Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Seatu: Lovíme zákazníky pro koncern VW, se Škodou si nekonkurujeme

Jürgen Stackmann má ke strohosti a chladu německých manažerů daleko. Usmívá se, má jiskřivý pohled úsměv a jasnou vizi do budoucna: pilíři Seatu boudou Leon, Ibiza a crossovery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K34a91r55e75l 16V52a29c39h42u86t 9683192609163

Docela bych věřil tomu, že to současné zmrtvýchvstání Seatu je osobní zásluhou Jürgena Stackmanna.  ;-)R^ ... Určitě tomuto člověku fandím. Je to borec!

0/0
4.5.2015 17:51

A98u50g13u68s72t 72F84o73r62m64á38n64e93k 6575929480596

Ono by stačilo snížit ceny.

0/−2
4.5.2015 15:49

J65e34n35d68a 76K84r60á17s39a 1769286978

Ano snížit mzdy,omezit placené svátky,rozpustit odboráře a pak by to šlo !;-D

0/0
5.5.2015 5:52

V46a46c49l84a46v 85M84e11d86e61k 5721472305325

zkuste si zjistit, kolik z ceny auta činí náklady na mzdy

0/0
6.5.2015 21:42

M82a12r31t77i66n 73H14o32u74b61a 6673661499848

proc?

i ja bych samozrejme chtel velmi,velmi lacine auto, ale zaroven bych ho chteli mit velmi, velmi kvalitni a ono tonejak nejde dohromady. nevim, jestli jste nekdy neco vymyslel, vyrobil a prodal, nebo aspon delate nejake kvalifikovane sluzby - pokud ano, pak byjste mel pochopit, ze vse ma svou cenu a ze existuje nejaka spodni hranice, pod kterou nejde jit. v cene auta nejsou jen prima vyrobni naklady na mzdu delniku, ale vse kolem (pojistky,najmy, dane) a predevsim dasli vyvoj. snizte cenu auta a bude po vyvoji

0/0
6.5.2015 16:44

M77a42r13e95k 10J23a55n34e60č45k94a 1207556983731

Seat Leon se mě vždy líbil a ten poslední obzvlášť, ale je to bohužel koncern, čili novější benzínové motory s označením TSI ani za nic, dokud budou tyhle motory jedna velká loterie na funkčnost. Zoufalých majitelů TSI motorů jsou stále plná fóra, ale o tom ticho po pěšině. Zajímavý článek o motorech http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

nebo pak tento podrobněji o paskvilu zvaném TSI http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswagenu-s-motory-tsi-nekonci-nyni-ostrouhalo-scirocco

+1/−1
4.5.2015 13:50

T29o48m50á67š 88R33ó86t69h 2184546452949

v obou článcích je jasně napsáno že problém rozvodovejch řetězů byl vyřešen v roce 2012

+4/−1
4.5.2015 14:45

P25e68t81r 21T41y62č19k48a 6295932329622

Ty s rozvodovým řemenem už jsou myslím celkem bez problému. Ovšem těch motorů od VW je tam fakt hodně.

+1/0
4.5.2015 15:16

L52u88k79á16š 31S64l21a49n52i86n79a 1501213663751

Presne tak, nove motory uz nemaji retez, ale zpet remen, spolehlivost se tedy vratila.Pokus s retezi se uz doufam nebude opakovat.

0/0
4.5.2015 21:50

V64a38c91l44a16v 75M35e84d26e16k 5981982935865

u jiných automobilek obvykle řetěz znamená vyšší spolehlivost než řemen. Jen se nesmí příliš šetřit na materiálu.

0/0
6.5.2015 21:45

J26a62n 86S85l40a28v69í38k 2631169650646

Vůbec nic mě nenapadá proč si kupovat SEAT? Ta značka totiž nemá nic, ani ryba ani rak. VW to těžce nese a já jen čekám kdy ho odpískají...viz. trh v Rusku.

+5/−8
4.5.2015 10:24

M65i88c93h13a70l 71H88r75u39b97o17š 4370567962235

Presne tak nejak to vidím aj ja...

+2/−1
4.5.2015 11:08

J95i44r98i 54G38a35z32d45a 8864793554334

no, vzhledem k tomu, ze ted se zacinaji konecne projevovat zmeny v jejich strategii a znacka  zacina byt profitabilni a roste, neni duvod ji zavirat. pred nekolika lety mela vsak na kahanku...ja bych si treba x-perii koupil rad a urcite bych ji dal prednost pred VW nebo Octavkou...

+2/−1
4.5.2015 12:08

L49u23k76á52š 61S25l46a47n71i78n59a 1511433203101

Ja mám již druhy seat ( mezitím skoda, vw, hyundai - omyl jako blazen, fiat) a Seat je originalni a dotazenejsi, poslední Leon obzvláště.Ta znacka ma hodne co do sebe a odlisuje se.Dnes uz bych nemenil a pristi vuz bude opet Seat.

+1/−2
4.5.2015 21:53

M82a55r90t97i19n 10D30o61k11o17u19p52i67l 1302890493746

A měl jste nějaký Seat? Já měl několik služebních Škodovek od fábií po Octávku, ale Ibiza rv 2003 1,4 16V je pro mne dodnes srdeční záležitost. S Fábii stejné generace se nedá srovnávat. Pro řidiče je Ibiza mnohem příjemnější co se týče jízdních vlastností. Jiný posilovač, jiné nastavení podvozku, lepší reakce na plyn. A design interiéru mnohem lepší, lepší boční vedení sedaček atd.

0/−2
4.5.2015 13:12

S44v48a52t87o59p51l83u86k 43S29i69l44n28ý 4612176669568

Trh v Rusku je se sra**ách všeobecně a nevycouval z něj jen Seat.

