Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První svezení s novým superbem, největší a nejdražší škodovkou

Václavu Klausovi kdysi nevoněl superb, prý drncal. Ten nový vypadá majestátně a šik a nedrncá, chce to ale upustit gumy. Mezi prvními jsme řídili sériové provedení třetí generace Škody Superb. Označení „vlajková loď“ není klišé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64o61s26e91f 39V31y64s35k46o34c29i72l 7903880879

Nejdulezitejsi je bezesporu posledni veta o 2 destnicich. Nicmene autor clanku zapomina na to, ze Rollse si nikdo neridi sam, ale ma ridice, ktery mu zaroven venku za deste drzi nad hlavou destnik. T.j. 2 destniky misto jednoho jsou ukazkou vidlactvi, kde se spolujezdec musi obtezovat drzenim destniku, nikoliv lepsi vybavy. :-)

0/0
28.5.2015 9:51

L81u48k74á87š 39S92k35o85p13a73l 9106348395791

Auto je to hezké, ale ten kult je naprosto nesmyslný .. Škoda je klasická levnější značka koncernu ..

0/0
14.5.2015 17:31

R64i96c61h64a21r82d 42P80u11č66a36n 2518558916740

ať si říká kdo chce co chce, je to krásné auto.

+2/0
12.5.2015 7:26


L61u31k36á63š 24K24e26l28l77e72r 6789393753235

Ano. Škoda však motorizace, tedy vypuštění šestiválce.

0/0
13.5.2015 11:36

M27i38c96h35a55l 80Š37e67v17č78í16k 8543106464

Proč? Nikdo to nekupoval.

0/0
14.5.2015 19:37
Foto

A18l60e87š 46B42a20l50o52u72n 3695248659475

Áááách můůůůj bóóóžeee... Tak ještě jednou pro všechny slintaly o downsizingu - zdroj je EU. EU nařizuje, jaké (a od kdy) emise mají mít nové automobily. Takže výrobce musí spočítat, jakou jeho flotila má průměrnou hodnotu emisí. Pokud je hodnota CO2 překročena o 1 g/Km, stojí to 5€, 2g jsou za 15€, 3g za 25€. Pokud je to nad 3 g, pak se pokuta do kasy EU může vyšplhat klidně na 95 € za JEDEN každý vyrobený a prodaný automobil. A vy si myslíte, že V6 3,6 se emisemi vejde do limitu roku 2015? Stačí číst a nesnít či neplkat kraviny. Už se těším na dobu, kdy auto vyhodnotí potencionálního majitele/řiudiče jao vola, co má jít raději pěšky, než aby měl na to automobil vlastnit či řídit. [>-]V

+1/0
12.5.2015 7:14

J77o82s91e42f 53H66á67j83e37k 6398250109202

..jak dobrá je nová generace, ukáže....čas

+1/0
8.5.2015 22:00

O47n93d23ř57e56j 68M23a79r20e26k 9832410957649

Fuj, to je ošklivé.

+2/−10
7.5.2015 20:52

J71o73s65e36f 20V88a43l58a 9830253463623

skoda, ze se se do Superbu davaji ta "kurvitka" co do audin a jinych "vyssich" limuzin. Jezdil jsem rok s Q5 a jsem stastny, ze jsem zpatky na OII 4x4. Elektromechanicka brzda - hruza- nezapnete si pas  nebo se poskodi cidlo v sedadle a z parkoviste neodjedete.....start-stop system : motor chcipne presne v okamziku, kdy se chcete svizne rozjet .....TDI 130 kW motor - neuveritelna turboprodleva , motor bere az od 2500 ot. A kdyz zkusite na snehu v zatacce prohrabnout vsechna 4 kola, tak vam to vsechny asistentske programy zatrhnou

+1/−1
6.5.2015 19:00

D86e41j62a79n 31T71a45d31i72c 7552396257237

U BMW si muzete vsechno vypnout, ja nez odjedu vsechno radeji vypnu... u Audi to neslo ??

