Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pracant i frajer: VW Transporter se představil v nové generaci

V Evropě asi není slavnější dodávky než VW Transporter. Vznikl jako levný pracant pro poválečnou Evropu, dnes je z něj parťák řemeslníků a často i rodinný dostavník. A umí zahrát i roli nóbl manažerské kanceláře. Pětašedesát let od prvního transportera se představuje nová šestá generace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a59r21o71s14l12a92v 87H22á18j42e32k 8530908134932

T4 TDI zdaleka nejlepší, půl milionu km není vzácnost, auto na 15 let. Pracant a držák. T5- krásný, ale nic nevydrží, konstrukčně poddimenzovaný, poruchový, auto na pět let a do 150 tis. km

0/0
17.4.2015 8:52

V44i25k39t88o56r 75K56o40š91k37a 4802590937829

Čekal jsem, že se více odvážou... spíš to vypadá jako lepší facelift T5... no snad to nebude takový průser jako T5. Ale za tu dvoubarevnou kombinaci a ty kola dávám plus.

+3/0
16.4.2015 23:47

M64i74c24h14a59l 66F22i42n26s31t12e78r14l81e 7549760523278

O designu u Volkswagenu již asi netřeba hovořiti - kdo zná, ví že je primárně zaměřen na šedou konzervativitu, která jest schopna, na rozdíl od jiných, obchodně oslovit velmi širokou škálu zákazníků. To, co bych viděl jako jediný problém je, že povstala (VW) z popela třetí nejstarší automobilky světa - a to české Tatry (VW Brouk) - a to je asi tak jediný, co mi na tom vadí. Designér.EU

0/−1
16.4.2015 22:53
Foto

P37ř22e80m38y76s72l 16Č34e12j80p 8798767308426

O jakém fabrice VW mluvíte? No já jen jestli jste třeba viděl poslední model ... http://goo.gl/CQy8uk

To je je ta šedá "konzerva"?

0/0
17.4.2015 14:44

M93i38r53e66k 18Š49t40e45f81a12n 9989179869768

na to, že se jedná o nový model tak vzhledově je to teda katastrofa, kdybych jej náhodou vyhrál tak určitě vyměňuji za jiné

+1/−8
16.4.2015 19:01

V71á73c85l25a84v 63P31c80h11á35l96e50k 8966352641412

V tom dvojbarevném provedení vypadá fešácky R^

Měl jsem T4 2,4D pětiválec dříč. Komfort nic moc, ale prostor neskutečný a co toho odvozil... Rád vzpomínámR^

+5/0
16.4.2015 16:44
Foto

P61ř49e11m69y84s74l 38Č86e67j13p 8868917408786

Taky mi hned padl do oka :o) Je to fešák, šel bych do něj hned :o) a snad se jim podařilo vychytat neduhy T5 ...

+1/0
16.4.2015 22:26

M39a69r85t38i62n 37R94a63y90m66a21n 4222378273698

Dodavka od VW ma vzadu nezavisle zaveseni a do O3 ho nedaji ;-D ;-D

+3/0
16.4.2015 14:53

T51o14m 80J49u49r58e16č26k91a 6955452975565

Pán si zřejm plete "nezávislé zavěšení" a "víceprvkovou nápravu." ;-) Protože i torzní tyč u levnějších provedení Octave je nezávislé zavěšení, tuhou nápravu opravdu nemá. ;-)

+1/0
16.4.2015 23:28

Z81d75e39n50ě32k 94H37a64n68z71l 1361456972574

Pracant

+1/0
16.4.2015 12:22
Foto

P43e58t71r 47P21r26o10c60h81á20z89k38a 3802626682464

S VW Transporter mám docela dost najeto neb ho používáme jako pracovní auto. Co se týká pohodlí řidiče, tak žádný zázrak.Možná dáno výbavou "Chudoba line".Předchozí typ byl 5 vál s celohliníkovým motorem v krátké verzi. Jezdil jako hrom, malá spotřeba,perfektní jízdní vlastnosti. Bohužel neměl přídavné topení a s tím základním nebyl schopný vyhřát ani prostor pro kolena. Při zastavení na křižovatce docela rychle chládnul. Nový je 4 vál, topí lépe ale jezdí podstatně hůře. Je v prodloužené verzi a má i novou haldex spojku respektive poslední typ a v zatáčkách na ledu, nebo sněhu je to hrůza. U všech tyupu se jednalo o 4x4 TDI. Za nedlouho nás čeká výměna, nevím zda to bude už 6 řada.Doufejme, že ano. I přes to nepohodlí řidiče je to docla slušné auto, které je těžko něčím nahraditelné.

