- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozhodně bych nečekal designový odvaz, ten umí Škoda jen na papíře.
Pokud tedy "SuperYeti" není vhodné, jsem pro "Soumar", jako transportní vozidlo přes Šumavu na začátku minulého tisíciletí. U nás šla "Solná stezka" ze solných dolů u Salzburgu- Solnohradu přes Železnou Rudu , Sušici na sever. Pytle se solí nosili tehdy soumaři, čili kříženci koně a osla, po tehdy úzkých a kamenitých cestách.
Škoda Soumar by připomínal českou Solnou stezku přes Šumavu.
Pokud by to jméno mělo být hodně mezinárodní, hodilo by se třeba "Asina" jako latinský název nákladní oslice. Kratší jména se snáze zapamatují. "Mula" je mezinárodně spíš známá jako město ve Španělsku, česká armáda, horští dělostřelci, muly používali k transportu rozložených děl horskými stezkami, za první světové jich měla armáda hodně. Mula je kříženec klisny a osla. Zdědila sílu po matce, inteligenci po otcovi.
No, nějak mne ten vzhled nenadchnul. Cítím tam linie staršího bavoráka. Nevěřím, že by Tatra neměla pro Škodovku lepší nápad.
Kdyz vidim jak je predrazene Yeti, tak kolik budou chtit za tuhle almaru.
Yeti Extreme jsem měl možnost shlédnou na výstavě Designblok a naživo ještě větší hrůza jak na foto, plastovej tuzing jak vyšitej...
Chtelo by to neco jako VW transporter 4x4, ale o neco mensi.
Rozšiřování modelové řady Śkodovky je fajn, na velké SUV jsem zvědav.
Stejně když si vezmete z vysmívané automobilky s řadou Škoda 105, 120, L, LS, atd., které všechny vypadaly stejně a byly stejně nespolehlivé a nevýkonné, tu máme respektovanou úspěšnou automobilku s širokou modelovou řadou, jakou měli tehdy jen "zápaďáci". Dnes to už bereme jako samozřejmost, ale ten posun vpřed je obrovský.
Tak ten nákres se podobá jasně VW TOUAREGOVI", maskou trochu možná Q7!Kopie!
Podezřelé je už, že má i 4 kola a dva reflektory!