Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První svezení s novým superbem, největší a nejdražší škodovkou

Václavu Klausovi kdysi nevoněl superb, prý drncal. Ten nový vypadá majestátně a šik a nedrncá, chce to ale upustit gumy. Mezi prvními jsme řídili sériové provedení třetí generace Škody Superb. Označení „vlajková loď“ není klišé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50o53s85e54f 88V93y10s13k47o58c53i50l 7363780199

Nejdulezitejsi je bezesporu posledni veta o 2 destnicich. Nicmene autor clanku zapomina na to, ze Rollse si nikdo neridi sam, ale ma ridice, ktery mu zaroven venku za deste drzi nad hlavou destnik. T.j. 2 destniky misto jednoho jsou ukazkou vidlactvi, kde se spolujezdec musi obtezovat drzenim destniku, nikoliv lepsi vybavy. :-)

0/0
28.5.2015 9:51

L22u28k38á83š 88S11k18o28p84a71l 9966978905391

Auto je to hezké, ale ten kult je naprosto nesmyslný .. Škoda je klasická levnější značka koncernu ..

0/0
14.5.2015 17:31

R76i40c56h80a77r46d 11P38u50č44a82n 2588598546930

ať si říká kdo chce co chce, je to krásné auto.

+2/0
12.5.2015 7:26

L86u97k46á25š 60K87e44l69l54e35r 6919413353105

Ano. Škoda však motorizace, tedy vypuštění šestiválce.

0/0
13.5.2015 11:36

M82i91c94h19a72l 70Š28e95v68č58í42k 8183826764

Proč? Nikdo to nekupoval.

0/0
14.5.2015 19:37
Foto

A92l11e40š 51B63a34l96o72u59n 3825408509415

Áááách můůůůj bóóóžeee... Tak ještě jednou pro všechny slintaly o downsizingu - zdroj je EU. EU nařizuje, jaké (a od kdy) emise mají mít nové automobily. Takže výrobce musí spočítat, jakou jeho flotila má průměrnou hodnotu emisí. Pokud je hodnota CO2 překročena o 1 g/Km, stojí to 5€, 2g jsou za 15€, 3g za 25€. Pokud je to nad 3 g, pak se pokuta do kasy EU může vyšplhat klidně na 95 € za JEDEN každý vyrobený a prodaný automobil. A vy si myslíte, že V6 3,6 se emisemi vejde do limitu roku 2015? Stačí číst a nesnít či neplkat kraviny. Už se těším na dobu, kdy auto vyhodnotí potencionálního majitele/řiudiče jao vola, co má jít raději pěšky, než aby měl na to automobil vlastnit či řídit. [>-]V

+1/0
12.5.2015 7:14

J69o11s55e85f 15H74á38j67e52k 6878490859832

..jak dobrá je nová generace, ukáže....čas

+1/0
8.5.2015 22:00

O75n89d38ř87e82j 52M15a66r76e53k 9932500767119

Fuj, to je ošklivé.

+2/−10
7.5.2015 20:52

J12o19s42e21f 77V32a38l57a 9940233723373

skoda, ze se se do Superbu davaji ta "kurvitka" co do audin a jinych "vyssich" limuzin. Jezdil jsem rok s Q5 a jsem stastny, ze jsem zpatky na OII 4x4. Elektromechanicka brzda - hruza- nezapnete si pas  nebo se poskodi cidlo v sedadle a z parkoviste neodjedete.....start-stop system : motor chcipne presne v okamziku, kdy se chcete svizne rozjet .....TDI 130 kW motor - neuveritelna turboprodleva , motor bere az od 2500 ot. A kdyz zkusite na snehu v zatacce prohrabnout vsechna 4 kola, tak vam to vsechny asistentske programy zatrhnou

+1/−1
6.5.2015 19:00

D42e54j19a50n 23T90a64d79i58c 7172436707107

U BMW si muzete vsechno vypnout, ja nez odjedu vsechno radeji vypnu... u Audi to neslo ??

