Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Tryskododávka oslavuje kulatiny legendárního transitu

Zákazník přijde pro dodávku a chce transita, popisují prodejci. Nebylo by to nic divného, ale stalo se to v dealerství Fiatu. Transit je totiž v Česku pojmem. Nejen laici tak dodnes říkají jakékoliv dodávce. Transit letos slaví padesátiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V55á82c86l70a18v 95J93a36n51o35c76h 1506235371287

Chybí mi tam informace, zda se v tryskododávce ozývá to otravné pískání 10 kHz z přístrojové desky jako u jiných Tranzitů. Fakt skvělá neodstranitelná vlastnost, ale na druhou stranu zřejmě světový unikát. Forda už nikdy.

0/0
5.5.2015 21:02

M23i82l56o50š 24L67e93l65e30k 1820642511238

Ford nebo Fiat-jedno horší jak druhý.

Všechny auta co začínaj na F nebrat- Ford, Fiat a Fšechnyfrancouzký:-P.

+1/0
5.5.2015 15:59

J61i78ř26í 29E36r91b66e70n 1423834286947

Tak zrovna transity, focusy a mondea jsou podle mě dost slušná auta, spolehlivostí srovnatelná s Volkswagenem. On se ten Ford od dob sierry a escortu posunul dost vysoko.

Tchán se nám vysmíval, když jsme si před 11 lety koupili citroena, a sám raději jezdil VW. Kupodivu, když jsme si my koupili nové auto, tak od nás tu spolehlivou citroenku odkoupil - v té době se mu ten VW opět rozbil. No a jezdí s ní dodnes, protože běžnou údržbu zvládne doma, velké opravy nejsou potřeba a provozní náklady má o třetinu nižší oproti tomu neopravitelnému VW...

0/0
5.5.2015 19:58

M77i36l61o53š 28L16e42l73e90k 1480842781878

Osobně mám rok starého Focuse a naprostá spokojenost, jen sem zkusil do diskuse naroubovat vtip.

Ale k těm Tranazitům, před pár lety sem s jedním celkem pravidelně jezdil a nikdy mě nezradil. Ale v současém zaměstnání příležitostně jezdím v M-B Sprinter a ten je zkrátka po všech stránkách lepší(řazení,motor,interiér,image...)

0/0
6.5.2015 10:02

A59d72a60m 27K65o87p53e54č80n74ý 2713185577

Kecy v kleci, prý první sériový s motorem před řidičem??? Opravdu?  A co Citroen typ H, Renault Traffic první generace?

+1/0
4.5.2015 7:28

J23i30ř69í 57E79r98b37e55n 1463414426217

Tranzit je z roku 1965, Trafic až 1980.

Ale s Citroenem máte pravdu. Ten typ H/HY se vyráběl od roku 1948 přes třicet let...

+1/0
4.5.2015 23:18

B12e76d31r76i31c23h 92Z47i41t76k29o 1166520768955

Opravdu bylo jiste obdobi v historii Fordu Transitu v Cesku,kdy byl nejprodavanejsim uzitkovym vozem, tehdy to byl oblibeny, spolehlivy a uznavany dodavkovy automobil.Ty dodavky jezdily a jezdily,servis nepotrebovaly.Ta doba je davno pryc, kazda dalsi generace byla horsi a horsi, pamatujete jeste na motor 2.2 Tdci? Ten byl tak spatny,ze znicil povest i Peugeotum Boxerum.No a dnesni Transir?S humorem bych rekl neco mezi LDV a asijskou produkci designove.Rozhlednete se po dodavkach,naprosta vetsina jezdicich dodavek je Fiat Fucato, nasledovan bratry Peugeot a Citroen, jezdi dale mnoho Mercedesu Sprinteru,i tech stejnych Crafteru,nesudme zde vsak jejich kvality,avsak Ford Transit je dnes na silnici spise vyjimkou.Jednoznacne vede Fiat Ducato.

+1/−3
3.5.2015 14:29

I73v50a95n60a 88V44e70s91e21l13á 2431673849515

tak bud jste slepej nebo nejezdite po nasich silnicich ... tak jak potkavam transity a ted uz casto i ty nove, tak malo jen malo potkavam ty slavny Fiaty ...

0/0
4.5.2015 15:26

J41o22s41e27f 15N63o20v32á76k 7587617772708

Nechci si hrát na Zemana ale nebyl tady tento článek už před dvěma léty? Alespoň ta povídka o kupujícím Tranzit u Fiatu?

+1/0
3.5.2015 12:36

L26a46d11i63s14l13a13v 62M14i50k79a 1521769404844

Tady to máš i s datumem ))

http://auto.idnes.cz/ford-transit-c9w-/auto_testy.aspx?c=A140217_155528_auto_testy_fdv

+1/0
3.5.2015 13:41

L19a72d87i54s17l95a98v 63P87r87o47t22i84v51a 7736466984204

Může mi někdo vysvětlit proč taková rychlá auta ? Kde mohou jezdit, když je povolená max. rychlost 130 km/hod. Neblbne tady určitá část lidstva ?

0/−8
3.5.2015 10:37

Z73d54e54n20ě49k 38D63u81b87e37c71k60ý 3747384320358

tento Tranzit neni urcen ani schvalen pro provoz na verejnych ko unikacich,podobne jako dragstery nebo F1

to snad musi byt jasne kazdemu

+20/0
3.5.2015 10:42

J22i13ř70í 16K69o74c26u81r23e74k 6665894275218

Zdá se, že není. :-/

+2/0
3.5.2015 13:51

O40n13d79ř41e13j 85Č39a98p33k58a 6901351183714

Tohle je speciál na okruhy, na silnici to může leda naložené na podvalníku.

Jestli to myslíte obecně, tak jsou tu pořád německé dálnice, Nordschleife a spousta okruhů, co pořádá jízdy pro veřejnost (a u těch, co nejsou nějak extrémně slavné, to bývá skoro každý týden). Nejbližší je Slovakiaring kousek od Bratislavy.

+1/0
3.5.2015 12:11

Z91d36e23n18ě89k 59P38l69i75s91k50a 7975379729

Třináctipalcové ráfky a kotouče 279 mm? Není to překlep?

0/0
3.5.2015 9:41

J96i73ř71í 72E63r75b96e67n 1793424356467

Při dostatečně vysoké hlavě kola a/nebo vysokém indexu prolisování disku by se to vejít mohlo :-)

0/0
4.5.2015 23:10

J95a23k79u21b 25N44o66v54á89k 8850613570102

A Jaguar Transit znáte?: http://www.auto-mania.cz/tak-trochu-jiny-ford-transit-s-motorem-z-jaguaru-xj220-video/

+4/0
3.5.2015 7:58

D67a81n69i37e87l 90S14c58h65a11c58h86e27r71l 9413745332556

Pěkná zhůvěřilost ;-)

0/0
3.5.2015 0:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.