Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský Qoros chystá odvážné SUV. Nabíjet se umí bez drátů

U qorosu jsme zvyklí na střízlivější geometrický design, nový koncept je však odvaz, který naznačuje představy designérů značky o plnohodnotném SUV. Qoros 2 je hybridní kříženec, který je dlouhý jako kombíková fabie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i69c79h23a57e40l 78K81o87n44e40č32n72ý 6932333689769

Zajímavé, je vidět, že na designu makali EvropaniR^

0/0
25.4.2015 11:50

M41a39r50t65i91n 24T36e30s64a26ř 2149733883333

Co je to bezdrátové nabíjení? Je to už feromagnetická placka, kterou strčíte do slotu a trčí z ní tlustý kabel (a vyhnete se tím jen galvanickému kontaktu), nebo indukční smyčka v podlaze, ke které taky vedou dráty někde pod zemí a která musí mít rozptylové pole jako kráva? Připomínám, že rozdíl mezi bezdrátovým nabíjecím příkonem ajfounu a auta je několik řádů a tudíž nad účinností přenosu nelze v případě auta mávnout rukou.

0/0
24.4.2015 13:13

J52a36n 24K87o89n82v41a23l12i37n49k26a 5330881461345

Zezadu ten koncept vypadá jako Trabant kombi.

+1/0
24.4.2015 7:04

S56v90a85t54o19p78l31u27k 92S42i59l58n40ý 4362156919638

Qoros zaměstnává celou řadu inženýrů z německých automobilek, takže není divu, že patří mezi čínskou automobilovou špičku.

0/0
23.4.2015 21:18

Z91b14y17n84ě14k 49N36o62v38á11k 4114484688354

Cinani maji pestovat ryzi, vyrabet soucastky pro poitace a to je vse! A  ne se plest do vyroby aut. Melo by se jim to zakazat. A jeste to chcou prodavat tady v Evrope?

+1/−3
23.4.2015 20:52

H89o94n17z35a 28H28r78o53m31a19s 1315547407342

Jo jen je problem, ze nasi ty auta budou mozna tak montovat a pak si je kupovat protoze cena nakonec vyhraje.

0/0
23.4.2015 22:36

M10i86r96o44s84l33a28v 80S61u30c16h63y 5320259170770

Máte na mysli ty samé Číňany, kteří měli vyspělou civilizaci v době, kdy na našem území Keltové opracovávali pazourek pro celou Evropu? Myslíte ty samé Číňany, bez nichž by řada průmyslových odvětví zkrachovala? Ty, kdo zvládli snad všechny vyspělé technologie v čase, kdy my nepostavíme jedinou funkční dálnici?

Pamatuji časy, kdy jsme se smáli podivným japonským autíčkům. Ještě dnes se najdou lidé, kteří se smějí korejským autům. Dnes se ještě můžeme smát čínským autům. Tedy až na Quoros. Západní kapitál, vývoj, konstrukce i výrobní technologie, jen s čínskou "lacinou" pracovní silou. Čína vyrábí víc než 20 mil. aut ročně a kapacita stále roste. Je naprosto logické, že je to jen otázka času, kdy budou čínská auta v Evropě naprosto běžným zbožím.

+3/0
24.4.2015 14:59

J81i57ř66í 52K63o50c15u18r85e23k 6205704945848

Totéž se říkalo o Japoncích a motorkách. Že mají tak maximálně lovit ryby a možná občas vykovat katanu. Ale do pokročilé metalurgie pro spalovací motor se motat nemají. :-P

0/0
25.4.2015 0:10

M39i73l25a35n 75P41o65k26o25r49a 6539382744112

A vo tom to je ;-D To je typ designu, který se někomu bude líbit hodně a druhý ho bude nesnášet. Na druhou stranu, je jasné, že pokud to bude jezdit po silnicích, hned budete vědět, že jede Qoros. A to je v dnešní době dobře. U mě mají plus, mě se to líbí ;-)

+1/−1
23.4.2015 17:54

P70e94t12r 70B75á48č60a 8645126755825

To je jeste hnusnejsi jak skodovka a to uz je co rict ;-D

+3/−6
23.4.2015 16:20

Č94e77s20t31m73í61r 32P94r31o56c89h37á56z83k50a 8618650178221

Který hnusný auto to okopčili?

0/0
23.4.2015 16:22

J24a87n 49K44o22n83v51a44l31i44n30k37a 5960421401965

Dobře vy. R^ Počkejte, až to uvidí Škoda fap team, to zas budou moudra. V článku o čínském autě nas.at na škodovku, to bude mela ;-D

+2/0
24.4.2015 7:07

O30n44d51r62e27j 58M16a28r20e42c48e27k 3290238820525

Ještě by to chtělo trochu doladit. Ale Quoros jako celkově se mi líbí.

+1/−2
23.4.2015 16:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.