Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Španělé pokořili Ferrari, ale krásná pegasa přežila jen pár sezon

Od roku 1936 až do hloubi války pracoval Wilfredo Ricart pro italskou Alfu Romeo jako šéf speciálních projektů. A po skončení druhé světové války na troskách španělské divize značky Hispano-Suiza stavěl sportovní vozy světové úrovně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34e71t19r 52M22i68c67h39a83l 2520824521462

Něco pro potěchu oka. Krása.

+1/0
1.5.2015 19:57

M44a69r61t94i86n 18B43r86o80u63k 9103862932

Škoda, že osobitý a originální design z padesátých let je dnes nahrazen všudypřítomnou nudou.

0/0
1.5.2015 17:22

J29i15ř81í 14S81c52h41w78a20c12h 8978864618646

mno chtělo by to srovnávat srovnatelné, tedy malosériovou špičku opět se špičkou tedy např. s Ferrari a ne se "všudypřítomnou nudou" co se vyrábí ve stotisícových sériích.... pak bys zjistils, že po ulici i tehdy jezdila "všudypřítomná nuda"

+2/0
2.5.2015 0:20


M72i52l29a10n 48Č40e48r11n80ý 5953849509212

O značce Hispano-Suiza jsem se poprvé dozvěděl jako kluk z nesmrtelných Autopohádek, kdy tyto vozy na závodě v Monte Carlu s přehledem předjíždělo kouzelné auto Domanico-Delanico.;-D

+1/−1
1.5.2015 11:29

P59e10t53r 18Č18e65r27n48ý 6620578783706

Pardon omylem jsem Vás minusoval :)

0/0
1.5.2015 15:04

M39i21r67o33s67l62a17v 34Š53i69m44k61o 7635613552545

...pod jehož řízením vznikaly mohutné čtyřválce s objemem 3,8 až 7,4 litru... V té době to byl běžný objem motorů větších aut. Sportovní a závodní vozy mívaly objem 10-15 litrů.

0/0
1.5.2015 11:02

K27u33r84t 28P40l41a81t77t66i93g 4894318435265

...nejen auta...Pardon.

0/0
1.5.2015 10:59

K20u93r49t 38P19l29a80t77t23i43g 4774258675885

Nejen auya ale take vynikajici rychlopalne kanoby 20 mm. delala Hispano- Suiza.

0/0
1.5.2015 10:57

J53a56n 20M71a30r38š71á60l 4396978399889

Dobrý den. Článek je zajímavý, chtěl bych ale vědět, co myslíte "Španělskem zdevastovaným první světovou válkou". Podle české wikipedie (a nejen podle ní; je to učivo dějepisu základní školy) Španělsko zůstalo po celou dobu první světové války neutrální a zažilo díky tomu markantní ekonomický růst...

0/0
1.5.2015 10:57

J73i72ř85í 90K37u58l49í22š34e51k 2360727498205

Ano, to mě také zarazilo.. :-)

0/0
1.5.2015 17:33

K51a50r25e72l 91K22a75v49k42a 9219709947816

nádhera, kam se hrabou dnešní designeři

+3/0
1.5.2015 9:53

M31a87r98t20i89n 91Š20t49ě69p91á34n40e40k 3257773293141

Jezis to je krasa:-)

+7/0
1.5.2015 9:51

J70a80n 57M89a42t60o95u96š30e38k 6376717250644

HS vyrábělo auta už před 1. světovou válkou, po válce začali vyrábět vlastní motory.

0/0
1.5.2015 8:59

J10o77s83e85f 52Č24i30h24á40k 7271159980646

Nádhera

+10/0
1.5.2015 7:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.