0/0
5.5.2015 11:06

S72v93a53t68o55p49l93u32k 78S43i61l93n83ý 4462636689168

Trh v Rusku je všeobecně v piordoli  a nevycouval z něj jen Seat

0/0
5.5.2015 11:07

M82a22r30i60a18n 20K52a55r30a49b77a 4773231730882

Je to pekne napísaný článok, kde by sa Seat rád profiloval. Ale nie je tomu tak. Je to len značka na zvýšenie podielu na trhu, a zníženie nákladov na vývoj. Obvzlášť teraz keď je MQB platforma, tak VW Golf, Leon a Octavia majú toho spoločného viac než kedykoľvek predtým. Tie reči o zameraní na mladých duchom, to je len marketing. Škoda je jasne zameraná, má svoju klientelu a ľudia ktorý si ju kupujú vedia prečo ju chcú. Seat sa zatial 30 rokov hľadá sám seba, a po pravde v našich končinách je zaujímavý iba cenovkou...

+4/0
4.5.2015 9:53

J82a33n 11K37o41n18v87a74l57i44n89k95a 5430921201505

Tak nevím. V našich krajích asi škodovce konkurovat nemůže, ale jinde po Evropě asi ano. Je to stejná technika zabalená v hezčím obalu. Když bych si musel koupit něco z koncernu VW a nebylo by to Audi, tak bych šel právě do Seatu. Jsou to hezká a designově nápaditá auta, která navzdory koncernové unifikovanosti mají šmrnc a jistou dávku sportovnosti.

+9/−1
4.5.2015 9:28

L35i81b34o77r 70P12e86t65r20á40š 6485939418829

Leon X-p.... bych bral .

0/0
4.5.2015 8:22

L79a32d22i21s25l16a32v 89K78a33l58o20u92s 7285986321760

Mě by se líbila Cupra. Měl jsem kdysi dávno staré TOLEDO - obrovský kufr a papírově slabý motor, fyzicky naopak strašně pružný, silný, perfektrní a relativně úsporný. Jediné, co se mi nelíbilo, byl autorizovaný servis. Díly totálně předražené až 3x, a chování servisu , když se budu hodně ovládat, "DAREBÁCKÝ". Takže posledních 6 let z 9 let jsem servis dělal úplně sám. Cupra by se mi líbila, akorát bych s ní jezdil na garančky někam "JINAM".

0/0
4.5.2015 13:30

P96a85v58e81l 44Z29a62j47í56č50e76k 8584700166100

jsem mlady chci tedy design a dravost... nikoliv funkcnost to je pro stare... takze asi divny koncept

0/0
4.5.2015 8:19

K19a46r13e51l 11V11a20c40h28u23t 9703182719473

Ofrflávaná funkčnost? - Co s autem, když nefunguje? ;-D

0/0
4.5.2015 9:03

M21i17c42h61a30l 54H75r41u59b12o35š 4360617432705

design a dravost ti bez funkcnosti bude tak maximalne na dve veci... ;-)

+1/0
4.5.2015 9:22

P13a36v41e75l 17Z42a43j56í92č32e67k 8594810176790

a co preci to neni moje posledni auto a kdyz budu chtiti funkcnost pucim si krap od rodicu ne?

0/0
4.5.2015 10:02

M42i18c31h29a43l 79H68r86u33b93o91š 4750847822955

OK, tak inak: pokiaľ budeš mať auto zamerané len na design a dravosť, ale bez funkčnosti, rozhodne toto auto nebude tvoje posledné... ;-D

+2/0
4.5.2015 10:16
Foto

I35v68a60n 37K91o85p18t73a 5107432831757

Design dravé auto nedělá. To je jen pozlátko na vrchu, gró je skryto v té funkčnosti.

+1/0
4.5.2015 16:34

M65i53c86h21a28l 48H37r44u74b53o54š 4620377932155

On ten SEAT aj niekomu konkuruje? Ak koncern, tak SKODA alebo VW, inak fakt netuším, čím by mohol SEAT zaujať....

+4/−5
4.5.2015 8:16

P21a42v37e72l 56Z32a97j39í90č73e98k 8204540736570

jestli skoda nebo seat je jedno ne?

+1/0
4.5.2015 8:24

M93i37c56h71a94l 85H88r19u25b20o41š 4940847162305

Asi ani nie, to by potom mohla byť zase jedna značka typu "AUTO UNION" ;-)

+1/0
4.5.2015 8:42

J32a92n 26K42o62v20á71ř 8494781649327

Ale ono to prakticky je. Já mám Seat a v něm mám motor, který se vyrábí v ČR pro Oktávky. Takže on ten rozdíl v autech moc velký není.

+1/0
4.5.2015 9:03

P24e64t94r 49F96e53i11g54l 5448183630452

Budete se divit, ale Seat teď fakt jede a na Leon se čeká skoro půl roku...(pokud jde do výroby na objednávku)...Sám Leona ST mám a můžu říct, že zatím maximální spokojenost (druhé auto v rodině)...konkurence to reálně asi zatím být nemůže pro Škodu, ale to není žádná značka (hlavně díky fleetu).

+3/0
4.5.2015 9:47

M20i83c85h65a77l 69H42r88u24b79o42š 4130347472525

Ja sa nedivím, len konštatujem, že neviem dôvod, ktorý by viedol moje kroky k predajcovi automobilov SEAT...

+1/0
4.5.2015 10:05

P34e10t20r 24F18e83i24g49l 5398593860252

Těch důvodů je třeba hodně, ale je to věc vkusu. Každému co jeho jest... ;-)

0/0
5.5.2015 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.