Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První svezení s novým superbem, největší a nejdražší škodovkou

Václavu Klausovi kdysi nevoněl superb, prý drncal. Ten nový vypadá majestátně a šik a nedrncá, chce to ale upustit gumy. Mezi prvními jsme řídili sériové provedení třetí generace Škody Superb. Označení „vlajková loď“ není klišé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93o37s20e36f 89V53y38s31k37o16c64i22l 7643260529

Nejdulezitejsi je bezesporu posledni veta o 2 destnicich. Nicmene autor clanku zapomina na to, ze Rollse si nikdo neridi sam, ale ma ridice, ktery mu zaroven venku za deste drzi nad hlavou destnik. T.j. 2 destniky misto jednoho jsou ukazkou vidlactvi, kde se spolujezdec musi obtezovat drzenim destniku, nikoliv lepsi vybavy. :-)

0/0
28.5.2015 9:51

L13u67k39á47š 60S28k63o95p43a28l 9856168865491

Auto je to hezké, ale ten kult je naprosto nesmyslný .. Škoda je klasická levnější značka koncernu ..

0/0
14.5.2015 17:31

R26i81c46h66a96r12d 30P15u97č77a98n 2268478336840

ať si říká kdo chce co chce, je to krásné auto.

+2/0
12.5.2015 7:26

L98u26k78á98š 16K23e43l12l37e86r 6269403403765

Ano. Škoda však motorizace, tedy vypuštění šestiválce.

0/0
13.5.2015 11:36

M17i14c46h50a80l 21Š34e28v54č66í24k 8313966684

Proč? Nikdo to nekupoval.

0/0
14.5.2015 19:37
Foto

A61l48e43š 80B39a20l43o12u17n 3175808369825

Áááách můůůůj bóóóžeee... Tak ještě jednou pro všechny slintaly o downsizingu - zdroj je EU. EU nařizuje, jaké (a od kdy) emise mají mít nové automobily. Takže výrobce musí spočítat, jakou jeho flotila má průměrnou hodnotu emisí. Pokud je hodnota CO2 překročena o 1 g/Km, stojí to 5€, 2g jsou za 15€, 3g za 25€. Pokud je to nad 3 g, pak se pokuta do kasy EU může vyšplhat klidně na 95 € za JEDEN každý vyrobený a prodaný automobil. A vy si myslíte, že V6 3,6 se emisemi vejde do limitu roku 2015? Stačí číst a nesnít či neplkat kraviny. Už se těším na dobu, kdy auto vyhodnotí potencionálního majitele/řiudiče jao vola, co má jít raději pěšky, než aby měl na to automobil vlastnit či řídit. [>-]V

+1/0
12.5.2015 7:14

J78o18s79e79f 70H88á38j90e72k 6618740659222

..jak dobrá je nová generace, ukáže....čas

+1/0
8.5.2015 22:00

O60n80d71ř21e84j 83M25a73r50e88k 9522450117299

Fuj, to je ošklivé.

+2/−10
7.5.2015 20:52

J42o15s96e39f 69V54a37l54a 9190733853523

skoda, ze se se do Superbu davaji ta "kurvitka" co do audin a jinych "vyssich" limuzin. Jezdil jsem rok s Q5 a jsem stastny, ze jsem zpatky na OII 4x4. Elektromechanicka brzda - hruza- nezapnete si pas  nebo se poskodi cidlo v sedadle a z parkoviste neodjedete.....start-stop system : motor chcipne presne v okamziku, kdy se chcete svizne rozjet .....TDI 130 kW motor - neuveritelna turboprodleva , motor bere az od 2500 ot. A kdyz zkusite na snehu v zatacce prohrabnout vsechna 4 kola, tak vam to vsechny asistentske programy zatrhnou

+1/−1
6.5.2015 19:00

D42e68j77a87n 85T68a24d26i59c 7612396947327

U BMW si muzete vsechno vypnout, ja nez odjedu vsechno radeji vypnu... u Audi to neslo ??

