Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berlín zvažuje nastavení parkovného podle velikosti auta

Cena parkování v Berlíně bude zřejmě brzy záviset na velikosti auta. Zvažuje to vedení německého hlavního města, které svůj návrh zdůvodňuje ochranou ovzduší. Berlínská opozice i odborníci návrh odmítají, podle nich délka vozu nijak nesouvisí s tím, nakolik jeho provoz zatěžuje životní prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L29u47d66v43í48k 83G37a13j83d14o56š48í13k 2935193244732

Nešťastně vybraný důvod.

Úplně by stačilo argumentovat tím, že velká pixla zabírá ve městě víc životního prostoru.

Nevím proč to neřeší tím, že zavedou parkoviště pro malé vozy kde auta delší než 2,5 m nebudou smět parkovat.

Motivovat lidi aby si pořizovali do města miniauta je myšlenka zcela chválihodná.

+1/0
23.4.2015 16:13

J63a45k59u68b 61R40o88u89s 3923340764812

To měl být mínus ;-(

0/0
10.5.2015 19:35

J60a97k18u90b 29F74e90i36f37a41r 7379899656369

To je asi stejně logické jako cena povinného ručení stanovená podle objemu motoru:-/

0/0
22.4.2015 8:39
Foto

R76o62m91a45n 57H77o90r93n58í90k 2795302874581

Seženu si trábika, zkrátím ho, bafnu pár kanystrů technického benzínu ředěného M2T v poměru 1:33 a vyjedu si do Berlína parkovat za laciný bakšiš, neboť díky malé délce budu ekologický.

0/0
21.4.2015 21:22

R76o49m23a17n 55L51i85p94s64k29ý 2379123819

Zelený mor hlavně v Rakousku a Německu zatemňuje mozky i jinak inteligentních lidí - je to jako Alzheimer nebo schizofrenie, ty si taky nevybírají.

+1/0
21.4.2015 16:54

P86e41t36r 54M93i41c84h77a96l 2530454561842

Ty garáže kvůli zabírání více místa chápu, ale výmluva Berlína na emise je hodně mimo.

+2/0
21.4.2015 14:22

P86r12o16u38z70a 40Z26d24e86n23ě34k 4806472796413

To už je nehorázné, co všechno se dá napsaovat do ochrany ovzdučí. Nejlepší by bylo eliminovat ty, kteří tyto návrhy podávají, hned by se lépe dýchalo.

+4/0
21.4.2015 13:30

M21i42c64h43a74l 89T59a66r13n96a48j 2455204601323

Být to postavené třeba jako zabírání méně místa, tak mi to jako špatný náapd nepřijde, ale když je to nesmyslně za účelem ochrany životního prostředí, tak je to úplně postavené na hlavu. 8-o

0/0
21.4.2015 10:54

J14i65ř31í 67Z49ý78k66a 9939883201870

jenže velikost parkovacího místa je daná. I když na daném parkovišti bude sraz majitelů Smart, tak tam legálně víc aut nezaparkujete.

0/0
21.4.2015 13:15

T94o72m17á54š 17J24u10r73e44č42k20a 3693652359293

Nejlepší způsob jak zatočit s tím morem zvaným SUV. Ekologii bych do toho netahal.

0/0
21.4.2015 10:54

J97i18ř88í 35Z29ý65k91a 9829563121220

proč by to měl být mor? Když někdo takové auto využije, tak ať si ho klidně má. Jestli to má jako pózu, jeho boj, jeho zbytečně propálené PHM.

Být o 30-40let starší, tak bych do SUV také šel, přestože bych jezdil akorát od baráku k Lidlu a zpátky. Lépe se do toho nasedá. Až nebudete moci na nohy, tak to poznáte.

+1/0
21.4.2015 13:20

T96o10m73á26š 53J53u55r79e27č52k21a 3953822489703

Využije? já bych rád věděl účel SUV krom toho, že se do nich lépe nastupuje. Interiér je stejně velký jako menší auta, kufr to většinou taky moc nemá. Takže krom vyššího posezu a možná většímu pocitu bezpečnosti(mnohdy falešnému) tam výhody nevidím.  Nedávno jsem jel s Kií Sportage a odpovědně Vám řeknu, že hůř se mi do žádného auta nikdy nenastupovalo, je to asi díky mé výšce 170cm, takže se do SUV dobře nastupuje jen lidem na 175cm. Shrnuto SUV= SamoÚčelnýVůz

+1/0
21.4.2015 13:34

J75i28ř21í 43Z10ý95k47a 9509703771680

nemůžete soudit podle nějaké korejské montovny aut, která o ergonomii ví akorát to, co obšlehla náhodou jinde. Zkuste Volvo XC60, nebo XC90.

Výhodou takových aut je i to, že můžete táhnout těžší přívěs, než za osobákem. Plaťák s autem, vlek s lodí, větší karavan ...

0/0
21.4.2015 18:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.