Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čínský Qoros chystá odvážné SUV. Nabíjet se umí bez drátů

U qorosu jsme zvyklí na střízlivější geometrický design, nový koncept je však odvaz, který naznačuje představy designérů značky o plnohodnotném SUV. Qoros 2 je hybridní kříženec, který je dlouhý jako kombíková fabie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M52i63c39h66a38e90l 32K28o59n97e64č28n82ý 6592523159839

Zajímavé, je vidět, že na designu makali EvropaniR^

0/0
25.4.2015 11:50

M66a44r55t18i61n 12T90e52s36a35ř 2909443163243

Co je to bezdrátové nabíjení? Je to už feromagnetická placka, kterou strčíte do slotu a trčí z ní tlustý kabel (a vyhnete se tím jen galvanickému kontaktu), nebo indukční smyčka v podlaze, ke které taky vedou dráty někde pod zemí a která musí mít rozptylové pole jako kráva? Připomínám, že rozdíl mezi bezdrátovým nabíjecím příkonem ajfounu a auta je několik řádů a tudíž nad účinností přenosu nelze v případě auta mávnout rukou.

0/0
24.4.2015 13:13

J45a57n 17K47o42n18v42a49l25i61n36k30a 5440541121885

Zezadu ten koncept vypadá jako Trabant kombi.

+1/0
24.4.2015 7:04


S12v78a95t10o43p38l82u56k 43S11i37l75n84ý 4642966369248

Qoros zaměstnává celou řadu inženýrů z německých automobilek, takže není divu, že patří mezi čínskou automobilovou špičku.

0/0
23.4.2015 21:18

Z91b50y81n34ě51k 14N72o74v33á93k 4394564358814

Cinani maji pestovat ryzi, vyrabet soucastky pro poitace a to je vse! A  ne se plest do vyroby aut. Melo by se jim to zakazat. A jeste to chcou prodavat tady v Evrope?

+1/−3
23.4.2015 20:52

H55o97n33z45a 87H64r20o24m12a29s 1345907987172

Jo jen je problem, ze nasi ty auta budou mozna tak montovat a pak si je kupovat protoze cena nakonec vyhraje.

0/0
23.4.2015 22:36

M15i72r40o95s39l92a29v 62S61u17c77h37y 5900369670150

Máte na mysli ty samé Číňany, kteří měli vyspělou civilizaci v době, kdy na našem území Keltové opracovávali pazourek pro celou Evropu? Myslíte ty samé Číňany, bez nichž by řada průmyslových odvětví zkrachovala? Ty, kdo zvládli snad všechny vyspělé technologie v čase, kdy my nepostavíme jedinou funkční dálnici?

Pamatuji časy, kdy jsme se smáli podivným japonským autíčkům. Ještě dnes se najdou lidé, kteří se smějí korejským autům. Dnes se ještě můžeme smát čínským autům. Tedy až na Quoros. Západní kapitál, vývoj, konstrukce i výrobní technologie, jen s čínskou "lacinou" pracovní silou. Čína vyrábí víc než 20 mil. aut ročně a kapacita stále roste. Je naprosto logické, že je to jen otázka času, kdy budou čínská auta v Evropě naprosto běžným zbožím.

+3/0
24.4.2015 14:59

J87i26ř85í 75K55o29c86u40r60e48k 6595814355788

Totéž se říkalo o Japoncích a motorkách. Že mají tak maximálně lovit ryby a možná občas vykovat katanu. Ale do pokročilé metalurgie pro spalovací motor se motat nemají. :-P

0/0
25.4.2015 0:10

M15i27l23a73n 67P27o31k98o59r94a 6879362444702

A vo tom to je ;-D To je typ designu, který se někomu bude líbit hodně a druhý ho bude nesnášet. Na druhou stranu, je jasné, že pokud to bude jezdit po silnicích, hned budete vědět, že jede Qoros. A to je v dnešní době dobře. U mě mají plus, mě se to líbí ;-)

+1/−1
23.4.2015 17:54

P38e19t37r 28B86á44č23a 8465736225405

To je jeste hnusnejsi jak skodovka a to uz je co rict ;-D

+3/−6
23.4.2015 16:20

Č59e53s52t64m77í53r 69P79r35o38c72h19á77z62k98a 8868660278351

Který hnusný auto to okopčili?

0/0
23.4.2015 16:22

J79a66n 92K51o68n32v38a31l62i48n43k90a 5790481601365

Dobře vy. R^ Počkejte, až to uvidí Škoda fap team, to zas budou moudra. V článku o čínském autě nas.at na škodovku, to bude mela ;-D

+2/0
24.4.2015 7:07

O67n77d55r93e27j 43M65a63r45e98c46e27k 3500348450365

Ještě by to chtělo trochu doladit. Ale Quoros jako celkově se mi líbí.

+1/−2
23.4.2015 16:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.