0/−1
6.5.2015 20:35

V54á52c67l67a66v 17S10v56o12b95o19d71a 6128155210765

Ovšem, že to jde u audi Q5 vypnout. Start-Stop lze vypnout jedním stiskem tlačítka, a rozjet se je možné i bez pásu ( jen se rozezní varovná kontrolka nezapnutého pásu ). Motor zabírá cca kolem 1500 ot ( hovořím o 2.0 TDi ), nemá úplně největší sílu, ale hodně dohání s velmi dobře slazeným  7 ° automatem, a předjždí se vcelku svižně, rozjezdy jsou hladké.

+1/0
6.5.2015 22:02

J87o20s96e20f 92V81a80l26a 9390933223953

nesouhlas-najel jsem s TDI 130 kW 50.000 km. motor pod 2000 ot nema prakticky zadny vykon, ja mel rucni razeni kvuli 4x4 a opravdu do tak 2300 otacek je to neuveritelne lina lemra. Vypnout start-stop se sice da, ale ne hardwarove a po kazdem nastartovani je nutne ho znova a znova vypnout. A to, ze nepusti elektromechanickou brzdu, pokud nejste pripoutani, tak mam overeno 3x na vlastni osobe a v znackovem servisu v SRN

+1/0
9.5.2015 14:37

D73e90j25a44n 50T23a64d46i74c 7902266177457

ten vnitrek na me pusobi strasne lacine...

+4/−2
6.5.2015 14:55

V16o83j45t53ě18c29h 66S34t54r83n45a41d 4144291722705

Hodnotite z fotky, nebo jste v nem opravdu sedel? Protoze podle me je interier bez problemu, i kdyz to tak na fotkach vypadat nemusi.

0/0
25.6.2015 15:32

J50a37n 71K94o14n82v21a79l73i31n87k49a 5730121961925

Nemá cenu řešit, že je to jen samá chvála. Co zde čekat jiného. Objektivita v porovnání s konkurenty tu taky nebude velká. Co mne v článku zaujalo, byla věta: "Superb umí hlavně budit dojem". To je velmi přesné. Budí dojem. A o tom to celé mezi Čecháčky je.

+4/−8
6.5.2015 12:15

P89e73t86r 96M44i72c31h74a54l 2700294161792

Jsme na českém portálu, tak je celkem logické, že se tu české auto chválí. Navíc Škoda tu asi utratí i dost peněz za reklamu. Na opravdu objektivní hodnocení si budeme muset počkat, až s tím začnou jezdit reální majitelé.

+4/−2
6.5.2015 12:40

J12a45n 93K91o74n33v62a54l22i41n32k72a 5650781861405

To zajisté. I když u nich to bude také zkreslené. Vlastní auto zkritizuje jen málokdo. Spíše bych si počkat na komentáře řidičů, kteří to auto nebudou mít za vlastní a mají zkušenost i s jinými vozy této kategorie. Tam se dá možná vystopovat jistá objektivita.

Ještě historka k tomu kritizování vlastního auta. Soused si před velmi dlouhou dobou pořídil Ford Sierra se silným dvoulitrovým benzínem. Dokud to auto měl, pěl na něj chválu. "Suprově táhne, hrabe i na trojku, skoro nežere, nikdy jsem nic neměnil". Potom, co vyměnil za jiné, říkal: "Ta by mě sežrala i s botama kraksna nespolehlivá zrezlá." Je to holt taková naše povaha.

+3/0
6.5.2015 13:53

P26e60t52r 86M51i51c39h41a74l 2360774161962

Já jsem zatím všechna svá bývalá auta hodnotil stejně, jako když jsem je vlastnil. Každé mělo nějaké chyby, ale většinou to bylo pozitivní.

Mimochodem, to, že majitel zpravidla svou značku auta chválí (a v některých případech až silně nekriticky), platí zdaleka nejen pro Škodovku.

+3/−1
6.5.2015 14:16

J49o42s63e14f 98U71l84m93a57n 8970770448485

To je přesné. Připomíná mi to iphoňáky. iPhone je dokonalý, nikdy se nesekne, nikdy se na něm nic nezkazí. Nikdy!!! Pak se v pořadu zmínil Kraus, že měl problém s reklamací a najednou se vyrojila spousta majitelů iphonu, kteří ho údajně reklamovali a problém neměli. Odkud se sakra ti lidi najednou vzali, když do té doby nikdo nikdy iPhone nereklamoval?

