Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský Qoros chystá odvážné SUV. Nabíjet se umí bez drátů

U qorosu jsme zvyklí na střízlivější geometrický design, nový koncept je však odvaz, který naznačuje představy designérů značky o plnohodnotném SUV. Qoros 2 je hybridní kříženec, který je dlouhý jako kombíková fabie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M69i74c93h66a66e51l 87K26o39n29e69č52n34ý 6502423229719

Zajímavé, je vidět, že na designu makali EvropaniR^

0/0
25.4.2015 11:50

M29a66r79t92i24n 65T53e59s75a63ř 2419443693743

Co je to bezdrátové nabíjení? Je to už feromagnetická placka, kterou strčíte do slotu a trčí z ní tlustý kabel (a vyhnete se tím jen galvanickému kontaktu), nebo indukční smyčka v podlaze, ke které taky vedou dráty někde pod zemí a která musí mít rozptylové pole jako kráva? Připomínám, že rozdíl mezi bezdrátovým nabíjecím příkonem ajfounu a auta je několik řádů a tudíž nad účinností přenosu nelze v případě auta mávnout rukou.

0/0
24.4.2015 13:13

J62a83n 58K77o11n16v75a26l11i10n41k71a 5120771381115

Zezadu ten koncept vypadá jako Trabant kombi.

+1/0
24.4.2015 7:04

S49v72a71t68o94p78l32u72k 93S20i61l31n95ý 4762346419808

Qoros zaměstnává celou řadu inženýrů z německých automobilek, takže není divu, že patří mezi čínskou automobilovou špičku.

0/0
23.4.2015 21:18

Z50b67y46n58ě34k 41N21o40v56á64k 4114644228254

Cinani maji pestovat ryzi, vyrabet soucastky pro poitace a to je vse! A  ne se plest do vyroby aut. Melo by se jim to zakazat. A jeste to chcou prodavat tady v Evrope?

+1/−3
23.4.2015 20:52

H79o86n16z68a 62H22r96o80m52a32s 1375817347802

Jo jen je problem, ze nasi ty auta budou mozna tak montovat a pak si je kupovat protoze cena nakonec vyhraje.

0/0
23.4.2015 22:36

M44i45r59o42s93l23a76v 45S26u70c91h18y 5690149820630

Máte na mysli ty samé Číňany, kteří měli vyspělou civilizaci v době, kdy na našem území Keltové opracovávali pazourek pro celou Evropu? Myslíte ty samé Číňany, bez nichž by řada průmyslových odvětví zkrachovala? Ty, kdo zvládli snad všechny vyspělé technologie v čase, kdy my nepostavíme jedinou funkční dálnici?

Pamatuji časy, kdy jsme se smáli podivným japonským autíčkům. Ještě dnes se najdou lidé, kteří se smějí korejským autům. Dnes se ještě můžeme smát čínským autům. Tedy až na Quoros. Západní kapitál, vývoj, konstrukce i výrobní technologie, jen s čínskou "lacinou" pracovní silou. Čína vyrábí víc než 20 mil. aut ročně a kapacita stále roste. Je naprosto logické, že je to jen otázka času, kdy budou čínská auta v Evropě naprosto běžným zbožím.

+3/0
24.4.2015 14:59

J51i84ř86í 51K97o18c98u94r80e18k 6525684435648

Totéž se říkalo o Japoncích a motorkách. Že mají tak maximálně lovit ryby a možná občas vykovat katanu. Ale do pokročilé metalurgie pro spalovací motor se motat nemají. :-P

0/0
25.4.2015 0:10

M23i88l81a78n 45P43o86k64o47r50a 6329712274122

A vo tom to je ;-D To je typ designu, který se někomu bude líbit hodně a druhý ho bude nesnášet. Na druhou stranu, je jasné, že pokud to bude jezdit po silnicích, hned budete vědět, že jede Qoros. A to je v dnešní době dobře. U mě mají plus, mě se to líbí ;-)

+1/−1
23.4.2015 17:54

P84e98t69r 21B93á11č33a 8285816385985

To je jeste hnusnejsi jak skodovka a to uz je co rict ;-D

+3/−6
23.4.2015 16:20

Č35e91s89t98m39í98r 87P63r47o35c58h30á15z65k41a 8408790678841

Který hnusný auto to okopčili?

0/0
23.4.2015 16:22

J65a98n 48K86o11n79v84a34l85i14n64k87a 5950911781165

Dobře vy. R^ Počkejte, až to uvidí Škoda fap team, to zas budou moudra. V článku o čínském autě nas.at na škodovku, to bude mela ;-D

+2/0
24.4.2015 7:07

O43n98d11r10e25j 73M50a21r45e53c68e89k 3530198440335

Ještě by to chtělo trochu doladit. Ale Quoros jako celkově se mi líbí.

+1/−2
23.4.2015 16:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.