Diskuze

Ekopoplatek za převod bude už za desetiletá auta, navrhuje ministerstvo

Zavést ekologickou daň už i pro deset let stará auta, zpřísnit podmínky pro likvidaci autovraků a také elektrošrotu navrhuje zcela nový zákon o výrobcích s ukončenou životností. Zatím ho však neviděla ani vláda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M19a91r64e25k 63S12o94f96r

13. 5. 2015 14:33

Ekošílenství pokračuje, nesnáším zelené

0 0
možnosti
PZ

Podívejte kdo odhlasoval novelu zákona v roce 2008 platnou od 1.1.2009 mimo Bursíkovce.

0 0
možnosti
JK

Už ať jsou prázdniny. Snad dá parlament chvíli pokoj.

0 0
možnosti
JK

Co vyblije náš parlament, vždycky stojí za to.

0 0
možnosti
RG

R75o73b95e87r37t 32G75o87r42c

12. 5. 2015 16:49

Tak aby to bylo úplné tak by to chtělo zavést ekodaně taky pro motorky a skůtry (protože prej skůtr není motorka, tak proto rozepsané) když jsou v poslední době hojně využívané, a když u aut podle stáří, tak u motorek třeba podle objemu a pěkně obráceně, litrová mašina za 1000,- a nějaká udejchaná dvoutaktní 50ka pěkně za 5000,- ;-D;-D a kdo má uřvaný laďáky tak bez rozdílu za 10000,- ať je trochu veselo... Jo a cyklisti taky!! víte kolik toho takovej cyklista naprdí za sezonu??? ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JH

J48a47n 33H69á46l12a

12. 5. 2015 12:29

Takže za rok se dočkáme nápadu, že daň se bude platit i za EURO 4, pak EURO 5 atd... k tomu povinná registrace autodílů, takže už si nepůjde za relativně levné peníze pořídit díl z vrakoviště, což efektivně vyřadí starší, údajně neekologické vozy, takže si všichni radostně pořídíme vůz s motorem 0,5l s pěti turby, který sice vydrží jezdit sotva rok, ale bude zaručeně ekologický. Nevadí, že motor bude mít papírově spotřebu 4l a reálně 8, zatímco klasický čtyřválec ve velkém deset let starém voze jezdí bez problémů za 5,5-6,5. Hlavně, že bude na všechno vyhláška, zákon, a povinný certifikát.

6 0
možnosti
VBS

Jako občan chci znát, jaká opatření zavede v tomto ohledu vláda vůči přestárlým lokomotivám ČD a motorovým lodím co se zmítají po Vltavě. Předpokládám, že od zvyšování daně majitelům vozů /kteří jsou nejsnazší obětí/ přistoupí se stejným důrazem vůči dalším znečišťovatelům díky přestárlé technice jako právě lokomotivy, zemědělské traktory a stroje a v neposlední řadě říční plavbě ;-D;-O;-€!!

3 0
možnosti
JM

J58a87n96a 30M78e80r81o44p10e

12. 5. 2015 11:22

Francie už přišla na to, že zahazovat pořád staré věci a kupovat nové, protože ty staré se polámaly, je značně neekologické (nelegální vkládat do přístrojů součástky způsobující, že se brzy polámou). Ale my budeme tvrdit, že 10 let staré auto je nejlépe sešrotovat a vyrobit nové.

5 0
možnosti
VBS

To víte, pp. ministři na tak "starých" verglech nejezdí.

2 0
možnosti
VR

Nic proti ekologickým poplatkům, pokud mají vliv na čistotu ovzduší. Ale současně by měl být i druhý krok. Zvýhodnění ekologicky setrnejsich vozidel. Hybridy, elektro, CNG, nebo plnící Euro 6.

0 0
možnosti
JM

J37a87n79a 16M62e61r11o79p20e

12. 5. 2015 11:19

Asi tak, máme auto na LPG, ale s tím vůbec norma nepočítá - prostě je staré = neekologické.

Vůbec mě zaráží, že se v článku mluví pouze o stáří vozidla a nikoli o tom, kolik škodlivin skutečně do ovzduší vypustí, protože to je ten důležitější údaj.

1 0
možnosti
MB

Jak dlouho si to necháme líbit se ptám?;-€

6 0
možnosti
LN

Á jéje. Zase nějakej revolucionář.

0 1
možnosti
SC

Až budou stát nová auta 1/3 co nyní, taky si rád každé 3 roky koupím nové auto. Jinak je celá tahla jejich slavná eko daň ako prodávání odpustek ve středověku. Akorát tak velká svi.. na normální lidi, co si prostě lepší auto nemohou dovolit. Lidi na to prostě nemají, pochopte to!!! A´t si zkusí navrhovatel žít jako normální člověk a rychle ho to přejde.

Blíží se doba, kdy se auta přestanou převádět úplně. Místo zjednodušení se akorát vymýšlejí další hovadiny. ;-O

5 0
možnosti