Diskuze

Pracant i frajer: VW Transporter se představil v nové generaci

V Evropě asi není slavnější dodávky než VW Transporter. Vznikl jako levný pracant pro poválečnou Evropu, dnes je z něj parťák řemeslníků a často i rodinný dostavník. A umí zahrát i roli nóbl manažerské kanceláře. Pětašedesát let od prvního transportera se představuje nová šestá generace.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

T4 TDI zdaleka nejlepší, půl milionu km není vzácnost, auto na 15 let. Pracant a držák. T5- krásný, ale nic nevydrží, konstrukčně poddimenzovaný, poruchový, auto na pět let a do 150 tis. km

0 0
možnosti
VK

Čekal jsem, že se více odvážou... spíš to vypadá jako lepší facelift T5... no snad to nebude takový průser jako T5. Ale za tu dvoubarevnou kombinaci a ty kola dávám plus.

3 0
možnosti
MF

O designu u Volkswagenu již asi netřeba hovořiti - kdo zná, ví že je primárně zaměřen na šedou konzervativitu, která jest schopna, na rozdíl od jiných, obchodně oslovit velmi širokou škálu zákazníků. To, co bych viděl jako jediný problém je, že povstala (VW) z popela třetí nejstarší automobilky světa - a to české Tatry (VW Brouk) - a to je asi tak jediný, co mi na tom vadí. Designér.EU

0 1
možnosti
Foto

O jakém fabrice VW mluvíte? No já jen jestli jste třeba viděl poslední model ... http://goo.gl/CQy8uk

To je je ta šedá "konzerva"?

0 0
možnosti

na to, že se jedná o nový model tak vzhledově je to teda katastrofa, kdybych jej náhodou vyhrál tak určitě vyměňuji za jiné

1 8
možnosti
VP

V tom dvojbarevném provedení vypadá fešácky R^

Měl jsem T4 2,4D pětiválec dříč. Komfort nic moc, ale prostor neskutečný a co toho odvozil... Rád vzpomínámR^

5 0
možnosti
Foto

Taky mi hned padl do oka :o) Je to fešák, šel bych do něj hned :o) a snad se jim podařilo vychytat neduhy T5 ...

1 0
možnosti
MR

Dodavka od VW ma vzadu nezavisle zaveseni a do O3 ho nedaji ;-D ;-D

3 0
možnosti
TJ

T16o83m 25J83u33r43e22č30k88a

16. 4. 2015 23:28

Pán si zřejm plete "nezávislé zavěšení" a "víceprvkovou nápravu." ;-) Protože i torzní tyč u levnějších provedení Octave je nezávislé zavěšení, tuhou nápravu opravdu nemá. ;-)

1 0
možnosti
Foto

S VW Transporter mám docela dost najeto neb ho používáme jako pracovní auto. Co se týká pohodlí řidiče, tak žádný zázrak.Možná dáno výbavou "Chudoba line".Předchozí typ byl 5 vál s celohliníkovým motorem v krátké verzi. Jezdil jako hrom, malá spotřeba,perfektní jízdní vlastnosti. Bohužel neměl přídavné topení a s tím základním nebyl schopný vyhřát ani prostor pro kolena. Při zastavení na křižovatce docela rychle chládnul. Nový je 4 vál, topí lépe ale jezdí podstatně hůře. Je v prodloužené verzi a má i novou haldex spojku respektive poslední typ a v zatáčkách na ledu, nebo sněhu je to hrůza. U všech tyupu se jednalo o 4x4 TDI. Za nedlouho nás čeká výměna, nevím zda to bude už 6 řada.Doufejme, že ano. I přes to nepohodlí řidiče je to docla slušné auto, které je těžko něčím nahraditelné.

2 0
možnosti
TV

o pohodlí se dá mluvit u Multivana a nejspíš i u Caravelle, pohodlnější auto na dlouhé cesty neznám.

2 0
možnosti
MV

taky už mohli konečně hnout pořádně s tím designem interieru, aby to pořád v té civilní verzi nevypadalo jak zelinářská dodávka

3 4
možnosti
LV

L31u53k61a73s 75V63o58l37f

16. 4. 2015 10:09

Bohužel je to stále stejné VW bez nápadu a co mě štve nejvíc tak od T4 nemá vzadu 3 samostatná sedadla  Rv

2 1
možnosti
PF

P91e65t91r 13F76e95i66g20l

16. 4. 2015 10:21

Máš pravdu, ale oni prostě měnit nemusí...každopádně...kdo jednou "ochutná" tak velký auto, tak do menšího už jde opravdu těžko...mám sice Viano ne Multivan, ale moc si nedokážu představit, že bysme na dovolenou jeli menším autem...prostě je to o pohodlí...

0 0
možnosti