Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektroformule studentů ČVUT má zrychlení z říše supersportů

Tým eForce Prague Formula z Elektrotechnické fakulty ČVUT představil svůj nový monopost pro soutěžní sérii Formula Student. Zbrusu nová konstrukce má pohon čtyř kol a řadu inovativních řešení, za které by se nemuseli stydět zkušení inženýři nejprestižnějších závodních stájí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14a57n 84F17r14o94l93í79k 6706250855394

To je vlastnost elektromotorů. Proto mají tramvaje i trolejbusy velmi slušnou akceleraci. Ovšem baterie je za chvíli prázdná.

+2/0
17.5.2015 10:24

J18a83n 89D61l39o74u54h15ý 7254459230429

Problem el. Auta je stale stejny: neexistuje vykonove dostacujici baterie, ktera by vzhledem ke sve vaze poskytla potrebne Ah. Vetsina dnesnich el. Motoru do aut maji az 10x vetsi vykon nez je schopna dat baterie motor pohanejici.

0/0
18.5.2015 11:24

P18e97t82r 37M76i65c65h34a67l 2530904741882

Držím palce, ať se daří. Skvělá práce.

+1/0
17.5.2015 0:48

J31o74s95e97f 34Č87i62h76á48k 7311799480156

Frajeři R^

+3/0
16.5.2015 9:58

L79i63b34o14r 64J43e41n98d76ř95e21j13a28s 3408507415346

9000 / MINUTU ?

0/0
16.5.2015 9:00

J91o48s76e28f 31M75i71k76i47n 5793574175504

Ano, je tam vestavěná planetová převodovka

http://eforce.cvut.cz/Fse04x/Engineering

0/0
16.5.2015 17:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.