Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pracant i frajer: VW Transporter se představil v nové generaci

V Evropě asi není slavnější dodávky než VW Transporter. Vznikl jako levný pracant pro poválečnou Evropu, dnes je z něj parťák řemeslníků a často i rodinný dostavník. A umí zahrát i roli nóbl manažerské kanceláře. Pětašedesát let od prvního transportera se představuje nová šestá generace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16a17r92o45s19l63a77v 29H61á16j61e39k 8930858404832

T4 TDI zdaleka nejlepší, půl milionu km není vzácnost, auto na 15 let. Pracant a držák. T5- krásný, ale nic nevydrží, konstrukčně poddimenzovaný, poruchový, auto na pět let a do 150 tis. km

0/0
17.4.2015 8:52

V37i80k86t17o23r 42K52o58š59k84a 4712460977899

Čekal jsem, že se více odvážou... spíš to vypadá jako lepší facelift T5... no snad to nebude takový průser jako T5. Ale za tu dvoubarevnou kombinaci a ty kola dávám plus.

+3/0
16.4.2015 23:47

M69i50c85h21a85l 73F93i57n96s79t10e14r49l31e 7479980983398

O designu u Volkswagenu již asi netřeba hovořiti - kdo zná, ví že je primárně zaměřen na šedou konzervativitu, která jest schopna, na rozdíl od jiných, obchodně oslovit velmi širokou škálu zákazníků. To, co bych viděl jako jediný problém je, že povstala (VW) z popela třetí nejstarší automobilky světa - a to české Tatry (VW Brouk) - a to je asi tak jediný, co mi na tom vadí. Designér.EU

0/−1
16.4.2015 22:53


Foto

P17ř49e23m31y63s67l 48Č72e64j44p 8848347908406

O jakém fabrice VW mluvíte? No já jen jestli jste třeba viděl poslední model ... http://goo.gl/CQy8uk

To je je ta šedá "konzerva"?

0/0
17.4.2015 14:44

M31i71r46e21k 53Š82t98e66f89a79n 9839179169188

na to, že se jedná o nový model tak vzhledově je to teda katastrofa, kdybych jej náhodou vyhrál tak určitě vyměňuji za jiné

+1/−8
16.4.2015 19:01

V91á31c21l59a84v 41P38c58h75á48l85e27k 8726222191592

V tom dvojbarevném provedení vypadá fešácky R^

Měl jsem T4 2,4D pětiválec dříč. Komfort nic moc, ale prostor neskutečný a co toho odvozil... Rád vzpomínámR^

+5/0
16.4.2015 16:44
Foto

P72ř71e87m68y82s77l 83Č36e55j26p 8398507598436

Taky mi hned padl do oka :o) Je to fešák, šel bych do něj hned :o) a snad se jim podařilo vychytat neduhy T5 ...

+1/0
16.4.2015 22:26

M39a79r43t32i34n 48R58a11y72m94a97n 4342358203858

Dodavka od VW ma vzadu nezavisle zaveseni a do O3 ho nedaji ;-D ;-D

+3/0
16.4.2015 14:53

T56o39m 16J22u28r47e35č24k46a 6845142685115

Pán si zřejm plete "nezávislé zavěšení" a "víceprvkovou nápravu." ;-) Protože i torzní tyč u levnějších provedení Octave je nezávislé zavěšení, tuhou nápravu opravdu nemá. ;-)

+1/0
16.4.2015 23:28

Z87d97e42n11ě39k 65H42a41n75z36l 1471336382674

Pracant

+1/0
16.4.2015 12:22
Foto

P20e81t85r 11P30r15o53c92h29á36z34k37a 3232146652954

S VW Transporter mám docela dost najeto neb ho používáme jako pracovní auto. Co se týká pohodlí řidiče, tak žádný zázrak.Možná dáno výbavou "Chudoba line".Předchozí typ byl 5 vál s celohliníkovým motorem v krátké verzi. Jezdil jako hrom, malá spotřeba,perfektní jízdní vlastnosti. Bohužel neměl přídavné topení a s tím základním nebyl schopný vyhřát ani prostor pro kolena. Při zastavení na křižovatce docela rychle chládnul. Nový je 4 vál, topí lépe ale jezdí podstatně hůře. Je v prodloužené verzi a má i novou haldex spojku respektive poslední typ a v zatáčkách na ledu, nebo sněhu je to hrůza. U všech tyupu se jednalo o 4x4 TDI. Za nedlouho nás čeká výměna, nevím zda to bude už 6 řada.Doufejme, že ano. I přes to nepohodlí řidiče je to docla slušné auto, které je těžko něčím nahraditelné.

