Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Doprava plánuje utratit miliardy za inteligentní dopravní systémy

Čidla a družicové systémy by měly do budoucna zvýšit bezpečnost dopravy, umět předpovídat sesuvy půdy nebo prudké zhoršení počasí. Předpokládá to akční plán rozvoje inteligentních dopravních systémů, který schválila vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13a33n 12B24e75n43h14á21k 6594113312621

V pořádku. Alespoň konečně budeme moct zvýšit plošně limity na silnicích I. tříd a dálnicích o 30 km/h.

0/0
20.4.2015 23:23

S12t39a43n96i42s96l80a53v 33C82h28y67t44r94a 3494423847509

na pí.. se peníze najdou. Na opravu tankodromu už ne. Vsadím se, že se před tím ještě někomu za "výhodnou cenu" zadá studie o nutnosti tohoto systému a pak to někdo vyhraje za tu "nejlepší" cenu. ;-€

0/0
20.4.2015 15:46

A96n91t97o63n29í61n 87R33a76š50k11a 8236784679505

A komu tím prospějete!

http://www.auto.cz/ministerstvo-dopravy-poridi-chytre-radary-merit-se-bude-snad-vsude-86838

0/0
18.4.2015 10:19

T44o60m94á97š 86Z11e69m61a14n 3935848644675

V časopisu Svět motorů dlouhá léta vycházela rubrika právní poradny, kterou vedl jakýsi Dr. Friml. Člověk, který se celý život zabýval dopravní problematikou a jejími právními aspekty. Když se po revoluci bouřlivě diskutovalo, jestli nechat v obci 60 nebo snížit na 50 podle vzoru EU, prohlásil:

"Všechny moje celoživotní zkušenosti říkají, že jakákoliv restrikce je kontraproduktivní a nikdy nepřinesla a ani nemůže přinést očekávaný výsledek. Potřebujeme jen jedno jediné pravidlo - že se jezdí vpravo. Všechno ostatní je otázkou zdravého rozumu. A kdo ho nemá, toho ani nejsložitější soustava nařízení a omezení nedonutí jezdit tak, aby nic neprovedl. Restrikce nakonec nejvíc postihnou ty, vůči kterým jich není třeba."

+2/0
17.4.2015 23:45

P28e36t10r 29B70á61č18a 8335976815775

To je fakt neskutecny ;-D

Chybi dalnice, rychlostni silnice, pretizeny hlavni tahy, rozbity okresky, ale budem rvat miliardy do tehle ptakoviny? Vy si fakt na tech urednickych zidlich uz konecne vytahnete hlavu z pr...;-O

+1/0
17.4.2015 16:08

J55i73n65d55ř78i39c54h 25Š76k33o82p98e50k 4555821800455

Automatické váhy měly být již dávno.

I kdyby si každé okresní město mělo koupit váhy na úvěr, musí se investice velmi rychle vrátit

0/0
17.4.2015 6:52

T87o14m78á64š 93Z68e96m75a31n 3405608694445

Za 23 mld. korun by se dalo postavit alespoň  23 km dálnic, možná i 2x více.

To by - pokud by se postavily na frekventovaných trasách a ne někde na okraji - vedlo k větší bezpečnosti než radary a cedule v té samé ceně..

A to nemluvím o plynulosti a pohodlnosti dopravy..

+1/0
16.4.2015 21:51

J51i61ř82í 49K34a30s55a89l 8310599785176

Ke zvýšení bezpečnosti dopravy by stačilo udělat kvalitní silnice a ne komunikace, na kterých jsou po 3 letech díry, že by tam zapadl náklaďák.

+2/0
16.4.2015 18:44

M41a83r28e84k 53H45r89u26b30y 6287282271828

S pomoci techniky za 17 miliard se ma suplovat to, co je v beznych zemich praci dopravni policie? 8-o

0/0
16.4.2015 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.