Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektroformule studentů ČVUT má zrychlení z říše supersportů

Tým eForce Prague Formula z Elektrotechnické fakulty ČVUT představil svůj nový monopost pro soutěžní sérii Formula Student. Zbrusu nová konstrukce má pohon čtyř kol a řadu inovativních řešení, za které by se nemuseli stydět zkušení inženýři nejprestižnějších závodních stájí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a70n 65F67r22o22l95í32k 6276760465984

To je vlastnost elektromotorů. Proto mají tramvaje i trolejbusy velmi slušnou akceleraci. Ovšem baterie je za chvíli prázdná.

+2/0
17.5.2015 10:24

J33a80n 50D68l92o60u38h20ý 7814809910369

Problem el. Auta je stale stejny: neexistuje vykonove dostacujici baterie, ktera by vzhledem ke sve vaze poskytla potrebne Ah. Vetsina dnesnich el. Motoru do aut maji az 10x vetsi vykon nez je schopna dat baterie motor pohanejici.

0/0
18.5.2015 11:24

P19e96t68r 83M38i35c56h95a16l 2230674181332

Držím palce, ať se daří. Skvělá práce.

+1/0
17.5.2015 0:48

J64o58s36e83f 80Č78i86h36á84k 7411709370876

Frajeři R^

+3/0
16.5.2015 9:58

L30i81b87o82r 52J34e73n95d82ř82e85j48a35s 3208627785896

9000 / MINUTU ?

0/0
16.5.2015 9:00

J10o26s90e41f 18M78i58k33i55n 5943594645814

Ano, je tam vestavěná planetová převodovka

http://eforce.cvut.cz/Fse04x/Engineering

0/0
16.5.2015 17:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.