+2/0
6.5.2015 18:23

J77a42n 63K34o78n92v44a43l38i20n75k29a 5370601161615

iPhone je pojem. Více než kde jinde jde zde o značku a prestiž. Můj dobrý kamarád má iPhone odjakživa. Teď si koupil ten nejnovější. Ptal jsem se ho, zda by mi ho doporučil a konkrétně proč. Výkon? Výbava? Cena? Kvalita? Servis? Všechno srovnatelné s konkurencí. Jediný argument je to jabko zezadu. Chápu to. Já zase takhle vnímám auta. Nejezdil bych nikdy v low-endu, i když by mi to na těch pár km, co denně jezdím bohatě stačilo. Mám na své potřeby až nesmyslně velké a výkonné auto, jehož údržba mě stojí dost peněz. Mohl bych mít třeba Fiestu nebo Punto, které by mě nestálo nic,,,, Někdo to má takhle s autem, někdo s telefonem. Upřímně závidím lidem, kteří neřeší ani jedno, ani druhé. Ti pak mají Nokii 5110 a jezdí ve Fabii HTP a jsou happy.

+3/−2
7.5.2015 8:41

P26e48t55r 56M56i71c98h68a67l 2650174111462

Tak on je rozdíl mít auto jako dopravní prostředek nebo jako koníčka. Ideální je asi ta obligátní zlatá střední cesta. Ale teď už aspoň chápu Tvé protiškodovácké příspěvky. Škodovka nedělá super auta, snaží se o slušnou kvalitu za relativně rozumnou cenu (a i díky Hyundai je ta cena už přijatelnější). Proto (a trochu i protože jsem patriot) já jezdím Škodovkou. A protože jsem pro tu střední cestu, vybral jsem si Oktu.

+2/0
7.5.2015 11:20

J68a61n 73K52o13n73v96a76l49i56n83k70a 5630211311865

Já už jsem to psal mockrát. Škodovky jako takové mi nevadí. Nemám nic proti lidem, kteří si je kupují. Co mě vytáčí jsou ty neustálé chvalozpěvy a nulová objektivita při posuzování Škodovek. A pak taky zdejší Škoda-fanatici, kteří nechápou jiný názor než ten svůj. Ti mě však spíše baví. 

Ještě k tomu autu. Je to koníček a radost, zároveň každodenní pomocník. Jsem v tomhle ohledu asi mimoň, ale autu věnuju dost času, péče i peněz. Rád se dobře svezu, i když je to třeba jen do práce nebo na nákup.

+1/0
7.5.2015 11:33

P71e20t77r 41M40i59c31h86a90l 2150424941662

Ale ty chvalozpěvy jsou běžné všude, u nás na Škodovky, ve Francii třeba na Renaulty. Škoda-fanatici se jistě najdou a jsou k smíchu, když nemají argumenty. de hate club"

0/0
7.5.2015 12:59

P23e85t42r 96M68i58c12h75a34l 2850194831762

Kuš, to psaní z mobilu je děs.

Chtěl jsem dodat, že minimálně stejně je na tom "Schade hate club" - to jsou pro změnu nepodložené slinty.

Osobně se držím toho, ať si každý jezdí čim chce a na co má.

0/0
7.5.2015 13:04

J91i70ř84í 92S59c76h81w81a93c95h 8328144378116

"budit dojem", "udělat na někoho dobrý dojem" je snad jakési negativum??? 8-o

"Budit u zákazníka dojem", že za svý prachy dostane odpovídající protihodnotu, je základní povinnou vlastností každého prodejného zboží. Pokud má zákazník na výběr mezi deseti možnostmi a osm z nich ten dojem nebudí, tak bude vybírat jen mezi těmi dvěma zbývajícími a nakonec vybere tu, která ho "nabudí" více.

A "buzení tohoto dojmu" funguje napříč národy "čecháčku".... 

naprostá většina superbů se proto prodá někomu jinému než "čecháčkům".....;-)

+6/−1
6.5.2015 13:46

J51a64n 22K67o63n81v82a43l97i38n65k51a 5720841181465

Pevně jsem doufal, že jsi pochopil vhodnost vzájemné ignorace v diskusích. Patrně ne. Máš pochopitelně právo se vyjádřit, a to i v případě, kdy třeba nemáš ani potuchy o kvalitě svého příspěvku. To jen na okraj.