0/−1
6.5.2015 20:35

V87á45c74l91a57v 60S44v37o72b35o57d19a 6758705630545

Ovšem, že to jde u audi Q5 vypnout. Start-Stop lze vypnout jedním stiskem tlačítka, a rozjet se je možné i bez pásu ( jen se rozezní varovná kontrolka nezapnutého pásu ). Motor zabírá cca kolem 1500 ot ( hovořím o 2.0 TDi ), nemá úplně největší sílu, ale hodně dohání s velmi dobře slazeným  7 ° automatem, a předjždí se vcelku svižně, rozjezdy jsou hladké.

+1/0
6.5.2015 22:02

J27o94s25e25f 54V19a59l57a 9360403133853

nesouhlas-najel jsem s TDI 130 kW 50.000 km. motor pod 2000 ot nema prakticky zadny vykon, ja mel rucni razeni kvuli 4x4 a opravdu do tak 2300 otacek je to neuveritelne lina lemra. Vypnout start-stop se sice da, ale ne hardwarove a po kazdem nastartovani je nutne ho znova a znova vypnout. A to, ze nepusti elektromechanickou brzdu, pokud nejste pripoutani, tak mam overeno 3x na vlastni osobe a v znackovem servisu v SRN

+1/0
9.5.2015 14:37

D96e52j94a74n 70T21a89d85i63c 7642466627377

ten vnitrek na me pusobi strasne lacine...

+4/−2
6.5.2015 14:55

V10o68j28t61ě40c46h 29S10t34r40n22a28d 4554541772845

Hodnotite z fotky, nebo jste v nem opravdu sedel? Protoze podle me je interier bez problemu, i kdyz to tak na fotkach vypadat nemusi.

0/0
25.6.2015 15:32

J27a65n 26K56o58n39v30a40l81i48n63k79a 5760901611575

Nemá cenu řešit, že je to jen samá chvála. Co zde čekat jiného. Objektivita v porovnání s konkurenty tu taky nebude velká. Co mne v článku zaujalo, byla věta: "Superb umí hlavně budit dojem". To je velmi přesné. Budí dojem. A o tom to celé mezi Čecháčky je.

+4/−8
6.5.2015 12:15

P86e54t50r 40M94i94c92h83a84l 2710224821552

Jsme na českém portálu, tak je celkem logické, že se tu české auto chválí. Navíc Škoda tu asi utratí i dost peněz za reklamu. Na opravdu objektivní hodnocení si budeme muset počkat, až s tím začnou jezdit reální majitelé.

+4/−2
6.5.2015 12:40

J24a65n 22K11o46n97v30a15l77i69n48k87a 5780901821485

To zajisté. I když u nich to bude také zkreslené. Vlastní auto zkritizuje jen málokdo. Spíše bych si počkat na komentáře řidičů, kteří to auto nebudou mít za vlastní a mají zkušenost i s jinými vozy této kategorie. Tam se dá možná vystopovat jistá objektivita.

Ještě historka k tomu kritizování vlastního auta. Soused si před velmi dlouhou dobou pořídil Ford Sierra se silným dvoulitrovým benzínem. Dokud to auto měl, pěl na něj chválu. "Suprově táhne, hrabe i na trojku, skoro nežere, nikdy jsem nic neměnil". Potom, co vyměnil za jiné, říkal: "Ta by mě sežrala i s botama kraksna nespolehlivá zrezlá." Je to holt taková naše povaha.

+3/0
6.5.2015 13:53

P32e42t77r 63M66i68c98h36a53l 2310694321722

Já jsem zatím všechna svá bývalá auta hodnotil stejně, jako když jsem je vlastnil. Každé mělo nějaké chyby, ale většinou to bylo pozitivní.

Mimochodem, to, že majitel zpravidla svou značku auta chválí (a v některých případech až silně nekriticky), platí zdaleka nejen pro Škodovku.

+3/−1
6.5.2015 14:16

J73o66s18e57f 36U33l96m67a75n 8540620368555

To je přesné. Připomíná mi to iphoňáky. iPhone je dokonalý, nikdy se nesekne, nikdy se na něm nic nezkazí. Nikdy!!! Pak se v pořadu zmínil Kraus, že měl problém s reklamací a najednou se vyrojila spousta majitelů iphonu, kteří ho údajně reklamovali a problém neměli. Odkud se sakra ti lidi najednou vzali, když do té doby nikdo nikdy iPhone nereklamoval?

