0
17.4.2015 23:31

T86o25m23á85š 70Z50e20m74a27n 3405358364245

Bezpečnost, trabant byl pojízdnou gillotinou...

0/0
18.4.2015 13:18

A29l39e75x72a43n21d40r 22K77o34s63t28k26a 8772518246714

Kastle byla pevná a fajn. Jak říkám, musel by se udělat jiný podvozek a vnitřnosti.

0/0
18.4.2015 13:28

J63a81n 26D49l63o36u27h85ý 7264799480289

Problem vsech super mini aut z minuleho staleti je v tom, ze v evrope neprojde atesty a z hlediska bezpecnosti a EuroNcap povazovano za krap...

0/0
19.4.2015 11:25

J29a82k22u96b 65F65e76i25f46a44r 7909589766629

Když to bude stát do 100tis Kč tak bych to jako jednoúčelové autíčko vzal.

+1/0
17.4.2015 12:54

L61u93d69v92í98k 94G13a62j58d19o85š60í92k 2215893564632

Přesně tak. Někde okolo 100 000 Kč by to bylo naprosto super. Ale to jistě nebude.

+1/0
17.4.2015 15:27

J72o22s92e93f 21N66o62v60a10k 5368772376718

Jsem zvědavej, co budou muset na plánech změnit, až jim do toho promluví EuroNCAP a "ekologové" z Bruselu...

+2/0
17.4.2015 12:43

J33a48n 86D12l41o57u92h27ý 7834449640709

Eu jeste nepochopila, ze treba takovy vyrobce se muze na slavnej brusel vyjalet pekne z vejsky a auta nabizet v asii, usa, jizni americe a indii.

0/0
19.4.2015 11:26

V73á35c45l72a53v 86M68á82c70h78a 6659829502934

vždyť je to SMART FORTWO

+1/0
17.4.2015 12:09

J41a19n 91D72l26o74u90h34ý 7694989580609

V segmentu dvojmistnych aut toho moc vymyslet noveho nelze...

0/0
19.4.2015 11:27

V63l95a39d78i37m57í31r 30R85o31z89e16h22n66a94l 5658920677656

Ne asi skrytě sponzoruje firma Marlboro, protože kromě cestujících se ta vleze akorát krabička cigaret;-D;-D;-D

+1/0
17.4.2015 11:06

A45l17e10š 48L10i53s67o68v73s45k13ý 9359858212892

Za co nás trestají... :-(

+1/0
17.4.2015 9:26

T90o38m13a43s 31K43r61o64p71a51c12e79k 7159314192964

Jestli to zas bude homologovany jako ctyrkolka tak to bude k nicemu...

0/0
17.4.2015 7:53

J66a14n 62V50e60s24e95l84ý 5214673822851

Tolik úsilí a vyleze z toho Smart. Navíc cpát do toho spalovací motorek je to města na pováženou. Elektromotor by byl lepší a ušetřili by si práci s mazivy.

+3/−1
17.4.2015 7:28

J26a59n 44D77l26o31u38h90ý 7314719340139

A kdyz bydlim ve meste tak to budu dobijet hazenim kabelu z okna?! El. Auto do mesta je utopie, poridi si ho akorat clovek co ve meste bydli ve svem dome se zahradou. Takovych lidi je ale minimum.

0/0
19.4.2015 11:29

P80e44t58r 45E30b48r 2452590753770

Chce vytvořit velmi úsporný městský vozík........ do teamu přizval petrolejářskou společnost.

Proč se bude Shell podílet na vývoji něčeho takového?

0/−1
17.4.2015 5:52

L98u71k45á60š 74A94d53a91m75e47c 7565454141375

Kdybyste si to aspoň přečetl, tak píšou, že Shell bude vyvíjet maziva, takže vydělá vedle paliv i na nich.

+3/0
17.4.2015 6:34

J72a85n 58D76l39o87u34h42ý 7104819150129

Takze aby to nedopadlo jako s sesti-valcem od fordu: litr oleje pomalu za 6 kil a kdyz se tam naleje neco jineho, tak se to za par 1000km zadre :-/

0/0
19.4.2015 11:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.