- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vypadá to moc dobře. Ale živit bych to nechtěl.
S LPG by to šlo. S US cenou benzínu taky...
Věřím, že by si našel kupce i v Evropě. Moc jsme se zaměřili na downsizing a jsou tu i lidé, kteří nechtějí jezdit v 1,7 dti. Šestiválec v benzínu je nádhera!
jj pro někoho, kdo má plat minimálně pětkrát vyšší než český průměr a za benzín platí téměř poloviční cenu je to ideální motor. Bez sazometu by se v Česku prodalo pár desítek kusů ročně, v celé Evropě možná tisícovka....
To je něco jako Honda Legend,nikdo to nechtěl.
V Evropě je toho neprodejnýho víc...:-))))
Což oto je kus pořádnýho auta včetně motoru ale v Evropě to bez nějakýho chrochtáku nebude moc prodejný, a pokud ano tak do toho namontujou něco od Renaulta... Jinak Maxima je legenda, měl jsem i jejího předchůdce Laurela s 6ti válem podél a pohonem ZN a to bylo svezeníčko!
Krásný auto, který má potenciál k tomu, že se nezačne po ujetí 100 tisíc mil sypat. Škoda, že se do Evropy vůbec nebude dovážet...
Pokud nekomu nevadi FWD a CVT prevodovka.... Infiniti je RWD a ma 7mi stupnovou prevodovku (tedy mimo QX60), tzn. uplne neco jinyho nez Nissan. Infiniti je "auto pro ridice", Nissan je "dopravni prostredek" ale z dobrou vybavou, pohodlny a se slusnym motorem...
Já jsem měl v USA vypůjčené Nissan Altima a musím říct, že to bylo pěkné ježdění. Škoda, že jsem Nissan tyhle sedany vůbec nepouští... ( http://www.nissanusa.com/content/dam/nissan/vehicles/2015/altima/colors-photos/exterior-photos/ext-010-15TDI_ALTmyu150-large.jpg )
Krásné auto, s pořádným motorem, který tomu sluší... Žádné tříválcové TSI s dvěma turby a vyumělkovaným výkonem... Do tohohle bych šel hned!
a jak by to mohlo mít tříválcové TSI, když žádné tříválcové TSI neexistuje.
Co to je ten "vyumělkovaný" výkon? To by mě opravdu zajímalo.