Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Berlín zvažuje nastavení parkovného podle velikosti auta

Cena parkování v Berlíně bude zřejmě brzy záviset na velikosti auta. Zvažuje to vedení německého hlavního města, které svůj návrh zdůvodňuje ochranou ovzduší. Berlínská opozice i odborníci návrh odmítají, podle nich délka vozu nijak nesouvisí s tím, nakolik jeho provoz zatěžuje životní prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L79u81d61v87í70k 83G57a97j85d85o89š38í58k 2965983304502

Nešťastně vybraný důvod.

Úplně by stačilo argumentovat tím, že velká pixla zabírá ve městě víc životního prostoru.

Nevím proč to neřeší tím, že zavedou parkoviště pro malé vozy kde auta delší než 2,5 m nebudou smět parkovat.

Motivovat lidi aby si pořizovali do města miniauta je myšlenka zcela chválihodná.

+1/0
23.4.2015 16:13

J53a25k53u31b 33R33o25u82s 3713270204832

To měl být mínus ;-(

0/0
10.5.2015 19:35

J97a25k23u21b 56F63e18i16f86a65r 7479509956779

To je asi stejně logické jako cena povinného ručení stanovená podle objemu motoru:-/

0/0
22.4.2015 8:39


Foto

R20o38m78a79n 86H47o35r18n42í73k 2835362724751

Seženu si trábika, zkrátím ho, bafnu pár kanystrů technického benzínu ředěného M2T v poměru 1:33 a vyjedu si do Berlína parkovat za laciný bakšiš, neboť díky malé délce budu ekologický.

0/0
21.4.2015 21:22

R14o67m27a58n 89L92i13p55s19k96ý 2439423119

Zelený mor hlavně v Rakousku a Německu zatemňuje mozky i jinak inteligentních lidí - je to jako Alzheimer nebo schizofrenie, ty si taky nevybírají.

+1/0
21.4.2015 16:54

P65e88t86r 76M13i34c55h22a86l 2130914401712

Ty garáže kvůli zabírání více místa chápu, ale výmluva Berlína na emise je hodně mimo.

+2/0
21.4.2015 14:22

P58r88o82u48z36a 29Z90d42e11n29ě47k 4886592136733

To už je nehorázné, co všechno se dá napsaovat do ochrany ovzdučí. Nejlepší by bylo eliminovat ty, kteří tyto návrhy podávají, hned by se lépe dýchalo.

+4/0
21.4.2015 13:30

M63i28c81h45a53l 45T68a29r54n95a80j 2125274621273

Být to postavené třeba jako zabírání méně místa, tak mi to jako špatný náapd nepřijde, ale když je to nesmyslně za účelem ochrany životního prostředí, tak je to úplně postavené na hlavu. 8-o

0/0
21.4.2015 10:54

J52i30ř81í 58Z67ý31k56a 9859363891690

jenže velikost parkovacího místa je daná. I když na daném parkovišti bude sraz majitelů Smart, tak tam legálně víc aut nezaparkujete.

0/0
21.4.2015 13:15

T21o56m70á42š 53J97u72r82e70č78k71a 3853142599823

Nejlepší způsob jak zatočit s tím morem zvaným SUV. Ekologii bych do toho netahal.

0/0
21.4.2015 10:54

J43i93ř21í 32Z64ý34k86a 9119963571110

proč by to měl být mor? Když někdo takové auto využije, tak ať si ho klidně má. Jestli to má jako pózu, jeho boj, jeho zbytečně propálené PHM.

Být o 30-40let starší, tak bych do SUV také šel, přestože bych jezdil akorát od baráku k Lidlu a zpátky. Lépe se do toho nasedá. Až nebudete moci na nohy, tak to poznáte.

+1/0
21.4.2015 13:20

T79o46m45á49š 75J52u80r95e40č58k89a 3253152719223

Využije? já bych rád věděl účel SUV krom toho, že se do nich lépe nastupuje. Interiér je stejně velký jako menší auta, kufr to většinou taky moc nemá. Takže krom vyššího posezu a možná většímu pocitu bezpečnosti(mnohdy falešnému) tam výhody nevidím.  Nedávno jsem jel s Kií Sportage a odpovědně Vám řeknu, že hůř se mi do žádného auta nikdy nenastupovalo, je to asi díky mé výšce 170cm, takže se do SUV dobře nastupuje jen lidem na 175cm. Shrnuto SUV= SamoÚčelnýVůz

+1/0
21.4.2015 13:34

J51i36ř48í 94Z66ý95k39a 9749113521880

nemůžete soudit podle nějaké korejské montovny aut, která o ergonomii ví akorát to, co obšlehla náhodou jinde. Zkuste Volvo XC60, nebo XC90.

Výhodou takových aut je i to, že můžete táhnout těžší přívěs, než za osobákem. Plaťák s autem, vlek s lodí, větší karavan ...

0/0
21.4.2015 18:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.