+2/0
16.4.2015 10:47

T66o91m95á16š 19V89e80s71e14l31ý 5425128820419

o pohodlí se dá mluvit u Multivana a nejspíš i u Caravelle, pohodlnější auto na dlouhé cesty neznám.

+2/0
16.4.2015 15:40
Foto

P53e13t51r 10P72r67o29c57h33á80z55k30a 3932286592924

POhodlné je. O tom žádná. Tak vysoký posez je jen v málo kterém autě. U VW Transporter mi se všeho nejvíc vadí sloupek řazení o který si vždy narazím koleno. Ne a ne najít vhodnou pozici, kde by se mě toho nedotýkalo. Nevím, proč ho výrobce neúposunul více do středu, nebo dole nezkrátil. Jinak i jako pracovní tohle auto docela ujde.

0/0
20.4.2015 16:29

M24a73r94e31k 15H43r49u90b47y 6527762101428

nj, ve srovnani s Tranzitem je to docela hruza, uvidime v nove verzi.

0/0
17.4.2015 22:58
Foto

P88e83t97r 77P49r65o86c86h79á88z10k26a 3182686242594

Tranzit se myslím nedělá ve verzi 4x4.V trom je VW asi lepší.Jezdím hodně v terénu a bez náhonu na všechny 4 byť jen přes haldex by to nešlo.

0/0
21.4.2015 19:57

M88i95l62a22n 21V16o67t16a60v36a 5204636591612

taky už mohli konečně hnout pořádně s tím designem interieru, aby to pořád v té civilní verzi nevypadalo jak zelinářská dodávka

+3/−4
16.4.2015 10:43

L29u90k29a24s 44V96o57l51f 4539612718155

Bohužel je to stále stejné VW bez nápadu a co mě štve nejvíc tak od T4 nemá vzadu 3 samostatná sedadla  Rv

+2/−1
16.4.2015 10:09

P44e84t93r 15F95e74i34g41l 5588563240862

Máš pravdu, ale oni prostě měnit nemusí...každopádně...kdo jednou "ochutná" tak velký auto, tak do menšího už jde opravdu těžko...mám sice Viano ne Multivan, ale moc si nedokážu představit, že bysme na dovolenou jeli menším autem...prostě je to o pohodlí...

0/0
16.4.2015 10:21

T31o81m26á90š 27F23i55r32b37a27c69h19e96r 9930330274120

Pohodlí pro cestují + náklad. Ale pro řidiče je to spíš utrpení Rv

+1/−2
16.4.2015 10:35

T47o51m10á49š 15V71e82s22e55l39ý 5445388270139

Multivan je bezkonkurenčně nejpohodlnější auto na dlouhé cesty co znám. Jak pro řidiče, tak pro první tři spolucestující. A když se jede ve čtyřech, může druhý řidič vzadu spát na rozložené posteli a to je teprve něco, 2000 km v kuse a na místě rovnou na pláž/do hospody podle času :-)

+1/0
16.4.2015 15:43

P72e75t41r 91F61e79i65g34l 5408163480762

Za sebe musím říct, že neměl jsem pohodlnější auto na řízení než je to Viano co mám teď...jediný co mě po 1000+ odjetých km bolí jsou oči...

0/0
16.4.2015 16:36

P26e24t84r 17F12e50i17g38l 5208143230462

Myslím na řízení na dlouhé vzdálenosti...

0/0
16.4.2015 16:36

R25o20b43i78n 70Ž82i20ž93k19a 2238954426646

VW Multivan, 6300 km za 10 dní, odřídil jsem půlku a celou cestu jsem se cítil jako v křesle. A rozhodně to nebyla žádná hoch výbava.

0/0
17.4.2015 14:13

L11u71k46a45s 22V20o93l10f 4389542678365

T4 jezdím v práci a když potřebuji něco někam odvézt. Pro soukromé účely mám Smart. Když jsme loni jeli na dovolenou po Itálii tak jsem si vzal raději Smarta než dodávku ;-)

0/0
17.4.2015 6:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.