0/−1
6.5.2015 20:35

V95á21c18l37a29v 37S44v69o69b94o84d75a 6328145200835

Ovšem, že to jde u audi Q5 vypnout. Start-Stop lze vypnout jedním stiskem tlačítka, a rozjet se je možné i bez pásu ( jen se rozezní varovná kontrolka nezapnutého pásu ). Motor zabírá cca kolem 1500 ot ( hovořím o 2.0 TDi ), nemá úplně největší sílu, ale hodně dohání s velmi dobře slazeným  7 ° automatem, a předjždí se vcelku svižně, rozjezdy jsou hladké.

+1/0
6.5.2015 22:02

J15o71s97e34f 41V51a55l94a 9620123833303

nesouhlas-najel jsem s TDI 130 kW 50.000 km. motor pod 2000 ot nema prakticky zadny vykon, ja mel rucni razeni kvuli 4x4 a opravdu do tak 2300 otacek je to neuveritelne lina lemra. Vypnout start-stop se sice da, ale ne hardwarove a po kazdem nastartovani je nutne ho znova a znova vypnout. A to, ze nepusti elektromechanickou brzdu, pokud nejste pripoutani, tak mam overeno 3x na vlastni osobe a v znackovem servisu v SRN

+1/0
9.5.2015 14:37

D83e69j80a74n 11T17a73d43i29c 7272886457517

ten vnitrek na me pusobi strasne lacine...

+4/−2
6.5.2015 14:55

V82o71j72t91ě21c63h 63S14t42r53n89a41d 4694891532645

Hodnotite z fotky, nebo jste v nem opravdu sedel? Protoze podle me je interier bez problemu, i kdyz to tak na fotkach vypadat nemusi.

0/0
25.6.2015 15:32

J22a73n 27K53o23n84v98a24l20i73n25k40a 5760641871825

Nemá cenu řešit, že je to jen samá chvála. Co zde čekat jiného. Objektivita v porovnání s konkurenty tu taky nebude velká. Co mne v článku zaujalo, byla věta: "Superb umí hlavně budit dojem". To je velmi přesné. Budí dojem. A o tom to celé mezi Čecháčky je.

+4/−8
6.5.2015 12:15

P82e58t78r 82M13i51c47h30a26l 2510254901422

Jsme na českém portálu, tak je celkem logické, že se tu české auto chválí. Navíc Škoda tu asi utratí i dost peněz za reklamu. Na opravdu objektivní hodnocení si budeme muset počkat, až s tím začnou jezdit reální majitelé.

+4/−2
6.5.2015 12:40

J40a26n 29K77o16n52v70a91l37i96n72k58a 5810461481325

To zajisté. I když u nich to bude také zkreslené. Vlastní auto zkritizuje jen málokdo. Spíše bych si počkat na komentáře řidičů, kteří to auto nebudou mít za vlastní a mají zkušenost i s jinými vozy této kategorie. Tam se dá možná vystopovat jistá objektivita.

Ještě historka k tomu kritizování vlastního auta. Soused si před velmi dlouhou dobou pořídil Ford Sierra se silným dvoulitrovým benzínem. Dokud to auto měl, pěl na něj chválu. "Suprově táhne, hrabe i na trojku, skoro nežere, nikdy jsem nic neměnil". Potom, co vyměnil za jiné, říkal: "Ta by mě sežrala i s botama kraksna nespolehlivá zrezlá." Je to holt taková naše povaha.

+3/0
6.5.2015 13:53

P76e65t16r 79M86i41c74h81a19l 2320794331962

Já jsem zatím všechna svá bývalá auta hodnotil stejně, jako když jsem je vlastnil. Každé mělo nějaké chyby, ale většinou to bylo pozitivní.

Mimochodem, to, že majitel zpravidla svou značku auta chválí (a v některých případech až silně nekriticky), platí zdaleka nejen pro Škodovku.

+3/−1
6.5.2015 14:16

J43o82s32e76f 42U97l21m98a58n 8440210688545

To je přesné. Připomíná mi to iphoňáky. iPhone je dokonalý, nikdy se nesekne, nikdy se na něm nic nezkazí. Nikdy!!! Pak se v pořadu zmínil Kraus, že měl problém s reklamací a najednou se vyrojila spousta majitelů iphonu, kteří ho údajně reklamovali a problém neměli. Odkud se sakra ti lidi najednou vzali, když do té doby nikdo nikdy iPhone nereklamoval?

