Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné švédské krabice zušlechtěné italským mistrem

Bertoneho volva jsou švédsky hranatá a neskonale italsky šarmantní, i když už jsou v automobilovém důchodu. Parádní Volvo 780 letos slaví třicátiny. Expozice značky, ve které hrály prim právě italská kupátka, patřila k ozdobám autoveletrhu Techno-Classica v Essenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L54a82d68i19s93l93a32v 65M83a83r14š75í55k 9743540425

To jsou krasavci, ale nejlepší mi přijde originál

+1/0
26.4.2015 13:05

J70i98ř65í 80Z88ý23k50a 9299453551600

vždyť tohle jsou tovární originály, tedy až na ten kabriolet.

0/0
27.4.2015 7:59

M12i13c54h59a26l 37Š42m40r35h51a 1483577141948

Překrásná auta. Tehdejší auta (západní ovšem) byla imho nejlepší auta, která byla kdy vyráběna. Byla komfortní, rychlá a uživatelsky přívětivá, a ne tak plná složitých a poruchových a mnohdy zbytečných systémů.

+8/0
26.4.2015 8:30


M89a83r57t35i63n 88K15u88ř10í77t33k88a 6127796958535

Hlavně tenkrát ještě auta nebyla spotřebním zbožím, takže se už při vývoji pamatovalo také na to, aby se dala opravovat a vydržela.

+18/0
26.4.2015 8:45

J74a86k20u32b 81F11e30i95f57a27r 7109649856359

Přesně.

+3/0
26.4.2015 9:06

J31i50ř61í 84S97c38h91w92a80c66h 8558224128766

ale prdlajs, opravitelnost dříve souvisela s "primitivností" použitých technologií.

 Opravit elektronkový nebo tranzistorový rádio je jednodušší, než opravit mikroprocesor v počítači. Ale rozhodně ne proto, že snad tenkrát oproti dnešku při vývoji více mysleli na to, aby se to dalo opravovat .....;-)

0/0
26.4.2015 23:30

J35i37ř34í 62S44c81h76w61a46c80h 8228884628616

a opravitelnost tehdy a dnes ovlivňovala/ovlivňuje poměr ceny opravovaného dílu (která většinou neustále klesá) a nákladů na opravu, tj především cena lidské práce (která neustále stoupá).

+1/0
26.4.2015 23:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.