- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen škoda, že dneska do všeho rvou automat
Nevím proč to auto haněj za to, že na hlavně na předku žere gumy když podle fotek na tom měli zimáky a ty při současných teplotách musej při takovém řádění doslova mizet před očima.
nehledě na to, že se musej ty zimáky dost v bocích bortit (je to vidět i na videu) a tím jsou zjištěné jízdní vlastnosti dost zkreslené.
Auto je vzhledově odporné. Nevím co si vybrat v Top Gearu 22/6 auto neskutečně zhaněli a to například LFA je pro ně jedno z nejlepších aut na světě. http://www.topgear4fan.cz/epizoda-22x06/
Japonec .. a k tomu nic moc. GTR vypadá mnohem lépe.
Snaha o imitáciu GTR (volant s masívnym stredom, presne rovnaké rozčlenenie ovládacích prvkov ako u Nissanu) nevyšla. Ani ryba, ani rak.
Vzhledově, tak i technikou je to takový kočkopes.
Podélně uložený vidlicový atmosferický pětiválec??? používá přímé a nepřímé vstřikování paliva
A zase ten už asi nesmrtelný nesmysl:
"Dvacetilitrová spotřeba při dravé jízdě je víc než dobrá, přeplňovaný motor by si z nádrže přihnul určitě víc."
S takovýmto motorem (stejně jako s turbem) není problém dosáhnout spotřeby třeba 30-40 litrové spotřeby. Je to jen o dolovaní toho výkonu. Ale z turba se ten výkon vydoluje při nižších otáčkách mnohem snáz (ano při vyšší spotřebě) a proto vznikla ta pověra že by "si přihnul z nádrže určitě vic".
Prostě spotřeba motoru je úměrná poskytovanému výkonu, turbo-neturbo....
http://autobild.cas.sk/clanok/198860/test-aka-je-spotreba-pri-jazde-na-plny-plyn
Tak při dvacetilitrové spotřebě lze jízdu nazvat dravou tak možná u objemu 1.6 , zde se bude v rámci objemu a výkonu motoru jednat o jízdu svižnou. Při skutečně dravé bych to viděl na dvojnásobek ...