Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Seatu: Lovíme zákazníky pro koncern VW, se Škodou si nekonkurujeme

Jürgen Stackmann má ke strohosti a chladu německých manažerů daleko. Usmívá se, má jiskřivý pohled úsměv a jasnou vizi do budoucna: pilíři Seatu boudou Leon, Ibiza a crossovery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K49a79r43e34l 58V34a27c49h95u81t 9713972179133

Docela bych věřil tomu, že to současné zmrtvýchvstání Seatu je osobní zásluhou Jürgena Stackmanna.  ;-)R^ ... Určitě tomuto člověku fandím. Je to borec!

0/0
4.5.2015 17:51

A81u48g98u47s62t 81F49o77r61m54á58n25e47k 6855509210526

Ono by stačilo snížit ceny.

0/−2
4.5.2015 15:49

J88e76n54d35a 90K23r27á26s45a 1849536498

Ano snížit mzdy,omezit placené svátky,rozpustit odboráře a pak by to šlo !;-D

0/0
5.5.2015 5:52


V59a22c77l63a77v 79M44e40d55e51k 5921152705285

zkuste si zjistit, kolik z ceny auta činí náklady na mzdy

0/0
6.5.2015 21:42

M88a74r42t85i40n 98H83o39u81b30a 6623771909358

proc?

i ja bych samozrejme chtel velmi,velmi lacine auto, ale zaroven bych ho chteli mit velmi, velmi kvalitni a ono tonejak nejde dohromady. nevim, jestli jste nekdy neco vymyslel, vyrobil a prodal, nebo aspon delate nejake kvalifikovane sluzby - pokud ano, pak byjste mel pochopit, ze vse ma svou cenu a ze existuje nejaka spodni hranice, pod kterou nejde jit. v cene auta nejsou jen prima vyrobni naklady na mzdu delniku, ale vse kolem (pojistky,najmy, dane) a predevsim dasli vyvoj. snizte cenu auta a bude po vyvoji

0/0
6.5.2015 16:44

M80a30r26e95k 95J37a11n42e80č61k69a 1167166803961

Seat Leon se mě vždy líbil a ten poslední obzvlášť, ale je to bohužel koncern, čili novější benzínové motory s označením TSI ani za nic, dokud budou tyhle motory jedna velká loterie na funkčnost. Zoufalých majitelů TSI motorů jsou stále plná fóra, ale o tom ticho po pěšině. Zajímavý článek o motorech http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

nebo pak tento podrobněji o paskvilu zvaném TSI http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswagenu-s-motory-tsi-nekonci-nyni-ostrouhalo-scirocco

+1/−1
4.5.2015 13:50

T46o83m48á63š 72R33ó51t82h 2584536542659

v obou článcích je jasně napsáno že problém rozvodovejch řetězů byl vyřešen v roce 2012

+4/−1
4.5.2015 14:45

P30e39t56r 11T98y88č18k58a 6345342959182

Ty s rozvodovým řemenem už jsou myslím celkem bez problému. Ovšem těch motorů od VW je tam fakt hodně.

+1/0
4.5.2015 15:16

L43u26k56á93š 80S26l34a91n12i41n44a 1461233233281

Presne tak, nove motory uz nemaji retez, ale zpet remen, spolehlivost se tedy vratila.Pokus s retezi se uz doufam nebude opakovat.

0/0
4.5.2015 21:50

V11a39c46l66a52v 51M71e79d13e33k 5591692275965

u jiných automobilek obvykle řetěz znamená vyšší spolehlivost než řemen. Jen se nesmí příliš šetřit na materiálu.

0/0
6.5.2015 21:45

J32a72n 22S86l39a30v55í76k 2561129420296

Vůbec nic mě nenapadá proč si kupovat SEAT? Ta značka totiž nemá nic, ani ryba ani rak. VW to těžce nese a já jen čekám kdy ho odpískají...viz. trh v Rusku.

+5/−8
4.5.2015 10:24

M61i62c87h93a20l 87H85r69u16b28o86š 4660537662705

Presne tak nejak to vidím aj ja...

+2/−1
4.5.2015 11:08

J45i53r69i 30G55a16z94d79a 8684323584824

no, vzhledem k tomu, ze ted se zacinaji konecne projevovat zmeny v jejich strategii a znacka  zacina byt profitabilni a roste, neni duvod ji zavirat. pred nekolika lety mela vsak na kahanku...ja bych si treba x-perii koupil rad a urcite bych ji dal prednost pred VW nebo Octavkou...

+2/−1
4.5.2015 12:08

L91u71k34á81š 44S34l32a89n18i91n18a 1231713833561

Ja mám již druhy seat ( mezitím skoda, vw, hyundai - omyl jako blazen, fiat) a Seat je originalni a dotazenejsi, poslední Leon obzvláště.Ta znacka ma hodne co do sebe a odlisuje se.Dnes uz bych nemenil a pristi vuz bude opet Seat.

+1/−2
4.5.2015 21:53

M89a13r84t54i43n 72D59o19k33o86u80p86i22l 1652820293706

A měl jste nějaký Seat? Já měl několik služebních Škodovek od fábií po Octávku, ale Ibiza rv 2003 1,4 16V je pro mne dodnes srdeční záležitost. S Fábii stejné generace se nedá srovnávat. Pro řidiče je Ibiza mnohem příjemnější co se týče jízdních vlastností. Jiný posilovač, jiné nastavení podvozku, lepší reakce na plyn. A design interiéru mnohem lepší, lepší boční vedení sedaček atd.

0/−2
4.5.2015 13:12

S60v14a93t96o81p46l51u42k 30S75i61l53n44ý 4552586719598

Trh v Rusku je se sra**ách všeobecně a nevycouval z něj jen Seat.