+2/0
6.5.2015 18:23

J60a16n 33K30o14n98v96a89l73i59n83k61a 5530831531955

iPhone je pojem. Více než kde jinde jde zde o značku a prestiž. Můj dobrý kamarád má iPhone odjakživa. Teď si koupil ten nejnovější. Ptal jsem se ho, zda by mi ho doporučil a konkrétně proč. Výkon? Výbava? Cena? Kvalita? Servis? Všechno srovnatelné s konkurencí. Jediný argument je to jabko zezadu. Chápu to. Já zase takhle vnímám auta. Nejezdil bych nikdy v low-endu, i když by mi to na těch pár km, co denně jezdím bohatě stačilo. Mám na své potřeby až nesmyslně velké a výkonné auto, jehož údržba mě stojí dost peněz. Mohl bych mít třeba Fiestu nebo Punto, které by mě nestálo nic,,,, Někdo to má takhle s autem, někdo s telefonem. Upřímně závidím lidem, kteří neřeší ani jedno, ani druhé. Ti pak mají Nokii 5110 a jezdí ve Fabii HTP a jsou happy.

+3/−2
7.5.2015 8:41

P95e30t90r 68M40i62c88h35a15l 2130494211362

Tak on je rozdíl mít auto jako dopravní prostředek nebo jako koníčka. Ideální je asi ta obligátní zlatá střední cesta. Ale teď už aspoň chápu Tvé protiškodovácké příspěvky. Škodovka nedělá super auta, snaží se o slušnou kvalitu za relativně rozumnou cenu (a i díky Hyundai je ta cena už přijatelnější). Proto (a trochu i protože jsem patriot) já jezdím Škodovkou. A protože jsem pro tu střední cestu, vybral jsem si Oktu.

+2/0
7.5.2015 11:20

J27a31n 94K20o41n79v68a58l88i27n79k35a 5160681331485

Já už jsem to psal mockrát. Škodovky jako takové mi nevadí. Nemám nic proti lidem, kteří si je kupují. Co mě vytáčí jsou ty neustálé chvalozpěvy a nulová objektivita při posuzování Škodovek. A pak taky zdejší Škoda-fanatici, kteří nechápou jiný názor než ten svůj. Ti mě však spíše baví. 

Ještě k tomu autu. Je to koníček a radost, zároveň každodenní pomocník. Jsem v tomhle ohledu asi mimoň, ale autu věnuju dost času, péče i peněz. Rád se dobře svezu, i když je to třeba jen do práce nebo na nákup.

+1/0
7.5.2015 11:33

P24e88t24r 66M13i62c23h30a10l 2240964261962

Ale ty chvalozpěvy jsou běžné všude, u nás na Škodovky, ve Francii třeba na Renaulty. Škoda-fanatici se jistě najdou a jsou k smíchu, když nemají argumenty. de hate club"

0/0
7.5.2015 12:59

P25e11t58r 85M62i56c37h88a51l 2220134841462

Kuš, to psaní z mobilu je děs.

Chtěl jsem dodat, že minimálně stejně je na tom "Schade hate club" - to jsou pro změnu nepodložené slinty.

Osobně se držím toho, ať si každý jezdí čim chce a na co má.

0/0
7.5.2015 13:04

J17i12ř20í 42S33c93h65w86a89c24h 8358534338646

"budit dojem", "udělat na někoho dobrý dojem" je snad jakési negativum??? 8-o

"Budit u zákazníka dojem", že za svý prachy dostane odpovídající protihodnotu, je základní povinnou vlastností každého prodejného zboží. Pokud má zákazník na výběr mezi deseti možnostmi a osm z nich ten dojem nebudí, tak bude vybírat jen mezi těmi dvěma zbývajícími a nakonec vybere tu, která ho "nabudí" více.

A "buzení tohoto dojmu" funguje napříč národy "čecháčku".... 

naprostá většina superbů se proto prodá někomu jinému než "čecháčkům".....;-)

+6/−1
6.5.2015 13:46

J17a74n 20K27o81n51v60a73l26i30n49k53a 5220941591725

Pevně jsem doufal, že jsi pochopil vhodnost vzájemné ignorace v diskusích. Patrně ne. Máš pochopitelně právo se vyjádřit, a to i v případě, kdy třeba nemáš ani potuchy o kvalitě svého příspěvku. To jen na okraj.