Problém máš možná i s chápáním významů slov, popř. s porozuměním textu. Já jsem nepsal o buzení dobrého dojmu. Opsal jsem pouze větu, kde se píše o vzbuzování jakéhokoliv dojmu. Škodovka obecně může stavět na tom, že její modely "budí dojmy". Můžou vzbuzovat hrdost a obdiv nad českým výrobkem (českým....???). Můžou vzbuzovat dojem, že je správné mít české auto. Můžou vzbuzovat dojem jisté příslušnosti k davu a s ním jdoucí pocit jisté síly a nadřazenosti. Stejně tak můžou vzbuzovat dojem opačný. Dojem, který vozy Škoda budí u mě, si nechám pro sebe. Opět bych se zde stal terčem invektiv, na což nemám náladu.

Co se týče buzení dojmu mezi národy, resp. idey, že Škoda budí všude stejné dojmy, jsi úplně vedle. Škoda se v západní cizině postupně zbavila přízviska "cheap but shit" a dostala se do povědomí zákazníků poptávajících německou techniku v low-end cenové relaci. Navíc konkrétně Britové mají se slovem Superb trochu problém - označuje něco skvostného a nádherného. V konfrontaci s konkurenty se však význam tohoto adjektiva stírá.

+1/0
6.5.2015 14:09

J34i68ř56í 63S67c60h12w96a54c64h 8238834298886

Já dobře věděl, že tě ten "čecháček" pěkně nadzvedne.....ale začal sis s nimi ty....(ignoraci tvých příspěvků jsi jednostranně vyžadoval vždy jen ty, já ti ji nikdy "neodsouhlasil"....tak nevím proč se podivuješ, že reaguji, jsme na diskusi) 

Ač si myslíš, že ty potuchu o kvalitě svých příspěvků máš naprosto dokonalou a určitě jsi přesvědčen, že na rozdíl ode mne, dokonale chápeš význam slov a rozumíš souvislostem v textu,  tak tě vyvedu z tohoto omylu: 

1. Někdo se sveze v autě a řekne: to auto na mě udělalo dojem, co tím asi myslel?

2. Věta v článku o "buzení dojmu" nevytržená z jeho kontextu nemluví o buzení dojmu nějakého, mluví a to zcela jednoznačně o kladném, dobrém dojmu (konkrétně je tam řeč o vzhledu)

3. Ani v článku ani v mém příspěvku není jediná zmínka o kladném dojmu jen proto že se jedná o "český" výrobek, to sem jen podsouváš své negativní podvědomí o škodovce a tebou přeceňovaný a pravidelně dehonestovaný vztah "čecháčci-škoda".

To že "čecháčci" kupují více škodovek než ostatní národy vidíš jako jakousi jejich myšlenkovou deformaci či omezenost. Jak bys nazval to, že Fiatů se prodá nejvíce v Itálii, Renaultů ve Francii, Hond v Japonsku atd? Nehraje roli třeba i to, že domácí automobilky mají doma nejlépe vybudované zázemí a mají tam prostě tradici? 

4. Mluvil jsem čistě o dojmu obecného "mezinárodního" zákazníka z výrobku, tak proč ty litanie o národech jejich "vnímání" škodovky, mluvil jsem o zákazníkovi oproštěném od nánosu šovinismu, který s například Daci koupí i přesto, že ji dělají "cikáni v Rumunsku".

+2/0
6.5.2015 15:23

J19a91n 41K56o59n21v22a27l54i12n92k57a 5710551361185

Popravdě, nevím, zda má cenu dále v diskusi pokračovat. Naše názory jsou nekompatibilní, což jsme si mnohokrát dokázali. Tak snad jen pár dodatků k těm tvým litaniím.

Nevím, co znamená výraz "negativní podvědomí". Z psychologie mám státnice, přesto jsem tento termín v životě neslyšel. Patrně si budu muset osvěžit Freudovo učení o složení osobnosti, třeba došlo k nějakým změnám.

