- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
míří na prémiový segment, ale kdo chce prémiové auto, nekoupí si auto s kosočtvercem.
Je to hnus velebnosti. A jen absolutní ignorant může snít o tom že toto auto bude někdo , mimo Francii, chtít do firemní flotily.
Včera v testu Autosalonu, cena přes 1mil (!), 1600cm motor a ani sami nevěděli kam to zařadit...
Proc si ti francouzi nenechaji udelat design nekde v Nemecku, kdyz to neumi
Když u Renaultů zřejmě trpní fixní ideou, že to umí ... A zřejmě tam také funguje cosi jako národní hrdost.
Priznam se, prvni dojem ponekud rozpacity.....trochu takova chaoticka slatanina. A ta palubka, to proste frantici neumi Uvedou to na trh a do mesice ocekavam slevy alespon 150 000, aby se prodeje vubec rozjeli ....
Sedacky a dvere jsou hezke, ale ten stredovy panel je des.
Podle mě je to auto hezké i praktické, ale nástupce Espace to není. Měli ho realizovat jako nový model, podobně jako to udělal Ford (sportovnější S-Max a praktičtější Galaxy). U stávajícího Espacu mi chyběly posuvné dveře.
Vubec nechapu, jak si tohle muze nekdo za 730 tisic koupit. Renaulta proste nikdy.
Ty si kupuješ ojetiny-tak to raději neřeš.
Já nevím... Stejně bych řekl, že nejlepší (jak designem, tak i kvalitou) byla třetí generace.
Nemůžu si pomoct ale auta jsou čím dál ošklivější. Až na pár vyjímek. To co chrlí nyní frantíci je hnus, kde jsou časy pěkných aut jako R25, velké citroeny CX, XM apod. Jedna z mála automobilek co dělá auta koukatelný je VW jako odnože. Espace se mě líbil nejvíc v III gen a první generace byla v Evropě revoluční věc.