Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Tryskododávka oslavuje kulatiny legendárního transitu

Zákazník přijde pro dodávku a chce transita, popisují prodejci. Nebylo by to nic divného, ale stalo se to v dealerství Fiatu. Transit je totiž v Česku pojmem. Nejen laici tak dodnes říkají jakékoliv dodávce. Transit letos slaví padesátiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V24á37c37l53a62v 76J17a26n25o76c28h 1456355791797

Chybí mi tam informace, zda se v tryskododávce ozývá to otravné pískání 10 kHz z přístrojové desky jako u jiných Tranzitů. Fakt skvělá neodstranitelná vlastnost, ale na druhou stranu zřejmě světový unikát. Forda už nikdy.

0/0
5.5.2015 21:02

M12i69l12o49š 65L19e83l17e51k 1370802721708

Ford nebo Fiat-jedno horší jak druhý.

Všechny auta co začínaj na F nebrat- Ford, Fiat a Fšechnyfrancouzký:-P.

+1/0
5.5.2015 15:59

J50i74ř44í 40E41r64b27e57n 1163164756887

Tak zrovna transity, focusy a mondea jsou podle mě dost slušná auta, spolehlivostí srovnatelná s Volkswagenem. On se ten Ford od dob sierry a escortu posunul dost vysoko.

Tchán se nám vysmíval, když jsme si před 11 lety koupili citroena, a sám raději jezdil VW. Kupodivu, když jsme si my koupili nové auto, tak od nás tu spolehlivou citroenku odkoupil - v té době se mu ten VW opět rozbil. No a jezdí s ní dodnes, protože běžnou údržbu zvládne doma, velké opravy nejsou potřeba a provozní náklady má o třetinu nižší oproti tomu neopravitelnému VW...

0/0
5.5.2015 19:58

M81i18l90o97š 45L73e56l60e77k 1460952111688

Osobně mám rok starého Focuse a naprostá spokojenost, jen sem zkusil do diskuse naroubovat vtip.

Ale k těm Tranazitům, před pár lety sem s jedním celkem pravidelně jezdil a nikdy mě nezradil. Ale v současém zaměstnání příležitostně jezdím v M-B Sprinter a ten je zkrátka po všech stránkách lepší(řazení,motor,interiér,image...)

0/0
6.5.2015 10:02

A86d87a39m 29K85o26p81e13č45n74ý 2503415867

Kecy v kleci, prý první sériový s motorem před řidičem??? Opravdu?  A co Citroen typ H, Renault Traffic první generace?

+1/0
4.5.2015 7:28

J13i70ř62í 32E94r63b36e59n 1823114926197

Tranzit je z roku 1965, Trafic až 1980.

Ale s Citroenem máte pravdu. Ten typ H/HY se vyráběl od roku 1948 přes třicet let...

+1/0
4.5.2015 23:18

B16e63d33r22i91c14h 77Z43i70t54k75o 1866370308895

Opravdu bylo jiste obdobi v historii Fordu Transitu v Cesku,kdy byl nejprodavanejsim uzitkovym vozem, tehdy to byl oblibeny, spolehlivy a uznavany dodavkovy automobil.Ty dodavky jezdily a jezdily,servis nepotrebovaly.Ta doba je davno pryc, kazda dalsi generace byla horsi a horsi, pamatujete jeste na motor 2.2 Tdci? Ten byl tak spatny,ze znicil povest i Peugeotum Boxerum.No a dnesni Transir?S humorem bych rekl neco mezi LDV a asijskou produkci designove.Rozhlednete se po dodavkach,naprosta vetsina jezdicich dodavek je Fiat Fucato, nasledovan bratry Peugeot a Citroen, jezdi dale mnoho Mercedesu Sprinteru,i tech stejnych Crafteru,nesudme zde vsak jejich kvality,avsak Ford Transit je dnes na silnici spise vyjimkou.Jednoznacne vede Fiat Ducato.

+1/−3
3.5.2015 14:29

I93v85a45n42a 49V65e57s69e84l96á 2551513429745

tak bud jste slepej nebo nejezdite po nasich silnicich ... tak jak potkavam transity a ted uz casto i ty nove, tak malo jen malo potkavam ty slavny Fiaty ...

0/0
4.5.2015 15:26

J19o13s85e45f 20N78o61v57á90k 7537707722978

Nechci si hrát na Zemana ale nebyl tady tento článek už před dvěma léty? Alespoň ta povídka o kupujícím Tranzit u Fiatu?

+1/0
3.5.2015 12:36

L26a58d93i75s93l73a72v 42M72i47k67a 1531539584924

Tady to máš i s datumem ))

http://auto.idnes.cz/ford-transit-c9w-/auto_testy.aspx?c=A140217_155528_auto_testy_fdv

+1/0
3.5.2015 13:41

L48a25d45i62s44l68a61v 50P89r50o26t50i38v45a 7936916714764

Může mi někdo vysvětlit proč taková rychlá auta ? Kde mohou jezdit, když je povolená max. rychlost 130 km/hod. Neblbne tady určitá část lidstva ?

0/−8
3.5.2015 10:37

Z67d40e21n89ě31k 60D76u69b42e45c65k28ý 3917664300678

tento Tranzit neni urcen ani schvalen pro provoz na verejnych ko unikacich,podobne jako dragstery nebo F1

to snad musi byt jasne kazdemu

+20/0
3.5.2015 10:42

J18i75ř17í 18K37o38c64u18r14e34k 6775334435958

Zdá se, že není. :-/

+2/0
3.5.2015 13:51

O77n54d95ř75e84j 27Č81a57p92k83a 6841731363254

Tohle je speciál na okruhy, na silnici to může leda naložené na podvalníku.

Jestli to myslíte obecně, tak jsou tu pořád německé dálnice, Nordschleife a spousta okruhů, co pořádá jízdy pro veřejnost (a u těch, co nejsou nějak extrémně slavné, to bývá skoro každý týden). Nejbližší je Slovakiaring kousek od Bratislavy.

+1/0
3.5.2015 12:11

Z83d71e58n59ě29k 69P37l28i83s63k48a 7385759129

Třináctipalcové ráfky a kotouče 279 mm? Není to překlep?

0/0
3.5.2015 9:41

J85i95ř82í 52E35r46b66e20n 1313254806137

Při dostatečně vysoké hlavě kola a/nebo vysokém indexu prolisování disku by se to vejít mohlo :-)

0/0
4.5.2015 23:10

J85a60k81u32b 32N62o12v48á34k 8420753270132

A Jaguar Transit znáte?: http://www.auto-mania.cz/tak-trochu-jiny-ford-transit-s-motorem-z-jaguaru-xj220-video/

+4/0
3.5.2015 7:58

D73a67n59i70e41l 37S55c50h78a71c96h11e42r47l 9893575722496

Pěkná zhůvěřilost ;-)

0/0
3.5.2015 0:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.