+2/0
6.5.2015 18:23

J18a84n 11K52o26n14v20a44l61i39n43k28a 5880551661845

iPhone je pojem. Více než kde jinde jde zde o značku a prestiž. Můj dobrý kamarád má iPhone odjakživa. Teď si koupil ten nejnovější. Ptal jsem se ho, zda by mi ho doporučil a konkrétně proč. Výkon? Výbava? Cena? Kvalita? Servis? Všechno srovnatelné s konkurencí. Jediný argument je to jabko zezadu. Chápu to. Já zase takhle vnímám auta. Nejezdil bych nikdy v low-endu, i když by mi to na těch pár km, co denně jezdím bohatě stačilo. Mám na své potřeby až nesmyslně velké a výkonné auto, jehož údržba mě stojí dost peněz. Mohl bych mít třeba Fiestu nebo Punto, které by mě nestálo nic,,,, Někdo to má takhle s autem, někdo s telefonem. Upřímně závidím lidem, kteří neřeší ani jedno, ani druhé. Ti pak mají Nokii 5110 a jezdí ve Fabii HTP a jsou happy.

+3/−2
7.5.2015 8:41

P57e24t37r 96M42i14c12h40a40l 2520674841802

Tak on je rozdíl mít auto jako dopravní prostředek nebo jako koníčka. Ideální je asi ta obligátní zlatá střední cesta. Ale teď už aspoň chápu Tvé protiškodovácké příspěvky. Škodovka nedělá super auta, snaží se o slušnou kvalitu za relativně rozumnou cenu (a i díky Hyundai je ta cena už přijatelnější). Proto (a trochu i protože jsem patriot) já jezdím Škodovkou. A protože jsem pro tu střední cestu, vybral jsem si Oktu.

+2/0
7.5.2015 11:20

J56a86n 24K36o20n59v24a34l11i14n65k22a 5380211371745

Já už jsem to psal mockrát. Škodovky jako takové mi nevadí. Nemám nic proti lidem, kteří si je kupují. Co mě vytáčí jsou ty neustálé chvalozpěvy a nulová objektivita při posuzování Škodovek. A pak taky zdejší Škoda-fanatici, kteří nechápou jiný názor než ten svůj. Ti mě však spíše baví. 

Ještě k tomu autu. Je to koníček a radost, zároveň každodenní pomocník. Jsem v tomhle ohledu asi mimoň, ale autu věnuju dost času, péče i peněz. Rád se dobře svezu, i když je to třeba jen do práce nebo na nákup.

+1/0
7.5.2015 11:33

P38e46t76r 40M81i27c40h35a39l 2230134821702

Ale ty chvalozpěvy jsou běžné všude, u nás na Škodovky, ve Francii třeba na Renaulty. Škoda-fanatici se jistě najdou a jsou k smíchu, když nemají argumenty. de hate club"

0/0
7.5.2015 12:59

P21e73t45r 35M62i15c51h28a90l 2770954511602

Kuš, to psaní z mobilu je děs.

Chtěl jsem dodat, že minimálně stejně je na tom "Schade hate club" - to jsou pro změnu nepodložené slinty.

Osobně se držím toho, ať si každý jezdí čim chce a na co má.

0/0
7.5.2015 13:04

J56i19ř70í 84S14c92h73w65a11c15h 8898534988386

"budit dojem", "udělat na někoho dobrý dojem" je snad jakési negativum??? 8-o

"Budit u zákazníka dojem", že za svý prachy dostane odpovídající protihodnotu, je základní povinnou vlastností každého prodejného zboží. Pokud má zákazník na výběr mezi deseti možnostmi a osm z nich ten dojem nebudí, tak bude vybírat jen mezi těmi dvěma zbývajícími a nakonec vybere tu, která ho "nabudí" více.

A "buzení tohoto dojmu" funguje napříč národy "čecháčku".... 

naprostá většina superbů se proto prodá někomu jinému než "čecháčkům".....;-)

+6/−1
6.5.2015 13:46

J56a88n 96K96o55n40v62a88l40i30n85k74a 5160851551475

Pevně jsem doufal, že jsi pochopil vhodnost vzájemné ignorace v diskusích. Patrně ne. Máš pochopitelně právo se vyjádřit, a to i v případě, kdy třeba nemáš ani potuchy o kvalitě svého příspěvku. To jen na okraj.

