Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Doprava plánuje utratit miliardy za inteligentní dopravní systémy

Čidla a družicové systémy by měly do budoucna zvýšit bezpečnost dopravy, umět předpovídat sesuvy půdy nebo prudké zhoršení počasí. Předpokládá to akční plán rozvoje inteligentních dopravních systémů, který schválila vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64a12n 69B42e66n40h46á45k 6274353702771

V pořádku. Alespoň konečně budeme moct zvýšit plošně limity na silnicích I. tříd a dálnicích o 30 km/h.

0/0
20.4.2015 23:23

S21t76a22n48i72s76l56a64v 39C55h86y40t25r10a 3184553487489

na pí.. se peníze najdou. Na opravu tankodromu už ne. Vsadím se, že se před tím ještě někomu za "výhodnou cenu" zadá studie o nutnosti tohoto systému a pak to někdo vyhraje za tu "nejlepší" cenu. ;-€

0/0
20.4.2015 15:46

A97n76t84o58n26í98n 67R92a52š56k46a 8866334939725

A komu tím prospějete!

http://www.auto.cz/ministerstvo-dopravy-poridi-chytre-radary-merit-se-bude-snad-vsude-86838

0/0
18.4.2015 10:19


T18o24m38á26š 66Z31e89m96a77n 3765778224225

V časopisu Svět motorů dlouhá léta vycházela rubrika právní poradny, kterou vedl jakýsi Dr. Friml. Člověk, který se celý život zabýval dopravní problematikou a jejími právními aspekty. Když se po revoluci bouřlivě diskutovalo, jestli nechat v obci 60 nebo snížit na 50 podle vzoru EU, prohlásil:

"Všechny moje celoživotní zkušenosti říkají, že jakákoliv restrikce je kontraproduktivní a nikdy nepřinesla a ani nemůže přinést očekávaný výsledek. Potřebujeme jen jedno jediné pravidlo - že se jezdí vpravo. Všechno ostatní je otázkou zdravého rozumu. A kdo ho nemá, toho ani nejsložitější soustava nařízení a omezení nedonutí jezdit tak, aby nic neprovedl. Restrikce nakonec nejvíc postihnou ty, vůči kterým jich není třeba."

+2/0
17.4.2015 23:45

P10e36t88r 55B77á88č70a 8855986505535

To je fakt neskutecny ;-D

Chybi dalnice, rychlostni silnice, pretizeny hlavni tahy, rozbity okresky, ale budem rvat miliardy do tehle ptakoviny? Vy si fakt na tech urednickych zidlich uz konecne vytahnete hlavu z pr...;-O

+1/0
17.4.2015 16:08

J90i16n44d15ř21i65c23h 40Š75k88o67p70e30k 4985411450125

Automatické váhy měly být již dávno.

I kdyby si každé okresní město mělo koupit váhy na úvěr, musí se investice velmi rychle vrátit

0/0
17.4.2015 6:52

T19o72m83á35š 59Z85e84m84a21n 3625468464335

Za 23 mld. korun by se dalo postavit alespoň  23 km dálnic, možná i 2x více.

To by - pokud by se postavily na frekventovaných trasách a ne někde na okraji - vedlo k větší bezpečnosti než radary a cedule v té samé ceně..

A to nemluvím o plynulosti a pohodlnosti dopravy..

+1/0
16.4.2015 21:51

J42i65ř68í 56K45a53s68a40l 8300809435796

Ke zvýšení bezpečnosti dopravy by stačilo udělat kvalitní silnice a ne komunikace, na kterých jsou po 3 letech díry, že by tam zapadl náklaďák.

+2/0
16.4.2015 18:44

M34a71r91e72k 39H56r66u58b65y 6577962451738

S pomoci techniky za 17 miliard se ma suplovat to, co je v beznych zemich praci dopravni policie? 8-o

0/0
16.4.2015 16:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.