Co se týče vztahu k vlastnímu národu, máš pravdu. Opírám se do čecháčkovství. Je to eufemistické pojednání pro pokroucenou národní kulturu, kterou si náš národ vybudoval díky neustálému tlaku shora. Ta naše pseudo-hrdost na všechno, co je "malé ale naše" mi přijde až dojemná. Kdyby to tak bylo. jsme někým úplně jiným a někde úplně jinde. Nebyli bychom zemí, kde je vše podřízeno zahraničnímu kapitálu. Měli bychom své produkty, svou kvalitu a svou oprávněnou hrdost. Jako explicitní případ pro ilustraci toho, co píšu, se dá brát právě škodovka. Přestala být česká někdy v polovině devadesátých let. Nyní zcela podléhá řízení z Německa. Technologicky a ideově to prostě není České auto. Nicméně je to stále tak podáváno. Vytváří se kolem toho zářivá aura národní hrdosti na něco, co má s národem společné leda to, že ve fabrice dělá hodně Čechů. To mi na tom v podstatě vadí asi nejvíc. Oslavujeme něco a přitom není co a proč. Z debilního Hyundaie si dělá každý srandu, když se označuje za české auto, i když je to korejský spotřebič. U škodovky to tak není. Ta je prostě za všech okolností NEJ a TOP. 

To, že si lidé kupují škodovky, nemusí být odrazem mentálně kulturní deformace. V podstatě nikdo ještě nikdy neudělal seriózní průzkum toho, jaký typ člověka si kupuje jaké auto. Těžko pak soudit, proč si někdo koupí Fabii a ne třeba srovnatelné Punto. Zkrátka, lidé jsou různí a mají různé potřeby. Někdo podléhá trendům a masáži kampaní, někdo kupuje hlavou, někdo srdcem (a někdo i něčím jiným).

0/0
7.5.2015 8:32

P14. 96N72o56v71á63k 1565739436

Tak takový blábol jsem už dlouho nečetl... Pokud něco hlavně budí dojem, ale pak už to odpovídající hodnotu nemá - pak se normální zákazník koukne na to, co sice dojem nebudí, ale má alespoň něco kvalitního jako protihodnotu. Jenom naprostá trubka kupuje jen to, co "budí dojem". Bohužel je vidět, že Váš názor odráží současnou politiku škodovky. Budit dojem a málo nabídnout - lidsky řečeno nablýskaná bída. Proč by přece někdo kupoval něco jiného, co není tak nablýskané, že ??? 8-o

+2/0
6.5.2015 14:53

Z90b61y24n23ě97k 68Č97e24j19k28a 5736208251343

on to nesmysl není, jen blbě chápete. Výrobek musí budit pozitivní dojem, nicméně to automaticky neznamená, že je to naleštěná bída. Vzhled a dojem prodává také a troufnu si říct, že u spotřebky (což dnes jsou i tyto auta) dělá 30-50% úspěchu.

0/0
6.5.2015 15:23

J96i34ř16í 24S54c69h19w87a55c69h 8468604268206

Já nenapsal že "budit dojem" je obecným smyslem a hlavním cílem výrobku, to mi podsouváš. Smyslem mého sdělení je, že budit (dobrý) dojem je plus nikoliv minus výrobku, zvláště v souvislosti s článkem, kde uvedené sousloví je v odstavci, kde se píše o VZHLEDU auta. 

Ale dojem z auta lze navíc získávat osobním vyhodnocení neměřitelných parametrů a pocitů při usednutí do auta při jízdě s ním atd. atd....to je další nedefinovatelné buzení dojmů......a výrobce by měl směřovat vše k tomu, aby tyto nedefinovatelné dojmy byly veskrze kladné, aby prostě výrobek na zákazníka udělal dojem i při jeho používání, nejen při prohlížení....a to je prostě pro výrobek plus tečka....

0/0
6.5.2015 16:06

J72i27ř55í 45P66a23j67k 8593965140557

Nemůžu si pomoct, mě se předek auta prostě vůbec nelíbí. :-( Nic mne na něm neosloví.

+1/0
6.5.2015 10:20

M43i94c43h62a36l 62M96o88u71c75h31a 9658489123134

Docela by mě zajímal rozdíl v brzdné dráze při pneu nahuštěných na 3 bar a při nějakém normálním tlaku (2,2)...?