Problém máš možná i s chápáním významů slov, popř. s porozuměním textu. Já jsem nepsal o buzení dobrého dojmu. Opsal jsem pouze větu, kde se píše o vzbuzování jakéhokoliv dojmu. Škodovka obecně může stavět na tom, že její modely "budí dojmy". Můžou vzbuzovat hrdost a obdiv nad českým výrobkem (českým....???). Můžou vzbuzovat dojem, že je správné mít české auto. Můžou vzbuzovat dojem jisté příslušnosti k davu a s ním jdoucí pocit jisté síly a nadřazenosti. Stejně tak můžou vzbuzovat dojem opačný. Dojem, který vozy Škoda budí u mě, si nechám pro sebe. Opět bych se zde stal terčem invektiv, na což nemám náladu.

Co se týče buzení dojmu mezi národy, resp. idey, že Škoda budí všude stejné dojmy, jsi úplně vedle. Škoda se v západní cizině postupně zbavila přízviska "cheap but shit" a dostala se do povědomí zákazníků poptávajících německou techniku v low-end cenové relaci. Navíc konkrétně Britové mají se slovem Superb trochu problém - označuje něco skvostného a nádherného. V konfrontaci s konkurenty se však význam tohoto adjektiva stírá.

+1/0
6.5.2015 14:09

J68i80ř87í 31S70c30h63w53a18c20h 8188154198686

Já dobře věděl, že tě ten "čecháček" pěkně nadzvedne.....ale začal sis s nimi ty....(ignoraci tvých příspěvků jsi jednostranně vyžadoval vždy jen ty, já ti ji nikdy "neodsouhlasil"....tak nevím proč se podivuješ, že reaguji, jsme na diskusi) 

Ač si myslíš, že ty potuchu o kvalitě svých příspěvků máš naprosto dokonalou a určitě jsi přesvědčen, že na rozdíl ode mne, dokonale chápeš význam slov a rozumíš souvislostem v textu,  tak tě vyvedu z tohoto omylu: 

1. Někdo se sveze v autě a řekne: to auto na mě udělalo dojem, co tím asi myslel?

2. Věta v článku o "buzení dojmu" nevytržená z jeho kontextu nemluví o buzení dojmu nějakého, mluví a to zcela jednoznačně o kladném, dobrém dojmu (konkrétně je tam řeč o vzhledu)

3. Ani v článku ani v mém příspěvku není jediná zmínka o kladném dojmu jen proto že se jedná o "český" výrobek, to sem jen podsouváš své negativní podvědomí o škodovce a tebou přeceňovaný a pravidelně dehonestovaný vztah "čecháčci-škoda".

To že "čecháčci" kupují více škodovek než ostatní národy vidíš jako jakousi jejich myšlenkovou deformaci či omezenost. Jak bys nazval to, že Fiatů se prodá nejvíce v Itálii, Renaultů ve Francii, Hond v Japonsku atd? Nehraje roli třeba i to, že domácí automobilky mají doma nejlépe vybudované zázemí a mají tam prostě tradici? 

4. Mluvil jsem čistě o dojmu obecného "mezinárodního" zákazníka z výrobku, tak proč ty litanie o národech jejich "vnímání" škodovky, mluvil jsem o zákazníkovi oproštěném od nánosu šovinismu, který s například Daci koupí i přesto, že ji dělají "cikáni v Rumunsku".

+2/0
6.5.2015 15:23

J55a81n 63K75o93n38v93a79l49i21n96k66a 5780501981385

Popravdě, nevím, zda má cenu dále v diskusi pokračovat. Naše názory jsou nekompatibilní, což jsme si mnohokrát dokázali. Tak snad jen pár dodatků k těm tvým litaniím.

Nevím, co znamená výraz "negativní podvědomí". Z psychologie mám státnice, přesto jsem tento termín v životě neslyšel. Patrně si budu muset osvěžit Freudovo učení o složení osobnosti, třeba došlo k nějakým změnám.

