Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Seatu: Lovíme zákazníky pro koncern VW, se Škodou si nekonkurujeme

Jürgen Stackmann má ke strohosti a chladu německých manažerů daleko. Usmívá se, má jiskřivý pohled úsměv a jasnou vizi do budoucna: pilíři Seatu boudou Leon, Ibiza a crossovery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K21a36r64e28l 60V61a40c42h56u63t 9113212859463

Docela bych věřil tomu, že to současné zmrtvýchvstání Seatu je osobní zásluhou Jürgena Stackmanna.  ;-)R^ ... Určitě tomuto člověku fandím. Je to borec!

0/0
4.5.2015 17:51

A26u84g78u85s78t 52F56o28r12m55á66n23e57k 6855529160536

Ono by stačilo snížit ceny.

0/−2
4.5.2015 15:49

J13e57n57d55a 28K87r40á41s31a 1229466968

Ano snížit mzdy,omezit placené svátky,rozpustit odboráře a pak by to šlo !;-D

0/0
5.5.2015 5:52

V56a43c15l37a55v 69M80e94d16e12k 5831242925335

zkuste si zjistit, kolik z ceny auta činí náklady na mzdy

0/0
6.5.2015 21:42

M18a60r47t14i53n 88H50o19u97b62a 6373891979968

proc?

i ja bych samozrejme chtel velmi,velmi lacine auto, ale zaroven bych ho chteli mit velmi, velmi kvalitni a ono tonejak nejde dohromady. nevim, jestli jste nekdy neco vymyslel, vyrobil a prodal, nebo aspon delate nejake kvalifikovane sluzby - pokud ano, pak byjste mel pochopit, ze vse ma svou cenu a ze existuje nejaka spodni hranice, pod kterou nejde jit. v cene auta nejsou jen prima vyrobni naklady na mzdu delniku, ale vse kolem (pojistky,najmy, dane) a predevsim dasli vyvoj. snizte cenu auta a bude po vyvoji

0/0
6.5.2015 16:44

M47a53r57e40k 20J30a55n22e61č84k12a 1257716203471

Seat Leon se mě vždy líbil a ten poslední obzvlášť, ale je to bohužel koncern, čili novější benzínové motory s označením TSI ani za nic, dokud budou tyhle motory jedna velká loterie na funkčnost. Zoufalých majitelů TSI motorů jsou stále plná fóra, ale o tom ticho po pěšině. Zajímavý článek o motorech http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

nebo pak tento podrobněji o paskvilu zvaném TSI http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswagenu-s-motory-tsi-nekonci-nyni-ostrouhalo-scirocco

+1/−1
4.5.2015 13:50

T10o73m42á62š 94R78ó79t93h 2274676562559

v obou článcích je jasně napsáno že problém rozvodovejch řetězů byl vyřešen v roce 2012

+4/−1
4.5.2015 14:45

P46e45t51r 10T64y71č83k56a 6615542529142

Ty s rozvodovým řemenem už jsou myslím celkem bez problému. Ovšem těch motorů od VW je tam fakt hodně.

+1/0
4.5.2015 15:16

L72u76k95á97š 62S12l37a27n40i71n97a 1881933373131

Presne tak, nove motory uz nemaji retez, ale zpet remen, spolehlivost se tedy vratila.Pokus s retezi se uz doufam nebude opakovat.

0/0
4.5.2015 21:50

V27a67c59l40a72v 62M73e19d75e19k 5831462535865

u jiných automobilek obvykle řetěz znamená vyšší spolehlivost než řemen. Jen se nesmí příliš šetřit na materiálu.

0/0
6.5.2015 21:45

J63a84n 54S30l38a89v27í82k 2801409240396

Vůbec nic mě nenapadá proč si kupovat SEAT? Ta značka totiž nemá nic, ani ryba ani rak. VW to těžce nese a já jen čekám kdy ho odpískají...viz. trh v Rusku.

+5/−8
4.5.2015 10:24

M39i25c74h47a62l 15H37r68u66b88o12š 4230797502975

Presne tak nejak to vidím aj ja...

+2/−1
4.5.2015 11:08

J88i77r64i 83G39a75z85d52a 8684653474844

no, vzhledem k tomu, ze ted se zacinaji konecne projevovat zmeny v jejich strategii a znacka  zacina byt profitabilni a roste, neni duvod ji zavirat. pred nekolika lety mela vsak na kahanku...ja bych si treba x-perii koupil rad a urcite bych ji dal prednost pred VW nebo Octavkou...

+2/−1
4.5.2015 12:08

L43u85k28á25š 42S33l58a43n38i56n78a 1181843303741

Ja mám již druhy seat ( mezitím skoda, vw, hyundai - omyl jako blazen, fiat) a Seat je originalni a dotazenejsi, poslední Leon obzvláště.Ta znacka ma hodne co do sebe a odlisuje se.Dnes uz bych nemenil a pristi vuz bude opet Seat.

+1/−2
4.5.2015 21:53

M82a40r49t86i90n 58D62o91k62o58u54p10i48l 1872930933496

A měl jste nějaký Seat? Já měl několik služebních Škodovek od fábií po Octávku, ale Ibiza rv 2003 1,4 16V je pro mne dodnes srdeční záležitost. S Fábii stejné generace se nedá srovnávat. Pro řidiče je Ibiza mnohem příjemnější co se týče jízdních vlastností. Jiný posilovač, jiné nastavení podvozku, lepší reakce na plyn. A design interiéru mnohem lepší, lepší boční vedení sedaček atd.

0/−2
4.5.2015 13:12

S89v82a32t12o82p97l47u27k 48S33i90l41n98ý 4562986189118

Trh v Rusku je se sra**ách všeobecně a nevycouval z něj jen Seat.

