Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné švédské krabice zušlechtěné italským mistrem

Bertoneho volva jsou švédsky hranatá a neskonale italsky šarmantní, i když už jsou v automobilovém důchodu. Parádní Volvo 780 letos slaví třicátiny. Expozice značky, ve které hrály prim právě italská kupátka, patřila k ozdobám autoveletrhu Techno-Classica v Essenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L15a47d17i20s11l49a15v 66M69a93r48š41í27k 9803870825

To jsou krasavci, ale nejlepší mi přijde originál

+1/0
26.4.2015 13:05

J48i98ř18í 71Z63ý33k84a 9299963151260

vždyť tohle jsou tovární originály, tedy až na ten kabriolet.

0/0
27.4.2015 7:59

M15i14c60h50a91l 94Š36m30r39h76a 1883297791448

Překrásná auta. Tehdejší auta (západní ovšem) byla imho nejlepší auta, která byla kdy vyráběna. Byla komfortní, rychlá a uživatelsky přívětivá, a ne tak plná složitých a poruchových a mnohdy zbytečných systémů.

+8/0
26.4.2015 8:30

M70a18r35t94i79n 46K25u53ř71í57t54k59a 6137516848505

Hlavně tenkrát ještě auta nebyla spotřebním zbožím, takže se už při vývoji pamatovalo také na to, aby se dala opravovat a vydržela.

+18/0
26.4.2015 8:45

J12a93k95u45b 53F25e76i97f22a21r 7879139986629

Přesně.

+3/0
26.4.2015 9:06

J67i63ř46í 62S38c38h15w81a81c60h 8538564598116

ale prdlajs, opravitelnost dříve souvisela s "primitivností" použitých technologií.

 Opravit elektronkový nebo tranzistorový rádio je jednodušší, než opravit mikroprocesor v počítači. Ale rozhodně ne proto, že snad tenkrát oproti dnešku při vývoji více mysleli na to, aby se to dalo opravovat .....;-)

0/0
26.4.2015 23:30

J47i50ř19í 84S27c44h80w53a75c64h 8668714958236

a opravitelnost tehdy a dnes ovlivňovala/ovlivňuje poměr ceny opravovaného dílu (která většinou neustále klesá) a nákladů na opravu, tj především cena lidské práce (která neustále stoupá).

+1/0
26.4.2015 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.