Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Tryskododávka oslavuje kulatiny legendárního transitu

Zákazník přijde pro dodávku a chce transita, popisují prodejci. Nebylo by to nic divného, ale stalo se to v dealerství Fiatu. Transit je totiž v Česku pojmem. Nejen laici tak dodnes říkají jakékoliv dodávce. Transit letos slaví padesátiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V16á98c76l15a60v 73J48a88n58o50c23h 1236605151297

Chybí mi tam informace, zda se v tryskododávce ozývá to otravné pískání 10 kHz z přístrojové desky jako u jiných Tranzitů. Fakt skvělá neodstranitelná vlastnost, ale na druhou stranu zřejmě světový unikát. Forda už nikdy.

0/0
5.5.2015 21:02

M83i75l15o32š 70L38e58l32e73k 1530262621588

Ford nebo Fiat-jedno horší jak druhý.

Všechny auta co začínaj na F nebrat- Ford, Fiat a Fšechnyfrancouzký:-P.

+1/0
5.5.2015 15:59

J20i88ř43í 72E14r92b91e83n 1953954606447

Tak zrovna transity, focusy a mondea jsou podle mě dost slušná auta, spolehlivostí srovnatelná s Volkswagenem. On se ten Ford od dob sierry a escortu posunul dost vysoko.

Tchán se nám vysmíval, když jsme si před 11 lety koupili citroena, a sám raději jezdil VW. Kupodivu, když jsme si my koupili nové auto, tak od nás tu spolehlivou citroenku odkoupil - v té době se mu ten VW opět rozbil. No a jezdí s ní dodnes, protože běžnou údržbu zvládne doma, velké opravy nejsou potřeba a provozní náklady má o třetinu nižší oproti tomu neopravitelnému VW...

0/0
5.5.2015 19:58


M66i58l87o65š 15L64e10l86e87k 1650472181388

Osobně mám rok starého Focuse a naprostá spokojenost, jen sem zkusil do diskuse naroubovat vtip.

Ale k těm Tranazitům, před pár lety sem s jedním celkem pravidelně jezdil a nikdy mě nezradil. Ale v současém zaměstnání příležitostně jezdím v M-B Sprinter a ten je zkrátka po všech stránkách lepší(řazení,motor,interiér,image...)

0/0
6.5.2015 10:02

A44d89a26m 21K90o85p57e56č89n39ý 2983155827

Kecy v kleci, prý první sériový s motorem před řidičem??? Opravdu?  A co Citroen typ H, Renault Traffic první generace?

+1/0
4.5.2015 7:28

J14i54ř19í 85E87r79b53e86n 1133794696667

Tranzit je z roku 1965, Trafic až 1980.

Ale s Citroenem máte pravdu. Ten typ H/HY se vyráběl od roku 1948 přes třicet let...

+1/0
4.5.2015 23:18

B67e87d26r74i70c54h 51Z35i44t69k12o 1756720148195

Opravdu bylo jiste obdobi v historii Fordu Transitu v Cesku,kdy byl nejprodavanejsim uzitkovym vozem, tehdy to byl oblibeny, spolehlivy a uznavany dodavkovy automobil.Ty dodavky jezdily a jezdily,servis nepotrebovaly.Ta doba je davno pryc, kazda dalsi generace byla horsi a horsi, pamatujete jeste na motor 2.2 Tdci? Ten byl tak spatny,ze znicil povest i Peugeotum Boxerum.No a dnesni Transir?S humorem bych rekl neco mezi LDV a asijskou produkci designove.Rozhlednete se po dodavkach,naprosta vetsina jezdicich dodavek je Fiat Fucato, nasledovan bratry Peugeot a Citroen, jezdi dale mnoho Mercedesu Sprinteru,i tech stejnych Crafteru,nesudme zde vsak jejich kvality,avsak Ford Transit je dnes na silnici spise vyjimkou.Jednoznacne vede Fiat Ducato.

+1/−3
3.5.2015 14:29

I13v87a75n28a 88V60e32s60e54l76á 2121763669635

tak bud jste slepej nebo nejezdite po nasich silnicich ... tak jak potkavam transity a ted uz casto i ty nove, tak malo jen malo potkavam ty slavny Fiaty ...

0/0
4.5.2015 15:26

J50o40s19e55f 54N33o97v40á80k 7297847562788

Nechci si hrát na Zemana ale nebyl tady tento článek už před dvěma léty? Alespoň ta povídka o kupujícím Tranzit u Fiatu?

+1/0
3.5.2015 12:36

L48a44d51i42s22l83a70v 50M98i36k61a 1801159454374

Tady to máš i s datumem ))

http://auto.idnes.cz/ford-transit-c9w-/auto_testy.aspx?c=A140217_155528_auto_testy_fdv

+1/0
3.5.2015 13:41

L71a96d68i76s83l71a92v 38P92r30o28t80i20v71a 7166566434414

Může mi někdo vysvětlit proč taková rychlá auta ? Kde mohou jezdit, když je povolená max. rychlost 130 km/hod. Neblbne tady určitá část lidstva ?

0/−8
3.5.2015 10:37

Z80d82e26n12ě44k 88D92u94b22e51c13k57ý 3737484860698

tento Tranzit neni urcen ani schvalen pro provoz na verejnych ko unikacich,podobne jako dragstery nebo F1

to snad musi byt jasne kazdemu

+20/0
3.5.2015 10:42

J68i82ř59í 17K72o17c54u15r58e22k 6935134595778

Zdá se, že není. :-/

+2/0
3.5.2015 13:51

O91n79d27ř48e34j 61Č21a68p62k78a 6831871583514

Tohle je speciál na okruhy, na silnici to může leda naložené na podvalníku.

Jestli to myslíte obecně, tak jsou tu pořád německé dálnice, Nordschleife a spousta okruhů, co pořádá jízdy pro veřejnost (a u těch, co nejsou nějak extrémně slavné, to bývá skoro každý týden). Nejbližší je Slovakiaring kousek od Bratislavy.

+1/0
3.5.2015 12:11

Z35d44e55n78ě92k 50P13l32i95s35k68a 7735389209

Třináctipalcové ráfky a kotouče 279 mm? Není to překlep?

0/0
3.5.2015 9:41

J53i31ř94í 89E45r44b58e33n 1393344246347

Při dostatečně vysoké hlavě kola a/nebo vysokém indexu prolisování disku by se to vejít mohlo :-)

0/0
4.5.2015 23:10

J58a10k29u80b 33N83o57v13á79k 8240653240192

A Jaguar Transit znáte?: http://www.auto-mania.cz/tak-trochu-jiny-ford-transit-s-motorem-z-jaguaru-xj220-video/

+4/0
3.5.2015 7:58

D19a74n68i82e90l 79S59c33h10a24c41h82e92r52l 9243915122146

Pěkná zhůvěřilost ;-)

0/0
3.5.2015 0:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.