Co se týče vztahu k vlastnímu národu, máš pravdu. Opírám se do čecháčkovství. Je to eufemistické pojednání pro pokroucenou národní kulturu, kterou si náš národ vybudoval díky neustálému tlaku shora. Ta naše pseudo-hrdost na všechno, co je "malé ale naše" mi přijde až dojemná. Kdyby to tak bylo. jsme někým úplně jiným a někde úplně jinde. Nebyli bychom zemí, kde je vše podřízeno zahraničnímu kapitálu. Měli bychom své produkty, svou kvalitu a svou oprávněnou hrdost. Jako explicitní případ pro ilustraci toho, co píšu, se dá brát právě škodovka. Přestala být česká někdy v polovině devadesátých let. Nyní zcela podléhá řízení z Německa. Technologicky a ideově to prostě není České auto. Nicméně je to stále tak podáváno. Vytváří se kolem toho zářivá aura národní hrdosti na něco, co má s národem společné leda to, že ve fabrice dělá hodně Čechů. To mi na tom v podstatě vadí asi nejvíc. Oslavujeme něco a přitom není co a proč. Z debilního Hyundaie si dělá každý srandu, když se označuje za české auto, i když je to korejský spotřebič. U škodovky to tak není. Ta je prostě za všech okolností NEJ a TOP. 

To, že si lidé kupují škodovky, nemusí být odrazem mentálně kulturní deformace. V podstatě nikdo ještě nikdy neudělal seriózní průzkum toho, jaký typ člověka si kupuje jaké auto. Těžko pak soudit, proč si někdo koupí Fabii a ne třeba srovnatelné Punto. Zkrátka, lidé jsou různí a mají různé potřeby. Někdo podléhá trendům a masáži kampaní, někdo kupuje hlavou, někdo srdcem (a někdo i něčím jiným).

0/0
7.5.2015 8:32

P85. 87N19o63v45á18k 1645769666

Tak takový blábol jsem už dlouho nečetl... Pokud něco hlavně budí dojem, ale pak už to odpovídající hodnotu nemá - pak se normální zákazník koukne na to, co sice dojem nebudí, ale má alespoň něco kvalitního jako protihodnotu. Jenom naprostá trubka kupuje jen to, co "budí dojem". Bohužel je vidět, že Váš názor odráží současnou politiku škodovky. Budit dojem a málo nabídnout - lidsky řečeno nablýskaná bída. Proč by přece někdo kupoval něco jiného, co není tak nablýskané, že ??? 8-o

+2/0
6.5.2015 14:53

Z36b35y52n87ě44k 31Č57e78j70k73a 5136218391903

on to nesmysl není, jen blbě chápete. Výrobek musí budit pozitivní dojem, nicméně to automaticky neznamená, že je to naleštěná bída. Vzhled a dojem prodává také a troufnu si říct, že u spotřebky (což dnes jsou i tyto auta) dělá 30-50% úspěchu.

0/0
6.5.2015 15:23

J27i52ř87í 40S76c34h14w50a22c54h 8798334308956

Já nenapsal že "budit dojem" je obecným smyslem a hlavním cílem výrobku, to mi podsouváš. Smyslem mého sdělení je, že budit (dobrý) dojem je plus nikoliv minus výrobku, zvláště v souvislosti s článkem, kde uvedené sousloví je v odstavci, kde se píše o VZHLEDU auta. 

Ale dojem z auta lze navíc získávat osobním vyhodnocení neměřitelných parametrů a pocitů při usednutí do auta při jízdě s ním atd. atd....to je další nedefinovatelné buzení dojmů......a výrobce by měl směřovat vše k tomu, aby tyto nedefinovatelné dojmy byly veskrze kladné, aby prostě výrobek na zákazníka udělal dojem i při jeho používání, nejen při prohlížení....a to je prostě pro výrobek plus tečka....

0/0
6.5.2015 16:06

J54i32ř46í 27P85a18j67k 8123505910147

Nemůžu si pomoct, mě se předek auta prostě vůbec nelíbí. :-( Nic mne na něm neosloví.

+1/0
6.5.2015 10:20

M88i48c87h17a76l 94M27o56u95c90h21a 9578779863524

Docela by mě zajímal rozdíl v brzdné dráze při pneu nahuštěných na 3 bar a při nějakém normálním tlaku (2,2)...?