0/0
5.5.2015 11:06

S14v76a82t77o24p19l42u61k 11S94i62l47n20ý 4332356729478

Trh v Rusku je všeobecně v piordoli  a nevycouval z něj jen Seat

0/0
5.5.2015 11:07

M61a66r88i59a18n 66K42a22r23a95b96a 4653871400322

Je to pekne napísaný článok, kde by sa Seat rád profiloval. Ale nie je tomu tak. Je to len značka na zvýšenie podielu na trhu, a zníženie nákladov na vývoj. Obvzlášť teraz keď je MQB platforma, tak VW Golf, Leon a Octavia majú toho spoločného viac než kedykoľvek predtým. Tie reči o zameraní na mladých duchom, to je len marketing. Škoda je jasne zameraná, má svoju klientelu a ľudia ktorý si ju kupujú vedia prečo ju chcú. Seat sa zatial 30 rokov hľadá sám seba, a po pravde v našich končinách je zaujímavý iba cenovkou...

+4/0
4.5.2015 9:53

J24a62n 61K15o45n92v46a93l60i44n80k50a 5870941191525

Tak nevím. V našich krajích asi škodovce konkurovat nemůže, ale jinde po Evropě asi ano. Je to stejná technika zabalená v hezčím obalu. Když bych si musel koupit něco z koncernu VW a nebylo by to Audi, tak bych šel právě do Seatu. Jsou to hezká a designově nápaditá auta, která navzdory koncernové unifikovanosti mají šmrnc a jistou dávku sportovnosti.

+9/−1
4.5.2015 9:28

L36i80b95o93r 90P81e10t95r19á49š 6645109238459

Leon X-p.... bych bral .

0/0
4.5.2015 8:22

L95a22d63i40s32l57a71v 29K36a54l25o71u38s 7245376251540

Mě by se líbila Cupra. Měl jsem kdysi dávno staré TOLEDO - obrovský kufr a papírově slabý motor, fyzicky naopak strašně pružný, silný, perfektrní a relativně úsporný. Jediné, co se mi nelíbilo, byl autorizovaný servis. Díly totálně předražené až 3x, a chování servisu , když se budu hodně ovládat, "DAREBÁCKÝ". Takže posledních 6 let z 9 let jsem servis dělal úplně sám. Cupra by se mi líbila, akorát bych s ní jezdil na garančky někam "JINAM".

0/0
4.5.2015 13:30

P26a13v53e70l 84Z90a46j40í42č62e64k 8954940376450

jsem mlady chci tedy design a dravost... nikoliv funkcnost to je pro stare... takze asi divny koncept

0/0
4.5.2015 8:19

K80a25r48e67l 85V57a71c61h79u16t 9533512779283

Ofrflávaná funkčnost? - Co s autem, když nefunguje? ;-D

0/0
4.5.2015 9:03

M53i84c68h93a94l 48H96r68u74b21o30š 4270107892935

design a dravost ti bez funkcnosti bude tak maximalne na dve veci... ;-)

+1/0
4.5.2015 9:22

P17a33v41e26l 79Z90a22j74í68č39e96k 8534510736630

a co preci to neni moje posledni auto a kdyz budu chtiti funkcnost pucim si krap od rodicu ne?

0/0
4.5.2015 10:02

M40i49c68h22a87l 76H95r11u98b88o48š 4220507372475

OK, tak inak: pokiaľ budeš mať auto zamerané len na design a dravosť, ale bez funkčnosti, rozhodne toto auto nebude tvoje posledné... ;-D

+2/0
4.5.2015 10:16
Foto

I68v56a81n 66K72o81p22t35a 5977372401207

Design dravé auto nedělá. To je jen pozlátko na vrchu, gró je skryto v té funkčnosti.

+1/0
4.5.2015 16:34

M98i64c97h93a54l 94H20r79u80b58o86š 4110277202315

On ten SEAT aj niekomu konkuruje? Ak koncern, tak SKODA alebo VW, inak fakt netuším, čím by mohol SEAT zaujať....

+4/−5
4.5.2015 8:16

P41a37v41e77l 71Z47a31j70í49č71e83k 8104810286240

jestli skoda nebo seat je jedno ne?

+1/0
4.5.2015 8:24

M69i83c56h65a95l 46H11r93u92b26o39š 4560657192685

Asi ani nie, to by potom mohla byť zase jedna značka typu "AUTO UNION" ;-)

+1/0
4.5.2015 8:42

J79a48n 61K59o79v96á66ř 8584681729767

Ale ono to prakticky je. Já mám Seat a v něm mám motor, který se vyrábí v ČR pro Oktávky. Takže on ten rozdíl v autech moc velký není.

+1/0
4.5.2015 9:03

P92e58t32r 70F93e38i61g65l 5878133530602

Budete se divit, ale Seat teď fakt jede a na Leon se čeká skoro půl roku...(pokud jde do výroby na objednávku)...Sám Leona ST mám a můžu říct, že zatím maximální spokojenost (druhé auto v rodině)...konkurence to reálně asi zatím být nemůže pro Škodu, ale to není žádná značka (hlavně díky fleetu).

+3/0
4.5.2015 9:47

M24i84c40h43a47l 61H41r89u64b60o79š 4900447482315

Ja sa nedivím, len konštatujem, že neviem dôvod, ktorý by viedol moje kroky k predajcovi automobilov SEAT...

+1/0
4.5.2015 10:05

P47e26t13r 34F87e92i28g52l 5518713320312

Těch důvodů je třeba hodně, ale je to věc vkusu. Každému co jeho jest... ;-)

0/0
5.5.2015 14:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.