Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berlín zvažuje nastavení parkovného podle velikosti auta

Cena parkování v Berlíně bude zřejmě brzy záviset na velikosti auta. Zvažuje to vedení německého hlavního města, které svůj návrh zdůvodňuje ochranou ovzduší. Berlínská opozice i odborníci návrh odmítají, podle nich délka vozu nijak nesouvisí s tím, nakolik jeho provoz zatěžuje životní prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L73u77d63v65í52k 93G67a53j49d30o20š47í38k 2105833894432

Nešťastně vybraný důvod.

Úplně by stačilo argumentovat tím, že velká pixla zabírá ve městě víc životního prostoru.

Nevím proč to neřeší tím, že zavedou parkoviště pro malé vozy kde auta delší než 2,5 m nebudou smět parkovat.

Motivovat lidi aby si pořizovali do města miniauta je myšlenka zcela chválihodná.

+1/0
23.4.2015 16:13

J70a40k39u11b 37R43o73u97s 3893420854292

To měl být mínus ;-(

0/0
10.5.2015 19:35

J64a70k78u88b 97F68e17i89f30a91r 7589599416449

To je asi stejně logické jako cena povinného ručení stanovená podle objemu motoru:-/

0/0
22.4.2015 8:39

R66o29m78a52n 47H67o16r29n22í16k 2485452444891

Seženu si trábika, zkrátím ho, bafnu pár kanystrů technického benzínu ředěného M2T v poměru 1:33 a vyjedu si do Berlína parkovat za laciný bakšiš, neboť díky malé délce budu ekologický.

0/0
21.4.2015 21:22

R66o61m60a81n 34L74i64p48s68k49ý 2129253819

Zelený mor hlavně v Rakousku a Německu zatemňuje mozky i jinak inteligentních lidí - je to jako Alzheimer nebo schizofrenie, ty si taky nevybírají.

+1/0
21.4.2015 16:54

P52e49t48r 79M50i94c98h16a78l 2210894481612

Ty garáže kvůli zabírání více místa chápu, ale výmluva Berlína na emise je hodně mimo.

+2/0
21.4.2015 14:22

P68r45o57u71z50a 61Z33d26e33n67ě40k 4766342666783

To už je nehorázné, co všechno se dá napsaovat do ochrany ovzdučí. Nejlepší by bylo eliminovat ty, kteří tyto návrhy podávají, hned by se lépe dýchalo.

+4/0
21.4.2015 13:30

M28i59c39h49a32l 84T62a78r73n35a96j 2495454821873

Být to postavené třeba jako zabírání méně místa, tak mi to jako špatný náapd nepřijde, ale když je to nesmyslně za účelem ochrany životního prostředí, tak je to úplně postavené na hlavu. 8-o

0/0
21.4.2015 10:54

J50i70ř43í 72Z15ý29k89a 9959973501900

jenže velikost parkovacího místa je daná. I když na daném parkovišti bude sraz majitelů Smart, tak tam legálně víc aut nezaparkujete.

0/0
21.4.2015 13:15

T65o29m80á18š 12J25u37r29e87č28k80a 3503252759153

Nejlepší způsob jak zatočit s tím morem zvaným SUV. Ekologii bych do toho netahal.

0/0
21.4.2015 10:54

J65i83ř46í 53Z21ý87k42a 9449273681430

proč by to měl být mor? Když někdo takové auto využije, tak ať si ho klidně má. Jestli to má jako pózu, jeho boj, jeho zbytečně propálené PHM.

Být o 30-40let starší, tak bych do SUV také šel, přestože bych jezdil akorát od baráku k Lidlu a zpátky. Lépe se do toho nasedá. Až nebudete moci na nohy, tak to poznáte.

+1/0
21.4.2015 13:20

T61o60m58á37š 63J40u97r40e29č43k97a 3653322809213

Využije? já bych rád věděl účel SUV krom toho, že se do nich lépe nastupuje. Interiér je stejně velký jako menší auta, kufr to většinou taky moc nemá. Takže krom vyššího posezu a možná většímu pocitu bezpečnosti(mnohdy falešnému) tam výhody nevidím.  Nedávno jsem jel s Kií Sportage a odpovědně Vám řeknu, že hůř se mi do žádného auta nikdy nenastupovalo, je to asi díky mé výšce 170cm, takže se do SUV dobře nastupuje jen lidem na 175cm. Shrnuto SUV= SamoÚčelnýVůz

+1/0
21.4.2015 13:34

J25i94ř68í 69Z30ý27k95a 9109633161590

nemůžete soudit podle nějaké korejské montovny aut, která o ergonomii ví akorát to, co obšlehla náhodou jinde. Zkuste Volvo XC60, nebo XC90.

Výhodou takových aut je i to, že můžete táhnout těžší přívěs, než za osobákem. Plaťák s autem, vlek s lodí, větší karavan ...

0/0
21.4.2015 18:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.