Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektroformule studentů ČVUT má zrychlení z říše supersportů

Tým eForce Prague Formula z Elektrotechnické fakulty ČVUT představil svůj nový monopost pro soutěžní sérii Formula Student. Zbrusu nová konstrukce má pohon čtyř kol a řadu inovativních řešení, za které by se nemuseli stydět zkušení inženýři nejprestižnějších závodních stájí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a52n 21F88r87o18l32í74k 6596970975864

To je vlastnost elektromotorů. Proto mají tramvaje i trolejbusy velmi slušnou akceleraci. Ovšem baterie je za chvíli prázdná.

+2/0
17.5.2015 10:24

J26a91n 19D22l38o75u82h83ý 7484719400919

Problem el. Auta je stale stejny: neexistuje vykonove dostacujici baterie, ktera by vzhledem ke sve vaze poskytla potrebne Ah. Vetsina dnesnich el. Motoru do aut maji az 10x vetsi vykon nez je schopna dat baterie motor pohanejici.

0/0
18.5.2015 11:24

P22e61t33r 22M24i65c38h86a55l 2470964411752

Držím palce, ať se daří. Skvělá práce.

+1/0
17.5.2015 0:48

J72o41s10e45f 45Č95i66h66á49k 7401199820866

Frajeři R^

+3/0
16.5.2015 9:58

L12i80b95o25r 50J45e80n80d95ř74e55j97a61s 3458427695986

9000 / MINUTU ?

0/0
16.5.2015 9:00

J70o53s21e80f 61M12i51k82i13n 5353434345554

Ano, je tam vestavěná planetová převodovka

http://eforce.cvut.cz/Fse04x/Engineering

0/0
16.5.2015 17:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.