0/0
5.5.2015 11:06

S21v28a77t55o35p80l93u65k 65S86i32l19n55ý 4432616389288

Trh v Rusku je všeobecně v piordoli  a nevycouval z něj jen Seat

0/0
5.5.2015 11:07

M11a97r71i10a42n 12K68a52r34a71b59a 4623121550902

Je to pekne napísaný článok, kde by sa Seat rád profiloval. Ale nie je tomu tak. Je to len značka na zvýšenie podielu na trhu, a zníženie nákladov na vývoj. Obvzlášť teraz keď je MQB platforma, tak VW Golf, Leon a Octavia majú toho spoločného viac než kedykoľvek predtým. Tie reči o zameraní na mladých duchom, to je len marketing. Škoda je jasne zameraná, má svoju klientelu a ľudia ktorý si ju kupujú vedia prečo ju chcú. Seat sa zatial 30 rokov hľadá sám seba, a po pravde v našich končinách je zaujímavý iba cenovkou...

+4/0
4.5.2015 9:53

J47a83n 81K74o71n44v56a51l18i26n41k59a 5930391771565

Tak nevím. V našich krajích asi škodovce konkurovat nemůže, ale jinde po Evropě asi ano. Je to stejná technika zabalená v hezčím obalu. Když bych si musel koupit něco z koncernu VW a nebylo by to Audi, tak bych šel právě do Seatu. Jsou to hezká a designově nápaditá auta, která navzdory koncernové unifikovanosti mají šmrnc a jistou dávku sportovnosti.

+9/−1
4.5.2015 9:28

L78i70b38o97r 19P39e13t78r26á18š 6135109188439

Leon X-p.... bych bral .

0/0
4.5.2015 8:22

L13a63d41i41s71l70a61v 86K66a82l53o56u63s 7825106521730

Mě by se líbila Cupra. Měl jsem kdysi dávno staré TOLEDO - obrovský kufr a papírově slabý motor, fyzicky naopak strašně pružný, silný, perfektrní a relativně úsporný. Jediné, co se mi nelíbilo, byl autorizovaný servis. Díly totálně předražené až 3x, a chování servisu , když se budu hodně ovládat, "DAREBÁCKÝ". Takže posledních 6 let z 9 let jsem servis dělal úplně sám. Cupra by se mi líbila, akorát bych s ní jezdil na garančky někam "JINAM".

0/0
4.5.2015 13:30

P22a56v25e79l 91Z73a57j80í18č80e13k 8584620416550

jsem mlady chci tedy design a dravost... nikoliv funkcnost to je pro stare... takze asi divny koncept

0/0
4.5.2015 8:19

K42a73r23e77l 27V62a67c16h94u91t 9143542539623

Ofrflávaná funkčnost? - Co s autem, když nefunguje? ;-D

0/0
4.5.2015 9:03

M74i29c77h73a43l 89H53r91u63b21o89š 4830607622885

design a dravost ti bez funkcnosti bude tak maximalne na dve veci... ;-)

+1/0
4.5.2015 9:22

P57a37v13e51l 96Z24a89j69í32č34e21k 8544490306860

a co preci to neni moje posledni auto a kdyz budu chtiti funkcnost pucim si krap od rodicu ne?

0/0
4.5.2015 10:02

M87i28c13h28a42l 60H34r84u28b50o12š 4490197122875

OK, tak inak: pokiaľ budeš mať auto zamerané len na design a dravosť, ale bez funkčnosti, rozhodne toto auto nebude tvoje posledné... ;-D

+2/0
4.5.2015 10:16
Foto

I43v12a14n 27K46o64p10t13a 5567482841597

Design dravé auto nedělá. To je jen pozlátko na vrchu, gró je skryto v té funkčnosti.

+1/0
4.5.2015 16:34

M55i48c32h45a13l 71H75r32u71b79o42š 4300377332525

On ten SEAT aj niekomu konkuruje? Ak koncern, tak SKODA alebo VW, inak fakt netuším, čím by mohol SEAT zaujať....

+4/−5
4.5.2015 8:16

P84a10v94e73l 79Z67a44j90í19č49e32k 8834320866240

jestli skoda nebo seat je jedno ne?

+1/0
4.5.2015 8:24

M56i78c56h11a78l 45H94r15u97b77o43š 4780267622695

Asi ani nie, to by potom mohla byť zase jedna značka typu "AUTO UNION" ;-)

+1/0
4.5.2015 8:42

J83a88n 22K21o25v12á61ř 8734151919207

Ale ono to prakticky je. Já mám Seat a v něm mám motor, který se vyrábí v ČR pro Oktávky. Takže on ten rozdíl v autech moc velký není.

+1/0
4.5.2015 9:03

P57e23t94r 80F87e52i45g56l 5338623720362

Budete se divit, ale Seat teď fakt jede a na Leon se čeká skoro půl roku...(pokud jde do výroby na objednávku)...Sám Leona ST mám a můžu říct, že zatím maximální spokojenost (druhé auto v rodině)...konkurence to reálně asi zatím být nemůže pro Škodu, ale to není žádná značka (hlavně díky fleetu).

+3/0
4.5.2015 9:47

M53i17c88h94a95l 95H45r87u28b37o49š 4650437702215

Ja sa nedivím, len konštatujem, že neviem dôvod, ktorý by viedol moje kroky k predajcovi automobilov SEAT...

+1/0
4.5.2015 10:05

P71e22t94r 14F51e19i67g87l 5818193260882

Těch důvodů je třeba hodně, ale je to věc vkusu. Každému co jeho jest... ;-)

0/0
5.5.2015 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.