- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chybí mi tam informace, zda se v tryskododávce ozývá to otravné pískání 10 kHz z přístrojové desky jako u jiných Tranzitů. Fakt skvělá neodstranitelná vlastnost, ale na druhou stranu zřejmě světový unikát. Forda už nikdy.
Ford nebo Fiat-jedno horší jak druhý.
Všechny auta co začínaj na F nebrat- Ford, Fiat a Fšechnyfrancouzký.
Tak zrovna transity, focusy a mondea jsou podle mě dost slušná auta, spolehlivostí srovnatelná s Volkswagenem. On se ten Ford od dob sierry a escortu posunul dost vysoko.
Tchán se nám vysmíval, když jsme si před 11 lety koupili citroena, a sám raději jezdil VW. Kupodivu, když jsme si my koupili nové auto, tak od nás tu spolehlivou citroenku odkoupil - v té době se mu ten VW opět rozbil. No a jezdí s ní dodnes, protože běžnou údržbu zvládne doma, velké opravy nejsou potřeba a provozní náklady má o třetinu nižší oproti tomu neopravitelnému VW...
Kecy v kleci, prý první sériový s motorem před řidičem??? Opravdu? A co Citroen typ H, Renault Traffic první generace?
Tranzit je z roku 1965, Trafic až 1980.
Ale s Citroenem máte pravdu. Ten typ H/HY se vyráběl od roku 1948 přes třicet let...
Opravdu bylo jiste obdobi v historii Fordu Transitu v Cesku,kdy byl nejprodavanejsim uzitkovym vozem, tehdy to byl oblibeny, spolehlivy a uznavany dodavkovy automobil.Ty dodavky jezdily a jezdily,servis nepotrebovaly.Ta doba je davno pryc, kazda dalsi generace byla horsi a horsi, pamatujete jeste na motor 2.2 Tdci? Ten byl tak spatny,ze znicil povest i Peugeotum Boxerum.No a dnesni Transir?S humorem bych rekl neco mezi LDV a asijskou produkci designove.Rozhlednete se po dodavkach,naprosta vetsina jezdicich dodavek je Fiat Fucato, nasledovan bratry Peugeot a Citroen, jezdi dale mnoho Mercedesu Sprinteru,i tech stejnych Crafteru,nesudme zde vsak jejich kvality,avsak Ford Transit je dnes na silnici spise vyjimkou.Jednoznacne vede Fiat Ducato.
tak bud jste slepej nebo nejezdite po nasich silnicich ... tak jak potkavam transity a ted uz casto i ty nove, tak malo jen malo potkavam ty slavny Fiaty ...
Nechci si hrát na Zemana ale nebyl tady tento článek už před dvěma léty? Alespoň ta povídka o kupujícím Tranzit u Fiatu?
Tady to máš i s datumem ))
http://auto.idnes.cz/ford-transit-c9w-/auto_testy.aspx?c=A140217_155528_auto_testy_fdv
Může mi někdo vysvětlit proč taková rychlá auta ? Kde mohou jezdit, když je povolená max. rychlost 130 km/hod. Neblbne tady určitá část lidstva ?
tento Tranzit neni urcen ani schvalen pro provoz na verejnych ko unikacich,podobne jako dragstery nebo F1
to snad musi byt jasne kazdemu
Třináctipalcové ráfky a kotouče 279 mm? Není to překlep?
Při dostatečně vysoké hlavě kola a/nebo vysokém indexu prolisování disku by se to vejít mohlo
A Jaguar Transit znáte?: http://www.auto-mania.cz/tak-trochu-jiny-ford-transit-s-motorem-z-jaguaru-xj220-video/