Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné švédské krabice zušlechtěné italským mistrem

Bertoneho volva jsou švédsky hranatá a neskonale italsky šarmantní, i když už jsou v automobilovém důchodu. Parádní Volvo 780 letos slaví třicátiny. Expozice značky, ve které hrály prim právě italská kupátka, patřila k ozdobám autoveletrhu Techno-Classica v Essenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L36a98d16i59s57l40a33v 13M18a71r79š96í98k 9423730105

To jsou krasavci, ale nejlepší mi přijde originál

+1/0
26.4.2015 13:05

J60i18ř78í 87Z49ý84k85a 9139683921890

vždyť tohle jsou tovární originály, tedy až na ten kabriolet.

0/0
27.4.2015 7:59

M60i96c94h25a68l 57Š87m33r71h75a 1133317181658

Překrásná auta. Tehdejší auta (západní ovšem) byla imho nejlepší auta, která byla kdy vyráběna. Byla komfortní, rychlá a uživatelsky přívětivá, a ne tak plná složitých a poruchových a mnohdy zbytečných systémů.

+8/0
26.4.2015 8:30

M76a46r18t94i52n 44K94u70ř81í94t53k94a 6487706288295

Hlavně tenkrát ještě auta nebyla spotřebním zbožím, takže se už při vývoji pamatovalo také na to, aby se dala opravovat a vydržela.

+18/0
26.4.2015 8:45

J28a20k72u54b 29F44e25i81f29a10r 7139279146529

Přesně.

+3/0
26.4.2015 9:06

J72i83ř17í 22S45c63h76w47a91c56h 8808644548606

ale prdlajs, opravitelnost dříve souvisela s "primitivností" použitých technologií.

 Opravit elektronkový nebo tranzistorový rádio je jednodušší, než opravit mikroprocesor v počítači. Ale rozhodně ne proto, že snad tenkrát oproti dnešku při vývoji více mysleli na to, aby se to dalo opravovat .....;-)

0/0
26.4.2015 23:30

J29i97ř74í 92S79c75h36w41a12c87h 8468664728636

a opravitelnost tehdy a dnes ovlivňovala/ovlivňuje poměr ceny opravovaného dílu (která většinou neustále klesá) a nákladů na opravu, tj především cena lidské práce (která neustále stoupá).

+1/0
26.4.2015 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.