- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
staci aby zacali vyvazet z japonska ty jejich kei cars a je klid navic sou za lidovy ceny
Tak keycary se tu prodavali: Suzuki Wagon R+, Opel Agila A, Daihatsu, VW Lupo atd. Jenty ceny v te dobe byly dosti mimo...
Městské auto za milion. To je pak lepší ojetá škodovka za pár desítek tisíc.
Tu vam babis zdani, ze s ni budete moct jezdit tak maximalne po jizni spojce :-D
Nevýhodou těhlech jednoúčelovek je, že k nim potřebujete ještě druhé auto..
To neni tak uplne pravda, pokud ma clovek male auto, potrebuje mit moznost k tomu pripojit vozejk. Opel a suzuki to davno pochopili. Skoda s VW se nam snazi namluvit, ze to je u citigo a Up zbytecnost... Z vlastni zkusenosti vim, ze keycar jedine s taznym!
Nebylo by náhodou nejjednodušší vzít odzkoušenou, levnou a naprosto nezničitelnou kastli na trabanta a jen k ní udělat nehnijící podvozek a onen úsporný motoreček?
Bezpečnost, trabant byl pojízdnou gillotinou...
Když to bude stát do 100tis Kč tak bych to jako jednoúčelové autíčko vzal.
Přesně tak. Někde okolo 100 000 Kč by to bylo naprosto super. Ale to jistě nebude.
Jsem zvědavej, co budou muset na plánech změnit, až jim do toho promluví EuroNCAP a "ekologové" z Bruselu...
Eu jeste nepochopila, ze treba takovy vyrobce se muze na slavnej brusel vyjalet pekne z vejsky a auta nabizet v asii, usa, jizni americe a indii.
V segmentu dvojmistnych aut toho moc vymyslet noveho nelze...
Ne asi skrytě sponzoruje firma Marlboro, protože kromě cestujících se ta vleze akorát krabička cigaret
Jestli to zas bude homologovany jako ctyrkolka tak to bude k nicemu...