0/0
6.5.2015 9:12

M62a85r23t96i18n 21Š10i60m33e48k 4360854348315

Mě osobně by zajímal ten rozdíl v komfortu mezi 2,2 a 2,5 baru :-)

+1/0
11.5.2015 10:09

P33e24t11r 95E35b87r 2842250423440

Drnca to, drncaji všechny Škody. To je takový folklór. Zkoušel jsem novou fabii, rapid i octavii a je to hrozný, cítíte každou nerovnost v plynovem předali a u rapidu a fabiie i v sedačce. O mnoho lepší dojem dělá focus a mondeo, ne však jejich vyšší verze. Ideální podvozek mezi běžnými auty je pro mě u Kia ceed. Velké překvapení.

+2/0
6.5.2015 8:26

J59a61k76u34b 14K43o73s 3686392420544

Nevím jak Superb, ale jezdím v OIII combi na 18" kolech s 4x4 a drncá to jak sviňa :-)

+1/0
5.5.2015 23:48

P80. 88N53o82v92á87k 1875639686

Tak to zkus i mimo dálnici ! ;-D

0/0
5.5.2015 23:52

J49i19ř91í 34S71c75h19w61a51c98h 8678474528776

vyměň je za 16" a bude to drncat méně, ale v zatáčkách bude "hůř" o něco dříve ;-)

+1/0
5.5.2015 23:55

P47e55t43r 75M55i88c73h66a55l 2900754511352

Já jezdím na 15" a v zatáčkách problémy nemám. Pravda, nejezdím jako magor až nadoraz.

+1/0
6.5.2015 6:47

J57i22n42d98ř95i61c73h 93Š50k69o51p62e38k 4345221270405

16 " jsou naprosto v pohodě, s 15" je problém, že některé modely už je povolené nemají

+1/0
6.5.2015 7:38

P74e17t38r 20M15i36c59h22a41l 2740934811622

Mám OII a ta je povolené má. Na naše cesty ideální.

0/0
6.5.2015 7:51

J10i58n29d49ř60i48c19h 10Š70k85o77p82e96k 4855901230275

viděl jsem u některých oktávek povolené i 14 ". Ale jen v TP, na autě nikdy

0/0
6.5.2015 8:03

P64e60t49r 24M26i68c22h25a51l 2840824851632

Tak to nevím, to jsem nikdy neviděl.

0/0
6.5.2015 9:00

M86a78r22i86a69n 92K42a87r72a73b18a 4403141310602

Mal som 2x firemné OII a 15" su najlepšie na jazdenie. Pravda, nie je to žiadna frajerina, ale komfort a jazdne vlastnosti (aj na dlhe trasy) su najlepšie. Tá honba za tým, či mať 17 alebo 18+ je na našich cestách nepochopiteľná. Na jednej OII s 15" som dal cez 230tkm bez akéhokoľvek rozrazenia disku, či poškodenej pneumatiky, len opotrebenie. Na 17" sa 2x opravoval disky, a menili sa 3x rozrazene pneumatiky z vymolov.

0/0
6.5.2015 9:49

P36e18t50r 67M98i24c19h42a42l 2470834891162

Přesně tak. Pokud potřebuji auto na dopravu a ne na závody, tak ty patnáctky úplně stačí.

+1/−1
6.5.2015 11:01

J34i19n62d36ř23i16c97h 97Š70k19o26p97e79k 4385901860415

kdo by to taky čekal, že ;-D

Čím větší kolem, tím menší profil, pneu sice lépe sedí na pěkném povrchu, ale na nerovnostech více drncá.

+2/0
6.5.2015 7:39

P83e22t46r 61V88o42p44i24č86k49a 2762462788482

Na galusce lépe sedí. Podobné je to s tvrdými / zkrácenými pružinami.

0/0
5.5.2015 23:21

A85l13e35š 63L63i20s80o27v96s32k61ý 9649978342692

"A pak se úderem půl jedenácté z hospody Na Růžku naráz vyvalilo velké množství odborníků na Škodovky"

+3/−1
5.5.2015 22:42

P28e84t28r 55H11o63r70á52k 1549443759284

V ceně 600 tisíc to auto svým zaměřením nemá konkurenci. Pokud si někdo myslí něco jiného, ať uvede konkrétní model a cenu.

+1/−1
5.5.2015 20:45

P21e36t66r 31B61á91č70a 8395936545745

600 tisic? ;-D Asi neznate skodovku, aby to vubec neco melo a auto vubec jelo, tak se zastavime tak na milionu.

+4/−4
5.5.2015 20:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.