- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
já měl teda simáka, ale o 20 let starší Mustang mi dával kotel, nj 3 kvalty byly akorát. Dneska smradi honěj mobil, ale protáhnout pincka, to ne:/
já měl teda simáka, ale o 20 let starší Mustang mi dával kotel, nj, 3 kvalty byly akorát. Dneska smradi honěj mobil, ale aby protáhli pincka, to ne
Fascinují mě ta obrovská lichoběžníková zrcátka ze Š 105/120 na policejní pětistovce. K tomu kulaté blinkry, čtvercová kapotáž kulatého reflektoru, vícetvará nádrž, trojúhelníková brašna pod standardně elipsoidním sedlem...
Ten den snad museli v konstrukci chlastat od rána, že je napadlo vytvořit tuhle designérskou patlaninu. Akorát ty plastové kufry na zadním kole mají solidnější tvar, ktrý působí nějakým hlubším estetickým záměrem jako optické vyvážení a doplnění těch zrcátek.
Vrchol normalizace. Snaha ušetřit za každou cenu. Použít co nejvíc dílů, které už se vyrábějí. To chtělo vedení - co nejvíc ušetřit na vývoji i výrobě.
Vlastnil jsem Jawa 500 OHC, která je jak koukám rarita. To že ji tam nevystavují. Už dlouho jsem ji neviděl. Asi jich moc v republice nebude.
Vyrobeno jich bylo prý 7200,
A nějaký šikula v Semilech teď opravenou pětistovku nabízí za 300 tisíc korun...
Ale je. Co jsem před pár měsíci o nich četl, rozhodně se nechystají házet flintu do žita.
kozi dech bylo me prvni motorove priblizovadlo
na panelce jsem delal ridicak
a do dneska jsem si neumel predstavit dvoupistovy jednovalec
Mustang byl myslím oficiální název Jawy 23, ne jen přezdívka.
Mustang Jawa 23, r.v.1970,můj první stroj ! Na léto "studenější" svíčku !
Také se vyráběl s motorem 175 ccm, ale to chce štíhlého řidiče a raději nebrat stopařky...