0/0
6.5.2015 9:12

M34a12r16t53i75n 47Š52i87m50e91k 4720374528115

Mě osobně by zajímal ten rozdíl v komfortu mezi 2,2 a 2,5 baru :-)

+1/0
11.5.2015 10:09

P66e47t37r 11E67b20r 2742740353280

Drnca to, drncaji všechny Škody. To je takový folklór. Zkoušel jsem novou fabii, rapid i octavii a je to hrozný, cítíte každou nerovnost v plynovem předali a u rapidu a fabiie i v sedačce. O mnoho lepší dojem dělá focus a mondeo, ne však jejich vyšší verze. Ideální podvozek mezi běžnými auty je pro mě u Kia ceed. Velké překvapení.

+2/0
6.5.2015 8:26

J16a48k70u53b 43K51o61s 3166432630884

Nevím jak Superb, ale jezdím v OIII combi na 18" kolech s 4x4 a drncá to jak sviňa :-)

+1/0
5.5.2015 23:48

P65. 52N52o37v17á90k 1165919706

Tak to zkus i mimo dálnici ! ;-D

0/0
5.5.2015 23:52

J63i35ř53í 86S15c38h92w63a79c90h 8378584768866

vyměň je za 16" a bude to drncat méně, ale v zatáčkách bude "hůř" o něco dříve ;-)

+1/0
5.5.2015 23:55

P47e37t75r 97M53i98c40h66a93l 2880224111932

Já jezdím na 15" a v zatáčkách problémy nemám. Pravda, nejezdím jako magor až nadoraz.

+1/0
6.5.2015 6:47

J83i72n60d28ř67i81c63h 64Š80k93o83p48e15k 4575961350515

16 " jsou naprosto v pohodě, s 15" je problém, že některé modely už je povolené nemají

+1/0
6.5.2015 7:38

P35e39t87r 65M15i10c41h92a62l 2910404961402

Mám OII a ta je povolené má. Na naše cesty ideální.

0/0
6.5.2015 7:51

J64i73n14d44ř18i89c29h 71Š69k75o22p32e65k 4425911580475

viděl jsem u některých oktávek povolené i 14 ". Ale jen v TP, na autě nikdy

0/0
6.5.2015 8:03

P51e42t40r 52M62i81c22h37a78l 2720294351142

Tak to nevím, to jsem nikdy neviděl.

0/0
6.5.2015 9:00

M88a33r66i50a39n 19K44a69r48a17b16a 4783651630752

Mal som 2x firemné OII a 15" su najlepšie na jazdenie. Pravda, nie je to žiadna frajerina, ale komfort a jazdne vlastnosti (aj na dlhe trasy) su najlepšie. Tá honba za tým, či mať 17 alebo 18+ je na našich cestách nepochopiteľná. Na jednej OII s 15" som dal cez 230tkm bez akéhokoľvek rozrazenia disku, či poškodenej pneumatiky, len opotrebenie. Na 17" sa 2x opravoval disky, a menili sa 3x rozrazene pneumatiky z vymolov.

0/0
6.5.2015 9:49

P43e49t67r 48M43i24c50h97a66l 2870114911902

Přesně tak. Pokud potřebuji auto na dopravu a ne na závody, tak ty patnáctky úplně stačí.

+1/−1
6.5.2015 11:01

J16i39n27d10ř46i64c85h 88Š64k24o12p81e23k 4775121340335

kdo by to taky čekal, že ;-D

Čím větší kolem, tím menší profil, pneu sice lépe sedí na pěkném povrchu, ale na nerovnostech více drncá.

+2/0
6.5.2015 7:39

P72e96t28r 46V93o39p14i79č90k89a 2482352108622

Na galusce lépe sedí. Podobné je to s tvrdými / zkrácenými pružinami.

0/0
5.5.2015 23:21

A38l27e52š 63L19i89s15o42v11s77k85ý 9789348652652

"A pak se úderem půl jedenácté z hospody Na Růžku naráz vyvalilo velké množství odborníků na Škodovky"

+3/−1
5.5.2015 22:42

P30e46t47r 72H42o24r14á73k 1549223989234

V ceně 600 tisíc to auto svým zaměřením nemá konkurenci. Pokud si někdo myslí něco jiného, ať uvede konkrétní model a cenu.

+1/−1
5.5.2015 20:45

P30e54t73r 47B62á63č61a 8735646695245

600 tisic? ;-D Asi neznate skodovku, aby to vubec neco melo a auto vubec jelo, tak se zastavime tak na milionu.

+4/−4
5.5.2015 20:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.