Problém máš možná i s chápáním významů slov, popř. s porozuměním textu. Já jsem nepsal o buzení dobrého dojmu. Opsal jsem pouze větu, kde se píše o vzbuzování jakéhokoliv dojmu. Škodovka obecně může stavět na tom, že její modely "budí dojmy". Můžou vzbuzovat hrdost a obdiv nad českým výrobkem (českým....???). Můžou vzbuzovat dojem, že je správné mít české auto. Můžou vzbuzovat dojem jisté příslušnosti k davu a s ním jdoucí pocit jisté síly a nadřazenosti. Stejně tak můžou vzbuzovat dojem opačný. Dojem, který vozy Škoda budí u mě, si nechám pro sebe. Opět bych se zde stal terčem invektiv, na což nemám náladu.

Co se týče buzení dojmu mezi národy, resp. idey, že Škoda budí všude stejné dojmy, jsi úplně vedle. Škoda se v západní cizině postupně zbavila přízviska "cheap but shit" a dostala se do povědomí zákazníků poptávajících německou techniku v low-end cenové relaci. Navíc konkrétně Britové mají se slovem Superb trochu problém - označuje něco skvostného a nádherného. V konfrontaci s konkurenty se však význam tohoto adjektiva stírá.

+1/0
6.5.2015 14:09

J76i20ř81í 65S55c20h19w67a89c13h 8598204348856

Já dobře věděl, že tě ten "čecháček" pěkně nadzvedne.....ale začal sis s nimi ty....(ignoraci tvých příspěvků jsi jednostranně vyžadoval vždy jen ty, já ti ji nikdy "neodsouhlasil"....tak nevím proč se podivuješ, že reaguji, jsme na diskusi) 

Ač si myslíš, že ty potuchu o kvalitě svých příspěvků máš naprosto dokonalou a určitě jsi přesvědčen, že na rozdíl ode mne, dokonale chápeš význam slov a rozumíš souvislostem v textu,  tak tě vyvedu z tohoto omylu: 

1. Někdo se sveze v autě a řekne: to auto na mě udělalo dojem, co tím asi myslel?

2. Věta v článku o "buzení dojmu" nevytržená z jeho kontextu nemluví o buzení dojmu nějakého, mluví a to zcela jednoznačně o kladném, dobrém dojmu (konkrétně je tam řeč o vzhledu)

3. Ani v článku ani v mém příspěvku není jediná zmínka o kladném dojmu jen proto že se jedná o "český" výrobek, to sem jen podsouváš své negativní podvědomí o škodovce a tebou přeceňovaný a pravidelně dehonestovaný vztah "čecháčci-škoda".

To že "čecháčci" kupují více škodovek než ostatní národy vidíš jako jakousi jejich myšlenkovou deformaci či omezenost. Jak bys nazval to, že Fiatů se prodá nejvíce v Itálii, Renaultů ve Francii, Hond v Japonsku atd? Nehraje roli třeba i to, že domácí automobilky mají doma nejlépe vybudované zázemí a mají tam prostě tradici? 

4. Mluvil jsem čistě o dojmu obecného "mezinárodního" zákazníka z výrobku, tak proč ty litanie o národech jejich "vnímání" škodovky, mluvil jsem o zákazníkovi oproštěném od nánosu šovinismu, který s například Daci koupí i přesto, že ji dělají "cikáni v Rumunsku".

+2/0
6.5.2015 15:23

J33a41n 39K90o29n24v40a93l30i42n85k42a 5850881921795

Popravdě, nevím, zda má cenu dále v diskusi pokračovat. Naše názory jsou nekompatibilní, což jsme si mnohokrát dokázali. Tak snad jen pár dodatků k těm tvým litaniím.

Nevím, co znamená výraz "negativní podvědomí". Z psychologie mám státnice, přesto jsem tento termín v životě neslyšel. Patrně si budu muset osvěžit Freudovo učení o složení osobnosti, třeba došlo k nějakým změnám.

