Diskuze

VIDEO: Žigulík řádí v zatáčkách, před 45 lety vyrobili prvního

Psal se duben 1970, když z výrobního pásu v Togliatti vyjel první VAZ 2101. Ruské město pojmenované po italském revolucionáři žije výrobou aut dodnes. Italská technika vylepšená sovětskými inženýry umí být v rukách nadšenců velmi schopným strojem. Podívejte, co umí upravený žigulík v zatáčkách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R42o91b31e34r22t 39G94o69r12c

23. 4. 2015 12:10

Zlatej žigulík ;-);-);-) to je nejlepší auto který znám, před tím jsem měl pár škodovek, to byla katastrofa, věčně aby pod tím člověk ležel, v zimě to netopilo, v létě neustále připravená horká voda na párky, čumák věčně namířenej do nebe a vzadu utahaná náprava. Žigulíček panečku, jednoduchej jak kafemlejnek, v -20 startoval na brnk, žádný startování na třikrát jak u škodovek, 5 minut to běželo a už to topilo, nádrž schovaná v kufru... jo to byly časy :-)

0 0
možnosti

Líbí se mi názory machrů, kteří v autě nedokáží ani vyměnit svíčku .... dnešní generace línejch mlaďochů co mají jen silné keci a bydlí u maminky :)

2 2
možnosti

no jasne ... jenom protoze jsem mladej tak jsem linej a o autech nevim nic a neumim vymenit svicku. By me zajimalo jestli vy starej umite vymenit rozvodovy remen na boxeru od Subaru.

4 0
možnosti

Ziguli je absolutně nejhorší auto, co jsem kdy řídil

0 5
možnosti

já si zase už smyky kontrolované plynovým pedálem asi v těchto nových autech nezažiji

1 0
možnosti
Foto

Ta dlouhá, měkká šaltpáka mě sice před 30-ti lety pěkně štvala, ale teď jsem zjihle zavzpomínal....

2 0
možnosti

R58a61d45e51k 60R76a71i74d32a

22. 4. 2015 21:41

U fotky 11 máty uvedeno, že byl VAZ 2101 vyráběn mezi lety 1910 až 1988, opravte si to :D

0 0
možnosti

Žádná chyba - to je prostě legenda :-)

2 0
možnosti

šunt proti šuntu, báječné..:-P

0 5
možnosti

Prodal jsem forda, koupil jsem Vaz, protoze miluju Sovetsky svaz. Ktera me ho vyhuli, tu povozim v ziguli :-)

5 0
možnosti

...myslím, že rusi nevyrobili nikdy nič dobré... alebo sa mýlim? len si spomínam že už ako dieťa v osemdesiatych rokoch som vnímal, že čo je z ruska je veľké, ťažké, nekvalitné a nespoľahlivé a je treba sa tomu veľkým oblúkom vyhnúť..... ;-D

3 6
možnosti

Když už jsem Vám udělil minus, měl bych říci proč: například teréňák niva (viz níže - můj pokus o příspěvek) byl na svoji dobu oceňován a kupován i na západě. Kromě toho ruské foťáky, hodinky, televizory, elektrické nářadí...

To jsme všechno celkem rádi při návštěvách Sovětského svazu kupovali.

3 2
možnosti

Nikdo zde ještě nevzpomněl terénního "žigulíka" Niva. To byl svého času super "outdoorový" automobil, který byl pozitivně hodnocen i v kapitalistické cizině.

2 0
možnosti

Ona Niva byla pozitivně hodnocena v kapitalistické cizině jen proto, že to byl nejlacinější offroad na trhu a jeho chování v terénu nebylo zase tak špatné. Co se týče spolehlivosti, zpracování a výbavy to bylo ovšem ve srovnání s konkurencí naprosto tristní.

5 1
možnosti

jj Žiguli 1200 a 1500 byly nejlepší auta ve Vých. Evropě

4 0
možnosti

Logicky. Rusove každý pokus udělat lepší auto v rámci RVHP zamázli.

2 1
možnosti