Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Doprava plánuje utratit miliardy za inteligentní dopravní systémy

Čidla a družicové systémy by měly do budoucna zvýšit bezpečnost dopravy, umět předpovídat sesuvy půdy nebo prudké zhoršení počasí. Předpokládá to akční plán rozvoje inteligentních dopravních systémů, který schválila vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63a27n 34B68e33n44h89á32k 6194163422791

V pořádku. Alespoň konečně budeme moct zvýšit plošně limity na silnicích I. tříd a dálnicích o 30 km/h.

0/0
20.4.2015 23:23

S37t79a25n45i17s46l42a72v 64C95h14y21t57r27a 3504353367959

na pí.. se peníze najdou. Na opravu tankodromu už ne. Vsadím se, že se před tím ještě někomu za "výhodnou cenu" zadá studie o nutnosti tohoto systému a pak to někdo vyhraje za tu "nejlepší" cenu. ;-€

0/0
20.4.2015 15:46

A49n76t77o53n28í72n 65R71a33š12k47a 8876864679335

A komu tím prospějete!

http://www.auto.cz/ministerstvo-dopravy-poridi-chytre-radary-merit-se-bude-snad-vsude-86838

0/0
18.4.2015 10:19

T29o85m46á47š 23Z17e92m10a26n 3145678224225

V časopisu Svět motorů dlouhá léta vycházela rubrika právní poradny, kterou vedl jakýsi Dr. Friml. Člověk, který se celý život zabýval dopravní problematikou a jejími právními aspekty. Když se po revoluci bouřlivě diskutovalo, jestli nechat v obci 60 nebo snížit na 50 podle vzoru EU, prohlásil:

"Všechny moje celoživotní zkušenosti říkají, že jakákoliv restrikce je kontraproduktivní a nikdy nepřinesla a ani nemůže přinést očekávaný výsledek. Potřebujeme jen jedno jediné pravidlo - že se jezdí vpravo. Všechno ostatní je otázkou zdravého rozumu. A kdo ho nemá, toho ani nejsložitější soustava nařízení a omezení nedonutí jezdit tak, aby nic neprovedl. Restrikce nakonec nejvíc postihnou ty, vůči kterým jich není třeba."

+2/0
17.4.2015 23:45

P21e15t92r 64B95á22č65a 8645116825605

To je fakt neskutecny ;-D

Chybi dalnice, rychlostni silnice, pretizeny hlavni tahy, rozbity okresky, ale budem rvat miliardy do tehle ptakoviny? Vy si fakt na tech urednickych zidlich uz konecne vytahnete hlavu z pr...;-O

+1/0
17.4.2015 16:08

J52i78n44d22ř40i35c75h 18Š46k86o37p40e14k 4875221880565

Automatické váhy měly být již dávno.

I kdyby si každé okresní město mělo koupit váhy na úvěr, musí se investice velmi rychle vrátit

0/0
17.4.2015 6:52

T75o61m49á60š 59Z52e60m27a18n 3825918734115

Za 23 mld. korun by se dalo postavit alespoň  23 km dálnic, možná i 2x více.

To by - pokud by se postavily na frekventovaných trasách a ne někde na okraji - vedlo k větší bezpečnosti než radary a cedule v té samé ceně..

A to nemluvím o plynulosti a pohodlnosti dopravy..

+1/0
16.4.2015 21:51

J68i27ř13í 84K94a43s71a79l 8690909375596

Ke zvýšení bezpečnosti dopravy by stačilo udělat kvalitní silnice a ne komunikace, na kterých jsou po 3 letech díry, že by tam zapadl náklaďák.

+2/0
16.4.2015 18:44

M74a35r82e74k 88H76r82u33b18y 6877492431108

S pomoci techniky za 17 miliard se ma suplovat to, co je v beznych zemich praci dopravni policie? 8-o

0/0
16.4.2015 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.