+2/0
16.4.2015 10:47

T47o30m78á56š 23V73e62s95e93l69ý 5775538800139

o pohodlí se dá mluvit u Multivana a nejspíš i u Caravelle, pohodlnější auto na dlouhé cesty neznám.

+2/0
16.4.2015 15:40
Foto

P68e87t88r 78P24r41o59c82h83á63z57k94a 3782156762124

POhodlné je. O tom žádná. Tak vysoký posez je jen v málo kterém autě. U VW Transporter mi se všeho nejvíc vadí sloupek řazení o který si vždy narazím koleno. Ne a ne najít vhodnou pozici, kde by se mě toho nedotýkalo. Nevím, proč ho výrobce neúposunul více do středu, nebo dole nezkrátil. Jinak i jako pracovní tohle auto docela ujde.

0/0
20.4.2015 16:29

M51a37r75e78k 88H26r53u81b54y 6467282891178

nj, ve srovnani s Tranzitem je to docela hruza, uvidime v nove verzi.

0/0
17.4.2015 22:58
Foto

P59e37t98r 21P26r67o45c47h43á88z33k45a 3642466252974

Tranzit se myslím nedělá ve verzi 4x4.V trom je VW asi lepší.Jezdím hodně v terénu a bez náhonu na všechny 4 byť jen přes haldex by to nešlo.

0/0
21.4.2015 19:57

M27i93l57a28n 91V27o49t77a12v23a 5514446171342

taky už mohli konečně hnout pořádně s tím designem interieru, aby to pořád v té civilní verzi nevypadalo jak zelinářská dodávka

+3/−4
16.4.2015 10:43

L77u23k69a75s 33V35o58l82f 4619472408635

Bohužel je to stále stejné VW bez nápadu a co mě štve nejvíc tak od T4 nemá vzadu 3 samostatná sedadla  Rv

+2/−1
16.4.2015 10:09

P17e47t52r 42F34e79i37g82l 5368513700702

Máš pravdu, ale oni prostě měnit nemusí...každopádně...kdo jednou "ochutná" tak velký auto, tak do menšího už jde opravdu těžko...mám sice Viano ne Multivan, ale moc si nedokážu představit, že bysme na dovolenou jeli menším autem...prostě je to o pohodlí...

0/0
16.4.2015 10:21

T24o42m87á30š 19F12i25r11b40a18c20h20e75r 9870230894490

Pohodlí pro cestují + náklad. Ale pro řidiče je to spíš utrpení Rv

+1/−2
16.4.2015 10:35

T43o42m19á86š 38V19e11s35e68l88ý 5715168340979

Multivan je bezkonkurenčně nejpohodlnější auto na dlouhé cesty co znám. Jak pro řidiče, tak pro první tři spolucestující. A když se jede ve čtyřech, může druhý řidič vzadu spát na rozložené posteli a to je teprve něco, 2000 km v kuse a na místě rovnou na pláž/do hospody podle času :-)

+1/0
16.4.2015 15:43

P36e51t97r 60F89e47i37g73l 5598323390322

Za sebe musím říct, že neměl jsem pohodlnější auto na řízení než je to Viano co mám teď...jediný co mě po 1000+ odjetých km bolí jsou oči...

0/0
16.4.2015 16:36

P97e36t41r 66F45e65i47g42l 5918193600822

Myslím na řízení na dlouhé vzdálenosti...

0/0
16.4.2015 16:36

R85o32b85i94n 49Ž22i52ž93k15a 2208834676766

VW Multivan, 6300 km za 10 dní, odřídil jsem půlku a celou cestu jsem se cítil jako v křesle. A rozhodně to nebyla žádná hoch výbava.

0/0
17.4.2015 14:13

L36u32k52a21s 69V81o86l57f 4159212738925

T4 jezdím v práci a když potřebuji něco někam odvézt. Pro soukromé účely mám Smart. Když jsme loni jeli na dovolenou po Itálii tak jsem si vzal raději Smarta než dodávku ;-)

0/0
17.4.2015 6:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.