Co se týče vztahu k vlastnímu národu, máš pravdu. Opírám se do čecháčkovství. Je to eufemistické pojednání pro pokroucenou národní kulturu, kterou si náš národ vybudoval díky neustálému tlaku shora. Ta naše pseudo-hrdost na všechno, co je "malé ale naše" mi přijde až dojemná. Kdyby to tak bylo. jsme někým úplně jiným a někde úplně jinde. Nebyli bychom zemí, kde je vše podřízeno zahraničnímu kapitálu. Měli bychom své produkty, svou kvalitu a svou oprávněnou hrdost. Jako explicitní případ pro ilustraci toho, co píšu, se dá brát právě škodovka. Přestala být česká někdy v polovině devadesátých let. Nyní zcela podléhá řízení z Německa. Technologicky a ideově to prostě není České auto. Nicméně je to stále tak podáváno. Vytváří se kolem toho zářivá aura národní hrdosti na něco, co má s národem společné leda to, že ve fabrice dělá hodně Čechů. To mi na tom v podstatě vadí asi nejvíc. Oslavujeme něco a přitom není co a proč. Z debilního Hyundaie si dělá každý srandu, když se označuje za české auto, i když je to korejský spotřebič. U škodovky to tak není. Ta je prostě za všech okolností NEJ a TOP. 

To, že si lidé kupují škodovky, nemusí být odrazem mentálně kulturní deformace. V podstatě nikdo ještě nikdy neudělal seriózní průzkum toho, jaký typ člověka si kupuje jaké auto. Těžko pak soudit, proč si někdo koupí Fabii a ne třeba srovnatelné Punto. Zkrátka, lidé jsou různí a mají různé potřeby. Někdo podléhá trendům a masáži kampaní, někdo kupuje hlavou, někdo srdcem (a někdo i něčím jiným).

0/0
7.5.2015 8:32

P80. 69N37o27v47á25k 1715679196

Tak takový blábol jsem už dlouho nečetl... Pokud něco hlavně budí dojem, ale pak už to odpovídající hodnotu nemá - pak se normální zákazník koukne na to, co sice dojem nebudí, ale má alespoň něco kvalitního jako protihodnotu. Jenom naprostá trubka kupuje jen to, co "budí dojem". Bohužel je vidět, že Váš názor odráží současnou politiku škodovky. Budit dojem a málo nabídnout - lidsky řečeno nablýskaná bída. Proč by přece někdo kupoval něco jiného, co není tak nablýskané, že ??? 8-o

+2/0
6.5.2015 14:53

Z96b64y51n36ě78k 91Č50e48j40k96a 5176248311743

on to nesmysl není, jen blbě chápete. Výrobek musí budit pozitivní dojem, nicméně to automaticky neznamená, že je to naleštěná bída. Vzhled a dojem prodává také a troufnu si říct, že u spotřebky (což dnes jsou i tyto auta) dělá 30-50% úspěchu.

0/0
6.5.2015 15:23

J45i41ř81í 88S48c79h22w34a29c74h 8208324888816

Já nenapsal že "budit dojem" je obecným smyslem a hlavním cílem výrobku, to mi podsouváš. Smyslem mého sdělení je, že budit (dobrý) dojem je plus nikoliv minus výrobku, zvláště v souvislosti s článkem, kde uvedené sousloví je v odstavci, kde se píše o VZHLEDU auta. 

Ale dojem z auta lze navíc získávat osobním vyhodnocení neměřitelných parametrů a pocitů při usednutí do auta při jízdě s ním atd. atd....to je další nedefinovatelné buzení dojmů......a výrobce by měl směřovat vše k tomu, aby tyto nedefinovatelné dojmy byly veskrze kladné, aby prostě výrobek na zákazníka udělal dojem i při jeho používání, nejen při prohlížení....a to je prostě pro výrobek plus tečka....

0/0
6.5.2015 16:06

J16i48ř18í 69P70a80j32k 8583885670517

Nemůžu si pomoct, mě se předek auta prostě vůbec nelíbí. :-( Nic mne na něm neosloví.

+1/0
6.5.2015 10:20

M50i44c92h55a91l 84M65o59u94c90h85a 9648359323874

Docela by mě zajímal rozdíl v brzdné dráze při pneu nahuštěných na 3 bar a při nějakém normálním tlaku (2,2)...?

0/0
6.5.2015 9:12

M96a71r44t76i26n 56Š12i67m42e90k 4880464528495

Mě osobně by zajímal ten rozdíl v komfortu mezi 2,2 a 2,5 baru :-)

+1/0
11.5.2015 10:09

P51e85t52r 23E46b97r 2442280783370

Drnca to, drncaji všechny Škody. To je takový folklór. Zkoušel jsem novou fabii, rapid i octavii a je to hrozný, cítíte každou nerovnost v plynovem předali a u rapidu a fabiie i v sedačce. O mnoho lepší dojem dělá focus a mondeo, ne však jejich vyšší verze. Ideální podvozek mezi běžnými auty je pro mě u Kia ceed. Velké překvapení.

+2/0
6.5.2015 8:26

J88a53k71u93b 89K30o82s 3816462820834

Nevím jak Superb, ale jezdím v OIII combi na 18" kolech s 4x4 a drncá to jak sviňa :-)

+1/0
5.5.2015 23:48

P60. 23N22o51v94á48k 1765609636

Tak to zkus i mimo dálnici ! ;-D

0/0
5.5.2015 23:52

J12i48ř23í 20S52c15h42w50a88c34h 8528774928176

vyměň je za 16" a bude to drncat méně, ale v zatáčkách bude "hůř" o něco dříve ;-)

+1/0
5.5.2015 23:55

P86e71t83r 17M76i21c18h16a10l 2680654901722

Já jezdím na 15" a v zatáčkách problémy nemám. Pravda, nejezdím jako magor až nadoraz.

+1/0
6.5.2015 6:47

J40i71n51d58ř67i67c24h 34Š50k40o61p50e84k 4865411920215

16 " jsou naprosto v pohodě, s 15" je problém, že některé modely už je povolené nemají

+1/0
6.5.2015 7:38

P40e15t66r 16M34i78c20h40a98l 2490554951472

Mám OII a ta je povolené má. Na naše cesty ideální.

0/0
6.5.2015 7:51

J53i54n60d41ř12i77c47h 75Š84k20o77p81e45k 4405321650905

viděl jsem u některých oktávek povolené i 14 ". Ale jen v TP, na autě nikdy

0/0
6.5.2015 8:03

P33e75t23r 87M38i59c34h65a15l 2920404271672

Tak to nevím, to jsem nikdy neviděl.

0/0
6.5.2015 9:00

M27a68r38i12a86n 17K89a52r83a62b54a 4453541930882

Mal som 2x firemné OII a 15" su najlepšie na jazdenie. Pravda, nie je to žiadna frajerina, ale komfort a jazdne vlastnosti (aj na dlhe trasy) su najlepšie. Tá honba za tým, či mať 17 alebo 18+ je na našich cestách nepochopiteľná. Na jednej OII s 15" som dal cez 230tkm bez akéhokoľvek rozrazenia disku, či poškodenej pneumatiky, len opotrebenie. Na 17" sa 2x opravoval disky, a menili sa 3x rozrazene pneumatiky z vymolov.

0/0
6.5.2015 9:49

P34e87t47r 87M74i17c25h79a81l 2590244931362

Přesně tak. Pokud potřebuji auto na dopravu a ne na závody, tak ty patnáctky úplně stačí.

+1/−1
6.5.2015 11:01

J75i96n84d16ř57i26c91h 19Š52k43o53p25e75k 4475481220675

kdo by to taky čekal, že ;-D

Čím větší kolem, tím menší profil, pneu sice lépe sedí na pěkném povrchu, ale na nerovnostech více drncá.

+2/0
6.5.2015 7:39

P51e82t64r 44V41o26p54i52č52k60a 2122882558522

Na galusce lépe sedí. Podobné je to s tvrdými / zkrácenými pružinami.

0/0
5.5.2015 23:21

A71l22e62š 76L86i77s48o86v38s11k79ý 9809548932712

"A pak se úderem půl jedenácté z hospody Na Růžku naráz vyvalilo velké množství odborníků na Škodovky"

+3/−1
5.5.2015 22:42

P97e68t75r 66H23o17r41á38k 1909433799394

V ceně 600 tisíc to auto svým zaměřením nemá konkurenci. Pokud si někdo myslí něco jiného, ať uvede konkrétní model a cenu.

+1/−1
5.5.2015 20:45

P63e15t64r 89B29á96č89a 8815126235705

600 tisic? ;-D Asi neznate skodovku, aby to vubec neco melo a auto vubec jelo, tak se zastavime tak na milionu.

+4/−4
5.5.2015 20:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.